Maar je bent er natuurlijk wel ingeschreven want elke kerel die zegt in het echte leven genoeg dames te krijgen laat de kans niet liggen om vanuit thuis makkelijk de vrouwtjes te hosselenquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:25 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Ik kan in het echte leven genoeg dames krijgen, dus ik ben niet aangewezen op een online kneuzenkermis.
In hoeverre is dat nu een date? Ik zie het eigenlijk meer als een gezellig/tof avondje uitquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:49 schreef kastanova het volgende:
[..]
Tegelijkertijd met m'n huidige vriendin had ik nog een andere meid leren kennen op RP.
Blijkt dat toch ineens een beestachtig tof wijf te zijn.
Volledig alto, gek en vaag, maar tegelijkertijd toch ook zó engelachtig mooi en schattig.
En aangezien ze echt exáct dezelfde humor heeft als m'n beste vriendin, gaat er alsnog een date komen.
Zij, ik, m'n vriendin en m'n beste vriendin.
Iedereen kon zich daar in vinden, dus dat gaat weer een avond voor in de boekjes worden.
En nee, dan doel ik niet op seks.
Nee, ben er niet ingeschreven. Dames hosselen zal er ongetwijfeld makkelijk zijn, maar je weet ook nooit wat voor figuren er op af komen natuurlijk.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:52 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Maar je bent er natuurlijk wel ingeschreven want elke kerel die zegt in het echte leven genoeg dames te krijgen laat de kans niet liggen om vanuit thuis makkelijk de vrouwtjes te hosselen
Waar ben je precies bang voor? Iemand die je met een kettingzaag achterna gaat zitten?quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:55 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Nee, ben er niet ingeschreven. Dames hosselen zal er ongetwijfeld makkelijk zijn, maar je weet ook nooit wat voor figuren er op af komen natuurlijk.
Tja, da's relatief natuurlijk...quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:53 schreef -Engel- het volgende:
In hoeverre is dat nu een date? Ik zie het eigenlijk meer als een gezellig/tof avondje uit
Ik heb het al eerder gemeld. Ik ben er binnenkort ook aan toe, maar ik weet het ook niet hoor. Vind er toch een soort van taboe omheen hangen. En tevens noooit gedacht eraan te zullen moeten beginnen. Maar zal de tijd wel zijn. Ben nog ouderwets misschien. Maar vertel: wat valt er te verwachten?quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:01 schreef pizza_doos het volgende:
[..]
Waar ben je precies bang voor? Iemand die je met een kettingzaag achterna gaat zitten?
Nee, zo erg zal het ook wel weer niet zijn. Online vind ik het gewoon lastig inschatten wat voor vlees je in de kuip hebt. Je zit misschien uren te mailen met iemand die je in het echt al na drie zinnen zou afpoeieren. Of zij mij.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:01 schreef pizza_doos het volgende:
[..]
Waar ben je precies bang voor? Iemand die je met een kettingzaag achterna gaat zitten?
Nare boodschap?quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:21 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Ik heb m met carnaval ontmoet. Na drie zinnen stonden we te zoenen.
Uhm....goeie vraag. Ik denk dat als ik de nare boodschap heb verteld en hij niet weggerend is ik jullie ga verlaten. Maar daar is t nu nog te vroeg voor.
Krijgen we dan een realtime verslag?quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:02 schreef kastanova het volgende:
[..]
Tja, da's relatief natuurlijk...
Maar ik kén haar via RP, zij toonde interesse in mij en ik in haar, we hebben mailadressen uitgewisseld, hebben elkaars facebook ontdekt en we zijn aan het bespreken en plannen wat we gaan doen...
Oftewel, ook hier gaat de aloude wijsheid op: het is niet de kwantiteit, maar de kwáliteit die telt.
En héll no dat het gezellig wordt, ik wil spanning, sensatie en dwergen in een cowboypak!
Die kant gaat het gelukkig ook al wel op; RP-mevrouw is net de eerste stapjes aan het zetten als tatoeëerder en de beste vriendin in kwestie weet na een avond flink zuipen nooit meer wat ze doet.
Help me er aan denken dat ik een videocamera meeneem die avond.
Als ik m'n handen niet vol heb, why notquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Krijgen we dan een realtime verslag?
Een taboe? hoezo?quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:02 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ik heb het al eerder gemeld. Ik ben er binnenkort ook aan toe, maar ik weet het ook niet hoor. Vind er toch een soort van taboe omheen hangen. En tevens noooit gedacht eraan te zullen moeten beginnen. Maar zal de tijd wel zijn. Ben nog ouderwets misschien. Maar vertel: wat valt er te verwachten?
Hey, hoe staat het met bitchier worden?quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Krijgen we dan een realtime verslag?
Meer in de trend van: vroeger kon ik ze toch ook gewoon uitkiezen. Nu, 13-15 jaar later en een half leven verder ben je toch gewoon aangewezen op andere mogelijkheden. Ik bedoel: ik kan niet meer do. vrij. za. en zo. op stap. Had je me vroeger moeten vertellen: jouw volgende vlam komt misschien wel via internet.quote:
Foto op je Fobo valt toch wel mee?quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:34 schreef Cue_ het volgende:
Ik ben daarnet keihard geblokkeerd nadat hij mijn foto zag
Join the clubquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:34 schreef Cue_ het volgende:
Is dat nu precies een compliment of een belediging... ? "valt wel mee..."quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:37 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Foto op je Fobo valt toch wel mee?
quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:34 schreef Cue_ het volgende:
Je kan toch niet voor iedereen aantrekkelijk zijn?quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:34 schreef Cue_ het volgende:
"Valt wel mee" in de zin van geen foto die tot een directe blokkade zou moeten lijken. Best een aardige foto. Ik ga niet beweren dat de dame in kwestie een potentiële Miss World is, maar ze ziet er best aardig uit.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:42 schreef Marver8 het volgende:
[..]
Is dat nu precies een compliment of een belediging... ? "valt wel mee..."
Weer enkele leuke berichtjes gehad. Maar heb voorlopig nog niet zoiets van: leuk, dat wordt misschien wel een date. Er zat wel een leuk bi-meisje bij. Maar dat gaat mijn seksueele competenties waarschijnlijk te boven dan. De laatste week hadden 0 mensen mijn pagina bekeken o_O. Wat een drama zeg... Ik krijg bijna last van te weinig vertrouwen en dit is internet!
Precies, niet te moeilijk over doen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:43 schreef Schilderijtje het volgende:
En wat sperminator zegt....klaar! NEXT!
Het is niet mijn enige foto hoor. Op een andere zijn mijn mooie ogen te zienquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:42 schreef Dizorn het volgende:
[..]
![]()
Maar er is ook wel wat mis met je foto. Zonnebril![]()
iddquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:43 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Je kan toch niet voor iedereen aantrekkelijk zijn?
En wat sperminator zegt....klaar! NEXT!
Gewoon vol gaan, je zal zien dat je het nog leuk vindt ook!quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:29 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Meer in de trend van: vroeger kon ik ze toch ook gewoon uitkiezen. Nu, 13-15 jaar later en een half leven verder ben je toch gewoon aangewezen op andere mogelijkheden. Ik bedoel: ik kan niet meer do. vrij. za. en zo. op stap. Had je me vroeger moeten vertellen: jouw volgende vlam komt misschien wel via internet.
"internet? Wasda?"
Je lijkt trouwens heel erg op iemand die ik ken.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het is niet mijn enige foto hoor. Op een andere zijn mijn mooie ogen te zien
[..]
idd
Dat kan natuurlijkquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:46 schreef The_Sperminator het volgende:
Je lijkt trouwens heel erg op iemand die ik ken.
Of we lijken totaal niet op elkaar, maar door de foto lijkt het enkel zoquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:47 schreef The_Sperminator het volgende:
Of je bent het of een dubbelganger.
En dat is nou juist het probleem met zonnebrillen. Zo nietszeggendquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Of we lijken totaal niet op elkaar, maar door de foto lijkt het enkel zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |