ohja, das waar jaquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vast niet. Hij hosselt Dromenvangertje, dan hossel je niet ook nog ondertussen een echte vrouw.
Stil nou, zo vallen mijn subtiele complimentjes te erg op.quote:
[Upd] Stefan / SunChaser in het ziekenhuisquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:57 schreef Salatrel het volgende:
[..]
klappen gehad omdat je op andere dames hitte?
Zoveel kan een asbestwerker overdag niet op fok zitten denk ik.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:55 schreef Strandrove het volgende:
Ik val af hè Ally, maar dat wist je al. Ik denk dat het Wise is.
Oké, sorry.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Stil nou, zo vallen mijn subtiele complimentjes te erg op.
Gelukkig waren er veel nieuwsberichten over je.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[Upd] Stefan / SunChaser in het ziekenhuis
Overigens vind ze dat niet erg, als ze zelf ook maar die vrijheid krijgt.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:57 schreef Salatrel het volgende:
[..]
klappen gehad omdat je op andere dames hitte?
Ik heb er altijd zo'n moeite mee om dat spelletje te spelenquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:58 schreef Allure_ het volgende:
Nu mag hij dus mooi weer 4 uur wachten tot ik iets terug stuur. Of morgen ergens.
Ik ben zo stoer.
Meer dan over Libie en Charlie Sheen samen ja.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Gelukkig waren er veel nieuwsberichten over je.
pff, ik sta 50x hoger op de trede dan een stomme asbestbewerker, dank jequote:Op woensdag 9 maart 2011 19:55 schreef Strandrove het volgende:
Ik val af hè Ally, maar dat wist je al. Ik denk dat het Wise is.
Haha.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:58 schreef Allure_ het volgende:
Nu mag hij dus mooi weer 4 uur wachten tot ik iets terug stuur. Of morgen ergens.
Ik ben zo stoer.
maar lang niet zoveel als secret story wat zowaar nog minder interessant isquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Meer dan over Libie en Charlie Sheen samen ja.
jij lurker jijquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:00 schreef Salatrel het volgende:
[..]
maar lang niet zoveel als secret story wat zowaar nog minder interessant is
lul nietquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:02 schreef Salatrel het volgende:
[..]
fu ik kom net terug van uncharted spelen
SC is geen 75quote:
Ik nu ook wel, omdat ik zijn aandacht wilquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:59 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Ik heb er altijd zo'n moeite mee om dat spelletje te spelen
Stuur dat je vanavond al met een andere jongen iets gaat doen, maar dat je snel tijd voor hem maakt. Kun je kijken of hij je echt wilt.quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik nu ook wel, omdat ik zijn aandacht wil.
Maargoed, wees te beschikbaar en hij/zij is zo op je uitgekeken.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:04 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Stuur dat je vanavond al met een andere jongen iets gaat doen, maar dat je snel tijd voor hem maakt. Kun je kijken of hij je echt wilt.
Bedankt voor dit waardeloze adviesquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:04 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Stuur dat je vanavond al met een andere jongen iets gaat doen, maar dat je snel tijd voor hem maakt. Kun je kijken of hij je echt wilt.
Grapje hè, zo verpest je het. Geloof me.quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:06 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Bedankt voor dit waardeloze advies. Ik pak het toch maar liever op mijn manier aan.
Wat voor shirts? Laat eens wat plaatjes zien.quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:09 schreef moomoo het volgende:
tering, paar t-shirts bestellen van een Amerikaanse website. Shirts zelf zijn $50 bij elkaar. Verzendkosten $54.12
Maar ~$100 voor 10 shirts is nog steeds niet verkeerd dus toch maar gedaan.
Ik kan gewoon niet geloven dat sommige mensen echt zo zijn, wat ergquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik kijk ook. Straks komen er ook 4 jongens.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:11 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Wat voor shirts? Laat eens wat plaatjes zien.
En ook zo ontzettend lui.quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:17 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik kan gewoon niet geloven dat sommige mensen echt zo zijn, wat erg
Ik ken ze, in het echt. meisjes die zo erg zijn.quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:17 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik kan gewoon niet geloven dat sommige mensen echt zo zijn, wat erg
Chai?quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:19 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik ken ze, in het echt. meisjes die zo erg zijn.
Ja die ook ja.quote:
Ja ik ook altijd, vooral als je diegene leuk vindtquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik nu ook wel, omdat ik zijn aandacht wil.
Maargoed, wees te beschikbaar en hij/zij is zo op je uitgekeken.
Trolololo.quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:19 schreef moomoo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Serieus?quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:19 schreef moomoo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij Mo weet je het nooit. Hij is sowieso best apartquote:
ditquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:24 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Dat je die durft te dragen. Ik zou me schamen.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:24 schreef Strandrove het volgende:
[..]
quote:
Ik zag laatst iemand met een trollface op z'n rug.quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:24 schreef Strandrove het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |