Leo de Haas, maakt toffe programma's, eikel als baasquote:
Wat wil je weten?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:37 schreef dawg het volgende:
wie weet hier wat van de ipad? de huidige, niet de nieuwe?
Ja, waar blijven ze?quote:
ik heb ze liever iets beter geconserveerdquote:
Arm belletjequote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:37 schreef missbehavin het volgende:
Kut, ms had ik Lellebel niet dat plastic balletje met belletje erin moeten geven, wat een kutgeluid geeft dat op het laminaat.
Biggel komt niet in bed hoor.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:39 schreef STING het volgende:
[..]
Waar blijven ze? Ik denk niet dat dat gezond is voor Biggel.
Nee arme ikquote:
Lijkt me wel leuk als je een ONS hebt en hij wordt wakker naast een varken.quote:
*welpen pakje aantrekt* Ik nu dus wel? *puss ogen opzet*quote:
Big kan niet traplopen he...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Lijkt me wel leuk als je een ONS hebt en hij wordt wakker naast een varken.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
*welpen pakje aantrekt* Ik nu dus wel? *puss ogen opzet*
Ja dat gaat niet lukken he... Hij kan al niet de trap op kijkenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:40 schreef Yuki het volgende:
[..]
MI van biggel die de trap op probeert te komen
kun je op de huidige ipod ook nog ios4.3 zetten? aangezien die veel sneller is, ik niet veel andere dingen doe dan mail+www, en dat ding nu een stuk goedkoper is. denk erover om er een te kopen als vervanging voor mijn laptop die het steeds slechter begint te doenquote:
Liever niet, had zondag al een hond naast me liggenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Lijkt me wel leuk als je een ONS hebt en hij wordt wakker naast een varken.
hmm, als de MI al bijna genoeg is, dan....quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
MI van jou in welpenpakje
Ik zou bijna ja zeggen
Een hond lijkt me viezer maar een varken heeft wel een hoger schrikeffect.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Liever niet, had zondag al een hond naast me liggen
Zover ik weet kan nieuwere software ook op oudere hardware. Ik heb iPhone 3gs, maar draai wel ios4.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:42 schreef dawg het volgende:
[..]
kun je op de huidige ipod ook nog ios4.3 zetten? aangezien die veel sneller is, ik niet veel andere dingen doe dan mail+www, en dat ding nu een stuk goedkoper is. denk erover om er een te kopen als vervanging voor mijn laptop die het steeds slechter begint te doen
Die heb je vaak alleen maar in kindermaten.. En raad eensquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hmm, als de MI al bijna genoeg is, dan....
Ik ga morgen ff naar de carnavals winkel
Dude, voor zoiets probeer ik t welquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die heb je vaak alleen maar in kindermaten.. En raad eens
Hond is opzich wel schoon, maar heb dr er toch uit geschoptquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Een hond lijkt me viezer maar een varken heeft wel een hoger schrikeffect.
oki, en is het gratis om dan te upgraden van 4.2 naar 4.3?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zover ik weet kan nieuwere software ook op oudere hardware. Ik heb iPhone 3gs, maar draai wel ios4.
Ik kan het navragen voor je, als je wil?
Zoiets?quote:
Zover ik weet is OS-upgrade altijd gratis.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:47 schreef dawg het volgende:
[..]
oki, en is het gratis om dan te upgraden van 4.2 naar 4.3?
Hij weet toch nauwelijks wat ik bedoel, kan ik t wel moeilijk gaan omschrijven, maar is zonde van mn tijd, besteed ik liever daar aanquote:
hmm, misschien toch wel interessant dan. thanksquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:48 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zover ik weet is OS-upgrade altijd gratis.
No probquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:50 schreef dawg het volgende:
[..]
hmm, misschien toch wel interessant dan. thanks
Vreemd zeg.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
Tering, Fernandes Green Punch ruikt me een partij chemisch
Eerst kip nu Fernandes het is dat ik je gezien heb maar anders zou ik zweren dat je een anti of suri bentquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zo klinkt het ookquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Eerst kip nu Fernandes het is dat ik je gezien heb maar anders zou ik zweren dat je een anti of suri bent
In de buurt? Wat ga je doen?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Met een beetje geluk ben ik eind van de maand bij je in de buurt, kan ik dat spul langs brengen!
En het ziet er ook zo uitquote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Eerst kip nu Fernandes het is dat ik je gezien heb maar anders zou ik zweren dat je een anti of suri bent
Ja kom op zeg, tis ook voor ons hollanders weet jequote:
MC jofu in tha housequote:
Nee. Fernandes is voor Turken.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
Ja kom op zeg, tis ook voor ons hollanders weet je
Dat jofu openbarst en er zo'n hele grote dikke neger tevoorschijn komtquote:
Ik weet niet swaquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
Ja kom op zeg, tis ook voor ons hollanders weet je
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat jofu openbarst en er zo'n hele grote dikke neger tevoorschijn komt
Die groene is trouwens bij nader inzien toch niet lekkerquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik weet niet swaik eet bijna nooit kip en fernadez ken ik alleen van anti's of suri's
Hhahahaahahhahahquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat jofu openbarst en er zo'n hele grote dikke neger tevoorschijn komt
Hoeveel kleuren zijn er eigenlijk?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die groene is trouwens bij nader inzien toch niet lekker![]()
Die paarse wel..
Het is mijn roepingquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:54 schreef STING het volgende:
[..]
Jij moet bij een klantenservice gaan werken
Stuk of 4 geloof ik, maar van de literflessen alleen die 2quote:
jeetje, jij gaat gewoon voor de vaste aanstelling hequote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:57 schreef Yuki het volgende:
Mijn teamleidster sprak me vandaag aan omdat zij gisteren positief bericht over me had gekregen. Morgen is het planningsgesprek, eens zien wat ik er uit kan slepen voor het komende half jaar
Nou... Ik heb net berekend dat ik al aan 400 uur zit. Met 3 weken zit ik dus aan 500 uur, en als ik me niet vergis moeten ze me dan sowieso een contract aanbiedenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
jeetje, jij gaat gewoon voor de vaste aanstelling he
Wist je dat niet? Sanquin is dat toch?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:58 schreef PeuRac het volgende:
Wow, zie net dat er special orgaan transport is met aangepaste personen auto ambulances. Mooi werk had me dat geleken
Goed zoquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nou... Ik heb net berekend dat ik al aan 400 uur zit. Met 3 weken zit ik dus aan 500 uur, en als ik me niet vergis moeten ze me dan sowieso een contract aanbieden
Dus jij gaat heel stilletjes die drie weken door?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nou... Ik heb net berekend dat ik al aan 400 uur zit. Met 3 weken zit ik dus aan 500 uur, en als ik me niet vergis moeten ze me dan sowieso een contract aanbieden
Wel voor bepaalde tijd idd. En zal in eerste instantie max een half jaar zijn.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dus jij gaat heel stilletjes die drie weken door?![]()
Maar een jaar contract bedoel je? Of wat, want een vast contract niet toch?
Kom je gezellig deze kant op!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:01 schreef L-E het volgende:
Ik denk dat ik ook weg ga uit de Randstad, als de emigratie van Zus&Zwager door gaat.
Sanquin is alleen bloed, geen organen. Organen mogen signalen gebruikenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wist je dat niet? Sanquin is dat toch?
Daarom, dat komt vast goedquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:01 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wel voor bepaalde tijd idd. En zal in eerste instantie max een half jaar zijn.
Maar me laten gaan zullen ze vrijwel zeker niet doen. Ze hebben de afgelopen maand veel te veel geld in me gestoken met trainingen enzo
Lekker in de mooie Achterhoekquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:01 schreef L-E het volgende:
Ik denk dat ik ook weg ga uit de Randstad, als de emigratie van Zus&Zwager door gaat.
Ik zit t dichtstbij toch?quote:
Deventer schatquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:02 schreef L-E het volgende:
[..]
Waar zit jij ook alweer?
Het Oosten of het Zuiden zal het worden.
Niet al te ver weg van Utrecht hequote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:02 schreef L-E het volgende:
[..]
Waar zit jij ook alweer?
Het Oosten of het Zuiden zal het worden.
quote:
Niks is ver bij Utrecht vandaanquote:
Ik heb al een welpen pakje geregeldquote:
quote:
Dit vraagt om uitlegquote:
teruglezenquote:
Dus luister nog ff door en laat maar weten wanneer ik langs kan komen jagenquote:
Hij staat op repeatquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dus luister nog ff door en laat maar weten wanneer ik langs kan komen jagen
Arnhemquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:01 schreef L-E het volgende:
Ik denk dat ik ook weg ga uit de Randstad, als de emigratie van Zus door gaat.
Duur? Zo duur is het toch niet? Anders in de buurt van?quote:
Dat is onbegonnen werk hierquote:
35min kan ik er zijnquote:
quote:
Ik vind het duur.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Duur? Zo duur is het toch niet? Anders in de buurt van?
Met hoeveel bekeuringen?quote:
heel weinig, ik ken de weg erg goedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |