Nou, als ik zou weten dat er een pedofiel in 'mijn' wijk zou wonen dan zou ik hem het leven echt onmogelijk maken. Ik zou echt elke dag je ramen ingooien en op je auto springenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Een beetje 'woohoo, nog zo een als mij'
Een kindervriendquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, als ik zou weten dat er een pedofiel in 'mijn' wijk zou wonen dan zou ik hem het leven echt onmogelijk maken. Ik zou echt elke dag je ramen ingooien en op je auto springen![]()
![]()
Niemand verwacht zoiets van nette Stu dus ik lul me er wel uit
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, als ik zou weten dat er een pedofiel in 'mijn' wijk zou wonen dan zou ik hem het leven echt onmogelijk maken. Ik zou echt elke dag je ramen ingooien en op je auto springen![]()
![]()
tegenwoordig is term 'kindervriend' idd ook wat twijfelachtig gewordenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Een kindervriend(op de goede manier dan
)
Mag nog wel voor een hondquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
tegenwoordig is term 'kindervriend' idd ook wat twijfelachtig geworden
Daarom zette ik het er maar even achterquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
of een beerquote:
Ik weet niet, Iemand met pedofiele gedachtes is gewoon goed ziek. Zolang hij dat zelf maar weet en zich in kan houden, zou ik hem gewoon met rust laten..quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
![]()
Er stond er vroeger wel eens een bij school, geen idee wat er met hem gebeurd is, maar hij was ineens wegquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:31 schreef Stuart het volgende:
Nee, serieus, dat zou niet genoeg voor me zijn eigenlijk om dat te doen. Zo iemand moet gewoon kapot
Stu in de buurt geweest?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Er stond er vroeger wel eens een bij school, geen idee wat er met hem gebeurd is, maar hij was ineens weg
Pedobearquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Ik bedoel dan ook wel iemand die zich heeft vergrepen anders weet je dat soort dingen toch nietquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik weet niet, Iemand met pedofiele gedachtes is gewoon goed ziek. Zolang hij dat zelf maar weet en zich in kan houden, zou ik hem gewoon met rust laten..
Zo hoort het ook. Stilletjes opruimenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Er stond er vroeger wel eens een bij school, geen idee wat er met hem gebeurd is, maar hij was ineens weg
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
PedobearJa, dieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
Opruimdienst of verdelgingsdienstquote:
Ja, okee vaak wordt toch gezegd dat iemand heeft vastgezeten voor pedofilie?. Als hij dan zijn tweede kans krijgt, moet het leven hem niet meteen onmogelijk worden gemaakt natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik bedoel dan ook wel iemand die zich heeft vergrepen anders weet je dat soort dingen toch niet
Op zich mag ik natuurlijk helemaal geen eigen rechter spelen en bladieblablabla maar ik zou gewoon niet langs zo iemand kunnen lopen en hem negeren
neem de ouders die dat niet geloven het niet kwalijk dat ze dat toch doenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, okee vaak wordt toch gezegd dat iemand heeft vastgezeten voor pedofilie?. Als hij dan zijn tweede kans krijgt, moet het leven hem niet meteen onmogelijk worden gemaakt natuurlijk.
Ja en nee. Gewoon een lastige kwestie..quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
neem de ouders die dat niet geloven het niet kwalijk dat ze dat toch doen
Ja, daar verschillen we dan van mening. Zulke mensen verdienen wat mij betreft geen 2e kansquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, okee vaak wordt toch gezegd dat iemand heeft vastgezeten voor pedofilie?. Als hij dan zijn tweede kans krijgt, moet het leven hem niet meteen onmogelijk worden gemaakt natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |