Haha, jij bent zo uniek in deze SC.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:31 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Verder wel knap voor zover ik weet, maar ja.
Echt?quote:
Mijn haren staan altijd hard van het spul, krijg ik een harde piemol van.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:33 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Ik vind dat vies aanvoelen zoveel gel erin.
bob moet je niet remixenquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:33 schreef wise het volgende:
Bob Marley / 02 - Waiting In Vain (Remixed in 1984 by Julian Mendelsohn).mp3
Amen broeder.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:33 schreef Mozy het volgende:
[..]
Mijn haren staan altijd hard van het spul, krijg ik een harde piemol van.
Hoezo? Ik vind het gewoon chill als je een beetje moeite ergens voor moet doen, dan krijg je ook een voldaan gevoel als het lukt. Anders is het kut en drink je gewoon veel bier.quote:
zo'n fragiel meisje krijg je daar niet in, jongquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:33 schreef moomoo het volgende:
[..]
Ik probeer WD in een moshpit te krijgen.
Ja heb de hele dag gekotst, kijk maar in mn topic.quote:
Als ik dat wil ga ik wel naar drum n bass in rotterdamquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:33 schreef moomoo het volgende:
[..]
Ik probeer WD in een moshpit te krijgen.
Ik heb meestal meer een wax-look.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:33 schreef Mozy het volgende:
[..]
Mijn haren staan altijd hard van het spul, krijg ik een harde piemol van.
Heb vaak zat lieve kleine blonde meisjes in de pit zien staan.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:34 schreef wise het volgende:
[..]
zo'n fragiel meisje krijg je daar niet in, jong
No offence, maar volgens mij moet jij uberhaupt veel moeite doenquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:34 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Hoezo? Ik vind het gewoon chill als je een beetje moeite ergens voor moet doen, dan krijg je ook een voldaan gevoel als het lukt. Anders is het kut en drink je gewoon veel bier.
ja, maar deze is ziekquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:35 schreef moomoo het volgende:
[..]
Heb vaak zat lieve kleine blonde meisjes in de pit zien staan.
Ok, gaan we dat een keer doen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als ik dat wil ga ik wel naar drum n bass in rotterdam
Ik heb een scheiding op de zijkant van mijn hoofd.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:34 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Ik heb meestal meer een wax-look.
Moshen bij DNB partys, kut volk..quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als ik dat wil ga ik wel naar drum n bass in rotterdam
Hoe kom je hier eigenlijk bij? Ik heb juist precies de tegenovergestelde indruk en ze heeft ook best wel high-standards geloof ik.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:30 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Ik ook niet, omdat ik de indruk heb dat je geen uitdaging bent.
zoals ik al zei, gewoon brood halenquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:36 schreef wolvendagen het volgende:
Poll: Zou jij naar de supermarkt gaan als je WD was_
• Ja, lompe leraren.
• Nee, even volhouden en mogelijk sterven.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Soms wel, soms niet. In het echt ben ik bij lange na niet zo lomp.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
No offence, maar volgens mij moet jij uberhaupt veel moeite doen.
En je beeld van mij is zo misplaatst, maar wel mooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |