Lol, ik heb ze nog net kunnen schieten:quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh ja, dat is ook zo.
Plaatsnemen op de rode bank, dus Streamlock.
triatlonquote:
Nee, dan liever die jankstem van Mo, die monotone kriebelstem van Laura of die saaie vervelende zaadstem van Sophia..quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:02 schreef capuchon het volgende:
Sharon houd je grote tyfussmoel ff, godverdomme wat heb ik daar een hekel aan!
fietsenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:04 schreef kahaarin het volgende:
Kies een zwemteam van 5 personen een fiets en een hardloopteam van 4 personen.
ook goedemiddagquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:02 schreef capuchon het volgende:
Sharon houd je grote tyfussmoel ff, godverdomme wat heb ik daar een hekel aan!
Zijn net wakker he, moeten eerst bijkomen, maar hebben daar vandaag geen tijd voor hehehequote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:06 schreef PoezeligDing het volgende:
Ze kijken niet echt blij of vergis ik me?
damn dat heb je goed gehoort ik wou het ook typen maar de stem was me te snel......quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:06 schreef afca_oc het volgende:
Zwemmen: Guido, Karim, Philip, Sharon en Gerard
Hardloop: Servio, Laura, Monique en Aafke
Fietsen: Maik, Sofia, Joanna en Alex
Lol, Maik op de fiets en Mo rennen?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:06 schreef afca_oc het volgende:
Zwemmen: Guido, Karim, Philip, Sharon en Gerard
Hardloop: Servio, Laura, Monique en Aafke
Fietsen: Maik, Sofia, Joanna en Alex
Wordt het hier misschien ook lekker druk, mooie streams dit.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb 't meteen in de update gegooid, iedereen schrikt zich een hoedje natuurlijk. Een opdracht.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:08 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, Maik op de fiets en Mo rennen?
Idd, ik werd er ook wakker vanquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb 't meteen in de update gegooid, iedereen schrikt zich een hoedje natuurlijk. Een opdracht.
jij ook al zo snelquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
een SS triatlonquote:
je bent nog op tijd!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:13 schreef xTamaratJj het volgende:
God waarom mis ik nou het stukje dat er iets gebeurt..
Vanmorgen wel, toen waren ze een beetje koeltjes, nadat ze in de KvdW waren geweest was het allemaal veel gezelliger, geen idee wat er is gebeurd.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:09 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Zijn ze al zo ver bij elkaar vandaan geweest vandaag?
gelukkig gaat het nog gebeuren dit is alleen maar voorbereidingquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:13 schreef xTamaratJj het volgende:
God waarom mis ik nou het stukje dat er iets gebeurt..
aaa schrijf je het zo. ik was al aan het twijfelenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:14 schreef Chanel5 het volgende:
Triathlon, 3 teams, fietsen, zwemmen en hardlopen.
nog niks genoemdquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat kunnen ze verdienen? Ik heb 't begin gemist.
natuurlijk is servio dan weer aanwezigquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:16 schreef kahaarin het volgende:
Nog even snel wat eten/drinken:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |