abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93899885
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 12:10 schreef DownToEarth het volgende:

[..]

ik vind alleen dat hij eens iets aan dat vettige haar moet doen, echt vies.
Met je eens. Over schoonzijn gesproken. Vraagt niemand zich af waarom die vrouwen met zwemkleding aan douchen? Ik bedoel.....vrouwen zijn geen man en daar moet toch echt met water gewassen worden. Ik zie ze dat nooit doen :X
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_93899888
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 12:12 schreef SecretStoryWous het volgende:
[ afbeelding ]
Dit noem ik niet knap :?
pi_93899898
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 12:09 schreef paddy het volgende:

[..]

Ik denk ook dat hij ijzersterk is, maar Gerard is ook nog niet alleen geweest. Is nog nooit genegeerd. Alex is gewoon getreiterd. Ik vind het enorm knap zoals die dat redelijk gelaten over zich heen liet komen. Die heeft een opvoeding gehad zich nooit te laten kennen. Afgelopen nacht met Servio kon hij niet anders dan blijven liggen en een tegenreactie geven. Weglopen zou voer zijn...of zou bij sommigen medelijden opwekken. Lijkt me niet het type wat medelijden wil.
Wat zei Servio tegen Alex vanacht en wat zei Alex terug, heb het gemist..
pi_93899926
quote:
14s.gif Op donderdag 10 maart 2011 12:14 schreef paddy het volgende:

[..]

Met je eens. Over schoonzijn gesproken. Vraagt niemand zich af waarom die vrouwen met zwemkleding aan douchen? Ik bedoel.....vrouwen zijn geen man en daar moet toch echt met water gewassen worden. Ik zie ze dat nooit doen :X
Eikel randje zou onderhand wel erg stinken ;)
Annelies van de pies, ik moet al piesen als ik nies
  donderdag 10 maart 2011 @ 12:15:07 #155
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_93899927
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 12:09 schreef paddy het volgende:

[..]

Ik denk ook dat hij ijzersterk is, maar Gerard is ook nog niet alleen geweest. Is nog nooit genegeerd. Alex is gewoon getreiterd. Ik vind het enorm knap zoals die dat redelijk gelaten over zich heen liet komen. Die heeft een opvoeding gehad zich nooit te laten kennen. Afgelopen nacht met Servio kon hij niet anders dan blijven liggen en een tegenreactie geven. Weglopen zou voer zijn...of zou bij sommigen medelijden opwekken. Lijkt me niet het type wat medelijden wil.
Gerard is allang zijn horizon aan het verbreden. Die heeft echt wel in de gaten dat het lastig wordt om Alex erin te houden. Je ziet zijn beweging naar Mo en Maik toe.
pi_93899940
quote:
99s.gif Op donderdag 10 maart 2011 12:11 schreef superkokje het volgende:

[..]

Een aantal van deze kenmerken beschrijven een stalker :r
Joh, doe niet zo paranoia :D
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
pi_93899957
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 12:15 schreef marky het volgende:

[..]

Gerard is allang zijn horizon aan het verbreden. Die heeft echt wel in de gaten dat het lastig wordt om Alex erin te houden. Je ziet zijn beweging naar Mo en Maik toe.
Het zijn niet de Fokkers die stemmen.......................
  donderdag 10 maart 2011 @ 12:16:39 #158
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_93899981
quote:
18s.gif Op donderdag 10 maart 2011 12:15 schreef Annelies-G het volgende:

[..]

Eikel randje zou onderhand wel erg stinken ;)
Nee die schaamflappen des dames zullen nu lekker schoon zijn.. ik verwacht een mooi hersftachtig stukje groene mos met hier en daar een paddenstoel!
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_93899984
quote:
18s.gif Op donderdag 10 maart 2011 12:15 schreef Annelies-G het volgende:

[..]

Het zijn niet de Fokkers die stemmen.......................
Dat denk ik ook niet die weten wel dat stemmen geen nut heeft.
pi_93899994
quote:
99s.gif Op donderdag 10 maart 2011 12:16 schreef versabommie het volgende:

[..]

Nee die schaamflappen des dames zullen nu lekker schoon zijn.. ik verwacht een mooi hersftachtig stukje groene mos met hier en daar een paddenstoel!
_O-
pi_93899995
quote:
99s.gif Op donderdag 10 maart 2011 12:16 schreef versabommie het volgende:

[..]

_O-
pi_93899996
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 12:15 schreef marky het volgende:

[..]

Yep, maar dat had hij al eerder door. Ik denk ook niet dat het gaat lukken hem er in te houden. Ik zou alleen wel eens willen weten hoe Alex is zonder Serpentio en Sophia.
pi_93900026
we gaan beginnen SL
Laura KvdW
  donderdag 10 maart 2011 @ 12:17:48 #164
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_93900028
Laura krijgt nu instructies over hoe ze gepast moet reageren als ze net klaargevingerd is! Hoop ik :')
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  donderdag 10 maart 2011 @ 12:18:14 #165
338108 SecretStoryWous
Geld verdienen met Jort Kelder
pi_93900045
Alex neemt Laura's plaats snel in :S
Dit is gewoon raar :l
pi_93900050
quote:
99s.gif Op donderdag 10 maart 2011 12:17 schreef versabommie het volgende:
Laura krijgt nu instructies over hoe ze gepast moet reageren als ze net klaargevingerd is! Hoop ik :')
_O-
pi_93900067
Gister zei Gerard wel dat Alex zeker een vriend van hem was dus die blijven elkaar als het afgelopen is gewoon zien.
  donderdag 10 maart 2011 @ 12:19:15 #168
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_93900085
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 12:14 schreef Niki.P het volgende:

[..]

Het is een soort gebruik aan het worden om in de vroege nacht een sexgesprek op de dames slaapkamer te hebben. Alex was er dit keer voor het eerst bij dus men probeerde hem ook uit te horen maar wilde dat niet toen vond Servio hem een zeikert maar Alex vond dat weer A relaxed en gebruikte de lekkerlijke worden die Gerard eerder op de avond aan hem had gezegd dat Servio denkt dat het zijn huis is.
pi_93900086
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 12:18 schreef delfse het volgende:
Gister zei Gerard wel dat Alex zeker een vriend van hem was dus die blijven elkaar als het afgelopen is gewoon zien.
Tja, Gerard is de baas, heeft mensenkennis >:)
  donderdag 10 maart 2011 @ 12:19:42 #170
338108 SecretStoryWous
Geld verdienen met Jort Kelder
pi_93900095
Dit is gewoon raar :l
pi_93900099
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 12:14 schreef Niki.P het volgende:

[..]

Ik heb niet gehoord wat Servia zei. Heb wel gehoord wat Alex ongeveer zei; "ik weet dat je niet wil dat ik hier in de slaapkamer erbij lig, ik weet dat je me hier liever niet wil, maar ik ben toch vrij om te gaan waar ik wil, en ik lig hier nu. Zal je maar moeten accepteren".......zoiets..
pi_93900104
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 12:18 schreef delfse het volgende:
Ik denk dat het uiteindelijk Karim zal zijn, waar Geer nog een band mee zal hebben. Die gaan lekker samen zeilen
pi_93900138
quote:
7s.gif Op donderdag 10 maart 2011 12:19 schreef vuurvliegje69 het volgende:

[..]

Ik denk dat het uiteindelijk Karim zal zijn, waar Geer nog een band mee zal hebben. Die gaan lekker samen zeilen
nemen ze laura mee, kunnen ze de zeilen thuis laten
pi_93900161
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 12:20 schreef DownToEarth het volgende:

[..]

nemen ze laura mee, kunnen ze de zeilen thuis laten
_O- _O- _O- _O-
pi_93900163
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 12:19 schreef marky het volgende:

[..]

Het is een soort gebruik aan het worden om in de vroege nacht een sexgesprek op de dames slaapkamer te hebben. Alex was er dit keer voor het eerst bij dus men probeerde hem ook uit te horen maar wilde dat niet toen vond Servio hem een zeikert maar Alex vond dat weer A relaxed en gebruikte de lekkerlijke worden die Gerard eerder op de avond aan hem had gezegd dat Servio denkt dat het zijn huis is.
En zijn goed recht. Als hij niet over zijn sexleven wil praten tegenover Nederland kan ik daar inkomen. Servio denkt dat hij alle rechten heeft in het huis.
pi_93900177
quote:
7s.gif Op donderdag 10 maart 2011 12:19 schreef vuurvliegje69 het volgende:

[..]

Karim en Gerard zullen ook zeker wel vrienden blijven kunnen goed met elkaar opschieten. Hij zei ook tegen Philip dat er meerdere waren maar zeker een paar waar die geen kontakt meer mee wilde.
pi_93900190
quote:
18s.gif Op donderdag 10 maart 2011 12:21 schreef Annelies-G het volgende:

[..]

En zijn goed recht. Als hij niet over zijn sexleven wil praten tegenover Nederland kan ik daar inkomen. Servio denkt dat hij alle rechten heeft in het huis.
kan het met je eens zijn
pi_93900350
quote:
18s.gif Op donderdag 10 maart 2011 12:21 schreef Annelies-G het volgende:

[..]

Dat met Gerard zijn woorden? Mwa, dat geloof ik niet zo. Leek me redelijk van zichzelf te komen. Hij heeft thuis afspraken gemaakt (zei hij ook aan het begin) en die komt hij gewoon na. Uiteraard is het voor de kijker wel fijn dat niet elke bewoner van die afspraken heeft gemaakt natuurlijk *)
pi_93900355
hey, goedemiddag allemaal :W
vannacht weer heftige shit gemist lees ik _O-
enneeeeh, de missie ook helaas _O-

Weet iemand nog waar ik streams kan bekijken? Spix en FlorisD weigeren bij mij!!!
Altijd de sarcasme modus aan
  donderdag 10 maart 2011 @ 12:26:39 #180
336978 bollokus
raar menneke!
pi_93900386
quote:
12s.gif Op donderdag 10 maart 2011 12:25 schreef Ceetje.. het volgende:
hey, goedemiddag allemaal :W
vannacht weer heftige shit gemist lees ik _O-
enneeeeh, de missie ook helaas _O-

Weet iemand nog waar ik streams kan bekijken? Spix en FlorisD weigeren bij mij!!!
kijk spix in IE.
mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
  donderdag 10 maart 2011 @ 12:27:03 #181
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_93900401
Toch zou ik Alex de winst gunnen ook al is ie verre van mijn favoriet, ook Gerard die het spel speelt.
Maar neem nou zo'n Mo en Maik, die worden gewoon naar de finale toe gedragen en hoeven er zelf niks voor te doen 8)7
pi_93900406
die slimme zit elke avond in de sportschool
pi_93900442
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 12:25 schreef paddy het volgende:

[..]

Dat met Gerard zijn woorden? Mwa, dat geloof ik niet zo. Leek me redelijk van zichzelf te komen. Hij heeft thuis afspraken gemaakt (zei hij ook aan het begin) en die komt hij gewoon na. Uiteraard is het voor de kijker wel fijn dat niet elke bewoner van die afspraken heeft gemaakt natuurlijk *)
Ook al zou hij Gerard zijn woorden hebben gebruikt, doen wij dat ook niet in onze dagelijkse leven? dacht het wel, alleen ben je daar niet zo bewust van. Sommigen zijn net havikken, jaaaaaaaaaaaa, hij gebrukt een zin van een ander, bashen die hap. Kansloos :)
pi_93900443
quote:
6s.gif Op donderdag 10 maart 2011 12:26 schreef bollokus het volgende:

[..]

kijk spix in IE.
ik heb geen IE, mozilla. Nog andere mogelijkheden? Heb dan wel upc, maar da's maar 1 stream op TV
pi_93900466
quote:
2s.gif Op donderdag 10 maart 2011 12:27 schreef Flow3r het volgende:
Toch zou ik Alex de winst gunnen ook al is ie verre van mijn favoriet, ook Gerard die het spel speelt.
Maar neem nou zo'n Mo en Maik, die worden gewoon naar de finale toe gedragen en hoeven er zelf niks voor te doen 8)7
DAnkje Flow, je bent een van de weinigen die het toe durft te geven :D
pi_93900476
quote:
12s.gif Op donderdag 10 maart 2011 12:28 schreef Ceetje.. het volgende:

[..]

ik heb geen IE, mozilla. Nog andere mogelijkheden? Heb dan wel upc, maar da's maar 1 stream op TV
ff installeren :) zou ik zeggen
  donderdag 10 maart 2011 @ 12:30:02 #187
336978 bollokus
raar menneke!
pi_93900516
quote:
99s.gif Op donderdag 10 maart 2011 12:28 schreef superkokje het volgende:

[..]

jup, ben er ook net achter dat IE 9 nu aardig werkt
pi_93900531
Wat hebben die mensen allemaal een vreemd leven. Elke avond trainen. En eventueel naar het strand of bos. En...feesten en beesten natuurlijk
pi_93900545
quote:
99s.gif Op donderdag 10 maart 2011 12:28 schreef superkokje het volgende:

[..]

gaan we dat maar proberen
pi_93900557
heeft die cynthia zich nooit op dit forum begeven?
pi_93900573
quote:
6s.gif Op donderdag 10 maart 2011 12:30 schreef bollokus het volgende:

[..]

jup, ben er ook net achter dat IE 9 nu aardig werkt
die heb ik er ook opgezet vandeweek, draait perfect voor de rest.
alleen mn streams zijn zo traag..
Show me who your friends are, and i'll show you who you are...
pi_93900583
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 12:31 schreef DownToEarth het volgende:
heeft die cynthia zich nooit op dit forum begeven?
Zo bijzonder is Fok nu OOK weer niet :P
<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>
pi_93900598
Tip voor Gerard: Spray je dieren met teken/vlooienspray in!
pi_93900603
quote:
7s.gif Op donderdag 10 maart 2011 12:30 schreef vuurvliegje69 het volgende:
Wat hebben die mensen allemaal een vreemd leven. Elke avond trainen. En eventueel naar het strand of bos. En...feesten en beesten natuurlijk
klopt, ik geloof ook niet dat er eentje bij is die een baan heeft.
  donderdag 10 maart 2011 @ 12:32:25 #195
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_93900606
quote:
18s.gif Op donderdag 10 maart 2011 12:28 schreef Annelies-G het volgende:

[..]

DAnkje Flow, je bent een van de weinigen die het toe durft te geven :D
Alex is gewoon niet mijn soort man ;)
Neemt niet weg dat ik ook wel zie dat ie heel wat te verduren heeft gehad, alleen daarom vind ik het al oke dat ie er in is gebleven. Ik hou er zowiezo niet van als er eén persoon continu wordt uitgesloten in een groep. En ook nu weer; Alex eerlijk over zijn gevoelens en Laura geeft hem toch steeds weer die ene vinger van haar hand ,ook dat vind ik niet eerlijk naar hem toe want het maakt hem een stalker zogenaamd terwijl ze hem 'onbewust' aanmoedigd met haar gedrag , maar met haar woorden vertelt dat ze niet méer wilt :{w
  donderdag 10 maart 2011 @ 12:33:19 #196
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_93900640
LAURA!!! doe die laarzen uit op de bekleding, kudt!
pi_93900651
quote:
2s.gif Op donderdag 10 maart 2011 12:32 schreef Flow3r het volgende:

[..]

Neemt niet weg dat ik ook wel zie dat ie heel wat te verduren heeft gehad, alleen daarom vind ik het al oke dat ie er in is gebleven. Ik hou er zowiezo niet van als er eén persoon continu wordt uitgesloten in een groep. En ook nu weer; Alex eerlijk over zijn gevoelens en Laura geeft hem toch steeds weer die ene vinger van haar hand ,ook dat vind ik niet eerlijk naar hem toe want het maakt hem een stalker zogenaamd terwijl ze hem 'onbewust' aanmoedigd met haar gedrag , maar met haar woorden verteld dat ze niet méer wilt :{w
Jeetje ik ben het helemaal met je eens
pi_93900655
Ik zie Gerard het spel niet spelen. Hij denkt het spel te spelen, maar hij is nog nooit warm of wat dan ook geweest. Ook al waren de hints zo overduidelijk. Hij zit altijd in de verkeerde richting. Met zijn zogenaamde mensenkennis, mensen in de ogen kijken en meer van dat slappe gewauwel. Het heeft hem niets opgeleverd. Het echte denkwerk tot nu toe is gedaan door Philip, Karim en Monique. Ik ben totaal niet onder de indruk van Gerard. Daarnaast vind ik hem een gluiperd die mensen voor het karretje spant om hen het vuile werk te laten opknappen.
  donderdag 10 maart 2011 @ 12:34:02 #199
336978 bollokus
raar menneke!
pi_93900663
quote:
7s.gif Op donderdag 10 maart 2011 12:32 schreef vuurvliegje69 het volgende:
Tip voor Gerard: Spray je dieren met teken/vlooienspray in!
ik heb in hetvoorjaar daar ook altijd last van maar dan bij mezelf.... hebben ze daar ook spray voor?!?
pi_93900667
quote:
2s.gif Op donderdag 10 maart 2011 12:32 schreef Flow3r het volgende:

[..]

Neemt niet weg dat ik ook wel zie dat ie heel wat te verduren heeft gehad, alleen daarom vind ik het al oke dat ie er in is gebleven. Ik hou er zowiezo niet van als er eén persoon continu wordt uitgesloten in een groep. En ook nu weer; Alex eerlijk over zijn gevoelens en Laura geeft hem toch steeds weer die ene vinger van haar hand ,ook dat vind ik niet eerlijk naar hem toe want het maakt hem een stalker zogenaamd terwijl ze hem 'onbewust' aanmoedigd met haar gedrag , maar met haar woorden verteld dat ze niet méer wilt :{w
:Y Helemaal gelijk heb je.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')