Jij ouwe rugridder!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:53 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik heb het op het moment best wel druk, ik zou zelfs bijna geen tijd meer hebben voor seks, maar daar is altijd wel een gaatje voor te vinden
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:53 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik heb het op het moment best wel druk, ik zou zelfs bijna geen tijd meer hebben voor seks, maar daar is altijd wel een gaatje voor te vinden
Dat............... weet ikquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat.............. is geen antwoord op mijn vraag
Nee en jaquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
wat ik me nu afvraag he.. wordt er hier eigenlijk nog wat gedate of is iedereen aan het wachten op de lente?
Ik was vandaag nog in Delft.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:55 schreef Tally het volgende:
Volgende week vrijdag!In Delft. Kan nu overdag aangezien ik toch niet meer werkt
Maar wiens gaatje hebben we het? Jouw gaatje?quote:
Lijkt me niet. Ik heet geen Angel.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar wiens gaatje hebben we het? Jouw gaatje?
Dat is een activiteit die niet louter en alleen aan Angel is besteed hoorquote:
Niet iedereen is daarin geïnteresseerd, tijnquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is een activiteit die niet louter en alleen aan Angel is besteed hoorgewoon een keer proberen
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:55 schreef Tally het volgende:
Volgende week vrijdag!In Delft. Kan nu overdag aangezien ik toch niet meer werkt
Ik gun iedereen zijn pretje sterretje maar ik werk er niet aan mee.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is een activiteit die niet louter en alleen aan Angel is besteed hoorgewoon een keer proberen
Dat hoeft ook nietquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:00 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik gun iedereen zijn pretje sterretje maar ik werk er niet aan mee.
quote:
Ik wou nog zeggen, 'die gaat het ver schoppen' maar hij hoeft maar tot de voordeurquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ja hoe knap he, onder deze omstandigheden! Gewoon havo/vwo advies voor die kleine smurf
Dat wisten we toch stiekem al?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ja hoe knap he, onder deze omstandigheden! Gewoon havo/vwo advies voor die kleine smurf
Jawel, maar toch, had verwacht dat ie de cito slechter zou doen.quote:
om mij te raken moet die toch iets verder schoppenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:03 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik wou nog zeggen, 'die gaat het ver schoppen' maar hij hoeft maar tot de voordeur
Ben echt trots op hem!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jawel, maar toch, had verwacht dat ie de cito slechter zou doen.
U zegt?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
om mij te raken moet die toch iets verder schoppengelukkig weet ook geen enkele fokker waar ik zit
Zou jij t nog kunnen vinden? Wist niet eens dat je hier wel eens was geweest?quote:
Ik zal het hem doorgeven, zal ie leuk vindenquote:
Ik zou het nog wel weten denk ik jaquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zou jij t nog kunnen vinden? Wist niet eens dat je hier wel eens was geweest?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |