Hoezo? Ik word morgen geholpen, moet een nachtje blijven pitten en als het goed is mag ik dan vrijdag een keertje naar huis is mij verteld door die chirurg.quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:53 schreef L0t.. het volgende:
Wel vreemd trouwens dat die gazen er de volgende dag al uit mogen pv..
Meestal blijven die gazen wel langer zitten dan 1 dag.quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:54 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Hoezo? Ik word morgen geholpen, moet een nachtje blijven pitten en als het goed is mag ik dan vrijdag een keertje naar huis is mij verteld door die chirurg.
Wist niet dat het zo'n zware procedure was, normaal zien ze je het liefst zo snel mogelijk vertrekken.quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:54 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Hoezo? Ik word morgen geholpen, moet een nachtje blijven pitten en als het goed is mag ik dan vrijdag een keertje naar huis is mij verteld door die chirurg.
Ja dat nachtje blijven vind ik ook wel apartquote:Op woensdag 9 maart 2011 18:55 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wist niet dat het zo'n zware procedure was, normaal zien ze je het liefst zo snel mogelijk vertrekken.
De vriendin van mijn zusje vond het al jammer dat ik naar Venray moet i.p.v. Venlo. Anders zou zij mijn nurse zijn geweest na de operatiequote:Op woensdag 9 maart 2011 18:55 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wist niet dat het zo'n zware procedure was, normaal zien ze je het liefst zo snel mogelijk vertrekken.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:56 schreef Strandrove het volgende:
[..]
De vriendin van mijn zusje vond het al jammer dat ik naar Venray moet i.p.v. Venlo. Anders zou zij mijn nurse zijn geweest na de operatie.
Best wel niet knap dus.quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:59 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Nee hoor, ze is aardig maar daar is ook alles mee gezegd.
nee ik zit hier nog steedsquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:01 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Nog niemand bij je geweest? Wtf man.
[..]
Gewoon dik, daar hou ik niet van.
Ik zou echt freak on a leash zijn als ik jou was nu. Het ga je goed.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
nee ik zit hier nog steeds
kk hostel in the middle of fucking achterbuurt van barcelona
Zoek leuke vent in hostel en vraag of die uit eten wil.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
hahah 16 jarigen achter het stuur, en pas keuren vanaf 75 (wat ook geen fuck voorsteld) mag je dadelijk 130, kun je het niet rijden omdat je constant in de file staat door ongelukken.quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:57 schreef wise het volgende:
16-jarigen vanaf november achter het stuur
belachelijk
ja ben ik ook. ik zit nu als een echte autist al een uur te internetten en ik ga echt niet weg voor een van die chernobyl mutanten die hier rondlopen al kijken ze nog zo lang naar me.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:02 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Ik zou echt freak on a leash zijn als ik jou was nu. Het ga je goed.
Wat heb ik gemist?quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je kunt het ook positief zien. Eindelijk geen ratten meer die 80 op hun scooter rijden.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
hahah 16 jarigen achter het stuur, en pas keuren vanaf 75 (wat ook geen fuck voorsteld) mag je dadelijk 130, kun je het niet rijden omdat je constant in de file staat door ongelukken.
indd. gelukkig is het kopen van alcohol ook naar boven gegaan. Mag van mij wel 21 worden netzoals in amerika btwquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
hahah 16 jarigen achter het stuur, en pas keuren vanaf 75 (wat ook geen fuck voorsteld) mag je dadelijk 130, kun je het niet rijden omdat je constant in de file staat door ongelukken.
16 jarige van nu kunnen niet eens fatsoenlijk op scooter rijden hiero, laat staan een auto.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zit je niet alleen op een kamer?quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ja ben ik ook. ik zit nu als een echte autist al een uur te internetten en ik ga echt niet weg voor een van die chernobyl mutanten die hier rondlopen al kijken ze nog zo lang naar me.
ja leuk, die gaan dat soort capriolen uithalen in de autoquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:05 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Je kunt het ook positief zien. Eindelijk geen ratten meer die 80 op hun scooter rijden.
Ja maar dan zijn ze meer een gevaar voor henzelf.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:05 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Je kunt het ook positief zien. Eindelijk geen ratten meer die 80 op hun scooter rijden.
Tot het fout gaat.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:05 schreef wise het volgende:
[..]
ja leuk, die gaan dat soort capriolen uithalen in de auto
nog plaats voor 2, dus welkomquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:06 schreef Mozy het volgende:
Ik heb gehoord dat de autisten zich hier verzamelen?
Idd, auto vereist iets meer verantwoording. Kunnen die mannen niet mee omgaan.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja maar dan zijn ze meer een gevaar voor henzelf.
lol nee ik ben achtergelaten in mn hostel en nu heb ik niks te eten en er lopen geen spange boysquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:06 schreef Allure_ het volgende:
He, WD. Alles goed? Heb je al seks gehad met Pablo op de playa?
jongentjes bedoel jequote:Op woensdag 9 maart 2011 19:07 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Idd, auto vereist iets meer verantwoording. Kunnen die mannen niet mee omgaan.
Roep eens heel hard 'el melon'.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ik zit in een soort van huiskamer
Goed uitziende Spanjaarden zijn zeldzaam. Zowel vrouwen als mannen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
lol nee ik ben achtergelaten in mn hostel en nu heb ik niks te eten en er lopen geen spange boys
Nee, dadelijk rijden ze in een net niet afgekeurde VW Golf of Peugeot 106 sjonniebakken waarmee ze fietsers en voetgangs omver bowlen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:05 schreef Strandrove het volgende:
[..]
wat zou je moeten zienquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:08 schreef wolvendagen het volgende:
waarom blijven mensen mij smsen
ik zie niks hoor gekken
Bestel op just-eat.es dan wat lekkere tapasquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
lol nee ik ben achtergelaten in mn hostel en nu heb ik niks te eten en er lopen geen spange boys
Och ja, ik kan mij er nog niet zo druk om maken. Ben benieuwd of ze het erdoor krijgen geduwd.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, dadelijk rijden ze in een net niet afgekeurde VW Golf of Peugeot 106 sjonniebakken waarmee ze fietsers en voetgangs omver bowlen.
sowieso eerst een testquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:09 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Och ja, ik kan mij er nog niet zo druk om maken. Ben benieuwd of ze het erdoor krijgen geduwd.
Vast wel. Hoe meer mensen auto rijden, hoe meer belastinginkomsten. Zeker met die brandstofprijzen van nu.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:09 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Och ja, ik kan mij er nog niet zo druk om maken. Ben benieuwd of ze het erdoor krijgen geduwd.
Daar is het rijexamen voor bedoeld, maar jaquote:
mentale test imoquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daar is het rijexamen voor bedoeld, maar ja
nee, ik bedoel, die 16 jaar is een test die ze gaan doen dit jaarquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daar is het rijexamen voor bedoeld, maar ja
Als ze dat nu ook bij het volk doen wat nu al rijdt, wordt het aardig rustig op de weg.quote:
oh okee.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:11 schreef wise het volgende:
[..]
nee, ik bedoel, die 16 jaar is een test die ze gaan doen dit jaar
quote:
ja, zo'n L sticker naast hun tribal stickersquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:12 schreef Chai het volgende:
Ik vind wel dat ze zo'n L bordje op hun auto moeten totdat ze 18 zijn. Zoiets heb je in België toch ook.
Hey Gridlok.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:13 schreef Gridlok het volgende:
binnenkant van mijn muts ruikt naar ylang ylang
Maar Belgen kunnen doorgaans ook niet rijden als die L van het dak is...quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:12 schreef Chai het volgende:
Ik vind wel dat ze zo'n L bordje op hun auto moeten totdat ze 18 zijn. Zoiets heb je in België toch ook.
Wanneer gaan we daten? Dennis Weening staat nog steeds op mijn to do lijstje.quote:
Als je nog een keer zo'n flauwe grap maakt als de vorige, ga ik weer.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:14 schreef BobbyB het volgende:
Ik vind het wel leuk dat je weer terug bent, Ally.
Welk nieuwe?quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:15 schreef Strandrove het volgende:
Ik vind dat 'nieuwe' liedje van The Script best leuk. Is er iets mis met mij?
For The First Time? Op zich niets, maar sommige liedjes zijn zo zoetquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:16 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Welk nieuwe?
En wat is er mis met The Script?
Haha ik ging googlen op the script fans en toen vond ik ditquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:16 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Welk nieuwe?
En wat is er mis met The Script?
Neem me toch gewoon eens zoals ik benquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:15 schreef Allure_ het volgende:
Als je nog een keer zo'n flauwe grap maakt als de vorige, ga ik weer.
En hoezo was ik eigenlijk weg?
neemt gvd de halve foto in beslagquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha ik ging googlen op the script fans en toen vond ik dit
[ afbeelding ]
Verder vind ik sommige dingen van hen ook wel leuk hoorrrr
und¿quote:
Dennis.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wanneer gaan we daten? Dennis Weening staat nog steeds op mijn to do lijstje.
[..]
LastFM komt uit op High dus ik denk binnenkort?quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wanneer gaan we daten? Dennis Weening staat nog steeds op mijn to do lijstje.
[..]
Nothing? The script.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:15 schreef Strandrove het volgende:
Ik vind dat 'nieuwe' liedje van The Script best leuk. Is er iets mis met mij?
Die was ik net gaan luisteren. Vind dat de leukste.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nothing? The script.The man who can't be moved
Ik dacht dat jij van de negers was zeg maarquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dennis.Wij vallen echt op dezelfde jongens.
For The First Timequote:Op woensdag 9 maart 2011 19:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nothing? The script.The man who can't be moved
Hmm, dat is quiet true. Ik heb gewoon interessantere dingen te doen. Sorry SCquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Neem me toch gewoon eens zoals ik beninb4 flauwe neem grapjes
en nou, ik heb je een hele tijd veel minder tot niet zien posten. In de SC tenminste.
Rick Brandsteder heeft wel iets meer mijn voorkeurquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dennis.Wij vallen echt op dezelfde jongens.
Hmm, ik kijk er naar uitquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:19 schreef Gridlok het volgende:
[..]
LastFM komt uit op High dus ik denk binnenkort?
Queen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hmm, dat is quiet true. Ik heb gewoon interessantere dingen te doen. Sorry SC.
[..]
Rick Brandsteder heeft wel iets meer mijn voorkeur. Maar daar heb ik helaas nog geen contactgegevens van.
[..]
Hmm, ik kijk er naar uit. Heb je een voorkeur voor muziek tijdens ons liefdesspel?
tell us your talequote:Op woensdag 9 maart 2011 19:22 schreef Madridista het volgende:
Jongens... Ik heb een afschuwelijke date gehad vandaag. Bijna geen fysiek contact gemaakt en veel awkwardness
Volgende keer moet ik veel beter zijn
Zoiets heet walging, je deed iets fout.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:22 schreef Madridista het volgende:
Jongens... Ik heb een afschuwelijke date gehad vandaag. Bijna geen fysiek contact gemaakt en veel awkwardness
Volgende keer moet ik veel beter zijn
Nee niet alleen maar. Ik moet zeggen dat dat steeds minder word zelfs. Ik val echt op van alles en nog wat.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:21 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij van de negers was zeg maar.
[..]
For The First Time.
inddquote:
Ben ik te doen? Eerlijk zeggenquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee niet alleen maar. Ik moet zeggen dat dat steeds minder word zelfs. Ik val echt op van alles en nog wat.
Meen je dat?quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
[..]
Rick Brandsteder heeft wel iets meer mijn voorkeur. Maar daar heb ik helaas nog geen contactgegevens van.
[..]
Hmm, ik kijk er naar uit. Heb je een voorkeur voor muziek tijdens ons liefdesspel?
Geeft niet, het is je vergeven.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
te laat...quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:24 schreef Allure_ het volgende:
inb4 iedereen met kankerlelijke foto's van hem. Jullie zijn zo voorspelbaar, het is gewoon slecht.
Nou hij is niet persé lelijk, maar gewoon zijn hele gedrag en uitstraling.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:24 schreef Allure_ het volgende:
inb4 iedereen met kankerlelijke foto's van hem. Jullie zijn zo voorspelbaar, het is gewoon slecht.
Jonge waar is die stoere boy dan heb je fancy lopen lezen of zo tisssquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:24 schreef Madridista het volgende:
Duuuh. Tuurlijk deed ik iets fout!!
Namelijk de mietje uithangen.
Dat meisje raakte me constant aan van "doe dan!" Ik niks doen..
En bij het afscheid alleen knuffelen
quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:24 schreef Madridista het volgende:
beetje zoals Ronquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:25 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nou hij is niet persé lelijk, maar gewoon zijn hele gedrag en uitstraling.
Haha, dat vind ik juist leuk aan hemquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:25 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nou hij is niet persé lelijk, maar gewoon zijn hele gedrag en uitstraling.
hopelijk komt niemand aan met jan kooijemansquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:26 schreef tliciouz het volgende:
Maar wie het hoogste op mijn lijstje staat wat Nederlanders betreft is toch echt Valerio.
quote:
Niet lelijkquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Haha, dat vind ik juist leuk aan hem.
[ afbeelding ].
Haren als een kakker? Hoe werkt zo'n kapsel dan?quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:26 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Zie fobo. En zo met carnaval (de rechtse). Haren als een kakker, alles
.
[ afbeelding ]
Jij ook nietquote:
Oke ik ga heel eerlijk zijn. Nee.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:26 schreef Strandrove het volgende:
[..]
.
[ afbeelding ]
briefje achterlaten en de stad in gaan, zwaar inspelen op schuldgevoel :3quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:27 schreef wolvendagen het volgende:
handig vriend, zo een leraar die ook niet opneemt als je belt
echt hoor.
Alsof je de eerste date perse meteen handtastelijk moet zijn.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:24 schreef Madridista het volgende:
Awhh jij charmeur je doet me blozenquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Haren als een kakker? Hoe werkt zo'n kapsel dan?
[..]
Jij ook niet.
Daar gaat het niet om. Ik vind je niet lelijk sowieso, maar gewoon dat je zoiets vraagt. Vind ik wel lef.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:27 schreef Strandrove het volgende:
[..]
[..]
Haar smaak is heel verschillend.
Ik niet. Te oud.quote:
Scheiding in het midden en half achteroverquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Haren als een kakker? Hoe werkt zo'n kapsel dan?
Aight, babyfaces van 19 jaar digg je niet. Snap ik wel.quote:
Da's geen Nederlander maar een Italiaan.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:26 schreef tliciouz het volgende:
Maar wie het hoogste op mijn lijstje staat wat Nederlanders betreft is toch echt Valerio.
je hebt gvd 1,5 uur gewacht. Gewoon je ding doenquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:29 schreef wolvendagen het volgende:
Of zal ik alleen naar de supermarkt lopen en daar gewoon haters gonna hate brood met beleg kopen.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:30 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Ik ook niet, omdat ik de indruk heb dat je geen uitdaging bent.
i would rock your socks offquote:
Hahaha.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:30 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Verder wel knap voor zover ik weet, maar ja.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:31 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hahaha.
Hier wil ik niet eens iets tegen in brengen. Wat een uitspraak.
Zijn dat kakkerharenquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:26 schreef Strandrove het volgende:
[..]
.
[ afbeelding ]
neequote:Op woensdag 9 maart 2011 19:31 schreef moomoo het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[..]
ze is ziekquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:31 schreef moomoo het volgende:
[..]
wat beraam je¿quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:31 schreef moomoo het volgende:
[..]
Haha, jij bent zo uniek in deze SC.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:31 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Verder wel knap voor zover ik weet, maar ja.
Echt?quote:
Mijn haren staan altijd hard van het spul, krijg ik een harde piemol van.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:33 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Ik vind dat vies aanvoelen zoveel gel erin.
bob moet je niet remixenquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:33 schreef wise het volgende:
Bob Marley / 02 - Waiting In Vain (Remixed in 1984 by Julian Mendelsohn).mp3
Amen broeder.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:33 schreef Mozy het volgende:
[..]
Mijn haren staan altijd hard van het spul, krijg ik een harde piemol van.
Hoezo? Ik vind het gewoon chill als je een beetje moeite ergens voor moet doen, dan krijg je ook een voldaan gevoel als het lukt. Anders is het kut en drink je gewoon veel bier.quote:
zo'n fragiel meisje krijg je daar niet in, jongquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:33 schreef moomoo het volgende:
[..]
Ik probeer WD in een moshpit te krijgen.
Ja heb de hele dag gekotst, kijk maar in mn topic.quote:
Als ik dat wil ga ik wel naar drum n bass in rotterdamquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:33 schreef moomoo het volgende:
[..]
Ik probeer WD in een moshpit te krijgen.
Ik heb meestal meer een wax-look.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:33 schreef Mozy het volgende:
[..]
Mijn haren staan altijd hard van het spul, krijg ik een harde piemol van.
Heb vaak zat lieve kleine blonde meisjes in de pit zien staan.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:34 schreef wise het volgende:
[..]
zo'n fragiel meisje krijg je daar niet in, jong
No offence, maar volgens mij moet jij uberhaupt veel moeite doenquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:34 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Hoezo? Ik vind het gewoon chill als je een beetje moeite ergens voor moet doen, dan krijg je ook een voldaan gevoel als het lukt. Anders is het kut en drink je gewoon veel bier.
ja, maar deze is ziekquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:35 schreef moomoo het volgende:
[..]
Heb vaak zat lieve kleine blonde meisjes in de pit zien staan.
Ok, gaan we dat een keer doen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als ik dat wil ga ik wel naar drum n bass in rotterdam
Ik heb een scheiding op de zijkant van mijn hoofd.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:34 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Ik heb meestal meer een wax-look.
Moshen bij DNB partys, kut volk..quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als ik dat wil ga ik wel naar drum n bass in rotterdam
Hoe kom je hier eigenlijk bij? Ik heb juist precies de tegenovergestelde indruk en ze heeft ook best wel high-standards geloof ik.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:30 schreef Strandrove het volgende:
[..]
zoals ik al zei, gewoon brood halenquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:36 schreef wolvendagen het volgende:
Poll: Zou jij naar de supermarkt gaan als je WD was_
• Ja, lompe leraren.
• Nee, even volhouden en mogelijk sterven.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Soms wel, soms niet. In het echt ben ik bij lange na niet zo lomp.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
No offence, maar volgens mij moet jij uberhaupt veel moeite doen.
En je beeld van mij is zo misplaatst, maar wel mooi.
Ja, fuck it all and no regrets.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:36 schreef wolvendagen het volgende:
Poll: Zou jij naar de supermarkt gaan als je WD was_
Ik, beter sterven met een lege maag dan een troep oude Spanjaarden achter je aan hebbenquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:37 schreef wolvendagen het volgende:
wie stemde mogelijk sterven, i hope you die
Boh, arme schat.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja heb de hele dag gekotst, kijk maar in mn topic.
Kom op WD, je bent een grote meid. Je bent in Barcelona en nog klamp je je vast aan Fok!. Wij kunnen niet altijd je hand vast blijven houdenquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:37 schreef wolvendagen het volgende:
wie stemde mogelijk sterven, i hope you die
Ik denk bij lange na niet dat jij lomp bent.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:36 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Soms wel, soms niet. In het echt ben ik bij lange na niet zo lomp.
Door haar slettenverhalen. Ik krijg alleen het slechte van haar mee.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe kom je hier eigenlijk bij? Ik heb juist precies de tegenovergestelde indruk en ze heeft ook best wel high-standards geloof ik.
Liever eten dan sterven in een hostel met polen die mijn dode lichaampje uit gaan wonen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:38 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Ik, beter sterven met een lege maag dan een troep oude Spanjaarden achter je aan hebben.
Je weet dat ik je nodig heb.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Kom op WD, je bent een grote meid. Je bent in Barcelona en nog klamp je je vast aan Fok!. Wij kunnen niet altijd je hand vast blijven houden.
[..]
Ik denk bij lange na niet dat jij lomp bent.
Ik vertel hier nooit slettenverhalen? Tenzij je zoenen onder slettenverhalen verstaat. Zoenen is gewoon het verlengde van een kennismaking als het goed klikt. Ik zie hier niets sletterigs in terugquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:38 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Door haar slettenverhalen. Ik krijg alleen het slechte van haar mee.
Voel je niks van hoorquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Liever eten dan sterven in een hostel met polen die mijn dode lichaampje uit gaan wonen.
Dat krijg je toch niet meer mee, dus jaquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Liever eten dan sterven in een hostel met polen die mijn dode lichaampje uit gaan wonen.
Ohquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik denk bij lange na niet dat jij lomp bent.
Je gaat toch niet iemand zoenen die je daarna nooit meer terug ziet?quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik vertel hier nooit slettenverhalen? Tenzij je zoenen onder slettenverhalen verstaat. Zoenen is gewoon het verlengde van een kennismaking als het goed klikt. Ik zie hier niets sletterigs in terug.
zo komt ze nooit naar playa del puta of waar je ook wilde afsprekenquote:
Ik weet niet hoe je er bij komt dat ik dat denk?quote:
Zag ik sommigen maar nooit meer terugquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je gaat toch niet iemand zoenen die je daarna nooit meer terug ziet?
Ja, maar ik snap niet dat jij alleen veel zoentquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik vertel hier nooit slettenverhalen? Tenzij je zoenen onder slettenverhalen verstaat. Zoenen is gewoon het verlengde van een kennismaking als het goed klikt. Ik zie hier niets sletterigs in terug.
Achterstandsmeisje award?quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:41 schreef tliciouz het volgende:
Oh wat leuk ik heb wat gewonnen van fok!
als ze een 2de date wil, heb je vast iets goeds gedaan.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:41 schreef Madridista het volgende:
Kun je eigenlijk na een vrij slechte indruk gemaakt te hebben op een date, die indruk in de 2e date doen vergeten?
In de verhalen die ik heb gelezen was ze altijd nog vrij kieskeurig, zelfs met drank op. Alleen de crème de la crème mag met Ally het bed delen denk ik.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:38 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Door haar slettenverhalen. Ik krijg alleen het slechte van haar mee.
owhquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je gaat toch niet iemand zoenen die je daarna nooit meer terug ziet?
Ik weet het niet. Ik denk altijd dat jij me stom vindtquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je er bij komt dat ik dat denk?
Meen je dit nou.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:43 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik denk altijd dat jij me stom vindt.
Komt omdat je zo mooi bent, dan willen ze meer. :$quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je er bij komt dat ik dat denk?
[..]
Zag ik sommigen maar nooit meer terug.
quote:
Chai kent me echt goed. Mag ik je aannemen?quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:42 schreef Chai het volgende:
[..]
In de verhalen die ik heb gelezen was ze altijd nog vrij kieskeurig, zelfs met drank op. Alleen de crème de la crème mag met Ally het bed delen denk ik.
Succesquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:43 schreef wolvendagen het volgende:
omg ik heb nu echt reuze trek in macaroni ik ben zo een bazin
ik ga nu macaroni halen en koken in de vieze keuken hier
byeee
Maar zoenen is zo lekker.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:42 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Ja, maar ik snap niet dat jij alleen veel zoent.
eetzequote:Op woensdag 9 maart 2011 19:43 schreef wolvendagen het volgende:
omg ik heb nu echt reuze trek in macaroni ik ben zo een bazin
ik ga nu macaroni halen en koken in de vieze keuken hier
byeee
Ja nou, ik heb er ook tussen gehad waar ik toch liever weer naar het bier greep dan naar haar.quote:
Ik vind je alleen stom als je weer met een of andere attitude hier binnen komt vallen. Maar misschien is dat omdat je bang bent dat mensen jou zo niet leuk genoeg vinden.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:43 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik denk altijd dat jij me stom vindt.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Komt omdat je zo mooi bent, dan willen ze meer. :$
quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:45 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Ja nou, ik heb er ook tussen gehad waar ik toch liever weer naar het bier greep dan naar haar.
Wat had je gevraagd dan?quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]![]()
Nee een boek''mijn opa was een Duitser'' kon je vragen stellen aan de Auteur en ik ben eruit gekozen.
Tsja, dat zou wel verklaren waarom hier soms haters lopen en irl iedereen gemoedelijk is met me. Meestal.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik vind je alleen stom als je weer met een of andere attitude hier binnen komt vallen. Maar misschien is dat omdat je bang bent dat mensen jou zo niet leuk genoeg vinden.
Ik denk dat dat irl toch wel bij iedereen zo is.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:46 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Tsja, dat zou wel verklaren waarom hier soms haters lopen en irl iedereen gemoedelijk is met me. Meestal.
Een hele simpele vraag, terwijl de andere heel uitgebreide vragen aan het stellen waren. Heb gevraagd of hij zich wel eens schaamt voor het verleden van zijn opa. Aangezien ik dat soms wel heb als ik met andere over hem praat.quote:
Van die carnavals boy?quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:47 schreef Allure_ het volgende:
Okay, ik ben al vanaf 3 uur vanmiddag iedere 42 seconden op mijn telefoon aan het kijken of ik een smsje heb gekregen.
waar wacht je op¿quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:47 schreef Allure_ het volgende:
Okay, ik ben al vanaf 3 uur vanmiddag iedere 42 seconden op mijn telefoon aan het kijken of ik een smsje heb gekregen.
hahaha Ally is verliefdquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:47 schreef Allure_ het volgende:
Schattig, ben je verliefd?quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:47 schreef Allure_ het volgende:
Dat waait wel over. Ik heb zo'n gevoel meestal 2 dagen en als het dan nog niet gaat zoals ik het wil ben ik al erop uitgekeken.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:47 schreef Allure_ het volgende:
Nja simpel.. ik vind het wel een goede vraag, denk dat daar wel meer mensen mee zitten.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:47 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Een hele simpele vraag, terwijl de andere heel uitgebreide vragen aan het stellen waren. Heb gevraagd of hij zich wel eens schaamt voor het verleden van zijn opa. Aangezien ik dat soms wel heb als ik met andere over hem praat.
Ik ken ook mensen die irl gehaat worden om dezelfde reden als ik hier soms. Te grote attitude.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik denk dat dat irl toch wel bij iedereen zo is.
Bij mij is het andersom. IRL heeft iedereen een hekel aan me.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:47 schreef Chai het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Hij was iets van ehm, asbest medewerker. Of hoe je dat ook noemt.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Van die carnavals boy?wat had ie aan?
quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja oke dat is ook wel zo.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nja simpel.. ik vind het wel een goede vraag, denk dat daar wel meer mensen mee zitten.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:51 schreef Allure_ het volgende:
Omg, hij smst echt NU. Zou ie op Fok! zitten?
Ik mag geen flauwe grapjes meer maken van je....quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:51 schreef Allure_ het volgende:
Ja maar je gaat sowieso niet om met mensen die je haten en mensen die je echt niet mag daar zoek je ook niet de confrontatie mee lijkt me.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:50 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Ik ken ook mensen die irl gehaat worden om dezelfde reden als ik hier soms. Te grote attitude.
Zoals die linker?quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:50 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hij was iets van ehm, asbest medewerker. Of hoe je dat ook noemt.
Alleen hij is de hele tijd zo hard to get aan het spelen. Dus moet ik dat spelletje wel meespelen, want dat vindt ie leuk.
brood_met_aardbeienquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:51 schreef Allure_ het volgende:
Misschien wil ie je gewoon niet.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:50 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hij was iets van ehm, asbest medewerker. Of hoe je dat ook noemt.
Alleen hij is de hele tijd zo hard to get aan het spelen. Dus moet ik dat spelletje wel meespelen, want dat vindt ie leuk.
Nee denk het niet. Dit is echt zo'n tijd dat hij misschien net terug komt van werk/fitness.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:51 schreef Allure_ het volgende:
Miauw.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Misschien wil ie je gewoon niet.
Ik haat alleen zo'n drugsmensen. Komen ze vet stoer doen omdat ze dat spul verkopen of gebruiken. Ja proficiat, maar dat vind ik echt het laagst van het laagstequote:Op woensdag 9 maart 2011 19:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja maar je gaat sowieso niet om met mensen die je haten en mensen die je echt niet mag daar zoek je ook niet de confrontatie mee lijkt me.
Hahaha, nee.quote:
quote:
quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Misschien wil ie je gewoon niet.
Trutquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:51 schreef Allure_ het volgende:
Vast niet. Hij hosselt Dromenvangertje, dan hossel je niet ook nog ondertussen een echte vrouw.quote:
quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vast niet. Hij hosselt Dromenvangertje, dan hossel je niet ook nog ondertussen een echte vrouw.
klappen gehad omdat je op andere dames hitte?quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:56 schreef BobbyB het volgende:
Ik ben het ook niet. Ik lag de afgelopen dagen in het ziekenhuis.
ohja, das waar jaquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vast niet. Hij hosselt Dromenvangertje, dan hossel je niet ook nog ondertussen een echte vrouw.
Stil nou, zo vallen mijn subtiele complimentjes te erg op.quote:
[Upd] Stefan / SunChaser in het ziekenhuisquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:57 schreef Salatrel het volgende:
[..]
klappen gehad omdat je op andere dames hitte?
Zoveel kan een asbestwerker overdag niet op fok zitten denk ik.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:55 schreef Strandrove het volgende:
Ik val af hè Ally, maar dat wist je al. Ik denk dat het Wise is.
Oké, sorry.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Stil nou, zo vallen mijn subtiele complimentjes te erg op.
Gelukkig waren er veel nieuwsberichten over je.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[Upd] Stefan / SunChaser in het ziekenhuis
Overigens vind ze dat niet erg, als ze zelf ook maar die vrijheid krijgt.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:57 schreef Salatrel het volgende:
[..]
klappen gehad omdat je op andere dames hitte?
Ik heb er altijd zo'n moeite mee om dat spelletje te spelenquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:58 schreef Allure_ het volgende:
Nu mag hij dus mooi weer 4 uur wachten tot ik iets terug stuur. Of morgen ergens.
Ik ben zo stoer.
Meer dan over Libie en Charlie Sheen samen ja.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Gelukkig waren er veel nieuwsberichten over je.
pff, ik sta 50x hoger op de trede dan een stomme asbestbewerker, dank jequote:Op woensdag 9 maart 2011 19:55 schreef Strandrove het volgende:
Ik val af hè Ally, maar dat wist je al. Ik denk dat het Wise is.
Haha.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:58 schreef Allure_ het volgende:
Nu mag hij dus mooi weer 4 uur wachten tot ik iets terug stuur. Of morgen ergens.
Ik ben zo stoer.
maar lang niet zoveel als secret story wat zowaar nog minder interessant isquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Meer dan over Libie en Charlie Sheen samen ja.
jij lurker jijquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:00 schreef Salatrel het volgende:
[..]
maar lang niet zoveel als secret story wat zowaar nog minder interessant is
lul nietquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:02 schreef Salatrel het volgende:
[..]
fu ik kom net terug van uncharted spelen
SC is geen 75quote:
Ik nu ook wel, omdat ik zijn aandacht wilquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:59 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Ik heb er altijd zo'n moeite mee om dat spelletje te spelen
Stuur dat je vanavond al met een andere jongen iets gaat doen, maar dat je snel tijd voor hem maakt. Kun je kijken of hij je echt wilt.quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik nu ook wel, omdat ik zijn aandacht wil.
Maargoed, wees te beschikbaar en hij/zij is zo op je uitgekeken.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:04 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Stuur dat je vanavond al met een andere jongen iets gaat doen, maar dat je snel tijd voor hem maakt. Kun je kijken of hij je echt wilt.
Bedankt voor dit waardeloze adviesquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:04 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Stuur dat je vanavond al met een andere jongen iets gaat doen, maar dat je snel tijd voor hem maakt. Kun je kijken of hij je echt wilt.
Grapje hè, zo verpest je het. Geloof me.quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:06 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Bedankt voor dit waardeloze advies. Ik pak het toch maar liever op mijn manier aan.
Wat voor shirts? Laat eens wat plaatjes zien.quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:09 schreef moomoo het volgende:
tering, paar t-shirts bestellen van een Amerikaanse website. Shirts zelf zijn $50 bij elkaar. Verzendkosten $54.12
Maar ~$100 voor 10 shirts is nog steeds niet verkeerd dus toch maar gedaan.
Ik kan gewoon niet geloven dat sommige mensen echt zo zijn, wat ergquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik kijk ook. Straks komen er ook 4 jongens.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:11 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Wat voor shirts? Laat eens wat plaatjes zien.
En ook zo ontzettend lui.quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:17 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik kan gewoon niet geloven dat sommige mensen echt zo zijn, wat erg
Ik ken ze, in het echt. meisjes die zo erg zijn.quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:17 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik kan gewoon niet geloven dat sommige mensen echt zo zijn, wat erg
Chai?quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:19 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik ken ze, in het echt. meisjes die zo erg zijn.
Ja die ook ja.quote:
Ja ik ook altijd, vooral als je diegene leuk vindtquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik nu ook wel, omdat ik zijn aandacht wil.
Maargoed, wees te beschikbaar en hij/zij is zo op je uitgekeken.
Trolololo.quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:19 schreef moomoo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Serieus?quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:19 schreef moomoo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij Mo weet je het nooit. Hij is sowieso best apartquote:
ditquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:24 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Dat je die durft te dragen. Ik zou me schamen.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:24 schreef Strandrove het volgende:
[..]
quote:
Ik zag laatst iemand met een trollface op z'n rug.quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:24 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Dan weet je wel dat je met een echte geek te maken hebt als ze deze shirts dragen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zag laatst iemand met een trollface op z'n rug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |