Nee. Fernandes is voor Turken.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
Ja kom op zeg, tis ook voor ons hollanders weet je
Dat jofu openbarst en er zo'n hele grote dikke neger tevoorschijn komtquote:
Ik weet niet swaquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
Ja kom op zeg, tis ook voor ons hollanders weet je
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat jofu openbarst en er zo'n hele grote dikke neger tevoorschijn komt
Die groene is trouwens bij nader inzien toch niet lekkerquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik weet niet swaik eet bijna nooit kip en fernadez ken ik alleen van anti's of suri's
Hhahahaahahhahahquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat jofu openbarst en er zo'n hele grote dikke neger tevoorschijn komt
Hoeveel kleuren zijn er eigenlijk?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die groene is trouwens bij nader inzien toch niet lekker![]()
Die paarse wel..
Het is mijn roepingquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:54 schreef STING het volgende:
[..]
Jij moet bij een klantenservice gaan werken
Stuk of 4 geloof ik, maar van de literflessen alleen die 2quote:
jeetje, jij gaat gewoon voor de vaste aanstelling hequote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:57 schreef Yuki het volgende:
Mijn teamleidster sprak me vandaag aan omdat zij gisteren positief bericht over me had gekregen. Morgen is het planningsgesprek, eens zien wat ik er uit kan slepen voor het komende half jaar
Nou... Ik heb net berekend dat ik al aan 400 uur zit. Met 3 weken zit ik dus aan 500 uur, en als ik me niet vergis moeten ze me dan sowieso een contract aanbiedenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
jeetje, jij gaat gewoon voor de vaste aanstelling he
Wist je dat niet? Sanquin is dat toch?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:58 schreef PeuRac het volgende:
Wow, zie net dat er special orgaan transport is met aangepaste personen auto ambulances. Mooi werk had me dat geleken
Goed zoquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nou... Ik heb net berekend dat ik al aan 400 uur zit. Met 3 weken zit ik dus aan 500 uur, en als ik me niet vergis moeten ze me dan sowieso een contract aanbieden
Dus jij gaat heel stilletjes die drie weken door?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nou... Ik heb net berekend dat ik al aan 400 uur zit. Met 3 weken zit ik dus aan 500 uur, en als ik me niet vergis moeten ze me dan sowieso een contract aanbieden
Wel voor bepaalde tijd idd. En zal in eerste instantie max een half jaar zijn.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dus jij gaat heel stilletjes die drie weken door?![]()
Maar een jaar contract bedoel je? Of wat, want een vast contract niet toch?
Kom je gezellig deze kant op!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:01 schreef L-E het volgende:
Ik denk dat ik ook weg ga uit de Randstad, als de emigratie van Zus&Zwager door gaat.
Sanquin is alleen bloed, geen organen. Organen mogen signalen gebruikenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wist je dat niet? Sanquin is dat toch?
Daarom, dat komt vast goedquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:01 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wel voor bepaalde tijd idd. En zal in eerste instantie max een half jaar zijn.
Maar me laten gaan zullen ze vrijwel zeker niet doen. Ze hebben de afgelopen maand veel te veel geld in me gestoken met trainingen enzo
Lekker in de mooie Achterhoekquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:01 schreef L-E het volgende:
Ik denk dat ik ook weg ga uit de Randstad, als de emigratie van Zus&Zwager door gaat.
Ik zit t dichtstbij toch?quote:
Deventer schatquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:02 schreef L-E het volgende:
[..]
Waar zit jij ook alweer?
Het Oosten of het Zuiden zal het worden.
Niet al te ver weg van Utrecht hequote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:02 schreef L-E het volgende:
[..]
Waar zit jij ook alweer?
Het Oosten of het Zuiden zal het worden.
quote:
Niks is ver bij Utrecht vandaanquote:
Ik heb al een welpen pakje geregeldquote:
quote:
Dit vraagt om uitlegquote:
teruglezenquote:
Dus luister nog ff door en laat maar weten wanneer ik langs kan komen jagenquote:
Hij staat op repeatquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dus luister nog ff door en laat maar weten wanneer ik langs kan komen jagen
Arnhemquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:01 schreef L-E het volgende:
Ik denk dat ik ook weg ga uit de Randstad, als de emigratie van Zus door gaat.
Duur? Zo duur is het toch niet? Anders in de buurt van?quote:
Dat is onbegonnen werk hierquote:
35min kan ik er zijnquote:
quote:
Ik vind het duur.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Duur? Zo duur is het toch niet? Anders in de buurt van?
Met hoeveel bekeuringen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |