Doeiquote:
oké dus rond of onder de 7 graden is het aangeraden om met winterbanden te rijden, weer wat geleerdquote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
T is pas een paar dagen boven de 7 graden, de advies temp voor winterbanden, dus ja.
dat is wel mooi..quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:15 schreef PeuRac het volgende:
ooh trouwens geen boete gehad, ze konden er wel om lachen
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:15 schreef cafpow het volgende:
[..]
oké dus rond of onder de 7 graden is het aangeraden om met winterbanden te rijden, weer wat geleerd
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:15 schreef Samzz het volgende:
Ah, jakkes. Ik werd net uitgebreid bekeken door een ouwe kerel in een dikke Audi
Pas net je rijbewijs, jongeman? En de auto van papa mee..quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:15 schreef PeuRac het volgende:
ooh trouwens geen boete gehad, ze konden er wel om lachen
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Pas net je rijbewijs, jongeman? En de auto van papa mee..
Of dat dachten ze, iig..
Dat heeft er geen klote mee te maken, mijn broertje is net 24 en heeft nog rijles.quote:
Met zo'n dikke zonnebril op zeker?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:15 schreef Samzz het volgende:
Ah, jakkes. Ik werd net uitgebreid bekeken door een ouwe kerel in een dikke Audi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Met mijn kalende kop en nog een papieren rijbewijs? Denk t nietquote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:17 schreef cafpow het volgende:
[..]
maar mischien dachten de agenten van wel
Ja, maar mijn rijbewijs staat op dat die op 28 maart 2003 gehaald isquote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat heeft er geen klote mee te maken, mijn broertje is net 24 en heeft nog rijles.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Met zo'n dikke zonnebril op zeker?Op z'n hoofd ja. Dikke knipoogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar jij bent geen ouwe vent
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op z'n hoofd ja. Dikke knipoog
Maar jij bent geen ouwe vent
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Met mijn kalende kop en nog een papieren rijbewijs?
Ik heb heul geen dikke Audi!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:15 schreef Samzz het volgende:
Ik moet eens in mijn agenda zetten wanneer dat kreng verloopt anders gaat het volgend jaar foutquote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mijne is al een tijdje van Plastic, Nouja, sinds begin 2010 dan..
mijn rijbewijsjes zijn beiden van plasticquote:
Je hebt er 2?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:20 schreef cafpow het volgende:
[..]
mijn rijbewijsjes zijn beiden van plasticwel handig want een van papier zou ik binnen 1 week gescheurd hebben of de kantjes eraf
ik weet t uit mn hoofdquote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik moet eens in mijn agenda zetten wanneer dat kreng verloopt anders gaat het volgend jaar fout
Ik weet nog steeds niet of jij een ouwe kerel bentquote:
M'n zwagerquote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:15 schreef Samzz het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.While writing the story of your life, don't let anyone else hold the pen.
John Cleesequote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:38 schreef PeuRac het volgende:
Blijft mooiJohn Cleese http://www.dumpert.nl/med(...)er_vs._football.html
ik vindt het altijd leuk om die man te horen praten, alleen soms vindt ik hem ietwat irritant met zoveel gepraat..quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:38 schreef PeuRac het volgende:
Blijft mooiJohn Cleese http://www.dumpert.nl/med(...)er_vs._football.html
Nee! Die man is geweldig in zijn praten.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:42 schreef cafpow het volgende:
[..]
ik vindt het altijd leuk om die man te horen praten, alleen soms vindt ik hem ietwat irritant met zoveel gepraat..
Djeejs, ik vind met dt!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:42 schreef cafpow het volgende:
[..]
ik vindt het altijd leuk om die man te horen praten, alleen soms vindt ik hem ietwat irritant met zoveel gepraat..
ach een standaard fout die ik maakquote:
hij praat ook goed, alleen soms iets teveel, maar goed meningen verschilllenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee! Die man is geweldig in zijn praten.
Het is een beetje zeggen dat een coureur te hard rijdtquote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:44 schreef cafpow het volgende:
[..]
ach een standaard fout die ik maak![]()
[..]
hij praat ook goed, alleen soms iets teveel, maar goed meningen verschilllen
tja ik weet dat het raar is, om dat te zeggen. Maar ik vind zijn accent en stem prachtig om te horen alleen ik raak soms snel de draad kwijt bij zoveel praten achter elkaarquote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het is een beetje zeggen dat een coureur te hard rijdt
Misschien moet je het jezelf aanleren om het standaard goed te doen.quote:
ik probeer het wel, alleen hier maak ik die fout ook omdat ik iets te snel probeer te zijn. Bij formelere documenten en teksten lees ik het altijd tig keer na...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:57 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Misschien moet je het jezelf aanleren om het standaard goed te doen.
Voor dit soort fouten zou je iets niet tig keer moeten lezen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:03 schreef cafpow het volgende:
ik probeer het wel, alleen hier maak ik die fout ook omdat ik iets te snel probeer te zijn. Bij formelere documenten en teksten lees ik het altijd tig keer na...alleen om dat nou ook bij fok te doen, daar ben ik te lui voor
ach, ik lees dingen meestal tig keer na om alle fouten op te sporen niet alleen de dt'squote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:05 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Voor dit soort fouten zou je iets niet tig keer moeten lezen.
ROLFquote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:13 schreef Samzz het volgende:
Hmmm... Blunder gemaaktIk kom vandaag overal verklede mensen tegen enzo. Komt er net een vrouw tegenover me zitten in een kostuum die ik niet kon thuisbrengen. Dus ik heb gevraagd als wat ze verkleed was... Maar ze was niet verkleed
Ik ben maar ergens anders gaan zitten
Weer geen Aston Martin.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:15 schreef Samzz het volgende:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:13 schreef Samzz het volgende:
Hmmm... Blunder gemaaktIk kom vandaag overal verklede mensen tegen enzo. Komt er net een vrouw tegenover me zitten in een kostuum die ik niet kon thuisbrengen. Dus ik heb gevraagd als wat ze verkleed was... Maar ze was niet verkleed
Ik ben maar ergens anders gaan zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |