abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93899616
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 12:02 schreef paddy het volgende:

[..]

Sharon vind ik juist leuk. Gewoon gebekt en eerlijk. Gaat niet met je meekletsen wanneer ze het niet met je eens is. Ik hoop dat Sharon er in blijft.
Pfftttttt ik ook, maar ja velen vinden haar een misthoorn, zoals Phillip haar bv steeds napraat, omdat ze een Amsterdams accent heeft :6 En ze heeft geen annorexiafiguur. Wat ik raar vind, dat mensen zo op uiterlijke kenmerken gaan en niet op karakter. Ze is een heerlijke meid
  donderdag 10 maart 2011 @ 12:06:30 #127
338108 SecretStoryWous
Geld verdienen met Jort Kelder
pi_93899617
Dit is gewoon raar :l
pi_93899632
quote:
Op donderdag 10 maart 2011 12:04 schreef DownToEarth het volgende:
ik ben die 2 sufkutten mail en monique echt beu, hoop dat ze snel optiefen
Autocorrect? :D
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
  donderdag 10 maart 2011 @ 12:06:53 #129
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_93899636
Klef en co

Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_93899640
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 12:06 schreef SecretStoryWous het volgende:
[ afbeelding ]
  donderdag 10 maart 2011 @ 12:07:21 #131
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_93899649
Telt dit trouwens als liggen?
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_93899663
quote:
Op donderdag 10 maart 2011 12:07 schreef versabommie het volgende:
Telt dit trouwens als liggen?
Ik vind van wel. :Y
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
pi_93899685
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 12:06 schreef SecretStoryWous het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mijn is dit ook gescript er klopt iets niet. Dagen janken en als die er weer is heel vaak het hoofd wegdraaien als hij haar een kus wil geven . Ja want paps en mams kijken meer is haar excuus :r
  donderdag 10 maart 2011 @ 12:08:20 #134
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_93899686
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 12:07 schreef Lutte het volgende:

[..]

Ik vind van wel. :Y
zonnebaden en ze praten nog.. denk niet dattie in het Logboek: Wanneer gaat wie in en uit bed.. moet toch ?
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_93899720
quote:
18s.gif Op donderdag 10 maart 2011 12:00 schreef Annelies-G het volgende:

[..]

Als Alex eruit was gegaan was Gerard het volgende slachtoffer, maar daar zou Servio nog een harde kluif aan hebben. Ik denk dat Gerard dan als winnaar uit de bus komt, die is mentaal veel en veel sterker dan wie dan ook in het huis.
Ik denk ook dat hij ijzersterk is, maar Gerard is ook nog niet alleen geweest. Is nog nooit genegeerd. Alex is gewoon getreiterd. Ik vind het enorm knap zoals die dat redelijk gelaten over zich heen liet komen. Die heeft een opvoeding gehad zich nooit te laten kennen. Afgelopen nacht met Servio kon hij niet anders dan blijven liggen en een tegenreactie geven. Weglopen zou voer zijn...of zou bij sommigen medelijden opwekken. Lijkt me niet het type wat medelijden wil.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  donderdag 10 maart 2011 @ 12:10:13 #136
236046 NotYou
tigerblood
pi_93899748
Alex gaat vertellen wat een grote fan hij is van Sofia!
Je suis Charlie Sheen
pi_93899766
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 12:09 schreef paddy het volgende:

[..]

Ik denk ook dat hij ijzersterk is, maar Gerard is ook nog niet alleen geweest. Is nog nooit genegeerd. Alex is gewoon getreiterd. Ik vind het enorm knap zoals die dat redelijk gelaten over zich heen liet komen. Die heeft een opvoeding gehad zich nooit te laten kennen. Afgelopen nacht met Servio kon hij niet anders dan blijven liggen en een tegenreactie geven. Weglopen zou voer zijn...of zou bij sommigen medelijden opwekken. Lijkt me niet het type wat medelijden wil.
Niets meer aan te te voegen ^O^
Annelies van de pies, ik moet al piesen als ik nies
pi_93899767
quote:

[..]

ik vind alleen dat hij eens iets aan dat vettige haar moet doen, echt vies.
  donderdag 10 maart 2011 @ 12:11:25 #139
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_93899790
quote:

[..]

Zoals ik al zei, Gerard is een normaal persoon. Als je die discussies ziet van de rest .. Gerard zou deze op elk vlak winnen. Hij zou zich ook niet laten isoleren maar het openbreken.
Je moet zo rekenen dat er in die rls-en gewoon nagenoeg nooit normale mensen zitten.. want wie kan er 3 maanden vrij krijgen en laat zich voor achterlijk neerzetten in een rls. Bartje is 1 van de weinigen in rls-en in het verleden die redelijk normaal was/is :P
pi_93899791
quote:
99s.gif Op donderdag 10 maart 2011 12:05 schreef versabommie het volgende:

[..]

Selfmade mannetje die tenminste niet te beroert is om de handen uit de mouwen te steken. De enige in het huis die het niet normaal vind om bij de stem te gaan zeiken of ze iets te doen krijgen. Gerard is ook de enige normale die door financiele onafhankelijkheid drie maanden in dat huis kan. De rest is klaploper, gloryhunter of geestelijk labiel en weet niet wat hard werken voor je doelen is.

Nouja, op sharon een deel na!
Mwa, ik denk dat Aafke ook wel van aanpakken weet. Joanna werkt ook gewoon. Van de rest weet ik dat niet.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_93899797
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 12:10 schreef DownToEarth het volgende:

[..]

ik vind alleen dat hij eens iets aan dat vettige haar moet doen, echt vies.
Nog nooit zo naar gekeken, maar je hebt gelijk, je kunt je er bijna in spiegelen
pi_93899808
quote:

[..]

Een aantal van deze kenmerken beschrijven een stalker :r
  donderdag 10 maart 2011 @ 12:12:03 #143
338108 SecretStoryWous
Geld verdienen met Jort Kelder
pi_93899812
Dit is gewoon raar :l
  donderdag 10 maart 2011 @ 12:12:06 #144
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_93899813
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 12:11 schreef paddy het volgende:

[..]

Mwa, ik denk dat Aafke ook wel van aanpakken weet. Joanna werkt ook gewoon. Van de rest weet ik dat niet.
Joanna werkt gewoon maar is verre van normaal! Dat mens is emotioneel zo enorm geblocked..
pi_93899826
quote:
18s.gif Op donderdag 10 maart 2011 12:11 schreef Annelies-G het volgende:

[..]

Nog nooit zo naar gekeken, maar je hebt gelijk, je kunt je er bijna in spiegelen
ja, en die gaat met die vettige kop op alle kussens liggen en tegen iedereen aanhangen
  donderdag 10 maart 2011 @ 12:12:42 #146
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_93899834
quote:
99s.gif Op donderdag 10 maart 2011 12:11 schreef superkokje het volgende:

[..]

Een aantal van deze kenmerken beschrijven een stalker :r
Hat0r! Voorlopig heeft Alex een Kapitein Iglo vinger :P
pi_93899857
quote:
18s.gif Op donderdag 10 maart 2011 12:11 schreef Annelies-G het volgende:

[..]

_O- nooit zo naar gkeken... het druipt van mn pc af _O-
pi_93899870
Gerard is een hele goede vriend van Sylvia uit de gouden kooi. Ik snap wel waarom die was ook zichzelf liet zich niet gek maken ook niet door de productie daarom moest ze er toen uit dat was echt niet vrijwillig. Het zijn allebei leuke mensen .
pi_93899874
quote:
99s.gif Op donderdag 10 maart 2011 12:12 schreef versabommie het volgende:

[..]

Hat0r! Voorlopig heeft Alex een Kapitein Iglo vinger :P
hij hoeft hem alleen nog in een bak vloeibare stikstof te steken ;)
pi_93899883
quote:
10s.gif Op donderdag 10 maart 2011 12:13 schreef Ransjih het volgende:

[..]

_O- nooit zo naar gkeken... het druipt van mn pc af _O-
Wax glimt ook :6
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')