Dag Sevenquote:Op woensdag 9 maart 2011 00:38 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nee, ik heb wel wat met latino's, met Zuid-Europeanen en Noord-Afrikanen juist niet zo. Dat zijn geen latino's. Geheel andere subcultuur, net net zoveel verschillen als bijvoorbeeld Scandaviërs en Noord-West Europeanen. Mediterraans en Zuid-Amerikaans latino's = niet hetzelfde.
Anti's doen het ook niet echt voor mij, om eerlijk te zijn. Ben maar zelden onder de indruk.
1.quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:01 schreef Silenus het volgende:
Kun je ook even uitzoeken hoeveel Relatieplanet-gebruikers daarvan zijn die anale seks willen met latino's?
Dat nummer is toch niet van WC experience maar van of de Raggende Mannen of de Dikke Lul Band.quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:48 schreef Silenus het volgende:
[..]
Zie het al voor me, op jullie eerste date. Ineens de carnavalskraker "pijpe beffe wippe lekker naaiuhhh, lekker neuke tiete graaie" van WC-Experience, terwijl jij die man verliefd aankijkt en stamelt......." oohhh...dat is het nummer waarop we voor het eerst zoenden! ons nummertje!"
Zo!! Word jij even mooi op je plek gezetquote:Op woensdag 9 maart 2011 17:07 schreef Silenus het volgende:
Vergeeft u mij mijn gebrek aan historische muzikale kennis, Dizorn.
Generatiekloofje, gok ik zoquote:Op woensdag 9 maart 2011 17:07 schreef Silenus het volgende:
Je date van wie je weet dat het niks gaat worden?quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:11 schreef macondo het volgende:
[..]
Generatiekloofje, gok ik zo
Vanochtend mijn date laten liggen in mijn bed. Zelf naar het werk gegaan. Hoop dat mijn plasma nog aan de muur hangt, en ze geen lijken in de kast heeft aangetroffen (kansrijker)
Dat moet je gewoon goed zeggen. Het is echt neerlands trots om zo'n band te hebben namelijkquote:Op woensdag 9 maart 2011 17:07 schreef Silenus het volgende:
Ik moest laatst bij deze plaat spontaan aan haar denkenquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:19 schreef picardmike het volgende:
Dag Seven![]()
Ik moet spontaan aan dit liedje denken als ik jou zo hoor!
quote:Shh, see I got you all figured out
You need every one's eyes just to feel seen
Behind your make up nobody knows who you even are
Who do you think that you are?
Weet..weet.. dat soort teksten hoeft ze niet toevallig tegen te komenquote:Op woensdag 9 maart 2011 17:13 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Je date van wie je weet dat het niks gaat worden?
Gaat goede kant op. Hoeveelste date is dit?quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:06 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Net twee uur gechat. Damn, hij is erg leuk!
Vrijdag zie ik hem weer.
Eerste date, tweede ontmoeting.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:11 schreef Godshand het volgende:
[..]
Gaat goede kant op. Hoeveelste date is dit?
Oh is het nu pas een date?quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:14 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Eerste date, tweede ontmoeting.
Ik heb m met carnaval ontmoet. Na drie zinnen stonden we te zoenen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:16 schreef Godshand het volgende:
[..]
Oh is het nu pas een date?
Desalniettemin, klinkt het heel goed. Bij hoeveel dates verlaat je dit topic?
Ik denk dat jij el perdedor bent in dit topic, tenslotte heb ik geen kind met een fuckbuddy die mij niet moet.quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:19 schreef picardmike het volgende:
[..]
Dag Seven![]()
Ik moet spontaan aan dit liedje denken als ik jou zo hoor!
OK. Bedankt voor die info. Zelf weten, er zullen ongetwijfeld raakvlakken zijn. Vind het een teringnummer zonder ook maar één keer naar die tekst geluisterd te hebben dus ik heb het niet aangeklikt. Overigens slaat dat liedje eerder op jou dan op mij, vermoed ik. Geen grapje of uitlokking.quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:34 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik moest laatst bij deze plaat spontaan aan haar denken.
Vooral het volgende gedeelte leek me wel treffend.
[..]
Leukleuk!quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:06 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Net twee uur gechat. Damn, hij is erg leuk!
Vrijdag zie ik hem weer.
Ghe, ik heb redelijk vaak dat mensen hun shit laten slingeren. Ik let daar nu ook echt wel op trouwens. En langer dan een week = prullenbak.quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:24 schreef Silenus het volgende:
Gevaarlijker is als die dates iets laten liggen.
Een jaar geleden ofzo kwamen mijn ouders op bezoek een keertje, en mijn moeder krijgt dan altijd de drang om dingen op te gaan ruimen.Voor mij hoeft het niet, maar ik vind het van de andere kant ook prima...
...Vond ze een zwarte string onder m'n bed.![]()
![]()
![]()
Weet tot op de dag van vandaag niet welk wijf er nou in godsnaam haar string bij mij heeft laten liggen. Ik heb hier trouwens nog wel twee paar oorbellen en een borstel, weet ook niet meer van wie ze zijn. Over een paar jaar ga ik het allemaal veilen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |