te laat...quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:24 schreef Allure_ het volgende:
inb4 iedereen met kankerlelijke foto's van hem. Jullie zijn zo voorspelbaar, het is gewoon slecht.
Nou hij is niet persé lelijk, maar gewoon zijn hele gedrag en uitstraling.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:24 schreef Allure_ het volgende:
inb4 iedereen met kankerlelijke foto's van hem. Jullie zijn zo voorspelbaar, het is gewoon slecht.
Jonge waar is die stoere boy dan heb je fancy lopen lezen of zo tisssquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:24 schreef Madridista het volgende:
Duuuh. Tuurlijk deed ik iets fout!!
Namelijk de mietje uithangen.
Dat meisje raakte me constant aan van "doe dan!" Ik niks doen..
En bij het afscheid alleen knuffelen
quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:24 schreef Madridista het volgende:
beetje zoals Ronquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:25 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nou hij is niet persé lelijk, maar gewoon zijn hele gedrag en uitstraling.
Haha, dat vind ik juist leuk aan hemquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:25 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nou hij is niet persé lelijk, maar gewoon zijn hele gedrag en uitstraling.
hopelijk komt niemand aan met jan kooijemansquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:26 schreef tliciouz het volgende:
Maar wie het hoogste op mijn lijstje staat wat Nederlanders betreft is toch echt Valerio.
quote:
Niet lelijkquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Haha, dat vind ik juist leuk aan hem.
[ afbeelding ].
Haren als een kakker? Hoe werkt zo'n kapsel dan?quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:26 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Zie fobo. En zo met carnaval (de rechtse). Haren als een kakker, alles
.
[ afbeelding ]
Jij ook nietquote:
Oke ik ga heel eerlijk zijn. Nee.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:26 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Zie fobo. En zo met carnaval (de rechtse). Haren als een kakker, alles
.
[ afbeelding ]
briefje achterlaten en de stad in gaan, zwaar inspelen op schuldgevoel :3quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:27 schreef wolvendagen het volgende:
handig vriend, zo een leraar die ook niet opneemt als je belt
echt hoor.
Alsof je de eerste date perse meteen handtastelijk moet zijn.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:24 schreef Madridista het volgende:
Awhh jij charmeur je doet me blozenquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Haren als een kakker? Hoe werkt zo'n kapsel dan?
[..]
Jij ook niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |