quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Welnee, Couger zijn is helemaal in![]()
Van t weekend maar weer eens een alimentatiebar opzoeken
Het is een scheetje, maar ik ben geen pedoquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:15 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ach, cougars zijn in en kleine man zal zeker niet achterlopen op trends, dus kan prima. Daarnaast ben ook jij dan verzekerd van een cutiepie.
quote:
Ken jij die ook al niet?quote:
quote:
Zo klonk het nietquote:
Bewijs!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:17 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zo klonk het niet
Bovendien zie ik er veel beter uit in mijn spijkerrokje
Je kent het verhaal erachter nietquote:
Ja, t kwam er weer eens vrij verrot uitquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:17 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zo klonk het niet
Bovendien zie ik er veel beter uit in mijn spijkerrokje
Maakt dat uit dan?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je kent het verhaal erachter niet
quote:
Ja en het is een kleine man naamtopic, dus bek houdenquote:
Cubs moeten niet zo'n grote mond hebbenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hou die lap vlees eens binnen zeg, bah bah
[..]
Nee
Neequote:
I know. Alleen weet ik het zelf nu ook en, no offense... dat is me 1000x meer waardquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, t kwam er weer eens vrij verrot uit![]()
Maar je weet wat ik zondag zei![]()
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja en het is een kleine man naamtopic, dus bek houden
Ja alleen jammer dat jij net vanmiddag van het lijstje geschrapt bentquote:
Je hebt wat meer zelfvertrouwen gekweekt etc? Teach me!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee
Het is zo lekker dat ik nu even géén bevestiging nodig heb dat ik mooi ben![]()
[..]
I know. Alleen weet ik het zelf nu ook en, no offense... dat is me 1000x meer waard
Cougars zijn hete vrouwen die weten wat ze willen en dat het liefst bij jonge mannen halen die ze dan extra verwennenquote:
STING is toch te oudquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja alleen jammer dat jij net vanmiddag van het lijstje geschrapt bent
Wel veel praatjes he 'vanavond'quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Cubs moeten niet zo'n grote mond hebben
Heb ik iets gemist?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee
Het is zo lekker dat ik nu even géén bevestiging nodig heb dat ik mooi ben![]()
[..]
I know. Alleen weet ik het zelf nu ook en, no offense... dat is me 1000x meer waard
Ik heb eigenlijk geen idee hoe oud ie isquote:
Geen idee hoe, but I like itquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je hebt wat meer zelfvertrouwen gekweekt etc? Teach me!
quote:
30+quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen idee hoe oud ie is
Jawelquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist?![]()
Je kon niet aan me zien dat mn opmerking toen oprecht was?
quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:22 schreef Yuki het volgende:
[..]
JawelMaar voorheen vond ik het zelf niet en had ik ook moeite met het aannemen als een ander het zei.
Nu zie ik het, arrogant genoeg, zelf
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:23 schreef STING het volgende:
[..]
Je eigen schuld. Jij voelde je aangesproken
Sssht, dat soort onzin wil ik niet meer horen nu.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:23 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het is dan ook ernstig de vraag hoe lang het aanhoudt
Wat een bummer, moet je naar zo'n lelijke stadquote:
12-steps?quote:
Wolf in cub-klerenquote:
jij bent gewoon te oud voor een cougarquote:
Hij zou zelf de mannelijke equivalent kunnen zijnquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
jij bent gewoon te oud voor een cougar
Ik was aan het werk jaquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:26 schreef STING het volgende:
[..]
Had je maar beter moeten opletten vanmiddag.
Dat heet midlife crisisquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hij zou zelf de mannelijke equivalent kunnen zijn
nee ik heb graag dat je niet meegaatquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
MeMo![]()
Vind je het erg als ik niet meega?
ach cs-stadion-cs meer is t nietquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat een bummer, moet je naar zo'n lelijke stad
Idd, MissB is veel te jong voor mijquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
jij bent gewoon te oud voor een cougar
Gaan we gelijk zo beginnen?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee ik heb graag dat je niet meegaat
[..]
ach cs-stadion-cs meer is t niet
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vrees dat daar uitgebreide lessen voor nodig zijn
Ga jij maar lekker een 55plusser batsenquote:
quote:
Waarom is het bij mannen nou weer zo negatief benoemd en geladen?quote:
Wel eens 40+ gezien die goed te doen isquote:
quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker een 55plusser batsen
Laat mij nou ff MissB een smooth compliment gevenquote:
Vanwaar diequote:
Nog even en je kan je 55-plus pas al halen voor kortingenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hee, da's al over 5 jaar voor mij ja!
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat duurt hartstikke lang johquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hee, da's al over 5 jaar voor mij ja!
![]()
You can run, but you can't hidequote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vanwaar die![]()
[..]
Nog even en je kan je 55-plus pas al halen voor kortingen
*rent en dekking zoekt*
Ja euh, jij stuurde me naar huis omdat je wilde dansenquote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vanwaar die![]()
[..]
Nog even en je kan je 55-plus pas al halen voor kortingen
*rent en dekking zoekt*
Oh sod off.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:29 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat duurt hartstikke lang joh
En tegen die tijd is STING zo oud dat ie alleen maar voor 50+ gaat
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:29 schreef xFriendx het volgende:
[ afbeelding ]
'Shakira zit er verslagen bij'
Fok Singles, 8 maart 2011
Van onze verslaggever
Shakira heeft na haar eerdere breuk op het liefdesvlak nog een laatste poging gedaan om toch het hart van kleine man te veroveren.
Haar eerdere breuk, ingegeven door haar toevallige ontmoeting met kleine man in de plaatselijke discotheek van Deventer, zou zeker weten verdwijnen door een romance met kleine man.
Om die reden probeerde zij als ultieme poging bij kleine man aan te bellen met een fles wodka en zeer schaarse kledij. Echter toen kleine man open deed verdween de fles drank met lichtsnelheid uit haar handen en kreeg zij nog een grote teen in haar kleine 'kiera'.
Naar eigen zeggen ging de deur nogmaals open waar de ware liefde van kleine man, Thirza (niet te verwarren met bolleboos Thirza van 12) de schaarse dame er nog even fijntjes op wees: 'probeer eens een spijkerrok'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
*rolt van de bank♥ || Baby catcher in training || ♥
Niet?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niet door jouw weet-ik-veel-hoeveel-stappen programma.
pas jij maar op
[ afbeelding ]
Van onze verslaggever
Shakira heeft na haar eerdere breuk op het liefdesvlak nog een laatste poging gedaan om toch het hart van kleine man te veroveren.
Haar eerdere breuk, ingegeven door haar toevallige ontmoeting met kleine man in de plaatselijke discotheek van Deventer, zou zeker weten verdwijnen door een romance met kleine man.
Om die reden probeerde zij als ultieme poging bij kleine man aan te bellen met een fles wodka en zeer schaarse kledij. Echter toen kleine man open deed verdween de fles drank met lichtsnelheid uit haar handen en kreeg zij nog een grote teen in haar kleine 'kiera'.
Naar eigen zeggen ging de deur nogmaals open waar de ware liefde van kleine man, Thirza (niet te verwarren met bolleboos Thirza van 12) de schaarse dame er nog even fijntjes op wees: 'probeer eens een spijkerrok'.
GeniaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
[ afbeelding ]
Van onze verslaggever
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Damn man, jij moet aan de vrouw, je hebt te veel tijd over...I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
quote:
Dat moet sowieso, wel of geen tijd overquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
![]()
Damn man, jij moet aan de vrouw, je hebt te veel tijd over...
quote:
"Kun je je rechterboob even uit het scherm halen? Ik zie mijn code niet meer".quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |