Here you go.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:34 schreef Seven. het volgende:
Bronnen? Want zelfs die 2-jarige peuter voelt op zijn natte luier aan dat dit bullshit is. Alleen Brussel al loopt vol met mensen die hier naartoe verhuisd zijn voor of met hun partner. Ook andere wereldsteden zijn besmeurd met die emigratiecultuur.
Ah want bij elk nieuw land waar je dient te werken, krijg je ook automatisch de bijhorende taalknobbel; handigquote:Dat is niet aan de orde. Emigreren doe je goed voorbereid (dus om te werken) en dan heb je de taal toch al redelijk onder de knie. Je vertrekt beter niet uit onvrede over de huidige verblijfplaats trouwens, dat soort mensen gaat binnen 3 maanden op hun bek. Tevens de opportunistische jobzoekers, die vertrekken na een jaar met een drugsverslaving naar een 'beter' oord waar ze het wél gaan maken.
Maar inderdaad, een werkvloer in een land is inderdaad exemplarisch voor de gehele cultuur van een land en uiteraard ook alle andere sociale kenmerken.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:40 schreef Seven. het volgende:
Niet gewoond, gereisd. Ik emigreer niet zómaar. En in welke mate is dat relevant? Maar als je het wil weten: Mexico, Suriname, Gambia en omliggende landen, VS, in Europa ook aardig wat gezien inmiddels, al waren dat eerder afzonderlijke bezoekjes. Azië heeft me nooit getrokken. Ik ben per jaar zeker een maand weg.
Ik was gisteren nog in Zürich trouwens. Bliksembezoekje voor het werk, wel een leuke culturele uitwisseling eigenlijk. Op de werkvloer pik je er toch ook wel direct culturele verschillen uit. Zwitserland: niet mijn ding. Té hiërarchisch.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:46 schreef Godshand het volgende:
Seven aka MLI, onze wereldwijze reizigster, voorzitster van de holebi vereniging en woonachtig in Brussel met een uitdagende baan in de transportsector, en last van veelste flirterige mannen op het werk.
..plus ze post trouw iedere dag op Fok!Avontuurlijk
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:17 schreef VacaLoca het volgende:
Dus mensen die 'houden van reizen' staan bij jou gelijk aan een paar hippies
Whehehequote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:41 schreef Seven. het volgende:
Als die jongen toch eens werk had [....] hij heeft wel dat reisvirus.
Blablabla (quickscan), iedereen heeft zo zijn eigen afwegingen daarin. Goed bier is een enorm pluspunt en draagt wel in enige mate bij aan het plezier dat je kunt hebben. Maar evengoed neem ik het persoonlijk niet mee in mijn overwegingen als het aankomt op emigreren. Voor Zwitserland kan ik trouwens nog veel meer dingen bedenken.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:51 schreef kastanova het volgende:
[..]
Maar inderdaad, een werkvloer in een land is inderdaad exemplarisch voor de gehele cultuur van een land en uiteraard ook alle andere sociale kenmerken.
En het politieke klimaat of andere bijzaken zoals een eventueel sociaal vangnet, verblijfscriteria e.d. pik je wel op in het hotel.
Klinkt inderdaad als een weloverwogen keuze waarbij je alles in ogenschouw hebt genomen en terdege weet wat er in de verschillende landen speelt en hoe het zal zijn om er te wonen.
Zo ben ik een aantal jaren geleden in tien dagen door heel Zuid en Oost Europa heengetrokken.
Nou, die landen vallen in mijn geval bij voorbaat al af vanwege het dode, gore of lauwe bier dus mocht je daar naartoe willen dan haak ik af. Sorry.
Ehm, nee. Maar Frans, Duits, Engels beheers ik goed genoeg om in die taal te gaan werken, Spaans moet ik nog aan werken met mijn spaanse partycrew alhier.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:45 schreef kastanova het volgende:
Ah want bij elk nieuw land waar je dient te werken, krijg je ook automatisch de bijhorende taalknobbel; handig.
quote:
Kom op Seven, ga nu in godsnaam niet Godshand proberen af te troeven wat betreft "avontuurlijke levens."quote:
Los van het feit dat ik zelf ook wel van reizen houd, is dat wel iets dat me erg opvalt over de gehele breedte bij vrouwen op datingsites. In 9 van de 10 profielen kom ik een liefde voor reizen tegen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:55 schreef Seven. het volgende:
Iemand verwijderde me op paiq van zijn contacten omdat ik teveel van reizen (rijzen) hou..
En dat in één dag; je zou de toeristische branche in moeten gaan in plaats van de transport.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:55 schreef Seven. het volgende:
[..]
Blablabla (quickscan), iedereen heeft zo zijn eigen afwegingen daarin. Goed bier is een enorm pluspunt en draagt wel in enige mate bij aan het plezier dat je kunt hebben. Maar evengoed neem ik het persoonlijk niet mee in mijn overwegingen als het aankomt op emigreren. Voor Zwitserland kan ik trouwens nog veel meer dingen bedenken.
Minder dan de jouwe maar ik claim ook helemaal niet avontuurlijk te zijn.quote:
Ik reis eerder 1 maand per jaar rond op de bonnefooi en vrienden bezoeken, en de rest van het jaar doe ik er wat stedentripjes bij. Dit jaar geen rondreis trouwens.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:02 schreef kastanova het volgende:
[..]
Kom op Seven, ga nu in godsnaam niet Godshand proberen af te troeven wat betreft "avontuurlijke levens."
Ik bedoel, jouw idee van een "avontuurlijk leven vol reizen" houdt in dat je 1 maand per jaar op stedentripjes gaat. Niets mis mee uiteraard, maar ga er aub niet mee lopen pochen.
Als ik Latijn meetel beheers ik er al meer, maar dan nog beschouw ik het voor mezelf totaal niet als reëel om "overal maar te gaan werken."quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:58 schreef Seven. het volgende:
Ehm, nee. Maar Frans, Duits, Engels beheers ik goed genoeg om in die taal te gaan werken, Spaans moet ik nog aan werken met mijn spaanse partycrew alhier.
Alleen qua bedpartners heb ik al meer nationaliteiten/continenten/landen gehad dan jij, dus ga nou niet serieus denken dat je met je Mavo-talenpakket een wereldreiziger bent.quote:. Barry White heeft me net wel in drie verschillende talen verteld dat hij me écht ziet zitten. Ik heb hem dan maar in diezelfde talen gezegd dat ik er te onzeker voor ben om hieraan te beginnen.
Ze denken dat het erbij hoort, omdat je anders niet "compleet"bent. Dergelijke prestatiedrang is vrij algemeen in de maatschappij geworden, iets waar onze mod Re een topic aan gewijd heeft.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:06 schreef Held_op_Sokken het volgende:
[..]
Los van het feit dat ik zelf ook wel van reizen houd, is dat wel iets dat me erg opvalt over de gehele breedte bij vrouwen op datingsites. In 9 van de 10 profielen kom ik een liefde voor reizen tegen.
Ik kan daar niet echt een vinger op leggen, maar als het reizen te prominent/groot is dan is dat voor mij niet echt een pré. Waar dat vandaan komt weet ik niet, maar ik asocieer het denk ik met een bepaalde mate van onrust/ontevredenheid met het hier-en-nu. En ik zoek iemand die zonder mij al ziels gelukkig is.
Ah ja, want dit was natuurlijk de eerste keer dat ik in Zwitserland was. Ik heb daar nog nooit vaker voor uitwisselingen gezeten, ik werk ook niet dagelijks samen met de Zwitserse collega's en ik ken de rest van het land he-le-maal niet. Wat een vooroordelen heb je toch. Dat ik het hiërarchische aspect eruit pik, betekent vooral dat ik in Zwitserland niet zou willen werken. Om er niet te willen wonen, heb ik nog vele andere redenen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:10 schreef kastanova het volgende:
[..]
En dat in één dag; je zou de toeristische branche in moeten gaan in plaats van de transport.
Of hey, met zulke kwaliteiten zou je zelfs het Europese Parlement in kunnen!
Kom op Seven, je snapt toch zelf ook wel dat men door dergelijke opmerkingen je gehele toekomstige "weldoordachte verhuis-/leefplannen" niet serieus te nemen zijn.
Ik bedoel, de spoeling wat betreft mannen die überhaupt open staan voor een dergelijke "wereldreis/-werk"-scenario was al dun, maar zodra ze dit soort uitspraken horen haken zelfs díe zeldzame mannen af.
Mee eens. Tot nu toe kwam bij elke "reislustige" vrouw die ik ontmoet heb de reislust toch vooral voort uit vluchtgedrag.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:06 schreef Held_op_Sokken het volgende:
Los van het feit dat ik zelf ook wel van reizen houd, is dat wel iets dat me erg opvalt over de gehele breedte bij vrouwen op datingsites. In 9 van de 10 profielen kom ik een liefde voor reizen tegen.
Ik kan daar niet echt een vinger op leggen, maar als het reizen te prominent/groot is dan is dat voor mij niet echt een pré. Waar dat vandaan komt weet ik niet, maar ik asocieer het denk ik met een bepaalde mate van onrust/ontevredenheid met het hier-en-nu. En ik zoek iemand die zonder mij al ziels gelukkig is.
Een beetje warrig verhaal. Je zegt 4 dates gehad te hebben en beschrijft er 2. Hoe waren die andere 2 dan?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:14 schreef Knipoogje het volgende:
Zo, kan weer 4 dates op mijn conto schrijven. 2x met iemand met wie het best wel goed klikt, maar die ik achteraf fysiek totaal niet aantrekkelijk vindt. De foto was erg rooskleurig. Zij vindt me echter wel leuk (elke dag SMSjes enzo, al is dat alweer een weekje over omdat ik wat afstandelijker doe... denk dat zij in de gaten heeft gekregen dat het een beetje eenzijdig is)
De 2e is voor haar 38 jaar ontzettend knap. Je zou haar zo midden 20 kunnen schatten en zo kleedt ze zich ook. Klein, slank, exotisch. Ook een 2e date mee gehad, maar aangezien ik niet echt durf door te zetten met arm om iemand heen slaan, zoenen of ronduit zeggen dat ik iemand aantrekklijk vindt ofzo merk je gewoon dat de aandacht verslapt van de dames. En het klikte qua gespreksstof toch ook niet zo. Als die ene nou het uiterlijk had van de ander...
Maar goed, op naar de volgende maar weer. 'Drankje doen? Ja leuk. Nou 't was gezellig! Nog een keertje? ok! Biosje dit keer? Ook goed! Nou, was het zo maar weer gezellig zeg! Ja vond ik ook... We bellen! *einde, want contact bloedt dood*' . Zo gaat het al een jaar of tig
En het ergste is nog wel dat ik dit jaar al 2 dates heb gehad die me echt leuk vinden enzo. Elke dag SMSjes sturen terwijl ik eigenlijk de klik niet zo voel. Ik word toch vooral verliefd op dames die mij juist weer niets vinden. En dat zijn meestal niet de dames die anderen als knap bestempelen, maar gewoon 'normaal'. Niet boven mijn stand dus gok ik.
Snap overigens niet al die zielige verhalen van schenkstroop & co. Ik ben ook alweer zo'n 13 jaar vrijgezel en blijf het gewoon vrolijk proberen. Het leven gaat verder. Ooit vind ik die ware vast wel
En profielen van reislustige vrouwen sla ik meestal snel over. Dat krampachtige reizen om maar het gevoel te hebben geleefd te hebben is niets voor mij. Ik zoek wat meer diepgang dan de thrillseekers. Vrouwen die gewoon een avond geen ruk te doen hebben en zich helemaal kunnen verliezen in een goed boek. Gewoon lekker 1x per jaar een paar weken naar een leuk oord (en of dat nou Japan is of Frankrijk boeit me niet) is genoeg voor mij.
Nee OK. Wat een sloerie ben je trouwens! Ik heb Chinees/ZO aziatisch en Australisch nog niet kunnen afstrepen. Maar in Duits, Engels, Frans kan ik wel degelijk al mijn taken uitvoeren, Frans zou dan wel nog het lastigst zijn trouwens maar na een intensieve cursus en een maandje op de werkvloer ben zelfs daarin echt wel mee. Ik gebruik het nu ook bijna elke dag.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:16 schreef kastanova het volgende:
[..]
Als ik Latijn meetel beheers ik er al meer, maar dan nog beschouw ik het voor mezelf totaal niet als reëel om "overal maar te gaan werken."
[..]
Alleen qua bedpartners heb ik al meer nationaliteiten/continenten/landen gehad dan jij, dus ga nou niet serieus denken dat je met je Mavo-talenpakket een wereldreiziger bent.
En dit is geen dis, maar een daadwerkelijk advies.
Ligt er aan. Veel van die vrouwen verwachten een luxe leventje en schrikken al als blijkt dat je in een redelijk ontwikkeld land als Mexico je pleepapier niet door kunt spoelen. De enige luxe die ik echt nodig heb is een goed matras. Zelfs koud douchen kan ik prima aan wennen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:20 schreef kastanova het volgende:
[..]
Mee eens. Tot nu toe kwam bij elke "reislustige" vrouw die ik ontmoet heb de reislust toch vooral voort uit vluchtgedrag.
"Hier is het leven allemaal maar stom, dus ik wil sowieso ooit nog naar een ander (niet geheel toevallig een warm) land verhuizen."
Nee inderdaad, met zo'n persoonlijkheid zal een leven met vervuild drinkwater en papieren woningen een stuk draaglijker worden.
Ik ben niet mee, wat is daar zo grappig aan? Ik heb nog nooit een Aussie in mijn bed gehad.quote:
Dat heb ik dan weer welquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:25 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik ben niet mee, wat is daar zo grappig aan? Ik heb nog nooit een Aussie in mijn bed gehad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Australisch bestaat niet, wel Engels met een Australisch accent en de taal van de Aboriginals (dat we geen Australisch noemen by the way).quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:25 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik ben niet mee, wat is daar zo grappig aan? Ik heb nog nooit een Aussie in mijn bed gehad.
Mja, hey, als kasta kritische vragen stelt en bij hoog en laag gelijk wil krijgen dat ik niet in die talen zou kunnen werken, of dat ik alleen maar vluchtgedrag vertoon (mogelijk wel hoor, maar ik heb ergens nog altijd spijt dat ik niet direct naar een warm oord ben gegaan met taal- en cultuurshock in plaats van het veilige Brussel), dan ga ik die discussie wel aan.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:24 schreef Cue_ het volgende:
Kom laten we een wedstrijdje 'wie kent de meeste talen' 'heeft de meeste nationaliteiten geneukt' en 'wie is het reisluchtige doen'
Nou vertel:quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:19 schreef Seven. het volgende:
Ah ja, want dit was natuurlijk de eerste keer dat ik in Zwitserland was. Ik heb daar nog nooit vaker voor uitwisselingen gezeten, ik werk ook niet dagelijks samen met de Zwitserse collega's en ik ken de rest van het land he-le-maal niet. Wat een vooroordelen heb je toch. Dat ik het hiërarchische aspect eruit pik, betekent vooral dat ik in Zwitserland niet zou willen werken. Om er niet te willen wonen, heb ik nog vele andere redenen.
En die fucking afwas staat er dus nog steeds, eh. Emigratietopics over België zijn ook veel interessanter dan de afwas blijkbaar.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer wel
En, is dat iets, Aussies in bed? Mijn ervaring is dat latino's toch de beste lovers zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. En African Americans ook, dat zijn echt freaks in bed.
Resistance is futile.
Klopt, ik kan het wetenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:29 schreef Seven. het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat latino's toch de beste lovers zijn..
Dan beweert hij dat toch lekker. Jij beweert dat dat niet zo is en dat je die talen goed beheerst.. Ben je weer af bij zo'n welles-nietus spelletje wat niemand zal gaan bewijzen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:28 schreef Seven. het volgende:
Mja, hey, als kasta kritische vragen stelt en bij hoog en laag gelijk wil krijgen dat ik niet in die talen zou kunnen werken, of dat ik alleen maar vluchtgedrag vertoon (mogelijk wel hoor, maar ik heb ergens nog altijd spijt dat ik niet direct naar een warm oord ben gegaan met taal- en cultuurshock in plaats van het veilige Brussel), dan ga ik die discussie wel aan.
Tenslotte beter dan die fucking afwas. En Barry White wilde wel langskomen maar gezien het feit dat deze grote negert geen werk heeft, hou ik liever de deur niet op een kiertje. Maar later deze week zal ik wel zwichten voor zijn charmes, leer mij mij kennen.
Boeiend, Zwitserland heeft nooit op mijn wensenlijstje gestaan. Van de EU landen kan ik je wel vertellen dat het allemaal mogelijk is, zolang je je maar aan wil passen aan de geldende levensstandaard. Hier in België ligt die hoger dan in Nederland trouwens. In Spanje lager. So be it.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:28 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nou vertel:
- Wat zijn de gevolgen als je baas je ontslaat terwijl je naar Zwitserland (of Spanje ofzo, aangezien je Zwitserland reeds afgeschreven hebt.) werkeloos raakt?
- Hoeveel verschillende dialecten zijn er?
- Welke belastingen dien je zoal af te dragen en over welke percentages praten we dan?
- Hoelang mag je er blijven met een werkvergunning en indien je langer wilt blijven, wat is dan de vervolgprocedure?
Op geen enkele vraag weet je het antwoord, maar toch heb je al enkele landen af laten vallen of zijn er zelfs al enkele bovenaan je lijstje geplaatst.
Echter, het aantal winkels en de drankprijs, etc. vallen niet onder een "weloverwogen keuze."
Oeh! Hiermee stijg je wel ineens flink op mijn lijstje. Maar jij had mij al afgeschreven. Dus nevermind.quote:
Iemand stijgt op je lijstje omdat hij latino's ook de beste lovers vindt? of omdat ie zichzelf zo geweldig vindt?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:32 schreef Seven. het volgende:
[..]
Oeh! Hiermee stijg je wel ineens flink op mijn lijstje. Maar jij had mij al afgeschreven. Dus nevermind.
Dat is allemaal nog veel beter dan het alternatief: de afwas of me nu al laten overhalen en spreiden voor Barry White.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan beweert hij dat toch lekker. Jij beweert dat dat niet zo is en dat je die talen goed beheerst.. Ben je weer af bij zo'n welles-nietus spelletje wat niemand zal gaan bewijzen.
Voor de rest wel oke discussie hoor
Nou nee, dat maakt me geen sloerie, dat maakt me een "reislustige man van de wereld die graag allerhande culturen op snuift."quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:22 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nee OK. Wat een sloerie ben je trouwens! Ik heb Chinees/ZO aziatisch en Australisch nog niet kunnen afstrepen. Maar in Duits, Engels, Frans kan ik wel degelijk al mijn taken uitvoeren, Frans zou dan wel nog het lastigst zijn trouwens maar na een intensieve cursus en een maandje op de werkvloer ben zelfs daarin echt wel mee. Ik gebruik het nu ook bijna elke dag.
Latino's zijn geweldige fuckbuddy's. Goeie seks, en als je beetje afstandelijk doet, krijg je bérgen aandacht. Maar een relatie moet je er niet mee willen. In het geval van Godshand: boeiend, het zou toch alleen om de seks gaan en als hij teveel praat, dan initieer ik gewoon weer seks.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Iemand stijgt op je lijstje omdat hij latino's ook de beste lovers vindt? of omdat ie zichzelf zo geweldig vindt?
Die eerste, tja.. leuk voor hem
en die tweede.. afknapper
Even iets boeienders tussendoor hé... Hoe vies voel je je eigenlijk na zo'n rendez vous?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:28 schreef Seven. het volgende:
En Barry White wilde wel langskomen maar gezien het feit dat deze grote negert geen werk heeft, hou ik liever de deur niet op een kiertje. Maar later deze week zal ik wel zwichten voor zijn charmes, leer mij mij kennen.
OK, veel succes daarmee! Ik vergader in het Frans dus mijn kennis reikt ietsje verder dan 'merci'.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:34 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nou nee, dat maakt me geen sloerie, dat maakt me een "reislustige man van de wereld die graag allerhande culturen op snuift.".
Ik zit er dan ook aan te denken om op basis van schaamhaardracht te bepalen naar welke land ik ga verhuizen. Samen met mijn vriendin die haar baan dan maar op moet zeggen. Eventuele kinderen ontmoet ik daar wel waarbij het voornaamste criterium uiteraard bestaat uit het aantal talen dat het beheerst.
En ook ik bezig vrijwel elke dag de Franse taal.
Bij elk biertje dat gebracht wordt reageer ik netjes met "Merci."
Ah nee, deze mag je eerst zelf beantwoorden gezien het feit dat jij de halve vrouwelijke wereldpopulatie al in je bed hebt gehad, en dan overweeg ik daar een eerlijk antwoord op te geven.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:36 schreef kastanova het volgende:
[..]
Even iets boeienders tussendoor hé... Hoe vies voel je je dan na zo'n rendez vous rendez-vous?
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:29 schreef Seven. het volgende:
[..]
En, is dat iets, Aussies in bed? Mijn ervaring is dat latino's toch de beste lovers zijn.. En African Americans ook, dat zijn echt freaks in bed.
. . . (Dit is eigenlijk kasta's taak he? maar die vind lovers vergelijken natuurlijk boeiender)quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:15 schreef Seven. het volgende:
[..]
Het gaat niet om het wereldvreemde aspect maar het vermogen om je aan te kunnen passen aan je omgeving en er het beste van te kunnen maken. Dat vereist het laten varen van vooroordelen.
"Quelqu'un veut du café?"quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:37 schreef Seven. het volgende:
Ik vergader in het Frans dus mijn kennis reikt ietsje verder dan 'merci'.
Nou ja, die vergelijking is natuurlijk gebaseerd op mijn eigen seksuele voorkeuren. Latino's houden van full body contact, dirty talk en anaal. Ik ook, al doe ik dat laatste weer niet met jan en alleman. En dan nog heb ik hier wel de vagina-vote. Op basis daarvan mag ik redelijk irrationele uitspraken doen en mezelf tegenspreken.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:43 schreef Dizorn het volgende:
[..]
[..]
. . . (Dit is eigenlijk kasta's taak he? maar die vind lovers vergelijken natuurlijk boeiender)
Dit is het topic waar men zich collectief verveelt en alwaar we allemaal op ouderwetsch Hollandsche wijze elkaar te slim af proberen te zijn zodat we ons beter voelen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:47 schreef BeamofLight het volgende:
Is dit het ik bash seven; nee ik bash kasta-topic?
hmmz ok, maar ga jezelf dan niet afvragen waarom het niks wordt met die datingssites.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:49 schreef Seven. het volgende:
[..]
Dit is het topic waar men zich collectief verveelt en alwaar we allemaal op ouderwetsch Hollandsche wijze elkaar te slim af proberen te zijn zodat we ons beter voelen.
Ondertussen is het voor mij ook een kwestie van die afwas echt niet willen doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |