LastFM komt uit op High dus ik denk binnenkort?quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wanneer gaan we daten? Dennis Weening staat nog steeds op mijn to do lijstje.
[..]
Als je nog een keer zo'n flauwe grap maakt als de vorige, ga ik weer.
En hoezo was ik eigenlijk weg?
Nothing? The script.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:15 schreef Strandrove het volgende:
Ik vind dat 'nieuwe' liedje van The Script best leuk. Is er iets mis met mij?
Die was ik net gaan luisteren. Vind dat de leukste.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nothing? The script.The man who can't be moved
Ik dacht dat jij van de negers was zeg maarquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dennis.Wij vallen echt op dezelfde jongens.
For The First Timequote:Op woensdag 9 maart 2011 19:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nothing? The script.The man who can't be moved
Hmm, dat is quiet true. Ik heb gewoon interessantere dingen te doen. Sorry SCquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Neem me toch gewoon eens zoals ik beninb4 flauwe neem grapjes
en nou, ik heb je een hele tijd veel minder tot niet zien posten. In de SC tenminste.
Rick Brandsteder heeft wel iets meer mijn voorkeurquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dennis.Wij vallen echt op dezelfde jongens.
Hmm, ik kijk er naar uitquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:19 schreef Gridlok het volgende:
[..]
LastFM komt uit op High dus ik denk binnenkort?
Queen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hmm, dat is quiet true. Ik heb gewoon interessantere dingen te doen. Sorry SC.
[..]
Rick Brandsteder heeft wel iets meer mijn voorkeur. Maar daar heb ik helaas nog geen contactgegevens van.
[..]
Hmm, ik kijk er naar uit. Heb je een voorkeur voor muziek tijdens ons liefdesspel?
tell us your talequote:Op woensdag 9 maart 2011 19:22 schreef Madridista het volgende:
Jongens... Ik heb een afschuwelijke date gehad vandaag. Bijna geen fysiek contact gemaakt en veel awkwardness
Volgende keer moet ik veel beter zijn
Zoiets heet walging, je deed iets fout.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:22 schreef Madridista het volgende:
Jongens... Ik heb een afschuwelijke date gehad vandaag. Bijna geen fysiek contact gemaakt en veel awkwardness
Volgende keer moet ik veel beter zijn
Nee niet alleen maar. Ik moet zeggen dat dat steeds minder word zelfs. Ik val echt op van alles en nog wat.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:21 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij van de negers was zeg maar.
[..]
For The First Time.
inddquote:
Ben ik te doen? Eerlijk zeggenquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee niet alleen maar. Ik moet zeggen dat dat steeds minder word zelfs. Ik val echt op van alles en nog wat.
Meen je dat?quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
[..]
Rick Brandsteder heeft wel iets meer mijn voorkeur. Maar daar heb ik helaas nog geen contactgegevens van.
[..]
Hmm, ik kijk er naar uit. Heb je een voorkeur voor muziek tijdens ons liefdesspel?
Geeft niet, het is je vergeven.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |