SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze OP kan je hier vinden.[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
Wat worden er weer veel dingen veralgemeniseerdquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:48 schreef Seven. het volgende:
[..]
Latino's houden van full body contact, dirty talk en anaal.
Ik heb het keer gehad toen ik er achter kwam dat m'n fuckbuddy's onderling afspraken wie me wanneer zou "hebben".quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:38 schreef Seven. het volgende:
Ah nee, deze mag je eerst zelf beantwoorden gezien het feit dat jij de halve vrouwelijke wereldpopulatie al in je bed hebt gehad, en dan overweeg ik daar een eerlijk antwoord op te geven.
OK OK. Ik persoonlijk sta er nooit bij stil eigenlijk. Is het leuk dan is het leuk, is het niet leuk dan is het afgelopen. Dat gedoetje erom heen vind ik ook altijd wel OK, leuk kunnen praten en lachen met iemand maar ik loop maar zelden warm voor één van mijn fuckbuddies. Sommige zeuren wel 1,5 jaar later nog om seks maar als voor mij die deur eenmaal dicht is, dan gaat die ook nooit meer open.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:13 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik heb het keer gehad toen ik er achter kwam dat m'n fuckbuddy's onderling afspraken wie me wanneer zou "hebben".
Heb ze toen allemaal diezelfde dag nog afgekapt aangezien het daarmee toch wel iets té seksgericht werd en ik me ook daadwerkelijk enigszins gebruikt voelde.
Sindsdien dus ook dergelijke situaties getracht te voorkomen en indien het de verkeerde kant op leek te gaan kapte ik het wederom per direct af met de persoon in kwestie.
De meest recente was een meid die zelfs midden in de nacht op de terugweg van feestjes belde dat ze onderweg was en zich dan ook al uitkleedde bij binnenkomst.
Die wordt dan ook uitsluitend nog ingezet voor eventuele trio's, maar 1-op-1 zal niet meer gebeuren. Als ik dan toch gebruikt word, dan zij ook.
Jouw beurt.
Ik geef dat soort dingen lang niet altijd de eerste keer. Ligt eraan hoe zat ik ben, denk ik.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:12 schreef kastanova het volgende:
Hmmmz, een bedpartner zonder dirty talk en anale seks (& deepthroating for that mather) zou de volgende ochtend niet eens halen...
Maar voel je je achteraf dan echt nooit vies of gebruikt?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:26 schreef Seven. het volgende:
[..]
OK OK. Ik persoonlijk sta er nooit bij stil eigenlijk. Is het leuk dan is het leuk, is het niet leuk dan is het afgelopen. Dat gedoetje erom heen vind ik ook altijd wel OK, leuk kunnen praten en lachen met iemand maar ik loop maar zelden warm voor één van mijn fuckbuddies. Sommige zeuren wel 1,5 jaar later nog om seks maar als voor mij die deur eenmaal dicht is, dan gaat die ook nooit meer open.
Aha. Kijk, wat nou juist zo leuk is aan latino's is dus dat ze allemaal praten in bed, daar word ik persoonlijk retegeil van. Verder willen ze allemaal anaal maar dat geef ik dus niet zomaar op. En dan blijven ze terugkomen en nog eens en nog eens en nog eens en dan blijkt iedere keer weer dat ze licht ontvlambaar zijn en dan beginnen ze je te claimen en vragen stellen over wie je nog meer in je bed hebt liggen. Ik reageer daar dan altijd op zo van dat gaat je niks aan, maat. En dán beginnen ze je te bestoken met smsjes en telefoontjes en lieve dingetjes en ze beginnen tijd aan je te besteden. Dan doe je een paar keer anaal en zeg je 'OK, jij bent de enige voor mij' en dan is de lol er wel weer af. Move on. Zalig. Ik heb er ééntje die echter iedere paar maanden weer opduikt, al dik 3,5 jaar.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:06 schreef Godshand het volgende:
Oh ik had dat carnaval moeten weghalen.. ach, vandaag is toch de laatste carnavals dag dus het mag nog
[..]
Wat worden er weer veel dingen veralgemeniseerd
Ik zal dan wel geen 100% latino zijn, maar dirty talk soms, en anaal zelden. Doe maar gewoon de voordeur als die lekker is volgesopt...
Nee. Ik denk er nog een dagje over maar meer zo van 'hmm, dit was lekker' of 'hmm, binnenkort nog eens ja/nee' maar over de vraag of ik me vies voel denk ik niet eens na. Ik sta onder de douche, ik voel me gebruikt als iemand maanden of jaren van mij profiteert terwijl hij vreemdgaat. Dát doet schade, verder hou ik met alleen seks de touwtjes wel in handen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:29 schreef kastanova het volgende:
[..]
Maar voel je je achteraf dan echt nooit vies of gebruikt?
Mweh, mijn ervaring is toch dat het niet zozeer afhankelijk is van eventuele drank, maar des te meer van de seks zelf.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:28 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik geef dat soort dingen lang niet altijd de eerste keer. Ligt eraan hoe zat ik ben, denk ik.
Nah nee, wel degelijk een bloedserieuzequote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:34 schreef Seven. het volgende:
Nee. Ik denk er nog een dagje over maar meer zo van 'hmm, dit was lekker' of 'hmm, binnenkort nog eens ja/nee' maar over de vraag of ik me vies voel denk ik niet eens na. Ik sta onder de douche, ik voel me gebruikt als iemand maanden of jaren van mij profiteert terwijl hij vreemdgaat. Dát doet schade, verder hou ik met alleen seks de touwtjes wel in handen.
Wel eens in zijn algemeenheid dat ik besluit dat ik selectiever moet zijn trouwens. Maar dat is met pieken en dalen, soms is er een fuckbuddy die veel langskomt of toevallig veel die gek worden van de examenstress of zo. Maar echte one nighters die tegenvallen, dat gebeurt me zelden meer. Ik haal er altijd wel iets van goeie seks in combinatie met een leuke avond uit of zo.
Dit is een strikvraag hè?![]()
Ik ben daar niet zo bewust mee bezig hoor. Ik ben best bereid tot anaal en deepthroat en vooral dat laatste heb ik nog niet één keer niet een compliment over gehoord. Ik kloot maar wat aan eigenlijk, denk dat het verhaal van wat eraan vooraf gaat ook best wel opgaat. Als ik pijp, dan deepthroat en alle trucjes erop en eraan, dat dan weer wel. Maar dat krijgt lang niet iedereen eruit nee. En minder goeie seks wil niet zeggen dat het direct nooit weer is maar dan ben ik wel minder geneigd om nog eens af te spreken. Slechte seks komt nooit voor en ik ben in het geval van vervolgafspraken zelden te beroerd om aan te geven wat ik lekker vind.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:39 schreef kastanova het volgende:
[..]
Mweh, mijn ervaring is toch dat het niet zozeer afhankelijk is van eventuele drank, maar des te meer van de seks zelf.
Of laat ik het wat directer stellen, puur op ervaring kan ik toch wel stellen dat het afhankelijk is van de volgende 3 factoren:
- De kwaliteit van alles wat er reeds geboden is
- De mate waarop men in elkaar op gaat
- In hoeverre men zich op hun gemak voelt
Als er sprake is van die 3 punten, heb ik nog nooit meegemaakt dat er überhaupt iets "geweigerd" wordt, maar is er meer sprake van een flow waarbij álles natuurlijk en lekker aanvoelt.
En mocht het iets geheel nieuws zijn voor de dame in kwestie, dan zorgt het bovenstaande er wel voor dat net ík (met name vanwege vertrouwen, daarna pas het genot/in elkaar op gaan) degene ben waarmee ze het tóch eens willen proberen.
Dus tja, mocht het bovenstaande niet het geval zijn dan durf ik toch wel te stellen dat het te wijten valt aan een missende seksuele klik en kunnen de wegen dus beter direct scheiden.
Echt enkel pure seks gebeurt bij mij ook maar zelden trouwens, kan dat met een enkeling wel maar dat zijn altijd mensen die ik fysiek bizar aantrekkelijk vind maar waarvan ik toch hoop dat ze vooral hun bek dichthouden voor en na de seks.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:47 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nah nee, wel degelijk een bloedserieuze.
Echt bizar dat je er op een dusdanige manier mee om kunt gaan en het is voor mij dan ook volledig nieuw... En hoe arrogant dat ook moge klinken; dat maakt het toch wel héél uniek.
Kon me dan ook bijna niet voorstellen dat iemand zich er van bewust is puur en alleen voor de seks gebruikt te worden, maar zich daar alsnog kiplekker bij te voelen.
Tuurlijk heb ik ook regelmatig sessies gehad waarbij het voornaamste en ook vrijwel enige doel seks was, maar dan was er toch altijd nog wel sprake van andere factoren zoals (een vorm van) vriendschap, gedeelde interesses of desnoods een gezellig knuffelmaatje.
Maar iemand die langs wil komen puur om m'n lichaam even af te werken en dan zo snel mogelijk weer op te bokken, dat zou ik bloedserieus niet trekken.
En dan ben ik nota bene nog én een man én iemand die "emotioneel vrij vlak" wordt genoemd.
Prettig en grappige reactie om twee redenen:quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:52 schreef Seven. het volgende:
Ik ben daar niet zo bewust mee bezig hoor. Ik ben best bereid tot anaal en deepthroat en vooral dat laatste heb ik nog niet één keer niet een compliment over gehoord. Ik kloot maar wat aan eigenlijk, denk dat het verhaal van wat eraan vooraf gaat ook best wel opgaat. Als ik pijp, dan deepthroat en alle trucjes erop en eraan, dat dan weer wel. Maar dat krijgt lang niet iedereen eruit nee. En minder goeie seks wil niet zeggen dat het direct nooit weer is maar dan ben ik wel minder geneigd om nog eens af te spreken. Slechte seks komt nooit voor en ik ben in het geval van vervolgafspraken zelden te beroerd om aan te geven wat ik lekker vind.
'Vertrouwen' heb ik in geen één van mijn fuckbuddies. Hooguit het vertrouwen dat het geen pijn zal doen en dat mijn computer er nog staat als ik weer wakker word.
1. Dat is subjectief.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:06 schreef kastanova het volgende:
[..]
Prettig en grappige reactie om twee redenen:
1. Dat je bij dit soort reacties echt zó fucking veel reëler en intelligenter over komt.
2. Dat we best veel dezelfde opvattingen hebbenEn nee, dat is geenszins bedoeld als subtiele 'How you doin' ofzo
1. De meerderheid noemt men intelligent. Wat dat betreft alsnog behoorlijk objectief dus.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:14 schreef Seven. het volgende:
1. Dat is subjectief.
2. Denk je dat ik nog niet wist dat wij aangaande veel dingen wel redelijk hetzelfde in het leven staan?
3. We clashen telkens als ik een mening verkondig waar jij je niet in kunt vinden. Dan volgt er een discussie waarin ik met talloze vagina-votes op de proppen kom 'want mijn gevoel zegt dat ...' en jij doet je uiterste best om zo rationeel en spitsvondig mogelijk de vagina-vote onderuit te halen maar de vagina-vote is niet te kraken, afhankelijk van wie je tegenover je hebt.
4. Braadkip is heerlijk.
5. Conclusie: jij wint telkens op rationaliteit maar rationaliteit wint nooit van de vagina-vote. En ik wil ooit nog wel een discussie aangaan over the penis-argument (vaak rationaliteit genoemd) maar ik heb braadkip.
Ah mêêên, ik zit net aan de braadkip.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:18 schreef picardmike het volgende:
Seven en latino's laat me niet lachen. Wat moet een latino nou met zo'n nuchter persoon die na 4 berichtjes onterecht roept dat ze gestalkt word? Altijd zo raar Nederlandse vrouwen, hier bij een beetje gespeelde wanhopige liefde claimen dat ze gestalkt worden maar ondertussen wel dromen van een geboren stalker.
80% zeggen dat ze negers niks vinden maar ondertussen wel een grote drang om een neger uit te proberen.
Nou Latijns-amerika bestaat voornamelijk uit landen die een populatie heeft met veel negers of gemengt zijn en negers als voorouder hebben . Op argentinie, spanje en italie na dan. Omdat in argentinie alle slaven gebruikt zijn als cannonvoer in de oorlogen. En europa spreekt voor zich.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:22 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ah mêêên, ik zit net aan de braadkip.
Wat hebben negers met latino's te maken? Stalken is leuk als het een sexy persoon betreft. Maar jij hebt net zoveel aantrekkingskracht als een mol dus dan is het niet leuk om PM te krijgen.
Nou, helder. Qua uiterlijk ben je ook al niet mijn type. En mike, let's face it: latino slaat op de heersende cultuur aldaar. Er zijn blanke latino's, zwarte latino's en dan nog de indianen-latino's maar die laatste groep vind ik fysiek niet zo aantrekkelijk. Latino's uit Italie en Spanje is wéér een heel ander verhaal, wegens de daar heersende cultuur.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:24 schreef picardmike het volgende:
[..]
Nou Latijns-amerika bestaat voornamelijk uit landen die een populatie heeft met veel negers of gemengt zijn en negers als voorouder hebben . Op argentinie, spanje en italie na dan. Omdat in argentinie alle slaven gebruikt zijn als cannonvoer in de oorlogen. En europa spreekt voor zich.
Je hebt nog nooit een foto van mij gezien, maar ik heb sowieso geen interesse je innerlijk past niet bij mij en de afstand is te groot en je bent een fokker en niet lief enz..
Dit is zo'n beetje mijn dubbelganger:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:34 schreef VacaLoca het volgende:
Wat een aparte geldingsdrang houden jullie er beiden op na. Allejezus he.
Beginnen over dat een of andere Barry White oid in 3 talen heeft laten weten interesse te hebben en dat je dat in 3 talen beantwoord hebt. Nou gefeliciteerd. Om over het anaal laten nemen nog maar niet te beginnen.
Op 27 jarige leeftijd nog als een 13 jarige vanalles aanhalen waarvan je maar denkt dat het indruk moet maken... komt echt een beetje treurig over. Als je op een date bent doe je dan ook zo je best om zoveel mogelijk op te scheppen met onbenullige zaken in 1 volzin?
Om over Kasta nog maar niet te beginnen.... die doet dat net zo maar die is zelfs zo gestoord dat ie baby-verkrachters aan gaat halen om heel krom en kinds iemand tegen te willen spreken. Echt wtf.
Aparte latino's heb jij in je bed, maar dat praten klopt wel. Je hele tijd je bek houden in bed is natuurlijk ook verdomd saai...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:32 schreef Seven. het volgende:
[..]
Aha. Kijk, wat nou juist zo leuk is aan latino's is dus dat ze allemaal praten in bed, daar word ik persoonlijk retegeil van. Verder willen ze allemaal anaal maar dat geef ik dus niet zomaar op. En dan blijven ze terugkomen en nog eens en nog eens en nog eens en dan blijkt iedere keer weer dat ze licht ontvlambaar zijn en dan beginnen ze je te claimen en vragen stellen over wie je nog meer in je bed hebt liggen. Ik reageer daar dan altijd op zo van dat gaat je niks aan, maat. En dán beginnen ze je te bestoken met smsjes en telefoontjes en lieve dingetjes en ze beginnen tijd aan je te besteden. Dan doe je een paar keer anaal en zeg je 'OK, jij bent de enige voor mij' en dan is de lol er wel weer af. Move on. Zalig. Ik heb er ééntje die echter iedere paar maanden weer opduikt, al dik 3,5 jaar.
Zeg dan dat je gewoon van zuid-europeanen en noord-afrikanen houdt.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:35 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nou, helder. Qua uiterlijk ben je ook al niet mijn type. En mike, let's face it: latino slaat op de heersende cultuur aldaar. Er zijn blanke latino's, zwarte latino's en dan nog de indianen-latino's maar die laatste groep vind ik fysiek niet zo aantrekkelijk. Latino's uit Italie en Spanje is wéér een heel ander verhaal, wegens de daar heersende cultuur.
Dude, het lijkt er op dat je het weer niet snapt. Wacht weer even een paar posts zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:34 schreef VacaLoca het volgende:
Wat een aparte geldingsdrang houden jullie er beiden op na. Allejezus he.
Beginnen over dat een of andere Barry White oid in 3 talen heeft laten weten interesse te hebben en dat je dat in 3 talen beantwoord hebt. Nou gefeliciteerd. Om over het anaal laten nemen nog maar niet te beginnen.
Op 27 jarige leeftijd nog als een 13 jarige vanalles aanhalen waarvan je maar denkt dat het indruk moet maken... komt echt een beetje treurig over. Als je op een date bent doe je dan ook zo je best om zoveel mogelijk op te scheppen met onbenullige zaken in 1 volzin?
Om over Kasta nog maar niet te beginnen.... die doet dat net zo maar die is zelfs zo gestoord dat ie baby-verkrachters aan gaat halen om heel krom en kinds iemand tegen te willen spreken. Echt wtf.
Vooral blijven vastklampen aan een minuscuul 'foutje' van je 'opponent'.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:55 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dude, het lijkt er op dat je het weer niet snapt. Wacht weer even een paar posts zou ik zeggen.
12.quote:Op woensdag 9 maart 2011 00:04 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Vooral blijven vastklampen aan een minuscuul 'foutje' van je 'opponent'.
En tevens succes met nog eens 10 jaar interessant doen op internet.
Nee, ik heb wel wat met latino's, met Zuid-Europeanen en Noord-Afrikanen juist niet zo. Dat zijn geen latino's. Geheel andere subcultuur, net net zoveel verschillen als bijvoorbeeld Scandaviërs en Noord-West Europeanen. Mediterraans en Zuid-Amerikaans latino's = niet hetzelfde.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:43 schreef picardmike het volgende:
[..]
Zeg dan dat je gewoon van zuid-europeanen en noord-afrikanen houdt.
Je gebruikt een term die niet eens de helft van je dekking laad, dat is net zo iets als zeggen dat je van sinasappels houdt, terwijl je maar 1 soort lekker vind.
Maarja i heard it before als er morgen een antilliaan voor je staat(waar je nog nooit normaal mee gepraat hebt blijkt) en zegt dat die ook een aardig potje latino kan lullen dan ben je helemaal verkocht![]()
Ah OK. Nou ja, biertje is ook goed hoor, maar dan wel Belgisch speciaalbiertje eh. Grolsch/Heineken, sorry maar dat drink ik niet.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:41 schreef Godshand het volgende:
[..]
Aparte latino's heb jij in je bed, maar dat praten klopt wel. Je hele tijd je bek houden in bed is natuurlijk ook verdomd saai...
Van claimgedrag heb ik geen last. En om anaal zal ik niet zeuren, dat doe jij maar hahaha.
Maar goed, een date met je wil ik niet, maar als ik je tegenkom IRL krijg je wel een biertje hoor Seven. Of het dan een onenight stand wordt zie je dan weer wel. Een ding weet ik zeker wel, ik ga niet bij je intrekken of ten huwelijk vragen
Ik moest lachenquote:
Leffe of Chimay, please. Kwakje is honingbier meen ik me te herinneren. En die glazen zijn verrekte onpraktisch, hoewel het me wel eens gelukt is.quote:
quote:Kastanova zegt:
ik vind het fijn voelen dat jij gelukzalig in mijn stijve penis stikt
poëzie
Meisje zegt:
net zei je nog van niet
mooie zin idd
Er zijn dingen die ik op de vroege ochtend nog niet hoef te lezen, en daar is poezië een onderdeel van.quote:Op woensdag 9 maart 2011 02:10 schreef kastanova het volgende:
Op dit soort momenten besef ik weer waarom meisje en ik zo goed bij elkaar passen.
[..]
Laad de dekking.quote:
Haha, hij hield van goeie muziek. Hoe kwam je daar achter tijdens carnaval?quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:35 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Ik hoop maar dat ie mij ook nog leuk vind. Hij was echt lief, en hield van goeie muziek.
Hahaha nee we hebben tussen het zoenen door ook nog gepraat.quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:48 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha, hij hield van goeie muziek. Hoe kwam je daar achter tijdens carnaval?
Zie het al voor me, op jullie eerste date. Ineens de carnavalskraker "pijpe beffe wippe lekker naaiuhhh, lekker neuke tiete graaie" van WC-Experience, terwijl jij die man verliefd aankijkt en stamelt......." oohhh...dat is het nummer waarop we voor het eerst zoenden! ons nummertje!"
Jij hebt PMs post duidelijk niet goed gelezenquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:45 schreef Silenus het volgende:
[..]
Laad de dekking.![]()
Hoe fout kun je zoiets schrijven zeg, doe het dan GOED fout. Laadt de dekking..
Maar het is natuurlijk 'dekt de lading'.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:43 schreef picardmike het volgende:
[..]
Zeg dan dat je gewoon van zuid-europeanen en noord-afrikanen houdt.
Je gebruikt een term die niet eens de helft van je dekking laad, dat is net zo iets als zeggen dat je van sinasappels houdt, terwijl je maar 1 soort lekker vind.
Maarja i heard it before als er morgen een antilliaan voor je staat(waar je nog nooit normaal mee gepraat hebt blijkt) en zegt dat die ook een aardig potje latino kan lullen dan ben je helemaal verkocht![]()
Ik was toevallig op deze pagina begonnen met lezen en kon de verleiding niet weerstaanquote:Op woensdag 9 maart 2011 13:17 schreef Silenus het volgende:
Oh sorry, dat puberale geleuter heb ik gisteren over geslagen.
Hij heeft ervaring met je...quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:18 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik was toevallig op deze pagina begonnen met lezen en kon de verleiding niet weerstaan![]()
Maar lekker lage dunk heb je van mij, overigens
Dag Sevenquote:Op woensdag 9 maart 2011 00:38 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nee, ik heb wel wat met latino's, met Zuid-Europeanen en Noord-Afrikanen juist niet zo. Dat zijn geen latino's. Geheel andere subcultuur, net net zoveel verschillen als bijvoorbeeld Scandaviërs en Noord-West Europeanen. Mediterraans en Zuid-Amerikaans latino's = niet hetzelfde.
Anti's doen het ook niet echt voor mij, om eerlijk te zijn. Ben maar zelden onder de indruk.
1.quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:01 schreef Silenus het volgende:
Kun je ook even uitzoeken hoeveel Relatieplanet-gebruikers daarvan zijn die anale seks willen met latino's?
Dat nummer is toch niet van WC experience maar van of de Raggende Mannen of de Dikke Lul Band.quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:48 schreef Silenus het volgende:
[..]
Zie het al voor me, op jullie eerste date. Ineens de carnavalskraker "pijpe beffe wippe lekker naaiuhhh, lekker neuke tiete graaie" van WC-Experience, terwijl jij die man verliefd aankijkt en stamelt......." oohhh...dat is het nummer waarop we voor het eerst zoenden! ons nummertje!"
Zo!! Word jij even mooi op je plek gezetquote:Op woensdag 9 maart 2011 17:07 schreef Silenus het volgende:
Vergeeft u mij mijn gebrek aan historische muzikale kennis, Dizorn.
Generatiekloofje, gok ik zoquote:Op woensdag 9 maart 2011 17:07 schreef Silenus het volgende:
Je date van wie je weet dat het niks gaat worden?quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:11 schreef macondo het volgende:
[..]
Generatiekloofje, gok ik zo
Vanochtend mijn date laten liggen in mijn bed. Zelf naar het werk gegaan. Hoop dat mijn plasma nog aan de muur hangt, en ze geen lijken in de kast heeft aangetroffen (kansrijker)
Dat moet je gewoon goed zeggen. Het is echt neerlands trots om zo'n band te hebben namelijkquote:Op woensdag 9 maart 2011 17:07 schreef Silenus het volgende:
Ik moest laatst bij deze plaat spontaan aan haar denkenquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:19 schreef picardmike het volgende:
Dag Seven![]()
Ik moet spontaan aan dit liedje denken als ik jou zo hoor!
quote:Shh, see I got you all figured out
You need every one's eyes just to feel seen
Behind your make up nobody knows who you even are
Who do you think that you are?
Weet..weet.. dat soort teksten hoeft ze niet toevallig tegen te komenquote:Op woensdag 9 maart 2011 17:13 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Je date van wie je weet dat het niks gaat worden?
Gaat goede kant op. Hoeveelste date is dit?quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:06 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Net twee uur gechat. Damn, hij is erg leuk!
Vrijdag zie ik hem weer.
Eerste date, tweede ontmoeting.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:11 schreef Godshand het volgende:
[..]
Gaat goede kant op. Hoeveelste date is dit?
Oh is het nu pas een date?quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:14 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Eerste date, tweede ontmoeting.
Ik heb m met carnaval ontmoet. Na drie zinnen stonden we te zoenen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:16 schreef Godshand het volgende:
[..]
Oh is het nu pas een date?
Desalniettemin, klinkt het heel goed. Bij hoeveel dates verlaat je dit topic?
Ik denk dat jij el perdedor bent in dit topic, tenslotte heb ik geen kind met een fuckbuddy die mij niet moet.quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:19 schreef picardmike het volgende:
[..]
Dag Seven![]()
Ik moet spontaan aan dit liedje denken als ik jou zo hoor!
OK. Bedankt voor die info. Zelf weten, er zullen ongetwijfeld raakvlakken zijn. Vind het een teringnummer zonder ook maar één keer naar die tekst geluisterd te hebben dus ik heb het niet aangeklikt. Overigens slaat dat liedje eerder op jou dan op mij, vermoed ik. Geen grapje of uitlokking.quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:34 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik moest laatst bij deze plaat spontaan aan haar denken.
Vooral het volgende gedeelte leek me wel treffend.
[..]
Leukleuk!quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:06 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Net twee uur gechat. Damn, hij is erg leuk!
Vrijdag zie ik hem weer.
Ghe, ik heb redelijk vaak dat mensen hun shit laten slingeren. Ik let daar nu ook echt wel op trouwens. En langer dan een week = prullenbak.quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:24 schreef Silenus het volgende:
Gevaarlijker is als die dates iets laten liggen.
Een jaar geleden ofzo kwamen mijn ouders op bezoek een keertje, en mijn moeder krijgt dan altijd de drang om dingen op te gaan ruimen.Voor mij hoeft het niet, maar ik vind het van de andere kant ook prima...
...Vond ze een zwarte string onder m'n bed.![]()
![]()
![]()
Weet tot op de dag van vandaag niet welk wijf er nou in godsnaam haar string bij mij heeft laten liggen. Ik heb hier trouwens nog wel twee paar oorbellen en een borstel, weet ook niet meer van wie ze zijn. Over een paar jaar ga ik het allemaal veilen.
Jullie zijn even erg. Ik vraag mij ook af waarom jullie elkaar niet gedate hebben, was vast vuurwerk geweestquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:29 schreef Seven. het volgende:
Er is hier maar één grotere aandachtshoer dan ikzelf en dat is..... kasta!
Hmm, mijn nieuwsgierigheid was wel even gewekt omdat ik denk dat hij goed in bed is. Maar ik wil vooral een leuke relatie opbouwen en daar is kasta niet geschikt voor.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:49 schreef Godshand het volgende:
[..]
Jullie zijn even erg. Ik vraag mij ook af waarom jullie elkaar niet gedate hebben, was vast vuurwerk geweest
Knuz kan je best proberen. Het is natuurlijk gratis dus je krijgt wel alle troep die daar bij hoort, maar er zijn ook genoeg mensen die wel actief zijn/serieus zijn, dus ik zou zeker even rondkijken.quote:Op donderdag 10 maart 2011 01:03 schreef Turbomuis het volgende:
Ik ben zo'n beetje klaar met RP. Als vrouw een fullmembership schiet niet op, blijkbaar willen mannen toch zelf jagen en reageren of helemaal niet of met een nee-hartje als je ze benadert, en een niet-betaald-membership zet helemaal geen zoden aan de dijk.
Ik zit ook op Paiq, best leuk, werkt ook wel ergens, maar ik wil toch ook wel iets met een profielveekeuringidee. E-matching is wel okee, maar wat klein.
Wat is knuz voor iets? Ook profielen? Beetje serieus enzo?
quote:Op donderdag 10 maart 2011 01:03 schreef Seven. het volgende:
[..]
Hmm, mijn nieuwsgierigheid was wel even gewekt omdat ik denk dat hij goed in bed is. Maar ik wil vooral een leuke relatie opbouwen en daar is kasta erg geschikt voor.
Ik heb 1 wat ruimere shirt/topjes/sokken-la en 1 wat meer verdekt opgestelde slipjes/bh-la...quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:24 schreef Silenus het volgende:
Gevaarlijker is als die dates iets laten liggen.
Een jaar geleden ofzo kwamen mijn ouders op bezoek een keertje, en mijn moeder krijgt dan altijd de drang om dingen op te gaan ruimen.Voor mij hoeft het niet, maar ik vind het van de andere kant ook prima...
...Vond ze een zwarte string onder m'n bed.![]()
![]()
![]()
Weet tot op de dag van vandaag niet welk wijf er nou in godsnaam haar string bij mij heeft laten liggen. Ik heb hier trouwens nog wel twee paar oorbellen en een borstel, weet ook niet meer van wie ze zijn. Over een paar jaar ga ik het allemaal veilen.
Maar in mijn geval is het geen act, zo ben ik gewoonquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:29 schreef Seven. het volgende:
Er is hier maar één grotere aandachtshoer dan ikzelf en dat is..... kasta!
Waarom denk je dat ik je gisteren van dat gehele relatie-gebeuren af probeerde te lullen?quote:Op donderdag 10 maart 2011 01:03 schreef Seven. het volgende:
[..]
Hmm, mijn nieuwsgierigheid was wel even gewekt omdat ik denk dat hij goed in bed is. Maar ik wil vooral een leuke relatie opbouwen en daar is kasta niet geschikt voor.
Nou vriend, doe je best dan maar als jij hem zo geschikt vindt. Mijn zegen heb je alvast.quote:
Sorry, ik ben niet gayquote:Op donderdag 10 maart 2011 02:04 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nou vriend, doe je best dan maar als jij hem zo geschikt vindt. Mijn zegen heb je alvast.
Vier goede kleine nieuwtjes maken een mooie dag! En dan wordt het, nummer #5, nog lente ookquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:00 schreef Cue_ het volgende:
Mooie week deze week
Gister gehoord dat ik aan nieuwe baan kan beginnen
Een oud sportinstructeur / 1 malig neukertje smste weer (altijd leuk als mensen aan je denken)
Jongen uit Australier had gister een mailtje gestuurd, omdat hij even hoi wilde zeggen
en gisteravond gezellig/lekker bij barboy gezeten
Zolang hij maar kan zoenen vindt zij het waarschijnlijk al wel bestquote:
Zoenen is dan ook wel zeer belangrijkquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:32 schreef kastanova het volgende:
[..]
Zolang hij maar kan zoenen vindt zij het waarschijnlijk al wel best.
Goed is een understatement...quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:22 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Alles bij jou ook nog steeds goed?
Eens!quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:40 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Zoenen is dan ook wel zeer belangrijk
Woepie!!quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:32 schreef kastanova het volgende:
[..]
Zolang hij maar kan zoenen vindt zij het waarschijnlijk al wel best.
Ja!quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:45 schreef Cue_ het volgende:
Zoenen is zeer belangrijk!![]()
Ook als in.. dat het lekker is natuurlijk
Als er 1 over de dam is.quote:Barboy is ziekjes dus we hebben gister ons enorm moeten inhouden om niet alle bacterien te wisselen![]()
Lekker boeiend, echt niet dat ik me daarom zou inhoudenquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:45 schreef Cue_ het volgende:
Barboy is ziekjes dus we hebben gister ons enorm moeten inhouden om niet alle bacterien te wisselen![]()
Hou jij je in als de ander ziek is?!quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:45 schreef Cue_ het volgende:
Barboy is ziekjes dus we hebben gister ons enorm moeten inhouden om niet alle bacterien te wisselen![]()
Tenzij het echt om griep gaat... samen kotsen is een no-go voor mijquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hou jij je in als de ander ziek is?!
Zelfs als de ander een 3dubbele longtyfus met een 4voudig uiterst besmettelijk virus heeft deert me dat niet..
Wat spirit zegt.. samen ziek zijn
Samen alles delen!quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:58 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Tenzij het echt om griep gaat... samen kotsen is een no-go voor mij
Ik word lichtelijk onpasselijk van je Snuitjequote:Op donderdag 10 maart 2011 11:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Samen alles delen!Ook het emmertje om in te kotsen.. En na de kotspartij elkaar met rode ogen aankijken terwijl de brokjes nog in de mondhoeken hangen
Echte liefde!
Dan zo maar weer bellenquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:00 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik word lichtelijk onpasselijk van je Snuitje
Kzit nu op mn werk en moet me inhoudenquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dan zo maar weer bellen![]()
das vrolijkheid ten top!
Het schoonmaakdoekje in de keuken is beter .. meer bacterien!quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:54 schreef Silenus het volgende:
Af en toe even met je tong over random deurklinken likken, word je resistent van en kan je met iedereen naar hartelust tongelen.
M'n melk viel me aan vanochtend; ik word er alleen maar angstig en verdrietig vanquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:12 schreef Spirit82 het volgende:
Ik nam net een hap brood dat nogal raar smaakte... ik had de groene vlekjes over het hoofd gezien vanochtend![]()
Maar ik word er vast groot en sterk van
Positief blijven! Nog even en twas kaas geweest en kaas is yuuummmmquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:01 schreef kastanova het volgende:
[..]
M'n melk viel me aan vanochtend; ik word er alleen maar angstig en verdrietig van.
Wees nou maar gewoon blij dat het geen klont melk wasquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:20 schreef Silenus het volgende:
Ik was laatst slaapdronken (nouja, laat dat 'slaap' maar weg) en stond ik snachts op om m'n droge bek wat verkoeling te geven in de vorm van limonade.
Zet ik met m'n ogen dicht een fles carvan cevitam aan m'n bek, nou dat is echt te kut als je bek al droog is en je een grote teug neemt.
Lijkt me juist wel tof eigenlijk... Vervolgens met je bakkus een kwartier onder de kraan hangen om het te verdunnenquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:20 schreef Silenus het volgende:
Ik was laatst slaapdronken (nouja, laat dat 'slaap' maar weg) en stond ik snachts op om m'n droge bek wat verkoeling te geven in de vorm van limonade.
Zet ik met m'n ogen dicht een fles carvan cevitam aan m'n bek, nou dat is echt te kut als je bek al droog is en je een grote teug neemt.
Dat is nog minder erg dan zoenen met een vrouw die van kopkaas houdt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:24 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Wees nou maar gewoon blij dat het geen klont melk was
Ik heb zo mijn vermoedens van wel. Of minstens bi. Volgens mij zou je zelf als een blok voor kasta vallen. In jou positie zou ik hem daten, je zit toch al vuistdiep in zijn aars.quote:
vanwaar deze vijandigheid?quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:22 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik heb zo mijn vermoedens van wel. Of minstens bi. Volgens mij zou je zelf als een blok voor kasta vallen. In jou positie zou ik hem daten, je zit toch al vuistdiep in zijn aars.
Projecteer je je gevoelens op mij?quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:22 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik heb zo mijn vermoedens van wel. Of minstens bi. Volgens mij zou je zelf als een blok voor kasta vallen. In jou positie zou ik hem daten, je zit toch al vuistdiep in zijn aars.
Jij bent kasta's schoothondje, so you tell me.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:47 schreef Godshand het volgende:
[..]
Projecteer je je gevoelens op mij?
OK OK. Genoeg offtopic. Terug naar jou. Vertel nog eens een verhaal!quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:01 schreef kastanova het volgende:
Mensen, mensen, behoud jullie kalmte!
Als jullie nu weer lief gaan spelen mogen jullie me allebei even aanraken.
Straks stuurt hij zijn foto en dan blijkt het wederom een kansloze nerd te zijn.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:35 schreef Seven. het volgende:
Voor het eerst in lange tijd weer een leuk bericht op parship gekregen trouwens.
Paiq: dat gaat 'm niet worden.
Geen gebrek aan dates, gebrek aan zo een klik.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:23 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Aww... jij krijgt ook wel weer n date.
Foto's al gezien, en dat is niet het geval in deze.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:16 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Straks stuurt hij zijn foto en dan blijkt het wederom een kansloze nerd te zijn.
Apart, want ik zit niet op die site.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:17 schreef Seven. het volgende:
[..]
Foto's al gezien, en dat is niet het geval in deze.
Van jou hoef ik geen foto's te zien om te weten dat je een kansloze nerd bent, hoor.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:19 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Apart, want ik zit niet op die site.
Ik ook van jouquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:13 schreef Seven. het volgende:
[..]
Jij bent kasta's schoothondje, so you tell me.
Jij zit op zo'n datingsite. Ik niet.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:20 schreef Seven. het volgende:
[..]
Van jou hoef ik geen foto's te zien om te weten dat je een kansloze nerd bent, hoor.
Jij zit op fok, met een nerdnaamquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:23 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Jij zit op zo'n datingsite. Ik niet.
En jij hebt niets beters te doen dan trollen in een datingsite topic. Waarschijnlijk durf je jezelf niet eens in te schrijven. Blablabla trolololol. Wat een huilies hier vandaagquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:23 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Parship ligt boven je budget?quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:23 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Nee. Je betaalt er ook nog voor?quote:
Trol én relkloon. Dát is pas een online kneuzenkermis. Held. Drie maanden en dan weet iedereen wel wie je bent hoor. Met je kneuzennick.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:25 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Nee. Je betaalt er ook nog voor?Ik kan in het echte leven genoeg dames krijgen, dus ik ben niet aangewezen op een online kneuzenkermis.
Daar heb ik geen drie maanden voor nodig hoor.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:28 schreef Seven. het volgende:
[..]
Trol én relkloon. Dát is pas een online kneuzenkermis. Held. Drie maanden en dan weet iedereen wel wie je bent hoor. Met je kneuzennick.
Moet ik eerst eens een date zien te regelen! :xquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:35 schreef Cue_ het volgende:
Kunnen we niet zoals een tijdje terug het weer gewoon over datingervaring hebben? Ipv dit kansloze geouwehoer om niks
ben je zo lelijk dan? een date is toch wel te regelen? je lijkt mij best aardig namelijkquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:39 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Moet ik eerst eens een date zien te regelen! :x
Agreed! Dizorn heeft seal of approval.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:40 schreef pizza_doos het volgende:
[..]
ben je zo lelijk dan? een date is toch wel te regelen? je lijkt mij best aardig namelijk
Nu even niet, Twente voetbalt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:15 schreef Seven. het volgende:
OK OK. Genoeg offtopic. Terug naar jou. Vertel nog eens een verhaal!
Dát is pas iemand van scherp repliek dienen!quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:36 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Daar heb ik geen drie maanden voor nodig hoor.
Kom op kasta, niet zo flauw. Ik hang aan je lippen (na de afwas dan, geen grap, ben al halverwege). Tot zo.quote:
Jij zit ook op Fok. En Pizzadoos of Sperminator... tja..quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:24 schreef pizza_doos het volgende:
[..]
Jij zit op fok, met een nerdnaam
Tegelijkertijd met m'n huidige vriendin had ik nog een andere meid leren kennen op RP.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:35 schreef Cue_ het volgende:
Kunnen we niet zoals een tijdje terug het weer gewoon over datingervaring hebben? Ipv dit kansloze geouwehoer om niks
Maar je bent er natuurlijk wel ingeschreven want elke kerel die zegt in het echte leven genoeg dames te krijgen laat de kans niet liggen om vanuit thuis makkelijk de vrouwtjes te hosselenquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:25 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Ik kan in het echte leven genoeg dames krijgen, dus ik ben niet aangewezen op een online kneuzenkermis.
In hoeverre is dat nu een date? Ik zie het eigenlijk meer als een gezellig/tof avondje uitquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:49 schreef kastanova het volgende:
[..]
Tegelijkertijd met m'n huidige vriendin had ik nog een andere meid leren kennen op RP.
Blijkt dat toch ineens een beestachtig tof wijf te zijn.
Volledig alto, gek en vaag, maar tegelijkertijd toch ook zó engelachtig mooi en schattig.
En aangezien ze echt exáct dezelfde humor heeft als m'n beste vriendin, gaat er alsnog een date komen.
Zij, ik, m'n vriendin en m'n beste vriendin.
Iedereen kon zich daar in vinden, dus dat gaat weer een avond voor in de boekjes worden.
En nee, dan doel ik niet op seks.
Nee, ben er niet ingeschreven. Dames hosselen zal er ongetwijfeld makkelijk zijn, maar je weet ook nooit wat voor figuren er op af komen natuurlijk.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:52 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Maar je bent er natuurlijk wel ingeschreven want elke kerel die zegt in het echte leven genoeg dames te krijgen laat de kans niet liggen om vanuit thuis makkelijk de vrouwtjes te hosselen
Waar ben je precies bang voor? Iemand die je met een kettingzaag achterna gaat zitten?quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:55 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Nee, ben er niet ingeschreven. Dames hosselen zal er ongetwijfeld makkelijk zijn, maar je weet ook nooit wat voor figuren er op af komen natuurlijk.
Tja, da's relatief natuurlijk...quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:53 schreef -Engel- het volgende:
In hoeverre is dat nu een date? Ik zie het eigenlijk meer als een gezellig/tof avondje uit
Ik heb het al eerder gemeld. Ik ben er binnenkort ook aan toe, maar ik weet het ook niet hoor. Vind er toch een soort van taboe omheen hangen. En tevens noooit gedacht eraan te zullen moeten beginnen. Maar zal de tijd wel zijn. Ben nog ouderwets misschien. Maar vertel: wat valt er te verwachten?quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:01 schreef pizza_doos het volgende:
[..]
Waar ben je precies bang voor? Iemand die je met een kettingzaag achterna gaat zitten?
Nee, zo erg zal het ook wel weer niet zijn. Online vind ik het gewoon lastig inschatten wat voor vlees je in de kuip hebt. Je zit misschien uren te mailen met iemand die je in het echt al na drie zinnen zou afpoeieren. Of zij mij.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:01 schreef pizza_doos het volgende:
[..]
Waar ben je precies bang voor? Iemand die je met een kettingzaag achterna gaat zitten?
Nare boodschap?quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:21 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Ik heb m met carnaval ontmoet. Na drie zinnen stonden we te zoenen.
Uhm....goeie vraag. Ik denk dat als ik de nare boodschap heb verteld en hij niet weggerend is ik jullie ga verlaten. Maar daar is t nu nog te vroeg voor.
Krijgen we dan een realtime verslag?quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:02 schreef kastanova het volgende:
[..]
Tja, da's relatief natuurlijk...
Maar ik kén haar via RP, zij toonde interesse in mij en ik in haar, we hebben mailadressen uitgewisseld, hebben elkaars facebook ontdekt en we zijn aan het bespreken en plannen wat we gaan doen...
Oftewel, ook hier gaat de aloude wijsheid op: het is niet de kwantiteit, maar de kwáliteit die telt.
En héll no dat het gezellig wordt, ik wil spanning, sensatie en dwergen in een cowboypak!
Die kant gaat het gelukkig ook al wel op; RP-mevrouw is net de eerste stapjes aan het zetten als tatoeëerder en de beste vriendin in kwestie weet na een avond flink zuipen nooit meer wat ze doet.
Help me er aan denken dat ik een videocamera meeneem die avond.
Als ik m'n handen niet vol heb, why notquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Krijgen we dan een realtime verslag?
Een taboe? hoezo?quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:02 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ik heb het al eerder gemeld. Ik ben er binnenkort ook aan toe, maar ik weet het ook niet hoor. Vind er toch een soort van taboe omheen hangen. En tevens noooit gedacht eraan te zullen moeten beginnen. Maar zal de tijd wel zijn. Ben nog ouderwets misschien. Maar vertel: wat valt er te verwachten?
Hey, hoe staat het met bitchier worden?quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Krijgen we dan een realtime verslag?
Meer in de trend van: vroeger kon ik ze toch ook gewoon uitkiezen. Nu, 13-15 jaar later en een half leven verder ben je toch gewoon aangewezen op andere mogelijkheden. Ik bedoel: ik kan niet meer do. vrij. za. en zo. op stap. Had je me vroeger moeten vertellen: jouw volgende vlam komt misschien wel via internet.quote:
Foto op je Fobo valt toch wel mee?quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:34 schreef Cue_ het volgende:
Ik ben daarnet keihard geblokkeerd nadat hij mijn foto zag
Join the clubquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:34 schreef Cue_ het volgende:
Is dat nu precies een compliment of een belediging... ? "valt wel mee..."quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:37 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Foto op je Fobo valt toch wel mee?
quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:34 schreef Cue_ het volgende:
Je kan toch niet voor iedereen aantrekkelijk zijn?quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:34 schreef Cue_ het volgende:
"Valt wel mee" in de zin van geen foto die tot een directe blokkade zou moeten lijken. Best een aardige foto. Ik ga niet beweren dat de dame in kwestie een potentiële Miss World is, maar ze ziet er best aardig uit.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:42 schreef Marver8 het volgende:
[..]
Is dat nu precies een compliment of een belediging... ? "valt wel mee..."
Weer enkele leuke berichtjes gehad. Maar heb voorlopig nog niet zoiets van: leuk, dat wordt misschien wel een date. Er zat wel een leuk bi-meisje bij. Maar dat gaat mijn seksueele competenties waarschijnlijk te boven dan. De laatste week hadden 0 mensen mijn pagina bekeken o_O. Wat een drama zeg... Ik krijg bijna last van te weinig vertrouwen en dit is internet!
Precies, niet te moeilijk over doen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:43 schreef Schilderijtje het volgende:
En wat sperminator zegt....klaar! NEXT!
Het is niet mijn enige foto hoor. Op een andere zijn mijn mooie ogen te zienquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:42 schreef Dizorn het volgende:
[..]
![]()
Maar er is ook wel wat mis met je foto. Zonnebril![]()
iddquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:43 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Je kan toch niet voor iedereen aantrekkelijk zijn?
En wat sperminator zegt....klaar! NEXT!
Gewoon vol gaan, je zal zien dat je het nog leuk vindt ook!quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:29 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Meer in de trend van: vroeger kon ik ze toch ook gewoon uitkiezen. Nu, 13-15 jaar later en een half leven verder ben je toch gewoon aangewezen op andere mogelijkheden. Ik bedoel: ik kan niet meer do. vrij. za. en zo. op stap. Had je me vroeger moeten vertellen: jouw volgende vlam komt misschien wel via internet.
"internet? Wasda?"
Je lijkt trouwens heel erg op iemand die ik ken.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het is niet mijn enige foto hoor. Op een andere zijn mijn mooie ogen te zien
[..]
idd
Dat kan natuurlijkquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:46 schreef The_Sperminator het volgende:
Je lijkt trouwens heel erg op iemand die ik ken.
Of we lijken totaal niet op elkaar, maar door de foto lijkt het enkel zoquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:47 schreef The_Sperminator het volgende:
Of je bent het of een dubbelganger.
En dat is nou juist het probleem met zonnebrillen. Zo nietszeggendquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Of we lijken totaal niet op elkaar, maar door de foto lijkt het enkel zo
Doe dan eens 'n foto zonder die zonnebril. Heeft sowieso de voorkeur als het gaat om foto's. Haren, vorm gezicht, lach... allemaal exact hetzelfde.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Of we lijken totaal niet op elkaar, maar door de foto lijkt het enkel zo
Op fok hoeft het niet perse veelzeggend te zijnquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:48 schreef Dizorn het volgende:
[..]
En dat is nou juist het probleem met zonnebrillen. Zo nietszeggend/klaag
Als je wilt weten of ik die persoon ben, dan moet je maar wat info van die persoon pmén. Er komt geen andere foto op fok van mij op dit momentquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:49 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Doe dan eens 'n foto zonder die zonnebril. Heeft sowieso de voorkeur als het gaat om foto's. Haren, vorm gezicht, lach... allemaal exact hetzelfde.
Als ik ergens vol coor ga, dan is het ook vol. Maar dan toch niet met een virtueel gedoetje. Zo van: o ja, die foto op internet was van de wehkamp gids. Maar ik ben toch ook leuk...quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:44 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Gewoon vol gaan, je zal zien dat je het nog leuk vindt ook!
Je doet het voor de fun en niet om de liefde van je leven te vinden!
Als die komt merk je het vanzelf wel...
Neuh snap ik. Wel interessant als je zegt dat iemand je blokt om je uiterlijkquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Op fok hoeft het niet perse veelzeggend te zijn
op paiq was dat.. terwijl hij mijn foto hoog had beoordeeldquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:51 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Neuh snap ik. Wel interessant als je zegt dat iemand je blokt om je uiterlijkmaargoed Fok lijkt me daar idd niet te plaats voor
Op rp en paiq kan je nog wel een beetje hosselen. Maar op knuz, parship, okcupid, lexa en de rest is het gewoon onmogelijk. Hoewel ik bij paiq ook mijn twijfels heb ik stond vanmiddag omdat ik geen reet te doen had op mijn werk de hele tijd online, maar voor de rest was er niemand en ik heb toch 20 contacten ofzo.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:55 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Nee, ben er niet ingeschreven. Dames hosselen zal er ongetwijfeld makkelijk zijn, maar je weet ook nooit wat voor figuren er op af komen natuurlijk.
Het is heus niet allemaal zo negatief....quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:51 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Als ik ergens vol coor ga, dan is het ook vol. Maar dan toch niet met een virtueel gedoetje. Zo van: o ja, die foto op internet was van de wehkamp gids. Maar ik ben toch ook leuk...
hij had de foto zonder zonnebril hoog beoordeeldquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:53 schreef Dizorn het volgende:
En lijkt me niet dat je in de fotosoep had gezeten. Dus dan weet ie ook niet wat ie leuk vind(foto's met zonnebril op paiq .. en dan moeten beoordelen/zien dat ze je "bewonderen".. bleh)
Ja dat is het nadeel van die foto's. Met matchen krijg ik ze wel in de buurt, maar ze zijn dan of lelijk of te saai voor woordenquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:56 schreef Dizorn het volgende:
En dan meteen blokken zodra al je foto's vrijkwamen? Misschien wilde hij wel verbergen dat hij je innerlijk kut vond. Of... laat maar
Waarom wonen fotobewonderaars bij mij trouwens standaard veel te ver weg?
Paiq? Nog nooit van gehoord...quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:53 schreef picardmike het volgende:
[..]
Op rp en paiq kan je nog wel een beetje hosselen. Maar op knuz, parship, okcupid, lexa en de rest is het gewoon onmogelijk. Hoewel ik bij paiq ook mijn twijfels heb ik stond vanmiddag omdat ik geen reet te doen had op mijn werk de hele tijd online, maar voor de rest was er niemand en ik heb toch 20 contacten ofzo.
We'll see. Binnenkort wellicht al.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:53 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Het is heus niet allemaal zo negatief....
Alleen ik ben bang als je al zo denkt dat je dat ook krijgt.
Dus losschudden die handel, positiever er tegen aan kijken en GAAN!
Gewoon in die matchvragen/profielvragen aangeven dat afstand een enorm probleem is. Dan krijg je alleen nog maar matches in je eigen woonplaatsquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:58 schreef Dizorn het volgende:
Paiq is gratis, net als Knuz en Okcupid.
Mijn laatste match woont ook 70 km verderop trouwens.. niet echt dichtbij te noemen. Maargoed, woon dan ook in Gelderland op 't moment (niet al te bevolkt)
Waarom lukt het op rp en paiq dan wel en op de andere die je noemt niet ?quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:53 schreef picardmike het volgende:
[..]
Op rp en paiq kan je nog wel een beetje hosselen. Maar op knuz, parship, okcupid, lexa en de rest is het gewoon onmogelijk. Hoewel ik bij paiq ook mijn twijfels heb ik stond vanmiddag omdat ik geen reet te doen had op mijn werk de hele tijd online, maar voor de rest was er niemand en ik heb toch 20 contacten ofzo.
Halleluja, let there be light!quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:58 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
We'll see. Binnenkort wellicht al.
Nee,quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:13 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Halleluja, let there be light!
Sloeg op zijn naam...quote:
Ja dat klinkt labiel. Maar jij ging bij je vorige dame op de tweede date bij haar ouders op bezoek, dat is ook niet helemaal normaal.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:55 schreef Marver8 het volgende:
Oké ik had iemand van RP. Een paar berichten heen-en-weer gestuurd. Zitten we net een paar minuten op MSN wanneer ze even haar "ideale man" gaat beschrijven. Gaat ze gelijk, na een paar minuten op MSN, tegen mij zitten vertellen dat ze door haar vorige vriend mishandeld is. Ben ik nu de enige die dat vreemd vind (om zoiets gelijk te vermelden...)?
Kort daarna was de interesse overigens alweer over. Ze vond dat ik niet kon oordelen omdat ik niet in haar schoenen stond. Tsja, lastige mensen.
Haha, ja dank je wel. Maar dat is de leercurve natuurlijk. Het had handiger gekund. En niet dat dat het minder erg maakt, maar technisch gezien was het de 3e.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:02 schreef pizza_doos het volgende:
[..]
Ja dat klinkt labiel. Maar jij ging bij je vorige dame op de tweede date bij haar ouders op bezoek, dat is ook niet helemaal normaal.
Hmm, nee. De leercurve kickt in. Het 'come pick me up' was een zware afknapper ineens. Leuke fuckbuddy zou het wel zijn. Maar goed, die staan nu allebei in dezelfde tent volgens mij. Hmm, dat zou nog wel een leuk sociaal experiment zijn. Dan zou ik moeten douchen en opstaan en uitgaan. Om dit uur nog. Ach, waarom ook niet.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:51 schreef Marver8 het volgende:
Waarom is hij "een project"? Is dit omdat je gaat proberen hem te veranderen?
En dank je voor je motiverende woordjes :p.
Geboren losers dus?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:31 schreef Seven. het volgende:
Mijn laatste 'vriendjes' waren allemaal werkloze 'artiest' blowers die mijn wiet oprookten en mijn koelkast leegvraten. Mijn laatste projectje, die Barry White, precies hetzelfde. Hij blowt alleen niet.
Zou iemand die andermans wiet oprookt, de koelkast plundert en dan nog een keer lekker van bil kan gaan niet echt een loser noemen.quote:
Heb ik ook gedaan, maar alsnog zitten ze vaak 60 tot >100 km weg.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:59 schreef Cue_ het volgende:
Gewoon in die matchvragen/profielvragen aangeven dat afstand een enorm probleem is. Dan krijg je alleen nog maar matches in je eigen woonplaats
Best veel doen dat er, om toch iets minder herkend te worden, of weet ik veel wa.. Misschien zijn ze bang voor stalkers?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:56 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan, maar alsnog zitten ze vaak 60 tot >100 km weg.![]()
Hebben de heren paiqers hier trouwens ook al meegemaakt dat de vrouwelijke contact anders blijkt te heten dan de naam die je ziet staan? Dus niet een vage username zoals hier op Fok, maar echt een andere vrouwennaam dan de werkelijke naam. Sup with that?
En vrouwelijke paiqers hier, doen jullie dat ook? Zo ja, waarom?
Waar ik zat deden de mannen dat ook.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:56 schreef Garisson72 het volgende:
Hebben de heren paiqers hier trouwens ook al meegemaakt dat de vrouwelijke contact anders blijkt te heten dan de naam die je ziet staan? Dus niet een vage username zoals hier op Fok, maar echt een andere vrouwennaam dan de werkelijke naam. Sup with that?
En vrouwelijke paiqers hier, doen jullie dat ook? Zo ja, waarom?
Ja, zo noem ik iemand al anderhalf jaar Bjorn en kwam er vorige week achter dat ie eigenlijk Edwin heetquote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:15 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Waar ik zat deden de mannen dat ook.
Bob123 en het was een Henk...
Ben niet bang voor stalkers, maar zette er ook geen andere naam neer. (ook niet mijn eigen naam, maar initialen.)quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Best veel doen dat er, om toch iets minder herkend te worden, of weet ik veel wa.. Misschien zijn ze bang voor stalkers?
En Marver, Seven kan het weten in deze kwestiequote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:31 schreef Seven. het volgende:
Maar nee, als hij vraagt of ik hem op wil komen halen met de auto.. mja, leercurve. Don't worry marver, jij bent nog niet zó erg qua horrible magneet. Elke vrouw is ook wel licht labiel natuurlijk.
Mwoah, ik ken minimaal één andere vrouw die Beatrix heet hoor Spirit, en die is best bekend. Maar goed, gangbaar is die naam inderdaad niet. Qua namen wil ik trouwens wél altijd ook een achternaam als ik ga daten.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:22 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja, zo noem ik iemand al anderhalf jaar Bjorn en kwam er vorige week achter dat ie eigenlijk Edwin heetHeb zelf ook altijd een andere naam omdat mijn voornaam vrij weinig voorkomt.
En is je argument voor die andere naam dan ook 'angst voor herkenning'? Of vind je het niet leuk als er constantinu lolligen woordgrappentjens worden gemaakt met je bijzondere naam?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:22 schreef Spirit82 het volgende:
Ja, zo noem ik iemand al anderhalf jaar Bjorn en kwam er vorige week achter dat ie eigenlijk Edwin heetHeb zelf ook altijd een andere naam omdat mijn voornaam vrij weinig voorkomt.
Google mijn voornaam en het kan bijna niet missenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:38 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
En is je argument voor die andere naam dan ook 'angst voor herkenning'? Of vind je het niet leuk als er constantinu lolligen woordgrappentjens worden gemaakt met je bijzondere naam?
OK, dat is een valide argument vind ik dan.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:40 schreef Spirit82 het volgende:
Google mijn voornaam en het kan bijna niet missen
Wat boeit een naam nou. Overigens zijn de woordgrapjes met mijn naam ook te makkelijk te maken hoor. Ik vind het vooral grappig dat men iedere keer denkt origineel te zijnquote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:44 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
OK, dat is een valide argument vind ik dan.
Ik kwam erop door een paiq-contact, die de ene 13-in-een-dozijn naam verving door een andere, dus daar ging dat argument niet echt op. Haar argument was dus wel dat er anders van die grappige verbasteringen kwamen.
Het jammere was dan weer dat de schermnaam mooier was dan de echte..
Same here...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:40 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Google mijn voornaam en het kan bijna niet missen
Nouja, ik ben blij dat ik geen Wesley of Jordi heet ofzo. Een coole naam hebben is wel belangrijk.quote:
Ik heet toevallig wel Wesley, maar heb speciaal voor de datingsites mijn naam laten veranderen in Kees bij de burgerlijke stand. Werkt perfectquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:22 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nouja, ik ben blij dat ik geen Wesley of Jordi heet ofzo. Een coole naam hebben is wel belangrijk.
Maar hij wil mij nooit meer spreken.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:59 schreef kastanova het volgende:
Dus binnenkort wordt er weer gewoon met Barry White geneukt Seven?
Oh oh pick me pick me!!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:11 schreef Seven. het volgende:
Hey kasta, geef jij mij nou eens goed advies in deze. Barry White reageert niet op sms en telefoon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sarcasme. Herken het.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:11 schreef Seven. het volgende:
Hey kasta, geef jij mij nou eens goed advies in deze. Barry White reageert niet op sms en telefoon.
Als het hem alleen om de seks gaat en je smst over iets anders dan een avondje seks.. dan is het ook niet raar als ie niet reageertquote:
Euhm, je focus ging richting fuckbuddy nr 1...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:32 schreef Seven. het volgende:
[..]
Als het alleen om seks gaat, dan wel ja.
Ja, wat dan nog?!??quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:35 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Euhm, je focus ging richting fuckbuddy nr 1...
Maar hij is daar misschien wel anders inquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:36 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ja, wat dan nog?!??
Ik bedoel, hij stond ook met de nodige chica's te dansen en te sjansen. Als hij er één mee naar huis had genomen, dan had ik hem veel plezier gewenst en een dikke zoen op zijn wang gegeven.
Dat smsje was gisternacht nog trouwens. Maar goed, er is over gesproken. Voor nu is dat wel een stap in de goede richting.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als het hem alleen om de seks gaat en je smst over iets anders dan een avondje seks.. dan is het ook niet raar als ie niet reageert
Ja, maar dat is het dus. Hij ZEGT dat hij me heel leuk vind in sms en telefoon. Maar hij belt of smst aan de andere kant ook echt niet veel en om eerlijk te zijn, een goed gesprek heb ik er nog amper mee kunnen voeren. Gisteravond ging het gesprek alleen over seks ook. Als hij me leuk vindt, dan wil hij weten hoe het op mijn werk was, wat mij bezig houdt etc. etc. Dát interesseert hem dan weer geen fuck, volgens mij. Geen probleem maar dan trek ik mijn conclusies en dan kies ik liever voor iemand met wie ik goed kan praten/knuffelen/lachen/seksen. Met Barry White kan ik goed lachen en seksen maar samen de nacht doorbrengen zit er dan weer niet in. Dus als hij alleen seks wil, waarom dan die claim als het eens iemand anders wordt? Ik zit niet te wachten op gemengde signalen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:37 schreef Spirit82 het volgende:
Eigenlijk snap ik Seven welAls hij gewoon duidelijk was over zijn intenties, is er niks aan de hand. Alleen seks, prima, meer? ook prima... als je dat van te voren weet, kun je je daarop instellen en heb je bijvoorbeeld bij alleen seks geen verdere verwachtingen. Doordat hij aangeeft dat ze meer voor hem betekent, heeft ze die wel en kan je dus gekwetst worden.
Hij heet écht zo!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:44 schreef Silenus het volgende:
Waarom noem je 'm eigenlijk Barry White?
Omdat ie zo White is? Of is het juist een grote neger? Of heeft 'ie een zwoele stem?
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:00 schreef Silenus het volgende:
[..]
Namen, rugnummers en penismaten willen we horen!
Wat Cue al zei...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:36 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ja, wat dan nog?!??
Ik bedoel, hij stond ook met de nodige chica's te dansen en te sjansen. Als hij er één mee naar huis had genomen, dan had ik hem veel plezier gewenst en een dikke zoen op zijn wang gegeven.
Ik snap het ook wel, alleen ja...zij is niet de enige in deze dubieuze ietsnogwattus...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:37 schreef Spirit82 het volgende:
Eigenlijk snap ik Seven welAls hij gewoon duidelijk was over zijn intenties, is er niks aan de hand. Alleen seks, prima, meer? ook prima... als je dat van te voren weet, kun je je daarop instellen en heb je bijvoorbeeld bij alleen seks geen verdere verwachtingen. Doordat hij aangeeft dat ze meer voor hem betekent, heeft ze die wel en kan je dus gekwetst worden.
Wie A zegt moet ook B zeggen.quote:
Via Paiq. Ik had hem een oneliner gestuurd en sindsdien hebben we leuke gesprekken gehad. Hij woont in Utrecht dus daar ga ik zondag naartoe en dan gaan we wat drinken/eten ergensquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:13 schreef Silenus het volgende:
[..]
Wie A zegt moet ook B zeggen.
Verlicht ons! Van welke site ken je hem, wat gaan jullie doen, etc.
Gezellig!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:16 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Via Paiq. Ik had hem een oneliner gestuurd en sindsdien hebben we leuke gesprekken gehad. Hij woont in Utrecht dus daar ga ik zondag naartoe en dan gaan we wat drinken/eten ergens.
Weet ik niet, ik ken daar niks, dus dat mag hij beslissen. Om 17 uur afgesproken. Denk dat ik maar met de trein ga, ben ik ws goedkoper uit dan met de auto....quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:18 schreef Silenus het volgende:
Utrecht ahaaa. En naar welke kroeg gaan jullie? En hoe laat?
Alleen kan je het dan niet super laat maken, of je moet gelijk blijven slapen..quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:22 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik ken daar niks, dus dat mag hij beslissen. Om 17 uur afgesproken. Denk dat ik maar met de trein ga, ben ik ws goedkoper uit dan met de auto....
Duh.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:11 schreef Seven. het volgende:
Hoeft toch ook niet? Ik zie hem al om 17 uur, en de laatste trein gaat rond half twaalf ofzo? Lijkt me meer dan genoeg tijdquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Alleen kan je het dan niet super laat maken, of je moet gelijk blijven slapen..
Ik was ook met de trein gegaan hoor enkel en alleen al omdat ik geen auto hebquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:47 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Hoeft toch ook niet? Ik zie hem al om 17 uur, en de laatste trein gaat rond half twaalf ofzo? Lijkt me meer dan genoeg tijd
Zover denk ik dan niet eens (krijg je als het je enige optie is). Maar wel prettig als je ene wijntje kan drinken iddquote:
één?!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zover denk ik dan niet eens (krijg je als het je enige optie is). Maar wel prettig als je ene wijntje kan drinken idd
Gezellige date!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:02 schreef Quickie_Brat het volgende:
Hij is een overtuigd niet-drinker, dus ik denk niet dat ik het keihard op een zuipen ga zetten dan
Wat moet je dan met die gozer.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:02 schreef Quickie_Brat het volgende:
Hij is een overtuigd niet-drinker, dus ik denk niet dat ik het keihard op een zuipen ga zetten dan
quote:
Hij had al aangegeven oversext te zijn (is that a good thing?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hij krijgt hem waarschijnlijk wel omhoog dan iigDrank kan geen excuus zijn.
oww my god!!!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:07 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Hij had al aangegeven oversext te zijn (is that a good thing?), dus ik verwacht geen problemen daarmee nee
Volgens mij was hij niet geheel serieus (hoop ik), maar was het meer als plagerij bedoeld (hoop ik).quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:09 schreef Cue_ het volgende:
Mensen die zeggen dat ze oversext zijn![]()
De mensen die dat echt zijn hebben zowat geen leven meer (een leuk leven dan).. dus of dat een goed ding is
En als hij het zegt om ' stoer' over te komen is het een sukkel
Ik haaaat jou!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hij krijgt hem waarschijnlijk wel omhoog dan iigDrank kan geen excuus zijn.
Tja, vrij logisch geval van actie => reactie.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:26 schreef Seven. het volgende:
Vond zijn reactie gisteravond trouwens wel heel overdreven. Wtf, ben ik duidelijk tegen hem, is hij gelijk op zijn pik getrapt. Als het hem alleen om sex te doen was, dan was die reactie ook niet nodig. Zelfs gezegd dat mijn fuckbuddy er was en hij zo van 'ja, ga maar dansen met hem, geen probleem, vrijheid blijheid' enzo. Dus ja, hoe moet ik dan weten dat hij beledigd gaat zijn als hij uiteindelijk niet mee naar huis gaat?
Tja, ik vond al mijn sekspartners ook leuk, waarom zou ik immers neuken met een wijf waar ik een grafhekel aan hebquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:43 schreef Seven. het volgende:
Ja, maar dat is het dus. Hij ZEGT dat hij me heel leuk vind in sms en telefoon. Maar hij belt of smst aan de andere kant ook echt niet veel en om eerlijk te zijn, een goed gesprek heb ik er nog amper mee kunnen voeren. Gisteravond ging het gesprek alleen over seks ook. Als hij me leuk vindt, dan wil hij weten hoe het op mijn werk was, wat mij bezig houdt etc. etc. Dát interesseert hem dan weer geen fuck, volgens mij. Geen probleem maar dan trek ik mijn conclusies en dan kies ik liever voor iemand met wie ik goed kan praten/knuffelen/lachen/seksen. Met Barry White kan ik goed lachen en seksen maar samen de nacht doorbrengen zit er dan weer niet in. Dus als hij alleen seks wil, waarom dan die claim als het eens iemand anders wordt? Ik zit niet te wachten op gemengde signalen.
Nee hij heeft die keuze bewust gemaakt. Hij dronk voorheen wel maar is er nu klaar mee. Kan toch? Ik vind het prima hoor, tis zijn levenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:10 schreef Silenus het volgende:
Precies, we kunnen nu al voorspellen dat het een mongol is. Serieus.
Overtuigd niet-drinker en oversekst. Dan ben je dus een kansloze sukkel die geen bier lust omdat vroeger niemand het met 'm wilde drinken. Plus nooit geneukt in z'n leven, vandaar dat ie nu oversekst is.
Toch veel plezier.
Tuurlijk kan het. Vind persoonlijk mensen die 'ineens niet meer drinken en er klaar mee zijn' een beetje raar. Alsof het zo raar is om gewoon af en toe een biertje te drinken.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:24 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Nee hij heeft die keuze bewust gemaakt. Hij dronk voorheen wel maar is er nu klaar mee. Kan toch? Ik vind het prima hoor, tis zijn leven
Ja op zich snap ik je wel hoor. Ik had er zelf even een fanatieke idealis-beeld bij. Maar goed, ik vind het onvoldoende om er daardoor maar helemaal vanaf te zien. Bovendien als dit zijn enige "min-puntje" is vind ik het primaquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:29 schreef Silenus het volgende:
[..]
Tuurlijk kan het. Vind persoonlijk mensen die 'ineens niet meer drinken en er klaar mee zijn' een beetje raar. Alsof het zo raar is om gewoon af en toe een biertje te drinken.
Ik zou zelf iig niks willen met een geheelonthouder. Zijn bijna altijd saaie dozen. (Met zo'n opmerking weet je dat je normaal half fok over je heen krijgt, maar ik weet wie het dan zegt)
Zolang hij jou er niet mee lastig valt is t toch prima? T wordt vervelend als hij het jou op wil gaan leggen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:48 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Ja op zich snap ik je wel hoor. Ik had er zelf even een fanatieke idealis-beeld bij. Maar goed, ik vind het onvoldoende om er daardoor maar helemaal vanaf te zien. Bovendien als dit zijn enige "min-puntje" is vind ik het prima
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:30 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Jeuj, vanavond tweede date. Denk ergens trouwens wel dat het op een keertje seksen uitdraait en daarna niks. Gisteren hebben we wat serieuzer gechat en ik denk dat t niet helemaal mijn tiepje is. Maar in bed maakt dat niet uit.
Oeh, mogen we weten waar?quote:Trouwens, ik ga strakjes eerst ff een nieuwe piercing laten zetten
Waarom ben ik overtuigd dat je verhaal veel korter kon?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:12 schreef kastanova het volgende:
[..]
Tja, vrij logisch geval van actie => reactie.
Jij komt vanuit het niets met het gehele "JE MOET NU KIEZEN TUSSEN SEKS OF TROUWEN!"
En vervolgens moet hij ook nog ............. knip
Omdat je Nijntje Pluis gewend bent?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:39 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Waarom ben ik overtuigd dat je verhaal veel korter kon?
Why not?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:00 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik durfde het zelf niet te vragen, dus bedankt!
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:04 schreef kastanova het volgende:
[..]
Omdat je Nijntje Pluis gewend bent?
Gare site dat Paiq zeg...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:44 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
OK, dat is een valide argument vind ik dan.
Ik kwam erop door een paiq-contact, die de ene 13-in-een-dozijn naam verving door een andere, dus daar ging dat argument niet echt op. Haar argument was dus wel dat er anders van die grappige verbasteringen kwamen.
Het jammere was dan weer dat de schermnaam mooier was dan de echte..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |