quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:46 schreef versabommie het volgende:
Logtopic om bij te houden wanneer een bewoner wéér gaat liggen / slapen.
Hou hier bij naam bewoner en tijd van op bed liggen / tijdstip van uit bed. Uiteraard is liggen op een tuinbed om te slapen ook een meeteller!
Nou liever jij dan ik..quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:46 schreef versabommie het volgende:
Hou hier bij naam bewoner en tijd van op bed liggen / tijdstip van uit bed. Uiteraard is liggen op een tuinbed om te slapen ook een meeteller!
Kan dat in de cos of sc? hier alleen entry's van liggen en opstaan!quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:58 schreef rubje het volgende:
[..]
Nou liever jij dan ik..want eerlijkheidshalve vraag ik mij af wat jij zou doen als jij zo zou worden opgesloten zonder enige vorm van entertainment(internet/kranten/eigen muziek/mobiel etc) binnen handbereik..
![]()
alex en sofia .. de rest ligt! 12:14quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:10 schreef Ransjih het volgende:
12:10 de enige die rechtop zit is Guido![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:40 schreef Soury het volgende:
Lijkt me handiger om bij te houden wie er niet op z'n nest ligt
En dit is nog maar een van de slaapkamers.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
Er liggen er nu ook een stuk of vier vijf of zes te slapen.
ja duh,dat kan toch niemand bij houden,ze liggen en slapen alltijd,hahaquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:46 schreef versabommie het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |