ook handigquote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:19 schreef Nouk84 het volgende:
Mijn collega had vorige week bij de baas geslijmd. Wilde dat naar de secretaresse op de kantoor-msn zeggen. Ipv naar de secretaresse, deed ze dat naar de baas zelf.
hier dus niet, hier lig al de halve op bed, met een miljoen zakdoekjes naast me, en zit constant aan de thee en warme chocoquote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:22 schreef ArTiC het volgende:
wat kan je je toch ontzettend goed voelen na een uur sporten
bij ons gelukkig nietquote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oei, toen hield internet er mee op, wat een drama
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oei, toen hield internet er mee op, wat een drama
ik sla het over deze keer. Heb het veel te koudquote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
Het is AVVVVVVVVVVVOND!
Tijd voor een lekker koud biertje!
Mietje!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:33 schreef ArTiC het volgende:
Heb al genoeg bier gehad de afgelopen dagen
Zo, tijdens/na t kokenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
Het is AVVVVVVVVVVVOND!
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:22 schreef ArTiC het volgende:
wat kan je je toch ontzettend goed voelen na een uur sporten
Oeh, goed idee! Sinds zaterdag al geen bier meer gehad.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
Het is AVVVVVVVVVVVOND!
Dude, en je leeft nog steeds? Je hebt je brandstof verloochend!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Oeh, goed idee! Sinds zaterdag al geen bier meer gehad.
es kijken of ik de wedstrijd haalquote:
Mwhahaha, samzje tochquote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:13 schreef Samzz het volgende:
Hmmm... Blunder gemaaktIk kom vandaag overal verklede mensen tegen enzo. Komt er net een vrouw tegenover me zitten in een kostuum die ik niet kon thuisbrengen. Dus ik heb gevraagd als wat ze verkleed was... Maar ze was niet verkleed
Ik ben maar ergens anders gaan zitten
Daar krijg ik nu nooit post vanquote:
klote is dat hequote:
Dat is wel stomquote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:53 schreef missbehavin het volgende:
Ik kreeg pas een bekeuring omdat ik bij het wegrijden van de parkeerplaats van het winkelcentrum mijn gordel nog niet omhad, klojo's. Da's tyfus duur trouwens...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Kost zo'n geintje in bierequivalenten?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:53 schreef missbehavin het volgende:
Ik kreeg pas een bekeuring omdat ik bij het wegrijden van de parkeerplaats van het winkelcentrum mijn gordel nog niet omhad, klojo's. Da's tyfus duur trouwens...
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is wel stom
Ja en het ergste is, ik heb dat kreng altijd om, vond het zo lullig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Hoe moet ik dat nou weten? Bierquote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kost zo'n geintje in bierequivalenten?
Niet! Toen je mij ophaalde/weg bracht van/naar t station had je em zeker niet omquote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja en het ergste is, ik heb dat kreng altijd om, vond het zo lullig!
Ruim 200 biertjes als je t in de aanbieding haalt.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat nou weten? Bier
Maar ¤ 100
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet! Toen je mij ophaalde/weg bracht van/naar t station had je em zeker niet om
Zéker niet, dat viel mij namelijk opquote:
Geloof er niks vanquote:
Meer bier voor jou!quote:
Zo erg is dat niet, als je date met een vrouw die wel bier drinkt, gaat ze jouw bier opdrinkenquote:
Hmm, maar ze (goededoelenorganistaties, red.) werken toch meer met 2,- ~ 2,50 euro = BEQ?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ruim 200 biertjes als je t in de aanbieding haalt.
Waarom dat dan niet?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
In de auto altijd m'n gordel om, in de bus niet..
Oh nee hoor, in geval van nood drink ik wel bier.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zo erg is dat niet, als je date met een vrouw die wel bier drinkt, gaat ze jouw bier opdrinken![]()
Vrouwen die geen bier drinken, waarvan hun alcohol op is, stoppen met drinken
Dat zijn kroeg prijzenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hmm, maar ze (goededoelenorganistaties, red.) werken toch meer met 2,- ~ 2,50 euro = BEQ?
Hier staan nog 60 flessen sterke drank en nog 5 (of toch 6? zo ff checken) biertjesquote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh nee hoor, in geval van nood drink ik wel bier.Maar alleen in uiterste nood.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |