quote:
Zitten die kerels nu al die dagen met een loaded gun daar? kan het me echt niet voorstellenquote:
Ik ook niet echtquote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:11 schreef kaos- het volgende:
[..]
Zitten die kerels nu al die dagen met een loaded gun daar? kan het me echt niet voorstellen
Missie ' maak een secret story baby 'quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:09 schreef kahaarin het volgende:
Mo en Maik krijgen vast samen een missie oid.![]()
Niet al te voorspelbaar gelukkig.
in de live kwam een vraag met hoeveel piercings heeft de vrouw met de meeste.... of zoietsquote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:09 schreef D. het volgende:
[..]
Hij had een klusboek meegenomen?
En hoe komen ze er dan op dat iemand piercer zou zijn?
Ze mogen elkaar 1 week niet aanrakenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:09 schreef kahaarin het volgende:
Mo en Maik krijgen vast samen een missie oid.![]()
Niet al te voorspelbaar gelukkig.
Er zat bij de boodschappen ook een perforator en een nietmachine.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:14 schreef snetje het volgende:
[..]
in de live kwam een vraag met hoeveel piercings heeft de vrouw met de meeste.... of zoiets
Ja, klopt.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:14 schreef snetje het volgende:
[..]
in de live kwam een vraag met hoeveel piercings heeft de vrouw met de meeste.... of zoiets
Had ze eerder het lef om ongelukkig te kijken dan?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:15 schreef kahaarin het volgende:
Ze hebben het er over dat er veel dagboekvragen zijn gesteld:
[ afbeelding ]
Mo kijkt wel gelukkiger, misschien hebben ze een ongestoord momentje gekregen?
Het is een creatief met kurk boek?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:16 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, klopt.
Ik zag een zakmes met kurkentrekker op dat boek staan en trok mijn conclusies
Ze was een beetje koeltjes en ongemakkelijk met Maik.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:16 schreef Day het volgende:
[..]
Had ze eerder het lef om ongelukkig te kijken dan?
Joh echt? Ik vulde enkel jouw konclusietrekker opmerking aan.quote:
Ow, nou, in dat geval, dank jequote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:20 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Joh echt? Ik vulde enkel jouw konclusietrekker opmerking aan.Geheel off-topic en als conversatie, meer niet.
Nog niet bekendquote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:27 schreef Giggio het volgende:
is al bekend welke dames genomineerd zijn? ik hoop op Sofio.. aa en Servia... oo...
De redactie vindt dat Aafke eruit moet, zodat Flip en Jo aan hun lovestory kunnen beginnen?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:31 schreef Flashbox het volgende:
Wel toevallig dat ze nu ineens allemaal over een piercer praten. Ze hebben zeker opdracht gehad om het daar over te hebben. Het programma maakt tenslotte uit wanneer een geheim geraden wordt.
Ik dacht net gehoord te hebben van Maik dat hij niet genomineerd heeft, en het was hem ook niet aangeboden om dat te doen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:33 schreef Day het volgende:
[..]
De redactie vindt dat Aafke eruit moet, zodat Flip en Jo aan hun lovestory kunnen beginnen?![]()
![]()
Bijdeweg: mocht Maik nog nomineren?
Dat klopt idd, het lijkt wel of er sommige mensen af en toe even een duw in de goede richting krijgen in de KvdW.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:31 schreef Flashbox het volgende:
Wel toevallig dat ze nu ineens allemaal over een piercer praten. Ze hebben zeker opdracht gehad om het daar over te hebben. Het programma maakt tenslotte uit wanneer een geheim geraden wordt.
Het begint wel op te vallen dat dat altijd de zelfde personen zijn.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:35 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat klopt idd, het lijkt wel of er sommige mensen af en toe even een duw in de goede richting krijgen in de KvdW.
Karim en Gerard hebben het over de kijkers, de bewoners en clues:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De rest is of slimmer dan de anderen of te dom om te poepen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:37 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Het begint wel op te vallen dat dat altijd de zelfde personen zijn.
Zondag pas, het begin aardig op een bejaarde soos te lijken daar.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kijker bepaalt keuze missie: http://www.secretstory.nl/nieuws/851/Welke+missie+wordt+het%3F
Vanavond iig bekendmaking nominaties, en donderdag de zware exit, dus er gaat nog genoeg gebeuren!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:39 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Zondag pas, het begin aardig op een bejaarde soos te lijken daar.
Safe bets. Waar zijn de maden en de meelwormen?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kijker bepaalt keuze missie: http://www.secretstory.nl/nieuws/851/Welke+missie+wordt+het%3F
Net5 Maanvis, tere zieltjes...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Safe bets. Waar zijn de maden en de meelwormen?
Het is dan ook de eerste keer dat ze zoiets doen.quote:
Gestemd voor Karim. Laat die cry baby maar lekker blut blijven.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
baby steps wil je zeggen?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het is dan ook de eerste keer dat ze zoiets doen.
Het moet natuurlijk wél een beschaafd programma blijvenquote:
quote:
Lol, denk je serieus dat hij zich enkele keren 25 keer kan opdrukken?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:42 schreef Day het volgende:
[..]
Gestemd voor Karim. Laat die cry baby maar lekker blut blijven.
Guido is beresterk volgens mij, nouja na Maik danquote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:43 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, denk je serieus dat hij zich enkele keren 25 keer kan opdrukken?
Naar FOK!? Dat zou leuke opdrachten en stemmen opleveren.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
, als er veel gestemd wordt zullen ze 't wel uitbreiden.
Dat zijn zeker zware dingen voor de bewoners, waar de hoofdzaak bank hangen bij hoort. Dat zal wel weer spannende streams opleverenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:40 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Vanavond iig bekendmaking nominaties, en donderdag de zware exit, dus er gaat nog genoeg gebeuren!
Hij is toch van het trainen/fitnessen?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:43 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, denk je serieus dat hij zich enkele keren 25 keer kan opdrukken?
Kennelijk gebeurd er op dit moment niet zoveelquote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:45 schreef marky het volgende:
Moet er nu een stream op een lezende Gerard?
Ja, dat wel, alleen heeft hij hier bijzonder weinig fysieks laten zien, ik denk dat hij er mee op houdt omdat het gemeen is en omdat ze altijd hem moeten hebben. Hij krijgt er natuurlijk ook maar 1000 euro voor of zo, al nemen ze hem die 200 euro die hij nog in kluis heeft af, big deal. Vermoedelijk wordt dit weer een heerlijke afgang voor hem, vandaar dat ik op zijn opdracht heb gestemd.quote:
Die is ook leuk maar ik vind Guido in het zweet jagen leuker.quote:En ik vind die dansopdracht gewoon leuker.
Hmmmm, als je het zo bekijkt.........quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:51 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja, dat wel, alleen heeft hij hier bijzonder weinig fysieks laten zien, ik denk dat hij er mee op houdt omdat het gemeen is en omdat ze altijd hem moeten hebben. Hij krijgt er natuurlijk ook maar 1000 euro voor of zo, al nemen ze hem die 200 euro die hij nog in kluis heeft af, big deal. Vermoedelijk wordt dit weer een heerlijke afgang voor hem, vandaar dat ik op zijn opdracht heb gestemd.
[..]
Die is ook leuk maar ik vind Guido in het zweet jagen leuker.
Misschien lukt het hem wel.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:51 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja, dat wel, alleen heeft hij hier bijzonder weinig fysieks laten zien, ik denk dat hij er mee op houdt omdat het gemeen is en omdat ze altijd hem moeten hebben. Hij krijgt er natuurlijk ook maar 1000 euro voor of zo, al nemen ze hem die 200 euro die hij nog in kluis heeft af, big deal. Vermoedelijk wordt dit weer een heerlijke afgang voor hem, vandaar dat ik op zijn opdracht heb gestemd.
[..]
Die is ook leuk maar ik vind Guido in het zweet jagen leuker.
Lol, dan zien wij eens een keer een actieve Guido, 1 die niet gaapt of slaapt, als hij het haalt is het mij ook goed, dan verdient hij wat voor in zijn kluis.quote:
Armpje drukken lukte gisteren behoorlijk goedquote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:58 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, dan zien wij eens een keer een actieve Guido, 1 die niet gaapt of slaapt, als hij het haalt is het mij ook goed, dan verdient hij wat voor in zijn kluis.
Misschien heeft Servio iets voor zijn kluisje.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:58 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, dan zien wij eens een keer een actieve Guido, 1 die niet gaapt of slaapt, als hij het haalt is het mij ook goed, dan verdient hij wat voor in zijn kluis.
Guido is maar 5 minuten van de dag actiefquote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:58 schreef kahaarin het volgende:
[..]
komt omdat het geheim raden nog niet op tv is geweeestquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:00 schreef beequeen het volgende:
Guido's kluis is toch leeg? Stervio heeft op hem gedrukt. De SST site is wat langzaam met aanpassen.
Ja wat wil je daar nu mee zeggen? Dat heb ik ook wel gezien, en toen?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:00 schreef marky het volgende:
[..]
Armpje drukken lukte gisteren behoorlijk goed
Hij kan ook gewoon in de min tochquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:00 schreef beequeen het volgende:
Guido's kluis is toch leeg? Stervio heeft op hem gedrukt. De SST site is wat langzaam met aanpassen.
Oh ja, dat is ook zo.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:01 schreef Mellietje19 het volgende:
komt omdat het geheim raden nog niet op tv is geweeest
Lol, ik heb ze nog net kunnen schieten:quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh ja, dat is ook zo.
Plaatsnemen op de rode bank, dus Streamlock.
triatlonquote:
Nee, dan liever die jankstem van Mo, die monotone kriebelstem van Laura of die saaie vervelende zaadstem van Sophia..quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:02 schreef capuchon het volgende:
Sharon houd je grote tyfussmoel ff, godverdomme wat heb ik daar een hekel aan!
fietsenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:04 schreef kahaarin het volgende:
Kies een zwemteam van 5 personen een fiets en een hardloopteam van 4 personen.
ook goedemiddagquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:02 schreef capuchon het volgende:
Sharon houd je grote tyfussmoel ff, godverdomme wat heb ik daar een hekel aan!
Zijn net wakker he, moeten eerst bijkomen, maar hebben daar vandaag geen tijd voor hehehequote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:06 schreef PoezeligDing het volgende:
Ze kijken niet echt blij of vergis ik me?
damn dat heb je goed gehoort ik wou het ook typen maar de stem was me te snel......quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:06 schreef afca_oc het volgende:
Zwemmen: Guido, Karim, Philip, Sharon en Gerard
Hardloop: Servio, Laura, Monique en Aafke
Fietsen: Maik, Sofia, Joanna en Alex
Lol, Maik op de fiets en Mo rennen?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:06 schreef afca_oc het volgende:
Zwemmen: Guido, Karim, Philip, Sharon en Gerard
Hardloop: Servio, Laura, Monique en Aafke
Fietsen: Maik, Sofia, Joanna en Alex
Wordt het hier misschien ook lekker druk, mooie streams dit.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb 't meteen in de update gegooid, iedereen schrikt zich een hoedje natuurlijk. Een opdracht.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:08 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, Maik op de fiets en Mo rennen?
Idd, ik werd er ook wakker vanquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb 't meteen in de update gegooid, iedereen schrikt zich een hoedje natuurlijk. Een opdracht.
jij ook al zo snelquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
een SS triatlonquote:
je bent nog op tijd!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:13 schreef xTamaratJj het volgende:
God waarom mis ik nou het stukje dat er iets gebeurt..
Vanmorgen wel, toen waren ze een beetje koeltjes, nadat ze in de KvdW waren geweest was het allemaal veel gezelliger, geen idee wat er is gebeurd.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:09 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Zijn ze al zo ver bij elkaar vandaan geweest vandaag?
gelukkig gaat het nog gebeuren dit is alleen maar voorbereidingquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:13 schreef xTamaratJj het volgende:
God waarom mis ik nou het stukje dat er iets gebeurt..
aaa schrijf je het zo. ik was al aan het twijfelenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:14 schreef Chanel5 het volgende:
Triathlon, 3 teams, fietsen, zwemmen en hardlopen.
nog niks genoemdquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat kunnen ze verdienen? Ik heb 't begin gemist.
natuurlijk is servio dan weer aanwezigquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:16 schreef kahaarin het volgende:
Nog even snel wat eten/drinken:
[ afbeelding ]
Dat was in de vorige versie, ik meen de Portugese, kan ook de Franse zijn geweest.quote:
hier in france hebben ze dat ook gedaanquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:18 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat was in de vorige versie, ik meen de Portugese, kan ook de Franse zijn geweest.![]()
Zwemteam KvdW nu.
weer mooi op tijd ingelogt!quote:
Supertrash bedoel jequote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:20 schreef PoezeligDing het volgende:
TrailerTrash verkoopt geen sportkleding?
Stoere opdracht, vandaar dat het zwemteam groter is dan, die hebben meer kans op onderkoeling.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:19 schreef bollokus het volgende:
[..]
hier in france hebben ze dat ook gedaan
Vind Joan een aso, dus TrailerTrash.quote:
Grote bek heeft ze idd maar klein hartjequote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:21 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Vind Joan een aso, dus TrailerTrash.
Plastic Fantastic!quote:
deftige sportstappersquote:
Geen idee, denk dat alle teams eerst naar de KvdW moeten.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:20 schreef Stranger het volgende:
Zeg hoe laat begint dit geintje? Moet nog een uur werken
ik probeer het nog een keer te vragen ?!?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:11 schreef bollokus het volgende:
weet iemand waar ik het draadje over caps maken kanvinden....... ga ik dat ook eens proberen
nog niks! maar als het goed is gaat er actie komenquote:
die zit er wel in... maar het fietsen danquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:24 schreef MargrietV het volgende:
Estafette clue Femke Heemskerk en Flipske
Er is nog niet over estafette gesprokenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:24 schreef MargrietV het volgende:
WUTquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:23 schreef kahaarin het volgende:
[..]
SST Triathlon, het zwemteam is nu in de KvdW.
Geen idee, we weten alleen dat er geld mee te verdienen is.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
WUT
Eindelijk actie
Wel 24 uur lang neem ik aan
Je kan gewoon gyazo downloaden, dat is een programma dat capt wat je selecteert en meteen uploadquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:23 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik probeer het nog een keer te vragen ?!?
En het fietsen dan? En het hardlopen?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:24 schreef MargrietV het volgende:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Ok, wie draagt die werkelijk afschuwelijke sneakers?
ze zei een half uurtje terug nog dat ze zo graag een missie wou!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:26 schreef Stranger het volgende:
[..]
Je kan gewoon gyazo downloaden, dat is een programma dat capt wat je selecteert en meteen upload
sorry voor het off-topic gesprek maar dat werkt hier niet, upload fail miksschien werkt het niet met win 7 of zo....quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:26 schreef Stranger het volgende:
[..]
Je kan gewoon gyazo downloaden, dat is een programma dat capt wat je selecteert en meteen upload
quote:
ow nog 3 kwartier en dan ga ik naar huis... heb het helemaal gehad hier. Lekker avondje sst kijkenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:25 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Geen idee, we weten alleen dat er geld mee te verdienen is.
Hmmzz ik heb win7 met firefox werkt perfect.. Volgens mij heb je in win7 ook gewoon een kniptooltje wat je kan gebruiken, moet je wel even zelf uploaden.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:29 schreef bollokus het volgende:
[..]
sorry voor het off-topic gesprek maar dat werkt hier niet, upload fail miksschien werkt het niet met win 7 of zo....
dat is een keer wat andersquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
ow nog 3 kwartier en dan ga ik naar huis... heb het helemaal gehad hier. Lekker avondje sst kijken
Streamers; hoe cappen/filmen jullie?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:23 schreef bollokus het volgende:
ik probeer het nog een keer te vragen ?!?
Win7 heeft een knipprogramma, klik op start en dan in het linkerrijtje, tenminste, daar staat die van mij.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:29 schreef bollokus het volgende:
[..]
sorry voor het off-topic gesprek maar dat werkt hier niet, upload fail miksschien werkt het niet met win 7 of zo....
die zocht ik thanksquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Streamers; hoe cappen/filmen jullie?
Gaan ze weer slapenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:32 schreef MargrietV het volgende:
Zijn ze vanavond eindelijk eens goed moe van dingen doen.
YW.quote:
Doe eens niet zo onaardig, het is een halve Fransoos ja.quote:
Psies, hooguit 3 uurtjes actief.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:33 schreef Stranger het volgende:
Maar het moet voor de uitzending klaar zijn omdat ze live de nominaties bekend willen maken
Misschien moeten alle teams 1,5u sporten. 1,5u zwemmen lijkt me toch wel iets zwaarder dan 1,5u fietsenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:33 schreef Stranger het volgende:
Maar het moet voor de uitzending klaar zijn omdat ze live de nominaties bekend willen maken
Die is alle drukte op de streams niet gewend?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:34 schreef MargrietV het volgende:
mijn hond rent al door de kamer, rondjes rond de eettafel
die is echt ideaal!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:31 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Win7 heeft een knipprogramma, klik op start en dan in het linkerrijtje, tenminste, daar staat die van mij.
daar heeft die van mij ook last van!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:35 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Die is alle drukte op de streams niet gewend?
Het gaat inmiddels hetzelfde als bij BB, 2 dagen later pas in de reguliere. Alphons heeft even met Hummie overlegd.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:33 schreef Stranger het volgende:
En bij de verhalen van Alex valt ze in slaap?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:37 schreef MargrietV het volgende:
de stem van Servio moet ze niet zo lol en gejank van Sofia vindt ze ook alarmerend lol.
Lol, onze vogels hebben ook iets tegen dat gefluit idd.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:36 schreef MargrietV het volgende:
wel gewend, maar met fluiten en bepaalde geluiden krijgt zij het op haar heupen.
Bij de volgende SL zorg jij maar voor streams! Het klinkt heel vermakelijk!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:39 schreef MargrietV het volgende:
Bij Alex is ze heel gezellig, wil ze op schoot en geaaid worden lol
Idd, 22.5 min pp, ik hoop wel dat ze tempo meten houden anders stelt het niets voor.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:40 schreef Visual het volgende:
Met 4 man anderhalf uur fietsen wat een uitdaging
Hummie toch ?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:43 schreef mootie het volgende:
Dit is wel heel eng.... er ligt niet een bewoner op bed.
Idd ik had hetzelfde idee 2 maanden geleden in Spanje was ook niet bepaald slim van mequote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:44 schreef beequeen het volgende:
Dat zwemmen lijkt mij echt zwaar kut. Het water is echt ijskoud.
Goed dat je dat eronder schreef, de helft loopt telkens weg.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:46 schreef kahaarin het volgende:
Lol, het fietsteam lijkt mij het gezelligst.![]()
[ afbeelding ]
NOT!
Ze zijn ondertussen een maand verder, de temperatuur in Portugal is gestegen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:47 schreef jurien het volgende:
Dat water is echt ijskoud... na deze actie 4 bewoners minder in het huis...
Doe zelf de kachel nog maar even wat hoger...
Flip was bang dat sommige 't niet aankonden, Sharon moest gespaard worden.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:47 schreef jurien het volgende:
Dat water is echt ijskoud... na deze actie 4 bewoners minder in het huis...
Doe zelf de kachel nog maar even wat hoger...
Sneu hoor.... je kunt toch een beetje aardig zijn?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:47 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Goed dat je dat eronder schreef, de helft loopt telkens weg.
\quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:48 schreef beequeen het volgende:
Lief dat Flip Sharon wil sparen bij het zwemmen.
LOL, Flip zwemt achteruit.quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:48 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Sneu hoor.... je kunt toch een beetje aardig zijn?
De zwemmers zijn leuk samen:
[ afbeelding ]
anderhalf uurquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:48 schreef Ireth het volgende:
Hoe lang moeten ze dit doen?? Weer een opdracht van 2 minuten ofzo?
Ja van 3 graden naar ongeveer 7 schat ik zo...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:48 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze zijn ondertussen een maand verder, de temperatuur in Portugal is gestegen.
quote:
Die is 1 van de 4 fietsers.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:50 schreef MissJ.24 het volgende:
Wat moest of moet Joanne doen? Mooi zitten wezen.
Ben je nou niet in beetje blij dat we jou niet kunnen cappen? Alhoewel, wie gruninger kinn doar wel teegnquote:
De bedoeling is dat ze gaat fietsen..quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:50 schreef MissJ.24 het volgende:
Wat moest of moet Joanne doen? Mooi zitten wezen.
Een peri-anaal abces!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:51 schreef MargrietV het volgende:
Gunt Joanna zadelijn en een grote blaar!
Iedereen die braaf meedoet gun ik 't bestequote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:51 schreef MargrietV het volgende:
Gunt Joanna zadelijn en een grote blaar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |