Hmmzz ik heb win7 met firefox werkt perfect.. Volgens mij heb je in win7 ook gewoon een kniptooltje wat je kan gebruiken, moet je wel even zelf uploaden.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:29 schreef bollokus het volgende:
[..]
sorry voor het off-topic gesprek maar dat werkt hier niet, upload fail miksschien werkt het niet met win 7 of zo....
dat is een keer wat andersquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
ow nog 3 kwartier en dan ga ik naar huis... heb het helemaal gehad hier. Lekker avondje sst kijken
Streamers; hoe cappen/filmen jullie?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:23 schreef bollokus het volgende:
ik probeer het nog een keer te vragen ?!?
Win7 heeft een knipprogramma, klik op start en dan in het linkerrijtje, tenminste, daar staat die van mij.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:29 schreef bollokus het volgende:
[..]
sorry voor het off-topic gesprek maar dat werkt hier niet, upload fail miksschien werkt het niet met win 7 of zo....
die zocht ik thanksquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Streamers; hoe cappen/filmen jullie?
Gaan ze weer slapenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:32 schreef MargrietV het volgende:
Zijn ze vanavond eindelijk eens goed moe van dingen doen.
YW.quote:
Doe eens niet zo onaardig, het is een halve Fransoos ja.quote:
Psies, hooguit 3 uurtjes actief.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:33 schreef Stranger het volgende:
Maar het moet voor de uitzending klaar zijn omdat ze live de nominaties bekend willen maken
Misschien moeten alle teams 1,5u sporten. 1,5u zwemmen lijkt me toch wel iets zwaarder dan 1,5u fietsenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:33 schreef Stranger het volgende:
Maar het moet voor de uitzending klaar zijn omdat ze live de nominaties bekend willen maken
Die is alle drukte op de streams niet gewend?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:34 schreef MargrietV het volgende:
mijn hond rent al door de kamer, rondjes rond de eettafel
die is echt ideaal!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:31 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Win7 heeft een knipprogramma, klik op start en dan in het linkerrijtje, tenminste, daar staat die van mij.
daar heeft die van mij ook last van!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:35 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Die is alle drukte op de streams niet gewend?
Het gaat inmiddels hetzelfde als bij BB, 2 dagen later pas in de reguliere. Alphons heeft even met Hummie overlegd.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:33 schreef Stranger het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |