Sloeg op zijn naam...quote:
Ja dat klinkt labiel. Maar jij ging bij je vorige dame op de tweede date bij haar ouders op bezoek, dat is ook niet helemaal normaal.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:55 schreef Marver8 het volgende:
Oké ik had iemand van RP. Een paar berichten heen-en-weer gestuurd. Zitten we net een paar minuten op MSN wanneer ze even haar "ideale man" gaat beschrijven. Gaat ze gelijk, na een paar minuten op MSN, tegen mij zitten vertellen dat ze door haar vorige vriend mishandeld is. Ben ik nu de enige die dat vreemd vind (om zoiets gelijk te vermelden...)?
Kort daarna was de interesse overigens alweer over. Ze vond dat ik niet kon oordelen omdat ik niet in haar schoenen stond. Tsja, lastige mensen.
Haha, ja dank je wel. Maar dat is de leercurve natuurlijk. Het had handiger gekund. En niet dat dat het minder erg maakt, maar technisch gezien was het de 3e.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:02 schreef pizza_doos het volgende:
[..]
Ja dat klinkt labiel. Maar jij ging bij je vorige dame op de tweede date bij haar ouders op bezoek, dat is ook niet helemaal normaal.
Hmm, nee. De leercurve kickt in. Het 'come pick me up' was een zware afknapper ineens. Leuke fuckbuddy zou het wel zijn. Maar goed, die staan nu allebei in dezelfde tent volgens mij. Hmm, dat zou nog wel een leuk sociaal experiment zijn. Dan zou ik moeten douchen en opstaan en uitgaan. Om dit uur nog. Ach, waarom ook niet.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:51 schreef Marver8 het volgende:
Waarom is hij "een project"? Is dit omdat je gaat proberen hem te veranderen?
En dank je voor je motiverende woordjes :p.
Geboren losers dus?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:31 schreef Seven. het volgende:
Mijn laatste 'vriendjes' waren allemaal werkloze 'artiest' blowers die mijn wiet oprookten en mijn koelkast leegvraten. Mijn laatste projectje, die Barry White, precies hetzelfde. Hij blowt alleen niet.
Zou iemand die andermans wiet oprookt, de koelkast plundert en dan nog een keer lekker van bil kan gaan niet echt een loser noemen.quote:
Heb ik ook gedaan, maar alsnog zitten ze vaak 60 tot >100 km weg.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:59 schreef Cue_ het volgende:
Gewoon in die matchvragen/profielvragen aangeven dat afstand een enorm probleem is. Dan krijg je alleen nog maar matches in je eigen woonplaats
Best veel doen dat er, om toch iets minder herkend te worden, of weet ik veel wa.. Misschien zijn ze bang voor stalkers?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:56 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan, maar alsnog zitten ze vaak 60 tot >100 km weg.![]()
Hebben de heren paiqers hier trouwens ook al meegemaakt dat de vrouwelijke contact anders blijkt te heten dan de naam die je ziet staan? Dus niet een vage username zoals hier op Fok, maar echt een andere vrouwennaam dan de werkelijke naam. Sup with that?
En vrouwelijke paiqers hier, doen jullie dat ook? Zo ja, waarom?
Waar ik zat deden de mannen dat ook.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:56 schreef Garisson72 het volgende:
Hebben de heren paiqers hier trouwens ook al meegemaakt dat de vrouwelijke contact anders blijkt te heten dan de naam die je ziet staan? Dus niet een vage username zoals hier op Fok, maar echt een andere vrouwennaam dan de werkelijke naam. Sup with that?
En vrouwelijke paiqers hier, doen jullie dat ook? Zo ja, waarom?
Ja, zo noem ik iemand al anderhalf jaar Bjorn en kwam er vorige week achter dat ie eigenlijk Edwin heetquote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:15 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Waar ik zat deden de mannen dat ook.
Bob123 en het was een Henk...
Ben niet bang voor stalkers, maar zette er ook geen andere naam neer. (ook niet mijn eigen naam, maar initialen.)quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Best veel doen dat er, om toch iets minder herkend te worden, of weet ik veel wa.. Misschien zijn ze bang voor stalkers?
En Marver, Seven kan het weten in deze kwestiequote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:31 schreef Seven. het volgende:
Maar nee, als hij vraagt of ik hem op wil komen halen met de auto.. mja, leercurve. Don't worry marver, jij bent nog niet zó erg qua horrible magneet. Elke vrouw is ook wel licht labiel natuurlijk.
Mwoah, ik ken minimaal één andere vrouw die Beatrix heet hoor Spirit, en die is best bekend. Maar goed, gangbaar is die naam inderdaad niet. Qua namen wil ik trouwens wél altijd ook een achternaam als ik ga daten.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:22 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja, zo noem ik iemand al anderhalf jaar Bjorn en kwam er vorige week achter dat ie eigenlijk Edwin heetHeb zelf ook altijd een andere naam omdat mijn voornaam vrij weinig voorkomt.
En is je argument voor die andere naam dan ook 'angst voor herkenning'? Of vind je het niet leuk als er constantinu lolligen woordgrappentjens worden gemaakt met je bijzondere naam?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:22 schreef Spirit82 het volgende:
Ja, zo noem ik iemand al anderhalf jaar Bjorn en kwam er vorige week achter dat ie eigenlijk Edwin heetHeb zelf ook altijd een andere naam omdat mijn voornaam vrij weinig voorkomt.
Google mijn voornaam en het kan bijna niet missenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:38 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
En is je argument voor die andere naam dan ook 'angst voor herkenning'? Of vind je het niet leuk als er constantinu lolligen woordgrappentjens worden gemaakt met je bijzondere naam?
OK, dat is een valide argument vind ik dan.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:40 schreef Spirit82 het volgende:
Google mijn voornaam en het kan bijna niet missen
Wat boeit een naam nou. Overigens zijn de woordgrapjes met mijn naam ook te makkelijk te maken hoor. Ik vind het vooral grappig dat men iedere keer denkt origineel te zijnquote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:44 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
OK, dat is een valide argument vind ik dan.
Ik kwam erop door een paiq-contact, die de ene 13-in-een-dozijn naam verving door een andere, dus daar ging dat argument niet echt op. Haar argument was dus wel dat er anders van die grappige verbasteringen kwamen.
Het jammere was dan weer dat de schermnaam mooier was dan de echte..
Same here...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:40 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Google mijn voornaam en het kan bijna niet missen
Nouja, ik ben blij dat ik geen Wesley of Jordi heet ofzo. Een coole naam hebben is wel belangrijk.quote:
Ik heet toevallig wel Wesley, maar heb speciaal voor de datingsites mijn naam laten veranderen in Kees bij de burgerlijke stand. Werkt perfectquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:22 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nouja, ik ben blij dat ik geen Wesley of Jordi heet ofzo. Een coole naam hebben is wel belangrijk.
Maar hij wil mij nooit meer spreken.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:59 schreef kastanova het volgende:
Dus binnenkort wordt er weer gewoon met Barry White geneukt Seven?
Oh oh pick me pick me!!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:11 schreef Seven. het volgende:
Hey kasta, geef jij mij nou eens goed advies in deze. Barry White reageert niet op sms en telefoon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sarcasme. Herken het.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:11 schreef Seven. het volgende:
Hey kasta, geef jij mij nou eens goed advies in deze. Barry White reageert niet op sms en telefoon.
Als het hem alleen om de seks gaat en je smst over iets anders dan een avondje seks.. dan is het ook niet raar als ie niet reageertquote:
Euhm, je focus ging richting fuckbuddy nr 1...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:32 schreef Seven. het volgende:
[..]
Als het alleen om seks gaat, dan wel ja.
Ja, wat dan nog?!??quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:35 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Euhm, je focus ging richting fuckbuddy nr 1...
Maar hij is daar misschien wel anders inquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:36 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ja, wat dan nog?!??
Ik bedoel, hij stond ook met de nodige chica's te dansen en te sjansen. Als hij er één mee naar huis had genomen, dan had ik hem veel plezier gewenst en een dikke zoen op zijn wang gegeven.
Dat smsje was gisternacht nog trouwens. Maar goed, er is over gesproken. Voor nu is dat wel een stap in de goede richting.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als het hem alleen om de seks gaat en je smst over iets anders dan een avondje seks.. dan is het ook niet raar als ie niet reageert
Ja, maar dat is het dus. Hij ZEGT dat hij me heel leuk vind in sms en telefoon. Maar hij belt of smst aan de andere kant ook echt niet veel en om eerlijk te zijn, een goed gesprek heb ik er nog amper mee kunnen voeren. Gisteravond ging het gesprek alleen over seks ook. Als hij me leuk vindt, dan wil hij weten hoe het op mijn werk was, wat mij bezig houdt etc. etc. Dát interesseert hem dan weer geen fuck, volgens mij. Geen probleem maar dan trek ik mijn conclusies en dan kies ik liever voor iemand met wie ik goed kan praten/knuffelen/lachen/seksen. Met Barry White kan ik goed lachen en seksen maar samen de nacht doorbrengen zit er dan weer niet in. Dus als hij alleen seks wil, waarom dan die claim als het eens iemand anders wordt? Ik zit niet te wachten op gemengde signalen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:37 schreef Spirit82 het volgende:
Eigenlijk snap ik Seven welAls hij gewoon duidelijk was over zijn intenties, is er niks aan de hand. Alleen seks, prima, meer? ook prima... als je dat van te voren weet, kun je je daarop instellen en heb je bijvoorbeeld bij alleen seks geen verdere verwachtingen. Doordat hij aangeeft dat ze meer voor hem betekent, heeft ze die wel en kan je dus gekwetst worden.
Hij heet écht zo!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:44 schreef Silenus het volgende:
Waarom noem je 'm eigenlijk Barry White?
Omdat ie zo White is? Of is het juist een grote neger? Of heeft 'ie een zwoele stem?
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:00 schreef Silenus het volgende:
[..]
Namen, rugnummers en penismaten willen we horen!
Wat Cue al zei...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:36 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ja, wat dan nog?!??
Ik bedoel, hij stond ook met de nodige chica's te dansen en te sjansen. Als hij er één mee naar huis had genomen, dan had ik hem veel plezier gewenst en een dikke zoen op zijn wang gegeven.
Ik snap het ook wel, alleen ja...zij is niet de enige in deze dubieuze ietsnogwattus...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:37 schreef Spirit82 het volgende:
Eigenlijk snap ik Seven welAls hij gewoon duidelijk was over zijn intenties, is er niks aan de hand. Alleen seks, prima, meer? ook prima... als je dat van te voren weet, kun je je daarop instellen en heb je bijvoorbeeld bij alleen seks geen verdere verwachtingen. Doordat hij aangeeft dat ze meer voor hem betekent, heeft ze die wel en kan je dus gekwetst worden.
Wie A zegt moet ook B zeggen.quote:
Via Paiq. Ik had hem een oneliner gestuurd en sindsdien hebben we leuke gesprekken gehad. Hij woont in Utrecht dus daar ga ik zondag naartoe en dan gaan we wat drinken/eten ergensquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:13 schreef Silenus het volgende:
[..]
Wie A zegt moet ook B zeggen.
Verlicht ons! Van welke site ken je hem, wat gaan jullie doen, etc.
Gezellig!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:16 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Via Paiq. Ik had hem een oneliner gestuurd en sindsdien hebben we leuke gesprekken gehad. Hij woont in Utrecht dus daar ga ik zondag naartoe en dan gaan we wat drinken/eten ergens.
Weet ik niet, ik ken daar niks, dus dat mag hij beslissen. Om 17 uur afgesproken. Denk dat ik maar met de trein ga, ben ik ws goedkoper uit dan met de auto....quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:18 schreef Silenus het volgende:
Utrecht ahaaa. En naar welke kroeg gaan jullie? En hoe laat?
Alleen kan je het dan niet super laat maken, of je moet gelijk blijven slapen..quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:22 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik ken daar niks, dus dat mag hij beslissen. Om 17 uur afgesproken. Denk dat ik maar met de trein ga, ben ik ws goedkoper uit dan met de auto....
Duh.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:11 schreef Seven. het volgende:
Hoeft toch ook niet? Ik zie hem al om 17 uur, en de laatste trein gaat rond half twaalf ofzo? Lijkt me meer dan genoeg tijdquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Alleen kan je het dan niet super laat maken, of je moet gelijk blijven slapen..
Ik was ook met de trein gegaan hoor enkel en alleen al omdat ik geen auto hebquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:47 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Hoeft toch ook niet? Ik zie hem al om 17 uur, en de laatste trein gaat rond half twaalf ofzo? Lijkt me meer dan genoeg tijd
Zover denk ik dan niet eens (krijg je als het je enige optie is). Maar wel prettig als je ene wijntje kan drinken iddquote:
één?!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zover denk ik dan niet eens (krijg je als het je enige optie is). Maar wel prettig als je ene wijntje kan drinken idd
Gezellige date!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:02 schreef Quickie_Brat het volgende:
Hij is een overtuigd niet-drinker, dus ik denk niet dat ik het keihard op een zuipen ga zetten dan
Wat moet je dan met die gozer.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:02 schreef Quickie_Brat het volgende:
Hij is een overtuigd niet-drinker, dus ik denk niet dat ik het keihard op een zuipen ga zetten dan
quote:
Hij had al aangegeven oversext te zijn (is that a good thing?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hij krijgt hem waarschijnlijk wel omhoog dan iigDrank kan geen excuus zijn.
oww my god!!!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:07 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Hij had al aangegeven oversext te zijn (is that a good thing?), dus ik verwacht geen problemen daarmee nee
Volgens mij was hij niet geheel serieus (hoop ik), maar was het meer als plagerij bedoeld (hoop ik).quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:09 schreef Cue_ het volgende:
Mensen die zeggen dat ze oversext zijn![]()
De mensen die dat echt zijn hebben zowat geen leven meer (een leuk leven dan).. dus of dat een goed ding is
En als hij het zegt om ' stoer' over te komen is het een sukkel
Ik haaaat jou!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hij krijgt hem waarschijnlijk wel omhoog dan iigDrank kan geen excuus zijn.
Tja, vrij logisch geval van actie => reactie.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:26 schreef Seven. het volgende:
Vond zijn reactie gisteravond trouwens wel heel overdreven. Wtf, ben ik duidelijk tegen hem, is hij gelijk op zijn pik getrapt. Als het hem alleen om sex te doen was, dan was die reactie ook niet nodig. Zelfs gezegd dat mijn fuckbuddy er was en hij zo van 'ja, ga maar dansen met hem, geen probleem, vrijheid blijheid' enzo. Dus ja, hoe moet ik dan weten dat hij beledigd gaat zijn als hij uiteindelijk niet mee naar huis gaat?
Tja, ik vond al mijn sekspartners ook leuk, waarom zou ik immers neuken met een wijf waar ik een grafhekel aan hebquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:43 schreef Seven. het volgende:
Ja, maar dat is het dus. Hij ZEGT dat hij me heel leuk vind in sms en telefoon. Maar hij belt of smst aan de andere kant ook echt niet veel en om eerlijk te zijn, een goed gesprek heb ik er nog amper mee kunnen voeren. Gisteravond ging het gesprek alleen over seks ook. Als hij me leuk vindt, dan wil hij weten hoe het op mijn werk was, wat mij bezig houdt etc. etc. Dát interesseert hem dan weer geen fuck, volgens mij. Geen probleem maar dan trek ik mijn conclusies en dan kies ik liever voor iemand met wie ik goed kan praten/knuffelen/lachen/seksen. Met Barry White kan ik goed lachen en seksen maar samen de nacht doorbrengen zit er dan weer niet in. Dus als hij alleen seks wil, waarom dan die claim als het eens iemand anders wordt? Ik zit niet te wachten op gemengde signalen.
Nee hij heeft die keuze bewust gemaakt. Hij dronk voorheen wel maar is er nu klaar mee. Kan toch? Ik vind het prima hoor, tis zijn levenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:10 schreef Silenus het volgende:
Precies, we kunnen nu al voorspellen dat het een mongol is. Serieus.
Overtuigd niet-drinker en oversekst. Dan ben je dus een kansloze sukkel die geen bier lust omdat vroeger niemand het met 'm wilde drinken. Plus nooit geneukt in z'n leven, vandaar dat ie nu oversekst is.
Toch veel plezier.
Tuurlijk kan het. Vind persoonlijk mensen die 'ineens niet meer drinken en er klaar mee zijn' een beetje raar. Alsof het zo raar is om gewoon af en toe een biertje te drinken.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:24 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Nee hij heeft die keuze bewust gemaakt. Hij dronk voorheen wel maar is er nu klaar mee. Kan toch? Ik vind het prima hoor, tis zijn leven
Ja op zich snap ik je wel hoor. Ik had er zelf even een fanatieke idealis-beeld bij. Maar goed, ik vind het onvoldoende om er daardoor maar helemaal vanaf te zien. Bovendien als dit zijn enige "min-puntje" is vind ik het primaquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:29 schreef Silenus het volgende:
[..]
Tuurlijk kan het. Vind persoonlijk mensen die 'ineens niet meer drinken en er klaar mee zijn' een beetje raar. Alsof het zo raar is om gewoon af en toe een biertje te drinken.
Ik zou zelf iig niks willen met een geheelonthouder. Zijn bijna altijd saaie dozen. (Met zo'n opmerking weet je dat je normaal half fok over je heen krijgt, maar ik weet wie het dan zegt)
Zolang hij jou er niet mee lastig valt is t toch prima? T wordt vervelend als hij het jou op wil gaan leggen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:48 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Ja op zich snap ik je wel hoor. Ik had er zelf even een fanatieke idealis-beeld bij. Maar goed, ik vind het onvoldoende om er daardoor maar helemaal vanaf te zien. Bovendien als dit zijn enige "min-puntje" is vind ik het prima
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:30 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Jeuj, vanavond tweede date. Denk ergens trouwens wel dat het op een keertje seksen uitdraait en daarna niks. Gisteren hebben we wat serieuzer gechat en ik denk dat t niet helemaal mijn tiepje is. Maar in bed maakt dat niet uit.
Oeh, mogen we weten waar?quote:Trouwens, ik ga strakjes eerst ff een nieuwe piercing laten zetten
Waarom ben ik overtuigd dat je verhaal veel korter kon?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:12 schreef kastanova het volgende:
[..]
Tja, vrij logisch geval van actie => reactie.
Jij komt vanuit het niets met het gehele "JE MOET NU KIEZEN TUSSEN SEKS OF TROUWEN!"
En vervolgens moet hij ook nog ............. knip
Omdat je Nijntje Pluis gewend bent?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:39 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Waarom ben ik overtuigd dat je verhaal veel korter kon?
Why not?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:00 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik durfde het zelf niet te vragen, dus bedankt!
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:04 schreef kastanova het volgende:
[..]
Omdat je Nijntje Pluis gewend bent?
Gare site dat Paiq zeg...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:44 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
OK, dat is een valide argument vind ik dan.
Ik kwam erop door een paiq-contact, die de ene 13-in-een-dozijn naam verving door een andere, dus daar ging dat argument niet echt op. Haar argument was dus wel dat er anders van die grappige verbasteringen kwamen.
Het jammere was dan weer dat de schermnaam mooier was dan de echte..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |