Ik hou van de zachte G.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:24 schreef ArTiC het volgende:
Je mag ook hier komen wonen L-E maar dan moet je wel met een zachte g gaan praten.
Ik wil gaan kopen, heb nu ook een koophuis.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een van de duurste, alleen er achter wonen is nog duurder volgens mij. Maar aan die kant van Arnhem is wel wat goedkopere sociale woonruimte te vinden.
Kei gaafquote:
Oefenen dan!quote:
ohja sorry, helemaal vergetenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik wil gaan kopen, heb nu ook een koophuis.
Ik kan je een cursus gevenquote:
Tijdsperiode? Zou toch mooi zijn als ik daar rekening mee kon houden tijdens het kopen van een huis.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ohja sorry, helemaal vergetenwelke tijdsperiode houd je van? Die hoek is alleen maar pre WOII volgens mij en niet heel goedkoop.
Dan ga ik ook twents leren, met een zachte gquote:
Qua bouw periode, wil je iets nieuws, of moet t juist 100 jaar oud zijn? Heb ook geen idee van je budget uiteraard.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:29 schreef L-E het volgende:
[..]
Tijdsperiode? Zou toch mooi zijn als ik daar rekening mee kon houden tijdens het kopen van een huis.
Beter je best doenquote:
Ik kan Brabantsquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dan ga ik ook twents leren, met een zachte g
Ik snapte je wel. Maar mijn budget is niet dusdanig dat ik me bezig kan houden met zulke details, dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Qua bouw periode, wil je iets nieuws, of moet t juist 100 jaar oud zijn? Heb ook geen idee van je budget uiteraard.
Je wilt het liefste naar Arnhem?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:29 schreef L-E het volgende:
[..]
Tijdsperiode? Zou toch mooi zijn als ik daar rekening mee kon houden tijdens het kopen van een huis.
Aah, zoiets vermoede ik al van je antwoord, daarom mijn reactiequote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:32 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik snapte je wel. Maar mijn budget is niet dusdanig dat ik me bezig kan houden met zulke details, dat bedoel ik.
De's skôn maitjequote:
Ben je nou nog niet vertrokken dan?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:35 schreef PeuRac het volgende:
oh, ik zie net dat ik 19mei t land uit moet zijn en een maand later weer/nog steeds, dan gaat een vriendin trouwen en werpen
ben hard bezig.quote:
Okequote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:33 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee hoor, daar ben ik nog helemaal niet over uit.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
OkeMisschien loont het om ook in Overijssel te kijken, misschien wat noordelijker, maar er zijn erg mooie plaatsen te vinden
Zolang je bij Hengelo, Almelo, Deventer en Rijssen wegblijft
Zelfs jij kan Deventer maar met moeite aantrekkelijk maken.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik maak Deventer een stukje mooier ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |