Ja... of gewoon vanavond de finale BAM!quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jaOf gewoon 3 tegelijk *bam*
Psies! Laura wilde toch kriebelen? nou daar dan!quote:
Hoi bommiequote:Op donderdag 10 maart 2011 10:16 schreef versabommie het volgende:
Morguh!
Ben ik nog op tijd voor Laura's Walk OF Shame?
kudtquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hoi bommie
Jij hebt geen geen leven
Je hebt Benny en mij ingehaald met het postaantal
Heb ook een weekje sabbaticalquote:
Heb je die buikspieren gezien? Vind dat voor een vrouw sowieso al behoorlijk mannelijk als je het mij vraagt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:20 schreef Lutte het volgende:
Ik blijf erbij dat Aafke echt als een vent staat.
die heeft stalpoten en loopt ook heel raar, alsof ze op stelten looptquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:20 schreef Lutte het volgende:
ben bang van wel.. moek werken hequote:Op donderdag 10 maart 2011 10:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow en daarna wordt het zeker allemaal minder
Ja dat vind ik nou ookquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:20 schreef Lutte het volgende:
Waar kan ik de "zoek een leven op google" stats vinden ?quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat vind ik nou ook
Ik snap benny ook niet
Maar ik vind wel dat ze mooie armen en buik heeft.
Ok doe je best dan nog even deze week. Dan lijkt het net alsof ik een leven hebquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
ben bang van wel.. moek werken he
Zoiets bedoel je?quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:21 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
die heeft stalpoten en loopt ook heel raar, alsof ze op stelten loopt
Die link staat thuis op mijn pc....quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
Waar kan ik de "zoek een leven op google" stats vinden ?
quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:24 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Zoiets bedoel je?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:25 schreef versabommie het volgende:
Nou komop Ridder Razendevinger, doe ff je vinger onder Guido zijn neus en zeg: "Jij mag drie keer raden wat ik vannacht heb gedaan!"
hahaquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:25 schreef versabommie het volgende:
Nou komop Ridder Razendevinger, doe ff je vinger onder Guido zijn neus en zeg: "Jij mag drie keer raden wat ik vannacht heb gedaan!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |