hmm, als de MI al bijna genoeg is, dan....quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
MI van jou in welpenpakje
Ik zou bijna ja zeggen
Een hond lijkt me viezer maar een varken heeft wel een hoger schrikeffect.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Liever niet, had zondag al een hond naast me liggen
Zover ik weet kan nieuwere software ook op oudere hardware. Ik heb iPhone 3gs, maar draai wel ios4.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:42 schreef dawg het volgende:
[..]
kun je op de huidige ipod ook nog ios4.3 zetten? aangezien die veel sneller is, ik niet veel andere dingen doe dan mail+www, en dat ding nu een stuk goedkoper is. denk erover om er een te kopen als vervanging voor mijn laptop die het steeds slechter begint te doen
Die heb je vaak alleen maar in kindermaten.. En raad eensquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hmm, als de MI al bijna genoeg is, dan....
Ik ga morgen ff naar de carnavals winkel
Dude, voor zoiets probeer ik t welquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die heb je vaak alleen maar in kindermaten.. En raad eens
Hond is opzich wel schoon, maar heb dr er toch uit geschoptquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Een hond lijkt me viezer maar een varken heeft wel een hoger schrikeffect.
oki, en is het gratis om dan te upgraden van 4.2 naar 4.3?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zover ik weet kan nieuwere software ook op oudere hardware. Ik heb iPhone 3gs, maar draai wel ios4.
Ik kan het navragen voor je, als je wil?
Zoiets?quote:
Zover ik weet is OS-upgrade altijd gratis.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:47 schreef dawg het volgende:
[..]
oki, en is het gratis om dan te upgraden van 4.2 naar 4.3?
Hij weet toch nauwelijks wat ik bedoel, kan ik t wel moeilijk gaan omschrijven, maar is zonde van mn tijd, besteed ik liever daar aanquote:
hmm, misschien toch wel interessant dan. thanksquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:48 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zover ik weet is OS-upgrade altijd gratis.
No probquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:50 schreef dawg het volgende:
[..]
hmm, misschien toch wel interessant dan. thanks
Vreemd zeg.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
Tering, Fernandes Green Punch ruikt me een partij chemisch
Eerst kip nu Fernandes het is dat ik je gezien heb maar anders zou ik zweren dat je een anti of suri bentquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zo klinkt het ookquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Eerst kip nu Fernandes het is dat ik je gezien heb maar anders zou ik zweren dat je een anti of suri bent
In de buurt? Wat ga je doen?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Met een beetje geluk ben ik eind van de maand bij je in de buurt, kan ik dat spul langs brengen!
En het ziet er ook zo uitquote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Eerst kip nu Fernandes het is dat ik je gezien heb maar anders zou ik zweren dat je een anti of suri bent
Ja kom op zeg, tis ook voor ons hollanders weet jequote:
MC jofu in tha housequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |