quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Welnee, Couger zijn is helemaal in![]()
Van t weekend maar weer eens een alimentatiebar opzoeken
Het is een scheetje, maar ik ben geen pedoquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:15 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ach, cougars zijn in en kleine man zal zeker niet achterlopen op trends, dus kan prima. Daarnaast ben ook jij dan verzekerd van een cutiepie.
quote:
Ken jij die ook al niet?quote:
quote:
Zo klonk het nietquote:
Bewijs!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:17 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zo klonk het niet
Bovendien zie ik er veel beter uit in mijn spijkerrokje
Je kent het verhaal erachter nietquote:
Ja, t kwam er weer eens vrij verrot uitquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:17 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zo klonk het niet
Bovendien zie ik er veel beter uit in mijn spijkerrokje
Maakt dat uit dan?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je kent het verhaal erachter niet
quote:
Ja en het is een kleine man naamtopic, dus bek houdenquote:
Cubs moeten niet zo'n grote mond hebbenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hou die lap vlees eens binnen zeg, bah bah
[..]
Nee
Neequote:
I know. Alleen weet ik het zelf nu ook en, no offense... dat is me 1000x meer waardquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, t kwam er weer eens vrij verrot uit![]()
Maar je weet wat ik zondag zei![]()
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja en het is een kleine man naamtopic, dus bek houden
Ja alleen jammer dat jij net vanmiddag van het lijstje geschrapt bentquote:
Je hebt wat meer zelfvertrouwen gekweekt etc? Teach me!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee
Het is zo lekker dat ik nu even géén bevestiging nodig heb dat ik mooi ben![]()
[..]
I know. Alleen weet ik het zelf nu ook en, no offense... dat is me 1000x meer waard
Cougars zijn hete vrouwen die weten wat ze willen en dat het liefst bij jonge mannen halen die ze dan extra verwennenquote:
STING is toch te oudquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja alleen jammer dat jij net vanmiddag van het lijstje geschrapt bent
Wel veel praatjes he 'vanavond'quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Cubs moeten niet zo'n grote mond hebben
Heb ik iets gemist?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee
Het is zo lekker dat ik nu even géén bevestiging nodig heb dat ik mooi ben![]()
[..]
I know. Alleen weet ik het zelf nu ook en, no offense... dat is me 1000x meer waard
Ik heb eigenlijk geen idee hoe oud ie isquote:
Geen idee hoe, but I like itquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je hebt wat meer zelfvertrouwen gekweekt etc? Teach me!
quote:
30+quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen idee hoe oud ie is
Jawelquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist?![]()
Je kon niet aan me zien dat mn opmerking toen oprecht was?
quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:22 schreef Yuki het volgende:
[..]
JawelMaar voorheen vond ik het zelf niet en had ik ook moeite met het aannemen als een ander het zei.
Nu zie ik het, arrogant genoeg, zelf
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:23 schreef STING het volgende:
[..]
Je eigen schuld. Jij voelde je aangesproken
Sssht, dat soort onzin wil ik niet meer horen nu.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:23 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het is dan ook ernstig de vraag hoe lang het aanhoudt
Wat een bummer, moet je naar zo'n lelijke stadquote:
12-steps?quote:
Wolf in cub-klerenquote:
jij bent gewoon te oud voor een cougarquote:
Hij zou zelf de mannelijke equivalent kunnen zijnquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
jij bent gewoon te oud voor een cougar
Ik was aan het werk jaquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:26 schreef STING het volgende:
[..]
Had je maar beter moeten opletten vanmiddag.
Dat heet midlife crisisquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hij zou zelf de mannelijke equivalent kunnen zijn
nee ik heb graag dat je niet meegaatquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
MeMo![]()
Vind je het erg als ik niet meega?
ach cs-stadion-cs meer is t nietquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat een bummer, moet je naar zo'n lelijke stad
Idd, MissB is veel te jong voor mijquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
jij bent gewoon te oud voor een cougar
Gaan we gelijk zo beginnen?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee ik heb graag dat je niet meegaat
[..]
ach cs-stadion-cs meer is t niet
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vrees dat daar uitgebreide lessen voor nodig zijn
Ga jij maar lekker een 55plusser batsenquote:
quote:
Waarom is het bij mannen nou weer zo negatief benoemd en geladen?quote:
Wel eens 40+ gezien die goed te doen isquote:
quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker een 55plusser batsen
Laat mij nou ff MissB een smooth compliment gevenquote:
Vanwaar diequote:
Nog even en je kan je 55-plus pas al halen voor kortingenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hee, da's al over 5 jaar voor mij ja!
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat duurt hartstikke lang johquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hee, da's al over 5 jaar voor mij ja!
![]()
You can run, but you can't hidequote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vanwaar die![]()
[..]
Nog even en je kan je 55-plus pas al halen voor kortingen
*rent en dekking zoekt*
Ja euh, jij stuurde me naar huis omdat je wilde dansenquote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vanwaar die![]()
[..]
Nog even en je kan je 55-plus pas al halen voor kortingen
*rent en dekking zoekt*
Oh sod off.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:29 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat duurt hartstikke lang joh
En tegen die tijd is STING zo oud dat ie alleen maar voor 50+ gaat
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:29 schreef xFriendx het volgende:
[ afbeelding ]
'Shakira zit er verslagen bij'
Fok Singles, 8 maart 2011
Van onze verslaggever
Shakira heeft na haar eerdere breuk op het liefdesvlak nog een laatste poging gedaan om toch het hart van kleine man te veroveren.
Haar eerdere breuk, ingegeven door haar toevallige ontmoeting met kleine man in de plaatselijke discotheek van Deventer, zou zeker weten verdwijnen door een romance met kleine man.
Om die reden probeerde zij als ultieme poging bij kleine man aan te bellen met een fles wodka en zeer schaarse kledij. Echter toen kleine man open deed verdween de fles drank met lichtsnelheid uit haar handen en kreeg zij nog een grote teen in haar kleine 'kiera'.
Naar eigen zeggen ging de deur nogmaals open waar de ware liefde van kleine man, Thirza (niet te verwarren met bolleboos Thirza van 12) de schaarse dame er nog even fijntjes op wees: 'probeer eens een spijkerrok'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
*rolt van de bank♥ || Baby catcher in training || ♥
Niet?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niet door jouw weet-ik-veel-hoeveel-stappen programma.
pas jij maar op
[ afbeelding ]
Van onze verslaggever
Shakira heeft na haar eerdere breuk op het liefdesvlak nog een laatste poging gedaan om toch het hart van kleine man te veroveren.
Haar eerdere breuk, ingegeven door haar toevallige ontmoeting met kleine man in de plaatselijke discotheek van Deventer, zou zeker weten verdwijnen door een romance met kleine man.
Om die reden probeerde zij als ultieme poging bij kleine man aan te bellen met een fles wodka en zeer schaarse kledij. Echter toen kleine man open deed verdween de fles drank met lichtsnelheid uit haar handen en kreeg zij nog een grote teen in haar kleine 'kiera'.
Naar eigen zeggen ging de deur nogmaals open waar de ware liefde van kleine man, Thirza (niet te verwarren met bolleboos Thirza van 12) de schaarse dame er nog even fijntjes op wees: 'probeer eens een spijkerrok'.
GeniaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
[ afbeelding ]
Van onze verslaggever
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Damn man, jij moet aan de vrouw, je hebt te veel tijd over...I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
quote:
Dat moet sowieso, wel of geen tijd overquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
![]()
Damn man, jij moet aan de vrouw, je hebt te veel tijd over...
quote:
"Kun je je rechterboob even uit het scherm halen? Ik zie mijn code niet meer".quote:
Leo de Haas, maakt toffe programma's, eikel als baasquote:
Wat wil je weten?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:37 schreef dawg het volgende:
wie weet hier wat van de ipad? de huidige, niet de nieuwe?
Ja, waar blijven ze?quote:
ik heb ze liever iets beter geconserveerdquote:
Arm belletjequote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:37 schreef missbehavin het volgende:
Kut, ms had ik Lellebel niet dat plastic balletje met belletje erin moeten geven, wat een kutgeluid geeft dat op het laminaat.
Biggel komt niet in bed hoor.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:39 schreef STING het volgende:
[..]
Waar blijven ze? Ik denk niet dat dat gezond is voor Biggel.
Nee arme ikquote:
Lijkt me wel leuk als je een ONS hebt en hij wordt wakker naast een varken.quote:
*welpen pakje aantrekt* Ik nu dus wel? *puss ogen opzet*quote:
Big kan niet traplopen he...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Lijkt me wel leuk als je een ONS hebt en hij wordt wakker naast een varken.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
*welpen pakje aantrekt* Ik nu dus wel? *puss ogen opzet*
Ja dat gaat niet lukken he... Hij kan al niet de trap op kijkenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:40 schreef Yuki het volgende:
[..]
MI van biggel die de trap op probeert te komen
kun je op de huidige ipod ook nog ios4.3 zetten? aangezien die veel sneller is, ik niet veel andere dingen doe dan mail+www, en dat ding nu een stuk goedkoper is. denk erover om er een te kopen als vervanging voor mijn laptop die het steeds slechter begint te doenquote:
Liever niet, had zondag al een hond naast me liggenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Lijkt me wel leuk als je een ONS hebt en hij wordt wakker naast een varken.
hmm, als de MI al bijna genoeg is, dan....quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
MI van jou in welpenpakje
Ik zou bijna ja zeggen
Een hond lijkt me viezer maar een varken heeft wel een hoger schrikeffect.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Liever niet, had zondag al een hond naast me liggen
Zover ik weet kan nieuwere software ook op oudere hardware. Ik heb iPhone 3gs, maar draai wel ios4.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:42 schreef dawg het volgende:
[..]
kun je op de huidige ipod ook nog ios4.3 zetten? aangezien die veel sneller is, ik niet veel andere dingen doe dan mail+www, en dat ding nu een stuk goedkoper is. denk erover om er een te kopen als vervanging voor mijn laptop die het steeds slechter begint te doen
Die heb je vaak alleen maar in kindermaten.. En raad eensquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hmm, als de MI al bijna genoeg is, dan....
Ik ga morgen ff naar de carnavals winkel
Dude, voor zoiets probeer ik t welquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die heb je vaak alleen maar in kindermaten.. En raad eens
Hond is opzich wel schoon, maar heb dr er toch uit geschoptquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Een hond lijkt me viezer maar een varken heeft wel een hoger schrikeffect.
oki, en is het gratis om dan te upgraden van 4.2 naar 4.3?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zover ik weet kan nieuwere software ook op oudere hardware. Ik heb iPhone 3gs, maar draai wel ios4.
Ik kan het navragen voor je, als je wil?
Zoiets?quote:
Zover ik weet is OS-upgrade altijd gratis.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:47 schreef dawg het volgende:
[..]
oki, en is het gratis om dan te upgraden van 4.2 naar 4.3?
Hij weet toch nauwelijks wat ik bedoel, kan ik t wel moeilijk gaan omschrijven, maar is zonde van mn tijd, besteed ik liever daar aanquote:
hmm, misschien toch wel interessant dan. thanksquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:48 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zover ik weet is OS-upgrade altijd gratis.
No probquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:50 schreef dawg het volgende:
[..]
hmm, misschien toch wel interessant dan. thanks
Vreemd zeg.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
Tering, Fernandes Green Punch ruikt me een partij chemisch
Eerst kip nu Fernandes het is dat ik je gezien heb maar anders zou ik zweren dat je een anti of suri bentquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zo klinkt het ookquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Eerst kip nu Fernandes het is dat ik je gezien heb maar anders zou ik zweren dat je een anti of suri bent
In de buurt? Wat ga je doen?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Met een beetje geluk ben ik eind van de maand bij je in de buurt, kan ik dat spul langs brengen!
En het ziet er ook zo uitquote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Eerst kip nu Fernandes het is dat ik je gezien heb maar anders zou ik zweren dat je een anti of suri bent
Ja kom op zeg, tis ook voor ons hollanders weet jequote:
MC jofu in tha housequote:
Nee. Fernandes is voor Turken.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
Ja kom op zeg, tis ook voor ons hollanders weet je
Dat jofu openbarst en er zo'n hele grote dikke neger tevoorschijn komtquote:
Ik weet niet swaquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
Ja kom op zeg, tis ook voor ons hollanders weet je
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat jofu openbarst en er zo'n hele grote dikke neger tevoorschijn komt
Die groene is trouwens bij nader inzien toch niet lekkerquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik weet niet swaik eet bijna nooit kip en fernadez ken ik alleen van anti's of suri's
Hhahahaahahhahahquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat jofu openbarst en er zo'n hele grote dikke neger tevoorschijn komt
Hoeveel kleuren zijn er eigenlijk?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die groene is trouwens bij nader inzien toch niet lekker![]()
Die paarse wel..
Het is mijn roepingquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:54 schreef STING het volgende:
[..]
Jij moet bij een klantenservice gaan werken
Stuk of 4 geloof ik, maar van de literflessen alleen die 2quote:
jeetje, jij gaat gewoon voor de vaste aanstelling hequote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:57 schreef Yuki het volgende:
Mijn teamleidster sprak me vandaag aan omdat zij gisteren positief bericht over me had gekregen. Morgen is het planningsgesprek, eens zien wat ik er uit kan slepen voor het komende half jaar
Nou... Ik heb net berekend dat ik al aan 400 uur zit. Met 3 weken zit ik dus aan 500 uur, en als ik me niet vergis moeten ze me dan sowieso een contract aanbiedenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
jeetje, jij gaat gewoon voor de vaste aanstelling he
Wist je dat niet? Sanquin is dat toch?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:58 schreef PeuRac het volgende:
Wow, zie net dat er special orgaan transport is met aangepaste personen auto ambulances. Mooi werk had me dat geleken
Goed zoquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nou... Ik heb net berekend dat ik al aan 400 uur zit. Met 3 weken zit ik dus aan 500 uur, en als ik me niet vergis moeten ze me dan sowieso een contract aanbieden
Dus jij gaat heel stilletjes die drie weken door?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nou... Ik heb net berekend dat ik al aan 400 uur zit. Met 3 weken zit ik dus aan 500 uur, en als ik me niet vergis moeten ze me dan sowieso een contract aanbieden
Wel voor bepaalde tijd idd. En zal in eerste instantie max een half jaar zijn.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dus jij gaat heel stilletjes die drie weken door?![]()
Maar een jaar contract bedoel je? Of wat, want een vast contract niet toch?
Kom je gezellig deze kant op!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:01 schreef L-E het volgende:
Ik denk dat ik ook weg ga uit de Randstad, als de emigratie van Zus&Zwager door gaat.
Sanquin is alleen bloed, geen organen. Organen mogen signalen gebruikenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wist je dat niet? Sanquin is dat toch?
Daarom, dat komt vast goedquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:01 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wel voor bepaalde tijd idd. En zal in eerste instantie max een half jaar zijn.
Maar me laten gaan zullen ze vrijwel zeker niet doen. Ze hebben de afgelopen maand veel te veel geld in me gestoken met trainingen enzo
Lekker in de mooie Achterhoekquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:01 schreef L-E het volgende:
Ik denk dat ik ook weg ga uit de Randstad, als de emigratie van Zus&Zwager door gaat.
Ik zit t dichtstbij toch?quote:
Deventer schatquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:02 schreef L-E het volgende:
[..]
Waar zit jij ook alweer?
Het Oosten of het Zuiden zal het worden.
Niet al te ver weg van Utrecht hequote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:02 schreef L-E het volgende:
[..]
Waar zit jij ook alweer?
Het Oosten of het Zuiden zal het worden.
quote:
Niks is ver bij Utrecht vandaanquote:
Ik heb al een welpen pakje geregeldquote:
quote:
Dit vraagt om uitlegquote:
teruglezenquote:
Dus luister nog ff door en laat maar weten wanneer ik langs kan komen jagenquote:
Hij staat op repeatquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dus luister nog ff door en laat maar weten wanneer ik langs kan komen jagen
Arnhemquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:01 schreef L-E het volgende:
Ik denk dat ik ook weg ga uit de Randstad, als de emigratie van Zus door gaat.
Duur? Zo duur is het toch niet? Anders in de buurt van?quote:
Dat is onbegonnen werk hierquote:
35min kan ik er zijnquote:
quote:
Ik vind het duur.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Duur? Zo duur is het toch niet? Anders in de buurt van?
Met hoeveel bekeuringen?quote:
heel weinig, ik ken de weg erg goedquote:
Als ik er niet op vooruit ga kan ik net zo goed blijven zitten waar ik zit.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:11 schreef Yuki het volgende:
[..]
Purmerend zal ook niet ontzettend goedkoop zijn.
quote:
Daar zit wat inquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:14 schreef L-E het volgende:
[..]
Als ik er niet op vooruit ga kan ik net zo goed blijven zitten waar ik zit.
Dat is hoe jij het opvat, ik ben 2 jaar lang 2-3 keer per week bij jou in de buurt geweestquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat impliceert hele verkeerde dingen!
Vooruitgang in leefomgeving wellicht?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:14 schreef L-E het volgende:
[..]
Als ik er niet op vooruit ga kan ik net zo goed blijven zitten waar ik zit.
Hij komt vaker bij/in(doorhalen wat niet van toepassing is) jouquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat impliceert hele verkeerde dingen!
Dat is t al snel vanuit Purmerendquote:
Ja? Doe eens?quote:
Dan zit je wel in de duurdere delen van Arnhem, als ik mijn vriendinnetje (zij woont daar) mag geloven. Arnhem is wel erg leuk overigens.quote:
Het is Purmerend...quote:
JoeBravo had nog een paar leuke adresjes, die waren zelfs in de vrije woning markt niet duur.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Dan zit je wel in de duurdere delen van Arnhem, als ik mijn vriendinnetje (zij woont daar) mag geloven. Arnhem is wel erg leuk overigens.
Dat valt wel mee. Ik zit op loopafstand van het bos, het park, het zwembad, het ziekenhuis, de brandweerkazerne, en zesenveertig speeltuinen. Voor een kind is dit een prima plek om te wonen.quote:
Niet heel duur, dicht bij Enschede, op steenworp afstand van Duitsland, veel mogelijkheden om de natuur in te trekken, goede aansluiting op 't OV, zowel bus als trein, verschillende sportverenigingen, winkelstraat, grote C1000 en Appie dichtbijquote:
Dat is wel ideaal, ga je niet snel vinden in een oudere stad. Hoewel de helft van Arnhem in/bij een bos/park ligt. De rest wordt lastiger, tenzij je rondom Sonsbeek kan wonen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Ik zit op loopafstand van het bos, het park, het zwembad, het ziekenhuis, de brandweerkazerne, en zesenveertig speeltuinen. Voor een kind is dit een prima plek om te wonen.
Sorry, ik ben nog niet omquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet heel duur, dicht bij Enschede, op steenworp afstand van Duitsland, veel mogelijkheden om de natuur in te trekken, goede aansluiting op 't OV, zowel bus als trein, verschillende sportverenigingen, winkelstraat, grote C1000 en Appie dichtbij
Sonsbeekpark, daar woont mijn vriendinnetje tegenover ja. Dat ziet er idd wel uit als een dure buurt.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is wel ideaal, ga je niet snel vinden in een oudere stad. Hoewel de helft van Arnhem in/bij een bos/park ligt. De rest wordt lastiger, tenzij je rondom Sonsbeek kan wonen.
*surft snel naar funda*quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:23 schreef Samzz het volgende:
Oh, en ik woon in Glanerbrug. Hoeveel reden wil je meer hebben
Een van de duurste, alleen er achter wonen is nog duurder volgens mij. Maar aan die kant van Arnhem is wel wat goedkopere sociale woonruimte te vinden.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:22 schreef L-E het volgende:
[..]
Sonsbeekpark, daar woont mijn vriendinnetje tegenover ja. Dat ziet er idd wel uit als een dure buurt.
Ik hou van de zachte G.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:24 schreef ArTiC het volgende:
Je mag ook hier komen wonen L-E maar dan moet je wel met een zachte g gaan praten.
Ik wil gaan kopen, heb nu ook een koophuis.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een van de duurste, alleen er achter wonen is nog duurder volgens mij. Maar aan die kant van Arnhem is wel wat goedkopere sociale woonruimte te vinden.
Kei gaafquote:
Oefenen dan!quote:
ohja sorry, helemaal vergetenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik wil gaan kopen, heb nu ook een koophuis.
Ik kan je een cursus gevenquote:
Tijdsperiode? Zou toch mooi zijn als ik daar rekening mee kon houden tijdens het kopen van een huis.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ohja sorry, helemaal vergetenwelke tijdsperiode houd je van? Die hoek is alleen maar pre WOII volgens mij en niet heel goedkoop.
Dan ga ik ook twents leren, met een zachte gquote:
Qua bouw periode, wil je iets nieuws, of moet t juist 100 jaar oud zijn? Heb ook geen idee van je budget uiteraard.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:29 schreef L-E het volgende:
[..]
Tijdsperiode? Zou toch mooi zijn als ik daar rekening mee kon houden tijdens het kopen van een huis.
Beter je best doenquote:
Ik kan Brabantsquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dan ga ik ook twents leren, met een zachte g
Ik snapte je wel. Maar mijn budget is niet dusdanig dat ik me bezig kan houden met zulke details, dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Qua bouw periode, wil je iets nieuws, of moet t juist 100 jaar oud zijn? Heb ook geen idee van je budget uiteraard.
Je wilt het liefste naar Arnhem?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:29 schreef L-E het volgende:
[..]
Tijdsperiode? Zou toch mooi zijn als ik daar rekening mee kon houden tijdens het kopen van een huis.
Aah, zoiets vermoede ik al van je antwoord, daarom mijn reactiequote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:32 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik snapte je wel. Maar mijn budget is niet dusdanig dat ik me bezig kan houden met zulke details, dat bedoel ik.
De's skôn maitjequote:
Ben je nou nog niet vertrokken dan?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:35 schreef PeuRac het volgende:
oh, ik zie net dat ik 19mei t land uit moet zijn en een maand later weer/nog steeds, dan gaat een vriendin trouwen en werpen
ben hard bezig.quote:
Okequote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:33 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee hoor, daar ben ik nog helemaal niet over uit.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
OkeMisschien loont het om ook in Overijssel te kijken, misschien wat noordelijker, maar er zijn erg mooie plaatsen te vinden
Zolang je bij Hengelo, Almelo, Deventer en Rijssen wegblijft
Zelfs jij kan Deventer maar met moeite aantrekkelijk maken.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik maak Deventer een stukje mooier ja
Uiteraardquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat is er mis met Hgl?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
OkeMisschien loont het om ook in Overijssel te kijken, misschien wat noordelijker, maar er zijn erg mooie plaatsen te vinden
Je gaat het onder water zetten?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wanneer ga je naakt op het marktplein staan?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik wil ergens heen waar ik mensen ken. Het Oosten of het Zuiden dus.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zeg Utrechtquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:42 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik wil ergens heen waar ik mensen ken. Het Oosten of het Zuiden dus.
Behoorlijk pauper, net als Almelo. Maar het is wel afhankelijk van waar je zit. Verder zijn 't twee droevige plaatsen.quote:
Waar ligt dat?quote:
Lijkt me beperkend, maar ik snap 't welquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:42 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik wil ergens heen waar ik mensen ken. Het Oosten of het Zuiden dus.
Daar ben ik iedere nacht, misschien kom ik je wel eens tegen danquote:
Beperkend? Vrij veel om uit te kiezen, toch?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lijkt me beperkend, maar ik snap 't wel
Ik ben die blonde!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Daar ben ik iedere nacht, misschien kom ik je wel eens tegen dan
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wanneer ga je naakt op het marktplein staan?
Ik val op brunettesquote:
Dat ligt natuurlijk aan de afstand die je wilt afleggen tot je bij een bekende bent, maar ik dacht dezelfde stad. Dat lijkt me beperkend.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:48 schreef L-E het volgende:
[..]
Beperkend? Vrij veel om uit te kiezen, toch?
quote:
Donker blond met haarverfquote:
Ik was er al ff hoor maar hoiquote:
Nee, niet dezelfde stad.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat ligt natuurlijk aan de afstand die je wilt afleggen tot je bij een bekende bent, maar ik dacht dezelfde stad. Dat lijkt me beperkend.
Wanneer kom jij in Den Haag wonen?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat ligt natuurlijk aan de afstand die je wilt afleggen tot je bij een bekende bent, maar ik dacht dezelfde stad. Dat lijkt me beperkend.
Je staat in de ranglijst boven missB hoor...kort pittige kapselsquote:
Oh, dan heb ik dat verkeerd begrepen. Velp en Rhenen zijn ook leuk.quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:53 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Je staat in de ranglijst boven missB hoor...kort pittige kapsels
Dat ben ik ook mits geen gelquote:
*haalt zijn hengel weer in*quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh my, hoe kom ik hier overheen?
Oh ja, het is heul niet kort
quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zwart
+
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
Waar in Engeland? Vanuit Dublin vliegen is heel goedkoopquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:55 schreef missbehavin het volgende:
That reminds me, ik moet naar de kapper, maar mijn haarhomo gaat naar Engeland verhuizen
bleek en transparante kit? De Bleek snap ik, maar de kit?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zwart
+
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
Ja, nu ik het teruglees blinkt het weer niet uit in duidelijkheid.quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waar in Engeland? Vanuit Dublin vliegen is heel goedkoop
check.quote:
Is goed, Cork is 2e optie, schijnt nog mooier te zijn.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Whehe ik ga echt niet voor mijn haarhomo vliegen. Ik moet een nieuwe haarhomo zoeken
Dublin wil ik wel langskomen hoor, tof
Porno blond? En siliconen tieten.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, nu ik het teruglees blinkt het weer niet uit in duidelijkheid.
Heb je vanmorgen je medicijnen wel gehad?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vertaling dan.
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
is WT's manier van denken, zit wel wat in.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Heb je vanmorgen je medicijnen wel gehad?
of hij denkt dat de singles vrouwen dat zijn. Nouja, iig 1tje heeft die gelijk inquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |