Zeg dan dat je gewoon van zuid-europeanen en noord-afrikanen houdt.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:35 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nou, helder. Qua uiterlijk ben je ook al niet mijn type. En mike, let's face it: latino slaat op de heersende cultuur aldaar. Er zijn blanke latino's, zwarte latino's en dan nog de indianen-latino's maar die laatste groep vind ik fysiek niet zo aantrekkelijk. Latino's uit Italie en Spanje is wéér een heel ander verhaal, wegens de daar heersende cultuur.
Dude, het lijkt er op dat je het weer niet snapt. Wacht weer even een paar posts zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:34 schreef VacaLoca het volgende:
Wat een aparte geldingsdrang houden jullie er beiden op na. Allejezus he.
Beginnen over dat een of andere Barry White oid in 3 talen heeft laten weten interesse te hebben en dat je dat in 3 talen beantwoord hebt. Nou gefeliciteerd. Om over het anaal laten nemen nog maar niet te beginnen.
Op 27 jarige leeftijd nog als een 13 jarige vanalles aanhalen waarvan je maar denkt dat het indruk moet maken... komt echt een beetje treurig over. Als je op een date bent doe je dan ook zo je best om zoveel mogelijk op te scheppen met onbenullige zaken in 1 volzin?
Om over Kasta nog maar niet te beginnen.... die doet dat net zo maar die is zelfs zo gestoord dat ie baby-verkrachters aan gaat halen om heel krom en kinds iemand tegen te willen spreken. Echt wtf.
Vooral blijven vastklampen aan een minuscuul 'foutje' van je 'opponent'.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:55 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dude, het lijkt er op dat je het weer niet snapt. Wacht weer even een paar posts zou ik zeggen.
12.quote:Op woensdag 9 maart 2011 00:04 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Vooral blijven vastklampen aan een minuscuul 'foutje' van je 'opponent'.
En tevens succes met nog eens 10 jaar interessant doen op internet.
Nee, ik heb wel wat met latino's, met Zuid-Europeanen en Noord-Afrikanen juist niet zo. Dat zijn geen latino's. Geheel andere subcultuur, net net zoveel verschillen als bijvoorbeeld Scandaviërs en Noord-West Europeanen. Mediterraans en Zuid-Amerikaans latino's = niet hetzelfde.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:43 schreef picardmike het volgende:
[..]
Zeg dan dat je gewoon van zuid-europeanen en noord-afrikanen houdt.
Je gebruikt een term die niet eens de helft van je dekking laad, dat is net zo iets als zeggen dat je van sinasappels houdt, terwijl je maar 1 soort lekker vind.
Maarja i heard it before als er morgen een antilliaan voor je staat(waar je nog nooit normaal mee gepraat hebt blijkt) en zegt dat die ook een aardig potje latino kan lullen dan ben je helemaal verkocht![]()
Ah OK. Nou ja, biertje is ook goed hoor, maar dan wel Belgisch speciaalbiertje eh. Grolsch/Heineken, sorry maar dat drink ik niet.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:41 schreef Godshand het volgende:
[..]
Aparte latino's heb jij in je bed, maar dat praten klopt wel. Je hele tijd je bek houden in bed is natuurlijk ook verdomd saai...
Van claimgedrag heb ik geen last. En om anaal zal ik niet zeuren, dat doe jij maar hahaha.
Maar goed, een date met je wil ik niet, maar als ik je tegenkom IRL krijg je wel een biertje hoor Seven. Of het dan een onenight stand wordt zie je dan weer wel. Een ding weet ik zeker wel, ik ga niet bij je intrekken of ten huwelijk vragen
Ik moest lachenquote:
Leffe of Chimay, please. Kwakje is honingbier meen ik me te herinneren. En die glazen zijn verrekte onpraktisch, hoewel het me wel eens gelukt is.quote:
quote:Kastanova zegt:
ik vind het fijn voelen dat jij gelukzalig in mijn stijve penis stikt
poëzie
Meisje zegt:
net zei je nog van niet
mooie zin idd
Er zijn dingen die ik op de vroege ochtend nog niet hoef te lezen, en daar is poezië een onderdeel van.quote:Op woensdag 9 maart 2011 02:10 schreef kastanova het volgende:
Op dit soort momenten besef ik weer waarom meisje en ik zo goed bij elkaar passen.
[..]
Laad de dekking.quote:
Haha, hij hield van goeie muziek. Hoe kwam je daar achter tijdens carnaval?quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:35 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Ik hoop maar dat ie mij ook nog leuk vind. Hij was echt lief, en hield van goeie muziek.
Hahaha nee we hebben tussen het zoenen door ook nog gepraat.quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:48 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha, hij hield van goeie muziek. Hoe kwam je daar achter tijdens carnaval?
Zie het al voor me, op jullie eerste date. Ineens de carnavalskraker "pijpe beffe wippe lekker naaiuhhh, lekker neuke tiete graaie" van WC-Experience, terwijl jij die man verliefd aankijkt en stamelt......." oohhh...dat is het nummer waarop we voor het eerst zoenden! ons nummertje!"
Jij hebt PMs post duidelijk niet goed gelezenquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:45 schreef Silenus het volgende:
[..]
Laad de dekking.![]()
Hoe fout kun je zoiets schrijven zeg, doe het dan GOED fout. Laadt de dekking..
Maar het is natuurlijk 'dekt de lading'.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:43 schreef picardmike het volgende:
[..]
Zeg dan dat je gewoon van zuid-europeanen en noord-afrikanen houdt.
Je gebruikt een term die niet eens de helft van je dekking laad, dat is net zo iets als zeggen dat je van sinasappels houdt, terwijl je maar 1 soort lekker vind.
Maarja i heard it before als er morgen een antilliaan voor je staat(waar je nog nooit normaal mee gepraat hebt blijkt) en zegt dat die ook een aardig potje latino kan lullen dan ben je helemaal verkocht![]()
Ik was toevallig op deze pagina begonnen met lezen en kon de verleiding niet weerstaanquote:Op woensdag 9 maart 2011 13:17 schreef Silenus het volgende:
Oh sorry, dat puberale geleuter heb ik gisteren over geslagen.
Hij heeft ervaring met je...quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:18 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik was toevallig op deze pagina begonnen met lezen en kon de verleiding niet weerstaan![]()
Maar lekker lage dunk heb je van mij, overigens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |