quote:
Zitten die kerels nu al die dagen met een loaded gun daar? kan het me echt niet voorstellenquote:
Ik ook niet echtquote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:11 schreef kaos- het volgende:
[..]
Zitten die kerels nu al die dagen met een loaded gun daar? kan het me echt niet voorstellen
Missie ' maak een secret story baby 'quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:09 schreef kahaarin het volgende:
Mo en Maik krijgen vast samen een missie oid.![]()
Niet al te voorspelbaar gelukkig.
in de live kwam een vraag met hoeveel piercings heeft de vrouw met de meeste.... of zoietsquote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:09 schreef D. het volgende:
[..]
Hij had een klusboek meegenomen?
En hoe komen ze er dan op dat iemand piercer zou zijn?
Ze mogen elkaar 1 week niet aanrakenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:09 schreef kahaarin het volgende:
Mo en Maik krijgen vast samen een missie oid.![]()
Niet al te voorspelbaar gelukkig.
Er zat bij de boodschappen ook een perforator en een nietmachine.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:14 schreef snetje het volgende:
[..]
in de live kwam een vraag met hoeveel piercings heeft de vrouw met de meeste.... of zoiets
Ja, klopt.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:14 schreef snetje het volgende:
[..]
in de live kwam een vraag met hoeveel piercings heeft de vrouw met de meeste.... of zoiets
Had ze eerder het lef om ongelukkig te kijken dan?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:15 schreef kahaarin het volgende:
Ze hebben het er over dat er veel dagboekvragen zijn gesteld:
[ afbeelding ]
Mo kijkt wel gelukkiger, misschien hebben ze een ongestoord momentje gekregen?
Het is een creatief met kurk boek?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:16 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, klopt.
Ik zag een zakmes met kurkentrekker op dat boek staan en trok mijn conclusies
Ze was een beetje koeltjes en ongemakkelijk met Maik.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:16 schreef Day het volgende:
[..]
Had ze eerder het lef om ongelukkig te kijken dan?
Joh echt? Ik vulde enkel jouw konclusietrekker opmerking aan.quote:
Ow, nou, in dat geval, dank jequote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:20 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Joh echt? Ik vulde enkel jouw konclusietrekker opmerking aan.Geheel off-topic en als conversatie, meer niet.
Nog niet bekendquote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:27 schreef Giggio het volgende:
is al bekend welke dames genomineerd zijn? ik hoop op Sofio.. aa en Servia... oo...
De redactie vindt dat Aafke eruit moet, zodat Flip en Jo aan hun lovestory kunnen beginnen?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:31 schreef Flashbox het volgende:
Wel toevallig dat ze nu ineens allemaal over een piercer praten. Ze hebben zeker opdracht gehad om het daar over te hebben. Het programma maakt tenslotte uit wanneer een geheim geraden wordt.
Ik dacht net gehoord te hebben van Maik dat hij niet genomineerd heeft, en het was hem ook niet aangeboden om dat te doen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:33 schreef Day het volgende:
[..]
De redactie vindt dat Aafke eruit moet, zodat Flip en Jo aan hun lovestory kunnen beginnen?![]()
![]()
Bijdeweg: mocht Maik nog nomineren?
Dat klopt idd, het lijkt wel of er sommige mensen af en toe even een duw in de goede richting krijgen in de KvdW.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:31 schreef Flashbox het volgende:
Wel toevallig dat ze nu ineens allemaal over een piercer praten. Ze hebben zeker opdracht gehad om het daar over te hebben. Het programma maakt tenslotte uit wanneer een geheim geraden wordt.
Het begint wel op te vallen dat dat altijd de zelfde personen zijn.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:35 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat klopt idd, het lijkt wel of er sommige mensen af en toe even een duw in de goede richting krijgen in de KvdW.
Karim en Gerard hebben het over de kijkers, de bewoners en clues:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De rest is of slimmer dan de anderen of te dom om te poepen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:37 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Het begint wel op te vallen dat dat altijd de zelfde personen zijn.
Zondag pas, het begin aardig op een bejaarde soos te lijken daar.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kijker bepaalt keuze missie: http://www.secretstory.nl/nieuws/851/Welke+missie+wordt+het%3F
Vanavond iig bekendmaking nominaties, en donderdag de zware exit, dus er gaat nog genoeg gebeuren!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:39 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Zondag pas, het begin aardig op een bejaarde soos te lijken daar.
Safe bets. Waar zijn de maden en de meelwormen?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kijker bepaalt keuze missie: http://www.secretstory.nl/nieuws/851/Welke+missie+wordt+het%3F
Net5 Maanvis, tere zieltjes...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Safe bets. Waar zijn de maden en de meelwormen?
Het is dan ook de eerste keer dat ze zoiets doen.quote:
Gestemd voor Karim. Laat die cry baby maar lekker blut blijven.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
baby steps wil je zeggen?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het is dan ook de eerste keer dat ze zoiets doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |