Ik nietquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:13 schreef Watertornado het volgende:
Waarom heeft iedereen hier een Thirza in de basisopleiding gehad?
Bij andere doe je dat wel?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Slim genoeg om niet met mn broek op mn enkels bij MissB voor de deur te staan
Ik niet!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:13 schreef Watertornado het volgende:
Ik niet.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:13 schreef Watertornado het volgende:
Neuh, bij andere wel achter de deurquote:
Dat gaat dan weer wat verquote:
Dit is weer een aanname die nergens op slaatquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:13 schreef Watertornado het volgende:
Uiteraard. Broek naar beneden, schudden met de fles drank en zeggen dat ze vanavond aan 2 kraantjes kan hangen.quote:
Het was geen aanname, het was een constatering met een hyperbool er dwars overheen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dit is weer een aanname die nergens op slaat
ik kan wel wat hebben, ik weet van wie t komtquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:14 schreef missbehavin het volgende:
Oh haha, ik dacht dat je mij quotte, niet peu, sorry peukje
En heeft dat gewerkt?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:14 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Uiteraard. Broek naar beneden, schudden met de fles drank en zeggen dat ze vanavond aan 2 kraantjes kan hangen.
hmm, slagingskans?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:14 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Uiteraard. Broek naar beneden, schudden met de fles drank en zeggen dat ze vanavond aan 2 kraantjes kan hangen.
Wijsneusquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het was geen aanname, het was een constatering met een hyperbool er dwars overheen.
Dat wil je niet, beter spoelt ze door met die kraan.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:18 schreef xFriendx het volgende:
[..]
50/50, soms als ze aan de verkeerde kraan beginnen zijn ze lam voor de andere aan bod komt.
Leg eens uit ik snap het nietquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat wil je niet, beter spoelt ze door met die kraan.
Gaat nog leuk worden danquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:23 schreef JoeBravo het volgende:
Late reactie @ Peu: 58 waar je 50 mag tussen werk en thuis -> ¤33,-.
Nog met de Skoda en met de Seat heb ik meer moeite m'n rechtervoet in bedwang te houden
nou en ofquote:
Ik zou vast gaan sparenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:23 schreef JoeBravo het volgende:
Late reactie @ Peu: 58 waar je 50 mag tussen werk en thuis -> ¤33,-.
Nog met de Skoda en met de Seat heb ik meer moeite m'n rechtervoet in bedwang te houden
broek op de enkels en een fles whiskey in de hand, 2 kranen....quote:
Wat nietquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:35 schreef PeuRac het volgende:
Zoals?
Voordeel van bij een kleine C1000 winkelen, ze hebben niet zoveel boeiends, ik zocht er nog naar, maar kon niks vinden dat me kon bekoren
Wooow woooow WHAT?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:13 schreef Watertornado het volgende:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:06 schreef missbehavin het volgende:
Kleine man had gewoon de een na hoogste cito score van de klas, alleen bolleboosje thirza had 1 punt meer.
Mijn kraan is veel lekkerder dan die whiskeyquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
broek op de enkels en een fles whiskey in de hand, 2 kranen....
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mijn kraan is veel lekkerder dan die whiskey
Het is al bijna lentequote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
wat ik me nu afvraag he.. wordt er hier eigenlijk nog wat gedate of is iedereen aan het wachten op de lente?
Dat.............. is geen antwoord op mijn vraagquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het is al bijna lenteVolgens meteorologen is het zelfs al zover
Ik heb het op het moment best wel druk, ik zou zelfs bijna geen tijd meer hebben voor seks, maar daar is altijd wel een gaatje voor te vindenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
wat ik me nu afvraag he.. wordt er hier eigenlijk nog wat gedate of is iedereen aan het wachten op de lente?
Dat laatste, paar mooie Ierse scorenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
Meh, de woordgrap.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:53 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik heb het op het moment best wel druk, ik zou zelfs bijna geen tijd meer hebben voor seks, maar daar is altijd wel een gaatje voor te vinden
Jij ouwe rugridder!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:53 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik heb het op het moment best wel druk, ik zou zelfs bijna geen tijd meer hebben voor seks, maar daar is altijd wel een gaatje voor te vinden
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:53 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat............... weet ikquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat.............. is geen antwoord op mijn vraag
Nee en jaquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ik was vandaag nog in Delft.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:55 schreef Tally het volgende:
Volgende week vrijdag!In Delft. Kan nu overdag aangezien ik toch niet meer werkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |