Hijs stiekem best verliefd op Yuki?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zal het hem doorgeven, zal ie leuk vinden
Oh ken je die reclame van Wella (?), elke keer als die voorbij komt, met zo'n meisje met jouw haar, zucht ie dat ze sprekend op jou lijkt, qua haar maar ook qua gezicht
Ik geloof het wel jaquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hijs stiekem best in love op Yuki?
Die zoon van jouquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zal het hem doorgeven, zal ie leuk vinden
Oh ken je die reclame van Wella (?), elke keer als die voorbij komt, met zo'n meisje met jouw haar, zucht ie dat ze sprekend op jou lijkt, qua haar maar ook qua gezicht
Nou nou, vorige keer moet ik wel drie weken teruggraven denk ik.quote:
Neuh denk niet dat hem gaat worden. Hoezo?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Laat 'm please geen gymnasium doen.
Jah, jij brengt blijkbaar dat jonge hoofdje ook nog eens op holquote:
Het feit dat ik 12 jaar ouder ben is geen probleem?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:12 schreef xFriendx het volgende:
Ach, als ie Yuki leuk vind dan hoeft mams zich in ieder geval geen zorgen te maken om zijn keuze
Hij verkiest Yuki boven Shakiraquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:12 schreef xFriendx het volgende:
Ach, als ie Yuki leuk vind dan hoeft mams zich in ieder geval geen zorgen te maken om zijn keuze
Ooh scheelt, alles is compleet veranderd, de straten, de huizenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zou het nog wel weten denk ik ja
Ik ben een keer of 2 bij je geweest geloof ik..
Als die bouwmarkt er nog staat dan weet ik het wel te vinden hoorquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ooh scheelt, alles is compleet veranderd, de straten, de huizen
recente foto's gezien van Shakira? Dan nog liever Yuki in dr jogging broekquote:
Is het inmiddels al "tante Yuki"?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het feit dat ik 12 jaar ouder ben is geen probleem?
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat was zo briljant
Jouw vader toen ook trouwens
Als dat geen egoboost voor jou geweest isquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat was zo briljant
Jouw vader toen ook trouwens
Nopequote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Is het inmiddels al "tante Yuki"?
Welnee, Couger zijn is helemaal inquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het feit dat ik 12 jaar ouder ben is geen probleem?
Omdat hij daar later spijt van krijgen. Net zoals ik.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Neuh denk niet dat hem gaat worden. Hoezo?
Partypooperquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
recente foto's gezien van Shakira? Dan nog liever Yuki in dr jogging broek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |