mentale test imoquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daar is het rijexamen voor bedoeld, maar ja
nee, ik bedoel, die 16 jaar is een test die ze gaan doen dit jaarquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daar is het rijexamen voor bedoeld, maar ja
Als ze dat nu ook bij het volk doen wat nu al rijdt, wordt het aardig rustig op de weg.quote:
oh okee.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:11 schreef wise het volgende:
[..]
nee, ik bedoel, die 16 jaar is een test die ze gaan doen dit jaar
quote:
ja, zo'n L sticker naast hun tribal stickersquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:12 schreef Chai het volgende:
Ik vind wel dat ze zo'n L bordje op hun auto moeten totdat ze 18 zijn. Zoiets heb je in België toch ook.
Hey Gridlok.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:13 schreef Gridlok het volgende:
binnenkant van mijn muts ruikt naar ylang ylang
Maar Belgen kunnen doorgaans ook niet rijden als die L van het dak is...quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:12 schreef Chai het volgende:
Ik vind wel dat ze zo'n L bordje op hun auto moeten totdat ze 18 zijn. Zoiets heb je in België toch ook.
Wanneer gaan we daten? Dennis Weening staat nog steeds op mijn to do lijstje.quote:
Als je nog een keer zo'n flauwe grap maakt als de vorige, ga ik weer.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:14 schreef BobbyB het volgende:
Ik vind het wel leuk dat je weer terug bent, Ally.
Welk nieuwe?quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:15 schreef Strandrove het volgende:
Ik vind dat 'nieuwe' liedje van The Script best leuk. Is er iets mis met mij?
For The First Time? Op zich niets, maar sommige liedjes zijn zo zoetquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:16 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Welk nieuwe?
En wat is er mis met The Script?
Haha ik ging googlen op the script fans en toen vond ik ditquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:16 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Welk nieuwe?
En wat is er mis met The Script?
Neem me toch gewoon eens zoals ik benquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:15 schreef Allure_ het volgende:
Als je nog een keer zo'n flauwe grap maakt als de vorige, ga ik weer.
En hoezo was ik eigenlijk weg?
neemt gvd de halve foto in beslagquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha ik ging googlen op the script fans en toen vond ik dit
[ afbeelding ]
Verder vind ik sommige dingen van hen ook wel leuk hoorrrr
und¿quote:
Dennis.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wanneer gaan we daten? Dennis Weening staat nog steeds op mijn to do lijstje.
[..]
Als je nog een keer zo'n flauwe grap maakt als de vorige, ga ik weer.
En hoezo was ik eigenlijk weg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |