vanwaar deze vijandigheid?quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:22 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik heb zo mijn vermoedens van wel. Of minstens bi. Volgens mij zou je zelf als een blok voor kasta vallen. In jou positie zou ik hem daten, je zit toch al vuistdiep in zijn aars.
Projecteer je je gevoelens op mij?quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:22 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik heb zo mijn vermoedens van wel. Of minstens bi. Volgens mij zou je zelf als een blok voor kasta vallen. In jou positie zou ik hem daten, je zit toch al vuistdiep in zijn aars.
Jij bent kasta's schoothondje, so you tell me.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:47 schreef Godshand het volgende:
[..]
Projecteer je je gevoelens op mij?
OK OK. Genoeg offtopic. Terug naar jou. Vertel nog eens een verhaal!quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:01 schreef kastanova het volgende:
Mensen, mensen, behoud jullie kalmte!
Als jullie nu weer lief gaan spelen mogen jullie me allebei even aanraken.
Straks stuurt hij zijn foto en dan blijkt het wederom een kansloze nerd te zijn.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:35 schreef Seven. het volgende:
Voor het eerst in lange tijd weer een leuk bericht op parship gekregen trouwens.
Paiq: dat gaat 'm niet worden.
Geen gebrek aan dates, gebrek aan zo een klik.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:23 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Aww... jij krijgt ook wel weer n date.
Foto's al gezien, en dat is niet het geval in deze.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:16 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Straks stuurt hij zijn foto en dan blijkt het wederom een kansloze nerd te zijn.
Apart, want ik zit niet op die site.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:17 schreef Seven. het volgende:
[..]
Foto's al gezien, en dat is niet het geval in deze.
Van jou hoef ik geen foto's te zien om te weten dat je een kansloze nerd bent, hoor.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:19 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Apart, want ik zit niet op die site.
Ik ook van jouquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:13 schreef Seven. het volgende:
[..]
Jij bent kasta's schoothondje, so you tell me.
Jij zit op zo'n datingsite. Ik niet.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:20 schreef Seven. het volgende:
[..]
Van jou hoef ik geen foto's te zien om te weten dat je een kansloze nerd bent, hoor.
Jij zit op fok, met een nerdnaamquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:23 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Jij zit op zo'n datingsite. Ik niet.
En jij hebt niets beters te doen dan trollen in een datingsite topic. Waarschijnlijk durf je jezelf niet eens in te schrijven. Blablabla trolololol. Wat een huilies hier vandaagquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:23 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Parship ligt boven je budget?quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:23 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Nee. Je betaalt er ook nog voor?quote:
Trol én relkloon. Dát is pas een online kneuzenkermis. Held. Drie maanden en dan weet iedereen wel wie je bent hoor. Met je kneuzennick.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:25 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Nee. Je betaalt er ook nog voor?Ik kan in het echte leven genoeg dames krijgen, dus ik ben niet aangewezen op een online kneuzenkermis.
Daar heb ik geen drie maanden voor nodig hoor.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:28 schreef Seven. het volgende:
[..]
Trol én relkloon. Dát is pas een online kneuzenkermis. Held. Drie maanden en dan weet iedereen wel wie je bent hoor. Met je kneuzennick.
Moet ik eerst eens een date zien te regelen! :xquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:35 schreef Cue_ het volgende:
Kunnen we niet zoals een tijdje terug het weer gewoon over datingervaring hebben? Ipv dit kansloze geouwehoer om niks
ben je zo lelijk dan? een date is toch wel te regelen? je lijkt mij best aardig namelijkquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:39 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Moet ik eerst eens een date zien te regelen! :x
Agreed! Dizorn heeft seal of approval.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:40 schreef pizza_doos het volgende:
[..]
ben je zo lelijk dan? een date is toch wel te regelen? je lijkt mij best aardig namelijk
Nu even niet, Twente voetbalt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:15 schreef Seven. het volgende:
OK OK. Genoeg offtopic. Terug naar jou. Vertel nog eens een verhaal!
Dát is pas iemand van scherp repliek dienen!quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:36 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Daar heb ik geen drie maanden voor nodig hoor.
Kom op kasta, niet zo flauw. Ik hang aan je lippen (na de afwas dan, geen grap, ben al halverwege). Tot zo.quote:
Jij zit ook op Fok. En Pizzadoos of Sperminator... tja..quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:24 schreef pizza_doos het volgende:
[..]
Jij zit op fok, met een nerdnaam
Tegelijkertijd met m'n huidige vriendin had ik nog een andere meid leren kennen op RP.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:35 schreef Cue_ het volgende:
Kunnen we niet zoals een tijdje terug het weer gewoon over datingervaring hebben? Ipv dit kansloze geouwehoer om niks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |