Zijn net wakker he, moeten eerst bijkomen, maar hebben daar vandaag geen tijd voor hehehequote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:06 schreef PoezeligDing het volgende:
Ze kijken niet echt blij of vergis ik me?
damn dat heb je goed gehoort ik wou het ook typen maar de stem was me te snel......quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:06 schreef afca_oc het volgende:
Zwemmen: Guido, Karim, Philip, Sharon en Gerard
Hardloop: Servio, Laura, Monique en Aafke
Fietsen: Maik, Sofia, Joanna en Alex
Lol, Maik op de fiets en Mo rennen?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:06 schreef afca_oc het volgende:
Zwemmen: Guido, Karim, Philip, Sharon en Gerard
Hardloop: Servio, Laura, Monique en Aafke
Fietsen: Maik, Sofia, Joanna en Alex
Wordt het hier misschien ook lekker druk, mooie streams dit.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb 't meteen in de update gegooid, iedereen schrikt zich een hoedje natuurlijk. Een opdracht.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:08 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, Maik op de fiets en Mo rennen?
Idd, ik werd er ook wakker vanquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb 't meteen in de update gegooid, iedereen schrikt zich een hoedje natuurlijk. Een opdracht.
jij ook al zo snelquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |