Hoezo? Ik word morgen geholpen, moet een nachtje blijven pitten en als het goed is mag ik dan vrijdag een keertje naar huis is mij verteld door die chirurg.quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:53 schreef L0t.. het volgende:
Wel vreemd trouwens dat die gazen er de volgende dag al uit mogen pv..
Meestal blijven die gazen wel langer zitten dan 1 dag.quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:54 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Hoezo? Ik word morgen geholpen, moet een nachtje blijven pitten en als het goed is mag ik dan vrijdag een keertje naar huis is mij verteld door die chirurg.
Wist niet dat het zo'n zware procedure was, normaal zien ze je het liefst zo snel mogelijk vertrekken.quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:54 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Hoezo? Ik word morgen geholpen, moet een nachtje blijven pitten en als het goed is mag ik dan vrijdag een keertje naar huis is mij verteld door die chirurg.
Ja dat nachtje blijven vind ik ook wel apartquote:Op woensdag 9 maart 2011 18:55 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wist niet dat het zo'n zware procedure was, normaal zien ze je het liefst zo snel mogelijk vertrekken.
De vriendin van mijn zusje vond het al jammer dat ik naar Venray moet i.p.v. Venlo. Anders zou zij mijn nurse zijn geweest na de operatiequote:Op woensdag 9 maart 2011 18:55 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wist niet dat het zo'n zware procedure was, normaal zien ze je het liefst zo snel mogelijk vertrekken.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:56 schreef Strandrove het volgende:
[..]
De vriendin van mijn zusje vond het al jammer dat ik naar Venray moet i.p.v. Venlo. Anders zou zij mijn nurse zijn geweest na de operatie.
Best wel niet knap dus.quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:59 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Nee hoor, ze is aardig maar daar is ook alles mee gezegd.
nee ik zit hier nog steedsquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:01 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Nog niemand bij je geweest? Wtf man.
[..]
Gewoon dik, daar hou ik niet van.
Ik zou echt freak on a leash zijn als ik jou was nu. Het ga je goed.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
nee ik zit hier nog steeds
kk hostel in the middle of fucking achterbuurt van barcelona
Zoek leuke vent in hostel en vraag of die uit eten wil.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
hahah 16 jarigen achter het stuur, en pas keuren vanaf 75 (wat ook geen fuck voorsteld) mag je dadelijk 130, kun je het niet rijden omdat je constant in de file staat door ongelukken.quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:57 schreef wise het volgende:
16-jarigen vanaf november achter het stuur
belachelijk
ja ben ik ook. ik zit nu als een echte autist al een uur te internetten en ik ga echt niet weg voor een van die chernobyl mutanten die hier rondlopen al kijken ze nog zo lang naar me.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:02 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Ik zou echt freak on a leash zijn als ik jou was nu. Het ga je goed.
Wat heb ik gemist?quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je kunt het ook positief zien. Eindelijk geen ratten meer die 80 op hun scooter rijden.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
hahah 16 jarigen achter het stuur, en pas keuren vanaf 75 (wat ook geen fuck voorsteld) mag je dadelijk 130, kun je het niet rijden omdat je constant in de file staat door ongelukken.
indd. gelukkig is het kopen van alcohol ook naar boven gegaan. Mag van mij wel 21 worden netzoals in amerika btwquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
hahah 16 jarigen achter het stuur, en pas keuren vanaf 75 (wat ook geen fuck voorsteld) mag je dadelijk 130, kun je het niet rijden omdat je constant in de file staat door ongelukken.
16 jarige van nu kunnen niet eens fatsoenlijk op scooter rijden hiero, laat staan een auto.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zit je niet alleen op een kamer?quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ja ben ik ook. ik zit nu als een echte autist al een uur te internetten en ik ga echt niet weg voor een van die chernobyl mutanten die hier rondlopen al kijken ze nog zo lang naar me.
ja leuk, die gaan dat soort capriolen uithalen in de autoquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:05 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Je kunt het ook positief zien. Eindelijk geen ratten meer die 80 op hun scooter rijden.
Ja maar dan zijn ze meer een gevaar voor henzelf.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:05 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Je kunt het ook positief zien. Eindelijk geen ratten meer die 80 op hun scooter rijden.
Tot het fout gaat.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:05 schreef wise het volgende:
[..]
ja leuk, die gaan dat soort capriolen uithalen in de auto
nog plaats voor 2, dus welkomquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:06 schreef Mozy het volgende:
Ik heb gehoord dat de autisten zich hier verzamelen?
Idd, auto vereist iets meer verantwoording. Kunnen die mannen niet mee omgaan.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja maar dan zijn ze meer een gevaar voor henzelf.
lol nee ik ben achtergelaten in mn hostel en nu heb ik niks te eten en er lopen geen spange boysquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:06 schreef Allure_ het volgende:
He, WD. Alles goed? Heb je al seks gehad met Pablo op de playa?
jongentjes bedoel jequote:Op woensdag 9 maart 2011 19:07 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Idd, auto vereist iets meer verantwoording. Kunnen die mannen niet mee omgaan.
Roep eens heel hard 'el melon'.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ik zit in een soort van huiskamer
Goed uitziende Spanjaarden zijn zeldzaam. Zowel vrouwen als mannen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
lol nee ik ben achtergelaten in mn hostel en nu heb ik niks te eten en er lopen geen spange boys
Nee, dadelijk rijden ze in een net niet afgekeurde VW Golf of Peugeot 106 sjonniebakken waarmee ze fietsers en voetgangs omver bowlen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:05 schreef Strandrove het volgende:
[..]
wat zou je moeten zienquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:08 schreef wolvendagen het volgende:
waarom blijven mensen mij smsen
ik zie niks hoor gekken
Bestel op just-eat.es dan wat lekkere tapasquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
lol nee ik ben achtergelaten in mn hostel en nu heb ik niks te eten en er lopen geen spange boys
Och ja, ik kan mij er nog niet zo druk om maken. Ben benieuwd of ze het erdoor krijgen geduwd.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, dadelijk rijden ze in een net niet afgekeurde VW Golf of Peugeot 106 sjonniebakken waarmee ze fietsers en voetgangs omver bowlen.
sowieso eerst een testquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:09 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Och ja, ik kan mij er nog niet zo druk om maken. Ben benieuwd of ze het erdoor krijgen geduwd.
Vast wel. Hoe meer mensen auto rijden, hoe meer belastinginkomsten. Zeker met die brandstofprijzen van nu.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:09 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Och ja, ik kan mij er nog niet zo druk om maken. Ben benieuwd of ze het erdoor krijgen geduwd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |