Ik kan er niets aan doen, maar ik mag haar nog steeds niet. Wanneer Alex eruit was gegaan, had ze samen met Serpentio een volgend slachtoffer gekozen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:48 schreef Zonnebloem47 het volgende:
Ow Sophia krabbelt terug....het is aan de kijker...Dus denk dat ze als ze er niet uitgestemt wordt, gewoon zal blijven.
Die drie vind ik ook het leukst.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:58 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
wie is eindbaas? ik ben dol op sharon, Karim en Gerard
Hahaha, dat zou echt een mooie wending zijn.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:58 schreef delfse het volgende:
Wat ik heel triest vindt voor de vriendin van Guido dat hij verliefd aan het worden is op Laura? Hij heeft dat een keer op de streams gezegd las ik. Ik zie ze nog staan we zijn zo blij dat we van deze missie afzijn. Want Guido heeft een vriendin thuis . Ze kriebelt als ze de kans heeft nog de hele dag met Guido. Van gister avond was denk ik een missie want ze waren allebei naar kvdw geweest. Ik noem iemand die voor geld met iemand naar bed gaat een slet.
TEAM EINDBAAS (PAMPAMPAAAAAAAAAAAM!) is het kamp van Gerard!quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:58 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
wie is eindbaas? ik ben dol op sharon, Karim en Gerard
In dat geval: hai.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
Sharon is gisteravond gewoon vol in TEAM EINDBAAS gestapt
Ik vind haar stem(gebruik) zo leuk/grappig.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:59 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik kan er niets aan doen, maar ik mag haar nog steeds niet. Wanneer Alex eruit was gegaan, had ze samen met Serpentio een volgend slachtoffer gekozen.
Serpentio is soms nog leuk vulmateriaal, maar bij haar zit niets dan hyena gedrag.
Als Alex eruit was gegaan was Gerard het volgende slachtoffer, maar daar zou Servio nog een harde kluif aan hebben. Ik denk dat Gerard dan als winnaar uit de bus komt, die is mentaal veel en veel sterker dan wie dan ook in het huis.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:59 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik kan er niets aan doen, maar ik mag haar nog steeds niet. Wanneer Alex eruit was gegaan, had ze samen met Serpentio een volgend slachtoffer gekozen.
Serpentio is soms nog leuk vulmateriaal, maar bij haar zit niets dan hyena gedrag.
Charlie Sheen is Gerard's stuntdubbel!quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:58 schreef NotYou het volgende:
[..]
Wacht.. doet Charlie Sheen inmiddels ook mee aan het programma dan?
Welkom bij de duistere zijdequote:
RLY?quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:59 schreef Urb het volgende:
Gerard, Maik en Mo snappen niet dat er niet meer Joan genomineerd hebben, ze heeft ze alle andere mannen ingepakt. Truth maar Mo is minstens net zo erg.
In dat geval: ik ben voor team EINDBAAS!!!!!!!quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
TEAM EINDBAAS (PAMPAMPAAAAAAAAAAAM!) is het kamp van Gerard!
Ik ruik de overwinning.. ik ruik... Wereld Dominantiequote:Op donderdag 10 maart 2011 12:01 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
In dat geval: ik ben voor team EINDBAAS!!!!!!!
Sharon vind ik juist leuk. Gewoon gebekt en eerlijk. Gaat niet met je meekletsen wanneer ze het niet met je eens is. Ik hoop dat Sharon er in blijft.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:54 schreef vuurvliegje69 het volgende:
Ben bang dat Sharon het haasje is. Kijkers gaan juist op dat lijk stemmen en Laura ligt goed bij de jeugd lijkt het.
Die is leuk!quote:
Gerard is het prototype van een leuke miljonair!quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ruik de overwinning.. ik ruik... Wereld Dominantie
Hij heeft niet gezegd dat hij verliefd was geworden op Laura maar dat hij natuurlijk wel een gevoel heeft gekregen voor haar. Zijn vriendin is nog steeds nummer 1.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:58 schreef delfse het volgende:
Wat ik heel triest vindt voor de vriendin van Guido dat hij verliefd aan het worden is op Laura? Hij heeft dat een keer op de streams gezegd las ik. Ik zie ze nog staan we zijn zo blij dat we van deze missie afzijn. Want Guido heeft een vriendin thuis . Ze kriebelt als ze de kans heeft nog de hele dag met Guido. Van gister avond was denk ik een missie want ze waren allebei naar kvdw geweest. Ik noem iemand die voor geld met iemand naar bed gaat een slet.
Selfmade mannetje die tenminste niet te beroert is om de handen uit de mouwen te steken. De enige in het huis die het niet normaal vind om bij de stem te gaan zeiken of ze iets te doen krijgen. Gerard is ook de enige normale die door financiele onafhankelijkheid drie maanden in dat huis kan. De rest is klaploper, gloryhunter of geestelijk labiel en weet niet wat hard werken voor je doelen is.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:04 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Gerard is het prototype van een leuke miljonair!
Leuk voor zijn vriendin als die die nog heeft als die thuis komt te horen. Gelukkig houdt Laura wel van hem.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:04 schreef marky het volgende:
[..]
Hij heeft niet gezegd dat hij verliefd was geworden op Laura maar dat hij natuurlijk wel een gevoel heeft gekregen voor haar. Zijn vriendin is nog steeds nummer 1.
Pfftttttt ik ook, maar ja velen vinden haar een misthoorn, zoals Phillip haar bv steeds napraat, omdat ze een Amsterdams accent heeftquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:02 schreef paddy het volgende:
[..]
Sharon vind ik juist leuk. Gewoon gebekt en eerlijk. Gaat niet met je meekletsen wanneer ze het niet met je eens is. Ik hoop dat Sharon er in blijft.
Autocorrect?quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:04 schreef DownToEarth het volgende:
ik ben die 2 sufkutten mail en monique echt beu, hoop dat ze snel optiefen
Volgens mijn is dit ook gescript er klopt iets niet. Dagen janken en als die er weer is heel vaak het hoofd wegdraaien als hij haar een kus wil geven . Ja want paps en mams kijken meer is haar excuusquote:
zonnebaden en ze praten nog.. denk niet dattie in het Logboek: Wanneer gaat wie in en uit bed.. moet toch ?quote:
Ik denk ook dat hij ijzersterk is, maar Gerard is ook nog niet alleen geweest. Is nog nooit genegeerd. Alex is gewoon getreiterd. Ik vind het enorm knap zoals die dat redelijk gelaten over zich heen liet komen. Die heeft een opvoeding gehad zich nooit te laten kennen. Afgelopen nacht met Servio kon hij niet anders dan blijven liggen en een tegenreactie geven. Weglopen zou voer zijn...of zou bij sommigen medelijden opwekken. Lijkt me niet het type wat medelijden wil.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:00 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Als Alex eruit was gegaan was Gerard het volgende slachtoffer, maar daar zou Servio nog een harde kluif aan hebben. Ik denk dat Gerard dan als winnaar uit de bus komt, die is mentaal veel en veel sterker dan wie dan ook in het huis.
Niets meer aan te te voegenquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:09 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik denk ook dat hij ijzersterk is, maar Gerard is ook nog niet alleen geweest. Is nog nooit genegeerd. Alex is gewoon getreiterd. Ik vind het enorm knap zoals die dat redelijk gelaten over zich heen liet komen. Die heeft een opvoeding gehad zich nooit te laten kennen. Afgelopen nacht met Servio kon hij niet anders dan blijven liggen en een tegenreactie geven. Weglopen zou voer zijn...of zou bij sommigen medelijden opwekken. Lijkt me niet het type wat medelijden wil.
ik vind alleen dat hij eens iets aan dat vettige haar moet doen, echt vies.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:09 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik denk ook dat hij ijzersterk is, maar Gerard is ook nog niet alleen geweest. Is nog nooit genegeerd. Alex is gewoon getreiterd. Ik vind het enorm knap zoals die dat redelijk gelaten over zich heen liet komen. Die heeft een opvoeding gehad zich nooit te laten kennen. Afgelopen nacht met Servio kon hij niet anders dan blijven liggen en een tegenreactie geven. Weglopen zou voer zijn...of zou bij sommigen medelijden opwekken. Lijkt me niet het type wat medelijden wil.
Zoals ik al zei, Gerard is een normaal persoon. Als je die discussies ziet van de rest .. Gerard zou deze op elk vlak winnen. Hij zou zich ook niet laten isoleren maar het openbreken.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:09 schreef paddy het volgende:
[..]
Mwa, ik denk dat Aafke ook wel van aanpakken weet. Joanna werkt ook gewoon. Van de rest weet ik dat niet.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
Selfmade mannetje die tenminste niet te beroert is om de handen uit de mouwen te steken. De enige in het huis die het niet normaal vind om bij de stem te gaan zeiken of ze iets te doen krijgen. Gerard is ook de enige normale die door financiele onafhankelijkheid drie maanden in dat huis kan. De rest is klaploper, gloryhunter of geestelijk labiel en weet niet wat hard werken voor je doelen is.
Nouja, op sharon een deel na!
Nog nooit zo naar gekeken, maar je hebt gelijk, je kunt je er bijna in spiegelenquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:10 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
ik vind alleen dat hij eens iets aan dat vettige haar moet doen, echt vies.
Een aantal van deze kenmerken beschrijven een stalkerquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:09 schreef paddy het volgende:
[..]
Joanna werkt gewoon maar is verre van normaal! Dat mens is emotioneel zo enorm geblocked..quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:11 schreef paddy het volgende:
[..]
Mwa, ik denk dat Aafke ook wel van aanpakken weet. Joanna werkt ook gewoon. Van de rest weet ik dat niet.
ja, en die gaat met die vettige kop op alle kussens liggen en tegen iedereen aanhangenquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:11 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Nog nooit zo naar gekeken, maar je hebt gelijk, je kunt je er bijna in spiegelen
Hat0r! Voorlopig heeft Alex een Kapitein Iglo vingerquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:11 schreef superkokje het volgende:
[..]
Een aantal van deze kenmerken beschrijven een stalker
quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:11 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Nog nooit zo naar gekeken, maar je hebt gelijk, je kunt je er bijna in spiegelen
hij hoeft hem alleen nog in een bak vloeibare stikstof te stekenquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hat0r! Voorlopig heeft Alex een Kapitein Iglo vinger
Wax glimt ookquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:13 schreef Ransjih het volgende:
[..]
nooit zo naar gkeken... het druipt van mn pc af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |