Lol, onze vogels hebben ook iets tegen dat gefluit idd.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:36 schreef MargrietV het volgende:
wel gewend, maar met fluiten en bepaalde geluiden krijgt zij het op haar heupen.
Bij de volgende SL zorg jij maar voor streams! Het klinkt heel vermakelijk!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:39 schreef MargrietV het volgende:
Bij Alex is ze heel gezellig, wil ze op schoot en geaaid worden lol
Idd, 22.5 min pp, ik hoop wel dat ze tempo meten houden anders stelt het niets voor.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:40 schreef Visual het volgende:
Met 4 man anderhalf uur fietsen wat een uitdaging
Hummie toch ?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:43 schreef mootie het volgende:
Dit is wel heel eng.... er ligt niet een bewoner op bed.
Idd ik had hetzelfde idee 2 maanden geleden in Spanje was ook niet bepaald slim van mequote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:44 schreef beequeen het volgende:
Dat zwemmen lijkt mij echt zwaar kut. Het water is echt ijskoud.
Goed dat je dat eronder schreef, de helft loopt telkens weg.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:46 schreef kahaarin het volgende:
Lol, het fietsteam lijkt mij het gezelligst.![]()
[ afbeelding ]
NOT!
Ze zijn ondertussen een maand verder, de temperatuur in Portugal is gestegen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:47 schreef jurien het volgende:
Dat water is echt ijskoud... na deze actie 4 bewoners minder in het huis...
Doe zelf de kachel nog maar even wat hoger...
Flip was bang dat sommige 't niet aankonden, Sharon moest gespaard worden.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:47 schreef jurien het volgende:
Dat water is echt ijskoud... na deze actie 4 bewoners minder in het huis...
Doe zelf de kachel nog maar even wat hoger...
Sneu hoor.... je kunt toch een beetje aardig zijn?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:47 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Goed dat je dat eronder schreef, de helft loopt telkens weg.
\quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:48 schreef beequeen het volgende:
Lief dat Flip Sharon wil sparen bij het zwemmen.
LOL, Flip zwemt achteruit.quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:48 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Sneu hoor.... je kunt toch een beetje aardig zijn?
De zwemmers zijn leuk samen:
[ afbeelding ]
anderhalf uurquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:48 schreef Ireth het volgende:
Hoe lang moeten ze dit doen?? Weer een opdracht van 2 minuten ofzo?
Ja van 3 graden naar ongeveer 7 schat ik zo...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:48 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze zijn ondertussen een maand verder, de temperatuur in Portugal is gestegen.
quote:
Die is 1 van de 4 fietsers.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:50 schreef MissJ.24 het volgende:
Wat moest of moet Joanne doen? Mooi zitten wezen.
Ben je nou niet in beetje blij dat we jou niet kunnen cappen? Alhoewel, wie gruninger kinn doar wel teegnquote:
De bedoeling is dat ze gaat fietsen..quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:50 schreef MissJ.24 het volgende:
Wat moest of moet Joanne doen? Mooi zitten wezen.
Een peri-anaal abces!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:51 schreef MargrietV het volgende:
Gunt Joanna zadelijn en een grote blaar!
Iedereen die braaf meedoet gun ik 't bestequote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:51 schreef MargrietV het volgende:
Gunt Joanna zadelijn en een grote blaar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |