En als ze er niet uit wordt gestemd zie ik het echt gebeuren dat ze 'blijft voor Sharon/Laura', omdat die er wel uit is en zij daarvoor sterk wil blijven en dat gejank.quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:48 schreef DownToEarth het volgende:
ik ben ook bang dat die sofia er gewoon in blijft
Ik zie het nog serieus gebeuren...quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ga zo hard lachen als iedereen nu juist op Sofia stemt.
Van de drie vind ik haar eigenlijk de minste maar Sofia wil graag weg dus dan die maar.quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:47 schreef Dutchdress het volgende:
Ja en haloooo. Tussen Sharon en Sofia zaten maar 2 % verschil !!!
Pleassse *wanhoopsdaad* stem ff op Sharon
Het staat nu weer goed allemaal.quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:39 schreef bollokus het volgende:
[..]
nee, het andere forum is gister hergebruikt maar nog niet aangepast
Ik kon het me ook lastig voorstellen omdat ze zich nogal eens als een idioot gedraagd, maar ze heeft wel 'trekjes' hoor, zoals simpele vragen fout beantwoorden omdat ze denkt dat het antwoord niet zo simpel kan zijn enzo.quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:54 schreef DownToEarth het volgende:
ik kan me echt niet indenken dat die monique hoogbegaafd is, ze komt niet echt bij de hand over ofzo
waaromquote:
Gewoon 2 mensen eruit... zo van *bam*quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:05 schreef SecretStoryWous het volgende:
Ik zie het nog wel gebeuren dat Sofia er niet uit hoeft, en dat de stem dan zegt: ''Er is nog 1 mogelijkheid, Sofia mag haar plaats inwisselen voor de afvaller'' en dan hebben weer alle mensen voor niets gestemd.
Weet je, dat zou nog best eens kunnen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:05 schreef SecretStoryWous het volgende:
Ik zie het nog wel gebeuren dat Sofia er niet uit hoeft, en dat de stem dan zegt: ''Er is nog 1 mogelijkheid, Sofia mag haar plaats inwisselen voor de afvaller'' en dan hebben weer alle mensen voor niets gestemd.
Haha ik dacht nog , hoor ik dat goedquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:06 schreef Pearlbitch het volgende:
Monique: "Ik heb buikpijn. WEER buikpijn. Dat doorslikken is toch niet...."
Wtf, die flapt echt alles eruit eh.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:06 schreef Pearlbitch het volgende:
jaquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gewoon 2 mensen eruit... zo van *bam*
WUTquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:06 schreef Pearlbitch het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |