Hoezo? Ik word morgen geholpen, moet een nachtje blijven pitten en als het goed is mag ik dan vrijdag een keertje naar huis is mij verteld door die chirurg.quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:53 schreef L0t.. het volgende:
Wel vreemd trouwens dat die gazen er de volgende dag al uit mogen pv..
Meestal blijven die gazen wel langer zitten dan 1 dag.quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:54 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Hoezo? Ik word morgen geholpen, moet een nachtje blijven pitten en als het goed is mag ik dan vrijdag een keertje naar huis is mij verteld door die chirurg.
Wist niet dat het zo'n zware procedure was, normaal zien ze je het liefst zo snel mogelijk vertrekken.quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:54 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Hoezo? Ik word morgen geholpen, moet een nachtje blijven pitten en als het goed is mag ik dan vrijdag een keertje naar huis is mij verteld door die chirurg.
Ja dat nachtje blijven vind ik ook wel apartquote:Op woensdag 9 maart 2011 18:55 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wist niet dat het zo'n zware procedure was, normaal zien ze je het liefst zo snel mogelijk vertrekken.
De vriendin van mijn zusje vond het al jammer dat ik naar Venray moet i.p.v. Venlo. Anders zou zij mijn nurse zijn geweest na de operatiequote:Op woensdag 9 maart 2011 18:55 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wist niet dat het zo'n zware procedure was, normaal zien ze je het liefst zo snel mogelijk vertrekken.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:56 schreef Strandrove het volgende:
[..]
De vriendin van mijn zusje vond het al jammer dat ik naar Venray moet i.p.v. Venlo. Anders zou zij mijn nurse zijn geweest na de operatie.
Best wel niet knap dus.quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:59 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Nee hoor, ze is aardig maar daar is ook alles mee gezegd.
nee ik zit hier nog steedsquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:01 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Nog niemand bij je geweest? Wtf man.
[..]
Gewoon dik, daar hou ik niet van.
Ik zou echt freak on a leash zijn als ik jou was nu. Het ga je goed.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
nee ik zit hier nog steeds
kk hostel in the middle of fucking achterbuurt van barcelona
Zoek leuke vent in hostel en vraag of die uit eten wil.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
nee ik zit hier nog steeds
kk hostel in the middle of fucking achterbuurt van barcelona
hahah 16 jarigen achter het stuur, en pas keuren vanaf 75 (wat ook geen fuck voorsteld) mag je dadelijk 130, kun je het niet rijden omdat je constant in de file staat door ongelukken.quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:57 schreef wise het volgende:
16-jarigen vanaf november achter het stuur
belachelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |