Het moet natuurlijk wél een beschaafd programma blijvenquote:
quote:
Lol, denk je serieus dat hij zich enkele keren 25 keer kan opdrukken?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:42 schreef Day het volgende:
[..]
Gestemd voor Karim. Laat die cry baby maar lekker blut blijven.
Guido is beresterk volgens mij, nouja na Maik danquote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:43 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, denk je serieus dat hij zich enkele keren 25 keer kan opdrukken?
Naar FOK!? Dat zou leuke opdrachten en stemmen opleveren.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
, als er veel gestemd wordt zullen ze 't wel uitbreiden.
Dat zijn zeker zware dingen voor de bewoners, waar de hoofdzaak bank hangen bij hoort. Dat zal wel weer spannende streams opleverenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:40 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Vanavond iig bekendmaking nominaties, en donderdag de zware exit, dus er gaat nog genoeg gebeuren!
Hij is toch van het trainen/fitnessen?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:43 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, denk je serieus dat hij zich enkele keren 25 keer kan opdrukken?
Kennelijk gebeurd er op dit moment niet zoveelquote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:45 schreef marky het volgende:
Moet er nu een stream op een lezende Gerard?
Ja, dat wel, alleen heeft hij hier bijzonder weinig fysieks laten zien, ik denk dat hij er mee op houdt omdat het gemeen is en omdat ze altijd hem moeten hebben. Hij krijgt er natuurlijk ook maar 1000 euro voor of zo, al nemen ze hem die 200 euro die hij nog in kluis heeft af, big deal. Vermoedelijk wordt dit weer een heerlijke afgang voor hem, vandaar dat ik op zijn opdracht heb gestemd.quote:
Die is ook leuk maar ik vind Guido in het zweet jagen leuker.quote:En ik vind die dansopdracht gewoon leuker.
Hmmmm, als je het zo bekijkt.........quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:51 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja, dat wel, alleen heeft hij hier bijzonder weinig fysieks laten zien, ik denk dat hij er mee op houdt omdat het gemeen is en omdat ze altijd hem moeten hebben. Hij krijgt er natuurlijk ook maar 1000 euro voor of zo, al nemen ze hem die 200 euro die hij nog in kluis heeft af, big deal. Vermoedelijk wordt dit weer een heerlijke afgang voor hem, vandaar dat ik op zijn opdracht heb gestemd.
[..]
Die is ook leuk maar ik vind Guido in het zweet jagen leuker.
Misschien lukt het hem wel.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:51 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja, dat wel, alleen heeft hij hier bijzonder weinig fysieks laten zien, ik denk dat hij er mee op houdt omdat het gemeen is en omdat ze altijd hem moeten hebben. Hij krijgt er natuurlijk ook maar 1000 euro voor of zo, al nemen ze hem die 200 euro die hij nog in kluis heeft af, big deal. Vermoedelijk wordt dit weer een heerlijke afgang voor hem, vandaar dat ik op zijn opdracht heb gestemd.
[..]
Die is ook leuk maar ik vind Guido in het zweet jagen leuker.
Lol, dan zien wij eens een keer een actieve Guido, 1 die niet gaapt of slaapt, als hij het haalt is het mij ook goed, dan verdient hij wat voor in zijn kluis.quote:
Armpje drukken lukte gisteren behoorlijk goedquote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:58 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, dan zien wij eens een keer een actieve Guido, 1 die niet gaapt of slaapt, als hij het haalt is het mij ook goed, dan verdient hij wat voor in zijn kluis.
Misschien heeft Servio iets voor zijn kluisje.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:58 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, dan zien wij eens een keer een actieve Guido, 1 die niet gaapt of slaapt, als hij het haalt is het mij ook goed, dan verdient hij wat voor in zijn kluis.
Guido is maar 5 minuten van de dag actiefquote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:58 schreef kahaarin het volgende:
[..]
komt omdat het geheim raden nog niet op tv is geweeestquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:00 schreef beequeen het volgende:
Guido's kluis is toch leeg? Stervio heeft op hem gedrukt. De SST site is wat langzaam met aanpassen.
Ja wat wil je daar nu mee zeggen? Dat heb ik ook wel gezien, en toen?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:00 schreef marky het volgende:
[..]
Armpje drukken lukte gisteren behoorlijk goed
Hij kan ook gewoon in de min tochquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:00 schreef beequeen het volgende:
Guido's kluis is toch leeg? Stervio heeft op hem gedrukt. De SST site is wat langzaam met aanpassen.
Oh ja, dat is ook zo.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:01 schreef Mellietje19 het volgende:
komt omdat het geheim raden nog niet op tv is geweeest
Lol, ik heb ze nog net kunnen schieten:quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh ja, dat is ook zo.
Plaatsnemen op de rode bank, dus Streamlock.
triatlonquote:
Nee, dan liever die jankstem van Mo, die monotone kriebelstem van Laura of die saaie vervelende zaadstem van Sophia..quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:02 schreef capuchon het volgende:
Sharon houd je grote tyfussmoel ff, godverdomme wat heb ik daar een hekel aan!
fietsenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:04 schreef kahaarin het volgende:
Kies een zwemteam van 5 personen een fiets en een hardloopteam van 4 personen.
ook goedemiddagquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:02 schreef capuchon het volgende:
Sharon houd je grote tyfussmoel ff, godverdomme wat heb ik daar een hekel aan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |