Uiteraardquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik maak Deventer een stukje mooier ja
Wat is er mis met Hgl?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
OkeMisschien loont het om ook in Overijssel te kijken, misschien wat noordelijker, maar er zijn erg mooie plaatsen te vinden
Zolang je bij Hengelo, Almelo, Deventer en Rijssen wegblijft
Je gaat het onder water zetten?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wanneer ga je naakt op het marktplein staan?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik wil ergens heen waar ik mensen ken. Het Oosten of het Zuiden dus.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
OkeMisschien loont het om ook in Overijssel te kijken, misschien wat noordelijker, maar er zijn erg mooie plaatsen te vinden
Zolang je bij Hengelo, Almelo, Deventer en Rijssen wegblijft
Ik zeg Utrechtquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:42 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik wil ergens heen waar ik mensen ken. Het Oosten of het Zuiden dus.
Behoorlijk pauper, net als Almelo. Maar het is wel afhankelijk van waar je zit. Verder zijn 't twee droevige plaatsen.quote:
Waar ligt dat?quote:
Lijkt me beperkend, maar ik snap 't welquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:42 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik wil ergens heen waar ik mensen ken. Het Oosten of het Zuiden dus.
Daar ben ik iedere nacht, misschien kom ik je wel eens tegen danquote:
Beperkend? Vrij veel om uit te kiezen, toch?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lijkt me beperkend, maar ik snap 't wel
Ik ben die blonde!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Daar ben ik iedere nacht, misschien kom ik je wel eens tegen dan
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wanneer ga je naakt op het marktplein staan?
Ik val op brunettesquote:
Dat ligt natuurlijk aan de afstand die je wilt afleggen tot je bij een bekende bent, maar ik dacht dezelfde stad. Dat lijkt me beperkend.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:48 schreef L-E het volgende:
[..]
Beperkend? Vrij veel om uit te kiezen, toch?
quote:
Donker blond met haarverfquote:
Ik was er al ff hoor maar hoiquote:
Nee, niet dezelfde stad.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat ligt natuurlijk aan de afstand die je wilt afleggen tot je bij een bekende bent, maar ik dacht dezelfde stad. Dat lijkt me beperkend.
Wanneer kom jij in Den Haag wonen?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat ligt natuurlijk aan de afstand die je wilt afleggen tot je bij een bekende bent, maar ik dacht dezelfde stad. Dat lijkt me beperkend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |