Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
en dan ga je daarna naar de tandarts voor een nieuw gebitjequote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:50 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Weet jij wat jij tegen dat soort mensen moet zeggen Rocknijnjte. NEEHEE JIJ TREKT VOLLE ZALEN. en dan steek jij jouw tong uit.
Nee hoor ik niet want ik heb tegen Rocknijntje gezegd dat zei dat moet zeggen. Duhusquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en dan ga je daarna naar de tandarts voor een nieuw gebitje
Deze was eerderquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:07 schreef Enfermera het volgende:
Eh, deze dus, en niet die van Rocknijn?
Ik ging gewoon mobiel een nieuwe openen, zo lang duurde hetquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:07 schreef Enfermera het volgende:
Eh, deze dus, en niet die van Rocknijn?
quote:
Pgrquote:
*relt*quote:
XDquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ging gewoon mobiel een nieuwe openen, zo lang duurde het
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:01 schreef Bos81 het volgende:
Wiki + OP gedaan. Wie had de vorige keer de wiki aangepast. DIe had bij het laatste topic 1313 neergezet ipv 3013, was er nog bijna ingetrapt ook..
nou er stond iets over nu weer lief doen en dat we maar moesten teruglezen. Dus ik verwachtte n rel, maar die was er nietquote:
o, dus ik hoef ook niet terug te lezen....quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:14 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nou er stond iets over nu weer lief doen en dat we maar moesten teruglezen. Dus ik verwachtte n rel, maar die was er niet
quote:
nopequote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
o, dus ik hoef ook niet terug te lezen....
ik welquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:22 schreef RockNijntje het volgende:
Is iedereen bang geworden van Koen666 ofzo?
Op een mooie avond heet de toekomst verleden tijd. Dan draait men zich om en kijkt men terug op zijn jeugdquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:22 schreef RockNijntje het volgende:
Is iedereen bang geworden van Koen666 ofzo?
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:23 schreef DaMart het volgende:
Het topic van ongeduldignijntje heb ik maar gesloten!
Goed zoquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:23 schreef DaMart het volgende:
Het topic van ongeduldignijntje heb ik maar gesloten!
En meteen de statssite bijgewerkt... die had de verkeerde weer geïndexerd en er stonden 2 topics onvolledig in... de KSC-stats van gisteren kloppen nu dus ook weer.quote:
Okee...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:26 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Op een mooie avond heet de toekomst verleden tijd. Dan draait men zich om en kijkt men terug op zijn jeugd
later als je groot bent snap je mquote:
waarin je je nergens druk over hoeft te maken en alles voor je gefixed wordquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
De jeugd is de wervelwind van het leven.
vroeger...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:32 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
waarin je je nergens druk over hoeft te maken en alles voor je gefixed word
Wel okay hoor en ja aan het werk maar nu eventjes nietquote:
stuartquote:
Dat is wel heel snel gegaan zegquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:38 schreef Panda72 het volgende:
GVD GVD GVD WAT IS HET LEVEN SOMS TOCH ONEERLIJK. Net te horen gekregen dat een oud collega is overleden aan darmkanker. 34 jaar 2 kinderen van 6 en 8 jaar. Gisternacht is ze opgenomen en nu is ze opeens overleden.. Oh wat ben ik BOOS om zoveel veel oneerlijkheid. Ze was zo lief, de grootste klootzakken blijven in leven en zij gaat dood.
![]()
Gecondoleerdquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:38 schreef Panda72 het volgende:
GVD GVD GVD WAT IS HET LEVEN SOMS TOCH ONEERLIJK. Net te horen gekregen dat een oud collega is overleden aan darmkanker. 34 jaar 2 kinderen van 6 en 8 jaar. Gisternacht is ze opgenomen en nu is ze opeens overleden.. Oh wat ben ik BOOS om zoveel veel oneerlijkheid. Ze was zo lief, de grootste klootzakken blijven in leven en zij gaat dood.
![]()
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:38 schreef Panda72 het volgende:
![]()
jemig meid dat is wel erg snelquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:38 schreef Panda72 het volgende:
![]()
dat is jongquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:38 schreef Panda72 het volgende:
![]()
Ja wij wisten niet eens dat ze in het ziekenhuis lagquote:
Intens triest vind ik als op zo'n jonge leeftijd je dat overkomt. Ik weet dat boos hierover zijn niet helpt maar je voelt je zo machteloos.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat heb ik nu ook, een dochter van een ex-collega (ze is volgens mij nog niet officeel weg, maar lang en een te prive verhaal), die heeft een hersentumor. Kind is pas 18
Dit zijn altijd dat soort momenten dat je even flink wakker wordt geschudquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:41 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja wij wisten niet eens dat ze in het ziekenhuis lag
Ahquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wel okay hoor en ja aan het werk maar nu eventjes niet
Ach jeetjequote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:38 schreef Panda72 het volgende:
![]()
Nee, precies. Dat lijkt me zo erg. NIet alleen voor het meisje zelf, maar die ouders, broers/zussen, vrienden vriendinnen, wellicht heeft ze een vriendje..quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:42 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Intens triest vind ik als op zo'n jonge leeftijd je dat overkomt. Ik weet dat boos hierover zijn niet helpt maar je voelt je zo machteloos.
Maar even het geniale album Painkiller van Judas Priest aangezet..quote:
Het is het jaar van het konijn thoughquote:
Inderdaad ja.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dit zijn altijd dat soort momenten dat je even flink wakker wordt geschud
Oja ik moest dat ene nummer nog luisteren, hoe heette ie ook alweer?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maar even het geniale album Painkiller van Judas Priest aangezet..
Konijn is gelijk aan leed dusquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is het jaar van het konijn though
Nee hoor, dat is er namelijk altijd vrees ik!quote:
Inderdaad jaquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, precies. Dat lijkt me zo erg. NIet alleen voor het meisje zelf, maar die ouders, broers/zussen, vrienden vriendinnen, wellicht heeft ze een vriendje..
... .
Angel (staat op Angel of Retribution)quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oja ik moest dat ene nummer nog luisteren, hoe heette ie ook alweer?
Ik ben jarig in het jaar van het konijnquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is er namelijk altijd vrees ik!
Wat dan?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:50 schreef Stuart het volgende:
Ik heb net maar hydrocortisone cream op mijn bek gesmeerd in de hoop dat het helpt
En dat zal hopelijk nog veel vaker gebeurenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ben jarig in het jaar van het konijn
Ik ookquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ben jarig in het jaar van het konijn
Mijn mond blijft in mijn mondhoek stukspringen en bloeden en niets helpt dus nu heb ik er maar hydrocortisone cream op gesmeerd. Ook niet goed natuurlijk maar eens kijken of dat iets doetquote:
Dat is inderdaad wel een mooi nummer jaquote:
Purol doet wonderenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mijn mond blijft in mijn mondhoek stukspringen en bloeden en niets helpt dus nu heb ik er maar hydrocortisone cream op gesmeerd. Ook niet goed natuurlijk maar eens kijken of dat iets doet
Hij zal wel onveilig gezoend hebbenquote:
Ik heb al Vaseline geprobeerd. Dat is toch hetzelfdequote:
Oh da's niet zo mooi...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mijn mond blijft in mijn mondhoek stukspringen en bloeden en niets helpt dus nu heb ik er maar hydrocortisone cream op gesmeerd. Ook niet goed natuurlijk maar eens kijken of dat iets doet
Ach, als dit ook niets helpt ga ik wel naar de dokterquote:
Wel dokter Oei dan he?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ach, als dit ook niets helpt ga ik wel naar de dokter
sudocremequote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ach, als dit ook niets helpt ga ik wel naar de dokter
ben ik vroeger ook eens geweest , die chirurg heette oei... vond ik doodeng als kindquote:
Geen idee... ik gebruik altijd purol en dat helpt...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb al Vaseline geprobeerd. Dat is toch hetzelfde
whehequote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:02 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ben ik vroeger ook eens geweest , die chirurg heette oei... vond ik doodeng als kind
Daar hebben we er hier genoeg vanquote:
Dat verkopen ze hier wel. Ga ik overmorgen halen als dit niet werkt. Thanksquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
sudocrememaar dat kan ook omdat ik een vakidioot ben
Fanatiek hoorquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:05 schreef RockNijntje het volgende:
er loopt hier een kleuter in zijn onderbroek over straat!!![]()
Oooh, dan 'snack' je toch gewoon evenquote:
Ja ik heb een muesli reep opquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, dan 'snack' je toch gewoon even![]()
Inderdaad, het mag van mij wel weer weekend zijnquote:
Ohjaaaaquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:11 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Inderdaad, het mag van mij wel weer weekend zijn
Druk bezig met afvallenquote:
hahaha je hebt gelijkquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:11 schreef Stuart het volgende:
Ik heb nog iets van 8 Lottery tickets in mijn portemonnee zitten waarvan ik de uitslag niet heb bekeken. Somehow vind ik het leuk/spannend om in de waan te leven dat ik heel misschien wel een aardige prijs heb gewonnen
En dan komt zo'n moment dat je al die tickets controleert en dat je helemaal NIETS heb gewonnen
Zeur niet en kijk gewoonquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:11 schreef Stuart het volgende:
Ik heb nog iets van 8 Lottery tickets in mijn portemonnee zitten waarvan ik de uitslag niet heb bekeken. Somehow vind ik het leuk/spannend om in de waan te leven dat ik heel misschien wel een aardige prijs heb gewonnen
En dan komt zo'n moment dat je al die tickets controleert en dat je helemaal NIETS heb gewonnen
Maar dat haalt dan 8 weken weg van een goed gevoel om jezelf voor de gek te houdenquote:
misschien heft Stu intussen genoeg geld om de hele KSC mee te nemen naar een tropisch eilandquote:
Ja zeker. Ik leef nu echt naar volgende week dinsdag toe. De dag dat ik dus 30 ga worden..quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:11 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Inderdaad, het mag van mij wel weer weekend zijn
Ja, die gedachte kan ik nu nog hebben nu ik nog niet heb gekekenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
misschien heft Stu intussen genoeg geld om de hele KSC mee te nemen naar een tropisch eiland
ik kom toch niet naar meets, zelfs geen tropischequote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
misschien heft Stu intussen genoeg geld om de hele KSC mee te nemen naar een tropisch eiland
Stel dat je iets gewonnen hebtquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar dat haalt dan 8 weken weg van een goed gevoel om jezelf voor de gek te houden
hele KSC minus een paar danquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
ik kom toch niet naar meets, zelfs geen tropische
Waarom niet?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
ik kom toch niet naar meets, zelfs geen tropische
komt omdat ik mobiel zit, dan kijk ik om de 2 uur even ofzoquote:
maar je had wel geopend dus ik dacht dat je hem gelezen hadquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
komt omdat ik mobiel zit, dan kijk ik om de 2 uur even ofzo
ik werd gewoon ongeduldigquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar je had wel geopend dus ik dacht dat je hem gelezen had
Zijn jullie ook nog eng?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klein meissie versus al die enge volwassenen
Ja, stel inderdaad dat je al 8 weken met een briefje in je portemonnee rondloopt die 4 miljoen waard isquote:
Die weten niet eens dat ik Fokquote:
Dat is misschien maar goed ookquote:
Ja. in feite ben ik een man van 45 en geil op jonge meisjes..quote:
Omgquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, stel inderdaad dat je al 8 weken met een briefje in je portemonnee rondloopt die 4 miljoen waard is![]()
Woohooquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja. in feite ben ik een man van 45 en geil op jonge meisjes..
Dat danquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Omg![]()
![]()
En trouwens, 'een briefje die'
quote:
lijkt me echt bizarquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, stel inderdaad dat je al 8 weken met een briefje in je portemonnee rondloopt die 4 miljoen waard is![]()
Ja, mij ookquote:
Doen ze niet, zijn ze te dom voorquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is misschien maar goed ook
Jij weet ook niet dat zij ook Fok!ken![]()
Ze hoeft ook niet alles te weten. Dan is er niets spannend meerquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:20 schreef Koen66 het volgende:
ach, mijn vrouw weet ook niks van Fok
Denk ik
ik ken mezelf, pas na as zaterdag kan ik je over een aantal andderen iets vertellenquote:
Nee hoor. ik ben echt bijna 30 en word echt niet warm van jonge kinderenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat denk jijquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Doen ze niet, zijn ze te dom voor
we geloofden je ook heul nietquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee hoor. ik ben echt bijna 30 en word echt niet warm van jonge kinderen
Dan zie je er wel jong uit voor iemand van 45quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
ze weet wel dat ik chat trouwens maar geen idee waarquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ze hoeft ook niet alles te weten. Dan is er niets spannend meer
Ik zou geen 'woohoo'quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Op Cu2nightquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ze weet wel dat ik chat trouwens maar geen idee waar
Wel van oude kinderenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
het boeit d'r niet, heb wel eens geroepen 'chat eens mee' maar het interesseert d'r gewoon nietquote:
Dat kan natuurlijkquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het boeit d'r niet, heb wel eens geroepen 'chat eens mee' maar het interesseert d'r gewoon niet
Alleen goede dingen he?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ken mezelf, pas na as zaterdag kan ik je over een aantal andderen iets vertellen
Nee weet ik. Jij hebt me in het echt gezien, dus je weet denk ik wel een klein beetje hoe ik ben enzo..quote:
ze kan zich ook de behoefte niet voorstellen om mensen dan ook echt IRL te willen zienquote:
Vond het al een vreemde reactiequote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zou geen 'woohoo'posten als ik je zou hebben geloofd
![]()
Ik geloof dat ik ook nog wel haar onbegrip kan begrijpen. Als je er immers zelf niets mee hebt of doet zal dat ook veel moeilijker zijn om te begrijpenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ze kan zich ook de behoefte niet voorstellen om mensen dan ook echt IRL te willen zien
Ik denk dat ik het pas echt warm krijg van iemand als ze boven de 20-21 is..quote:
He gatsiequote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Natuurlijk zou dat een zieke reactie zijn!quote:
en als ze er ook een beetje uitziet, er zijn er zat waar ik het totaal niet warm van krijgquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het pas echt warm krijg van iemand als ze boven de 20-21 is..
Dat klinkt heel wat gezonderquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het pas echt warm krijg van iemand als ze boven de 20-21 is..
Dat uiteraardquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en als ze er ook een beetje uitziet, er zijn er zat waar ik het totaal niet warm van krijg
quote:
Ja, Vaseline geprobeerd en de afgelopen 4 weken Centrum Advance geslikt (vitaminepillen) en ik eet ook heel gezond eigenlijk. Geen idee waar het door komt though maar het kan flink zeer doen somsquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:25 schreef Enfermera het volgende:
[..]
He gatsieVervelend joh! Vaseline ook al geprobeerd zeker?
Heb je geen vitaminen/mineralentekort? Ik meen me te herinneren dat dat wellicht ook kan zorgen voor kapotte mondhoeken.. Maar weet ik niet zeker
Een beetje 'woohoo, nog zo een als mij'quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Natuurlijk zou dat een zieke reactie zijn!
Nou, als ik zou weten dat er een pedofiel in 'mijn' wijk zou wonen dan zou ik hem het leven echt onmogelijk maken. Ik zou echt elke dag je ramen ingooien en op je auto springenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Een beetje 'woohoo, nog zo een als mij'
Een kindervriendquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, als ik zou weten dat er een pedofiel in 'mijn' wijk zou wonen dan zou ik hem het leven echt onmogelijk maken. Ik zou echt elke dag je ramen ingooien en op je auto springen![]()
![]()
Niemand verwacht zoiets van nette Stu dus ik lul me er wel uit
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, als ik zou weten dat er een pedofiel in 'mijn' wijk zou wonen dan zou ik hem het leven echt onmogelijk maken. Ik zou echt elke dag je ramen ingooien en op je auto springen![]()
![]()
tegenwoordig is term 'kindervriend' idd ook wat twijfelachtig gewordenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Een kindervriend(op de goede manier dan
)
Mag nog wel voor een hondquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
tegenwoordig is term 'kindervriend' idd ook wat twijfelachtig geworden
Daarom zette ik het er maar even achterquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
of een beerquote:
Ik weet niet, Iemand met pedofiele gedachtes is gewoon goed ziek. Zolang hij dat zelf maar weet en zich in kan houden, zou ik hem gewoon met rust laten..quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
![]()
Er stond er vroeger wel eens een bij school, geen idee wat er met hem gebeurd is, maar hij was ineens wegquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:31 schreef Stuart het volgende:
Nee, serieus, dat zou niet genoeg voor me zijn eigenlijk om dat te doen. Zo iemand moet gewoon kapot
Stu in de buurt geweest?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Er stond er vroeger wel eens een bij school, geen idee wat er met hem gebeurd is, maar hij was ineens weg
Pedobearquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Ik bedoel dan ook wel iemand die zich heeft vergrepen anders weet je dat soort dingen toch nietquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik weet niet, Iemand met pedofiele gedachtes is gewoon goed ziek. Zolang hij dat zelf maar weet en zich in kan houden, zou ik hem gewoon met rust laten..
Zo hoort het ook. Stilletjes opruimenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Er stond er vroeger wel eens een bij school, geen idee wat er met hem gebeurd is, maar hij was ineens weg
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
PedobearJa, dieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
Opruimdienst of verdelgingsdienstquote:
Ja, okee vaak wordt toch gezegd dat iemand heeft vastgezeten voor pedofilie?. Als hij dan zijn tweede kans krijgt, moet het leven hem niet meteen onmogelijk worden gemaakt natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik bedoel dan ook wel iemand die zich heeft vergrepen anders weet je dat soort dingen toch niet
Op zich mag ik natuurlijk helemaal geen eigen rechter spelen en bladieblablabla maar ik zou gewoon niet langs zo iemand kunnen lopen en hem negeren
neem de ouders die dat niet geloven het niet kwalijk dat ze dat toch doenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, okee vaak wordt toch gezegd dat iemand heeft vastgezeten voor pedofilie?. Als hij dan zijn tweede kans krijgt, moet het leven hem niet meteen onmogelijk worden gemaakt natuurlijk.
Ja en nee. Gewoon een lastige kwestie..quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
neem de ouders die dat niet geloven het niet kwalijk dat ze dat toch doen
Ja, daar verschillen we dan van mening. Zulke mensen verdienen wat mij betreft geen 2e kansquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, okee vaak wordt toch gezegd dat iemand heeft vastgezeten voor pedofilie?. Als hij dan zijn tweede kans krijgt, moet het leven hem niet meteen onmogelijk worden gemaakt natuurlijk.
Dat snapte ik ook nog netquote:
Ik heb dat nog nooit meegemaakt eigenlijk, gelukkigquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:36 schreef RockNijntje het volgende:
Eigenlijk was het maar een enge basisschool, stond ook een keer een potloodventer () maar die rende weg toen wat kinderen hem uitlachte
Die kinderen hebben er overigens geen 'trauma' aan overgehouden, ze vonden het juist heel grappig
Ik was er gelukkig niet bijquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb dat nog nooit meegemaakt eigenlijk, gelukkig
Jeetje, vervelend johquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, Vaseline geprobeerd en de afgelopen 4 weken Centrum Advance geslikt (vitaminepillen) en ik eet ook heel gezond eigenlijk. Geen idee waar het door komt though maar het kan flink zeer doen soms
Okee dan houden we er over opquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, daar verschillen we dan van mening. Zulke mensen verdienen wat mij betreft geen 2e kans
Maar goed, niet zo'n goed en gezellig onderwerp om dieper op in te gaan
Sorry hoor maar als ik dat zou zien bij een basisschool dan stamp ik 'em in mekaarquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:36 schreef RockNijntje het volgende:
Eigenlijk was het maar een enge basisschool, stond ook een keer een potloodventer () maar die rende weg toen wat kinderen hem uitlachte
Die kinderen hebben er overigens geen 'trauma' aan overgehouden, ze vonden het juist heel grappig
hij vroeg ze niet z'n potlood uit te proberen?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:36 schreef RockNijntje het volgende:
Nope, dat is de volgende stap waarschijnlijk. Ik heb die hydrocortisone cream ook helemaal niet voor mijn mond voorgeschreven gekregenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:38 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Jeetje, vervelend johAl naar de huisarts geweest?
Er kwamen ook al mensen naar buitenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Sorry hoor maar als ik dat zou zien bij een basisschool dan stamp ik 'em in mekaar
Mooiquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Er kwamen ook al mensen naar buiten
hij was meteen weg toen die kinderen begonnen te lachenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hij vroeg ze niet z'n potlood uit te proberen?
Okey dokey, tot later Koenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:41 schreef Koen66 het volgende:
ik ga nog ffhalen
en daarna afbouwen om via het datacenter richting Zoetermeer te koersen
okequote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:41 schreef Stuart het volgende:
Over 10 minuten ga ik weer aan de slag met mijn luie sodemieter
Zo'n reactie was er toen dus absoluut nietquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:41 schreef Koen66 het volgende:
potloodventers geilen voornamelijk op schrikreacties dacht ik zo
Dat gaat ik eens even tegen mijn mama zeggenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:44 schreef Stuart het volgende:
Blijkbaar is het 'Pancake Day' werd mij vanmorgen verteld
Je gaat aanbieden pannenkoeken te bakken voor je ouders? Aardig van jequote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat gaat ik eens even tegen mijn mama zeggen
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je gaat aanbieden pannenkoeken te bakken voor je ouders? Aardig van je.
Ja, maar ik had even hele andere dingen aan mijn hoofd, sorryquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Muck.
Mijn sms nog gekregen gisterenavond?
Muckquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:47 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja, maar ik had even hele andere dingen aan mijn hoofd, sorry
Ja, moet je doenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat gaat ik eens even tegen mijn mama zeggen
Woah ik kan echt geen pannekoeken bakkenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je gaat aanbieden pannenkoeken te bakken voor je ouders? Aardig van je.
Kan gebeurenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:47 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja, maar ik had even hele andere dingen aan mijn hoofd, sorry
Goede reden om vanavond te oefenen dus!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Woah ik kan echt geen pannekoeken bakken
Uhhuhquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:50 schreef RockNijntje het volgende:
woah soms ben je wel echt heel blij dat je enig kind bent![]()
Ik kan ze alleen opgooien en weer vangen, want dat kan de rest hier dan weer nietquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goede reden om vanavond te oefenen dus!
Ik geef nog wel even een gil vanavondquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kan gebeuren.
Maar als jullie nog ergens opgepikt willen worden, dan hoor ik het wel.
Je bent inderdaad erg enigquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:50 schreef RockNijntje het volgende:
woah soms ben je wel echt heel blij dat je enig kind bent![]()
Wat moet je doeeen?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:56 schreef Stuart het volgende:
Hmmmz, ik moet weer wat gaan doen maar heb geen zin
Ik moet nog heel veel doen, maar heb ook totaal geen zinquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:56 schreef Stuart het volgende:
Same here...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:56 schreef Stuart het volgende:
Ik moet weer gaan werken vrees ikquote:
werksequote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:56 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Same here...
Ja, ik ga maar eens naar mn werk.Tot later allemaal
Ook werkse danquote:
Je hebt toch leuk werk?quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:56 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Same here...
Ja, ik ga maar eens naar mn werk.Tot later allemaal
Doeidoeiquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:57 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat ook weer aan het werk. Tot vanavond misschien mensen![]()
Nog een half uur wok... je kan hetquote:
net een project terug gestuurd naar de tekentafelquote:
Goed bezigquote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
net een project terug gestuurd naar de tekentafel![]()
moet deze week livemaar de doorlooptijd is nu nog 6 weken....
* wel.o.k even onderduikt
perfectionisten ftwquote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Is het dan zo'n ramp?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:11 schreef Panda72 het volgende:
Waarschuw je je collega nog zo dat hij moet uitkijken dat hij niet struikelt met een doos gebak in zijn hand. Roept hij nog jaahaaa ik ben niet dom hoor. Stapt hij de lift in en.....
Hij is dus wel domquote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:11 schreef Panda72 het volgende:
Waarschuw je je collega nog zo dat hij moet uitkijken dat hij niet struikelt met een doos gebak in zijn hand. Roept hij nog jaahaaa ik ben niet dom hoor. Stapt hij de lift in en.....
Was mijn schuld denk ik want hij keek naar mijquote:
Zijn schuld, hij vielquote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:13 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Was mijn schuld denk ik want hij keek naar mij
Ach ja ik had toch al gehad duhusquote:
niet eens onhaalbare planning... onmogelijk projectquote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:08 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Goed bezigonhaalbare planningen, dagelijkse kost hier
quote:
voor mij niet maar voor de projectleider wel, die zoekt nu een excuusquote:
Dat zijn helemaal de leukste... Ik zit nu al anderhalf jaar op een project, waarvan inmiddels de slogan is: Murphy was an optimistquote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
niet eens onhaalbare planning... onmogelijk project![]()
dus opnieuw beginnen
[..]
[..]
voor mij niet maar voor de projectleider wel, die zoekt nu een excuus
Ga die lift schoonlikken danquote:
ik heb sinds 2 maanden een project dat al 3 4 jaar looptquote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:16 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat zijn helemaal de leukste... Ik zit nu al anderhalf jaar op een project, waarvan inmiddels de slogan is: Murphy was an optimist
hier ook al 4 projectleiders gehad... ik ben de enige die er vanaf het begin nog op zitquote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb sinds 2 maanden een project dat al 3 4 jaar loopten de 6de projectleider heeft
maar ik zal hem af krijgen
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |