heel weinig, ik ken de weg erg goedquote:
Als ik er niet op vooruit ga kan ik net zo goed blijven zitten waar ik zit.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:11 schreef Yuki het volgende:
[..]
Purmerend zal ook niet ontzettend goedkoop zijn.
quote:
Daar zit wat inquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:14 schreef L-E het volgende:
[..]
Als ik er niet op vooruit ga kan ik net zo goed blijven zitten waar ik zit.
Dat is hoe jij het opvat, ik ben 2 jaar lang 2-3 keer per week bij jou in de buurt geweestquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat impliceert hele verkeerde dingen!
Vooruitgang in leefomgeving wellicht?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:14 schreef L-E het volgende:
[..]
Als ik er niet op vooruit ga kan ik net zo goed blijven zitten waar ik zit.
Hij komt vaker bij/in(doorhalen wat niet van toepassing is) jouquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat impliceert hele verkeerde dingen!
Dat is t al snel vanuit Purmerendquote:
Ja? Doe eens?quote:
Dan zit je wel in de duurdere delen van Arnhem, als ik mijn vriendinnetje (zij woont daar) mag geloven. Arnhem is wel erg leuk overigens.quote:
Het is Purmerend...quote:
JoeBravo had nog een paar leuke adresjes, die waren zelfs in de vrije woning markt niet duur.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Dan zit je wel in de duurdere delen van Arnhem, als ik mijn vriendinnetje (zij woont daar) mag geloven. Arnhem is wel erg leuk overigens.
Dat valt wel mee. Ik zit op loopafstand van het bos, het park, het zwembad, het ziekenhuis, de brandweerkazerne, en zesenveertig speeltuinen. Voor een kind is dit een prima plek om te wonen.quote:
Niet heel duur, dicht bij Enschede, op steenworp afstand van Duitsland, veel mogelijkheden om de natuur in te trekken, goede aansluiting op 't OV, zowel bus als trein, verschillende sportverenigingen, winkelstraat, grote C1000 en Appie dichtbijquote:
Dat is wel ideaal, ga je niet snel vinden in een oudere stad. Hoewel de helft van Arnhem in/bij een bos/park ligt. De rest wordt lastiger, tenzij je rondom Sonsbeek kan wonen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Ik zit op loopafstand van het bos, het park, het zwembad, het ziekenhuis, de brandweerkazerne, en zesenveertig speeltuinen. Voor een kind is dit een prima plek om te wonen.
Sorry, ik ben nog niet omquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet heel duur, dicht bij Enschede, op steenworp afstand van Duitsland, veel mogelijkheden om de natuur in te trekken, goede aansluiting op 't OV, zowel bus als trein, verschillende sportverenigingen, winkelstraat, grote C1000 en Appie dichtbij
Sonsbeekpark, daar woont mijn vriendinnetje tegenover ja. Dat ziet er idd wel uit als een dure buurt.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is wel ideaal, ga je niet snel vinden in een oudere stad. Hoewel de helft van Arnhem in/bij een bos/park ligt. De rest wordt lastiger, tenzij je rondom Sonsbeek kan wonen.
*surft snel naar funda*quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:23 schreef Samzz het volgende:
Oh, en ik woon in Glanerbrug. Hoeveel reden wil je meer hebben
Een van de duurste, alleen er achter wonen is nog duurder volgens mij. Maar aan die kant van Arnhem is wel wat goedkopere sociale woonruimte te vinden.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:22 schreef L-E het volgende:
[..]
Sonsbeekpark, daar woont mijn vriendinnetje tegenover ja. Dat ziet er idd wel uit als een dure buurt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |