Daar hebben we er hier genoeg vanquote:
Dat verkopen ze hier wel. Ga ik overmorgen halen als dit niet werkt. Thanksquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
sudocrememaar dat kan ook omdat ik een vakidioot ben
Fanatiek hoorquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:05 schreef RockNijntje het volgende:
er loopt hier een kleuter in zijn onderbroek over straat!!![]()
Oooh, dan 'snack' je toch gewoon evenquote:
Ja ik heb een muesli reep opquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, dan 'snack' je toch gewoon even![]()
Inderdaad, het mag van mij wel weer weekend zijnquote:
Ohjaaaaquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:11 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Inderdaad, het mag van mij wel weer weekend zijn
Druk bezig met afvallenquote:
hahaha je hebt gelijkquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:11 schreef Stuart het volgende:
Ik heb nog iets van 8 Lottery tickets in mijn portemonnee zitten waarvan ik de uitslag niet heb bekeken. Somehow vind ik het leuk/spannend om in de waan te leven dat ik heel misschien wel een aardige prijs heb gewonnen
En dan komt zo'n moment dat je al die tickets controleert en dat je helemaal NIETS heb gewonnen
Zeur niet en kijk gewoonquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:11 schreef Stuart het volgende:
Ik heb nog iets van 8 Lottery tickets in mijn portemonnee zitten waarvan ik de uitslag niet heb bekeken. Somehow vind ik het leuk/spannend om in de waan te leven dat ik heel misschien wel een aardige prijs heb gewonnen
En dan komt zo'n moment dat je al die tickets controleert en dat je helemaal NIETS heb gewonnen
Maar dat haalt dan 8 weken weg van een goed gevoel om jezelf voor de gek te houdenquote:
misschien heft Stu intussen genoeg geld om de hele KSC mee te nemen naar een tropisch eilandquote:
Ja zeker. Ik leef nu echt naar volgende week dinsdag toe. De dag dat ik dus 30 ga worden..quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:11 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Inderdaad, het mag van mij wel weer weekend zijn
Ja, die gedachte kan ik nu nog hebben nu ik nog niet heb gekekenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
misschien heft Stu intussen genoeg geld om de hele KSC mee te nemen naar een tropisch eiland
ik kom toch niet naar meets, zelfs geen tropischequote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
misschien heft Stu intussen genoeg geld om de hele KSC mee te nemen naar een tropisch eiland
Stel dat je iets gewonnen hebtquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar dat haalt dan 8 weken weg van een goed gevoel om jezelf voor de gek te houden
hele KSC minus een paar danquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
ik kom toch niet naar meets, zelfs geen tropische
Waarom niet?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
ik kom toch niet naar meets, zelfs geen tropische
komt omdat ik mobiel zit, dan kijk ik om de 2 uur even ofzoquote:
maar je had wel geopend dus ik dacht dat je hem gelezen hadquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
komt omdat ik mobiel zit, dan kijk ik om de 2 uur even ofzo
ik werd gewoon ongeduldigquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar je had wel geopend dus ik dacht dat je hem gelezen had
Zijn jullie ook nog eng?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klein meissie versus al die enge volwassenen
Ja, stel inderdaad dat je al 8 weken met een briefje in je portemonnee rondloopt die 4 miljoen waard isquote:
Die weten niet eens dat ik Fokquote:
Dat is misschien maar goed ookquote:
Ja. in feite ben ik een man van 45 en geil op jonge meisjes..quote:
Omgquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, stel inderdaad dat je al 8 weken met een briefje in je portemonnee rondloopt die 4 miljoen waard is![]()
Woohooquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja. in feite ben ik een man van 45 en geil op jonge meisjes..
Dat danquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Omg![]()
![]()
En trouwens, 'een briefje die'
quote:
lijkt me echt bizarquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, stel inderdaad dat je al 8 weken met een briefje in je portemonnee rondloopt die 4 miljoen waard is![]()
Ja, mij ookquote:
Doen ze niet, zijn ze te dom voorquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is misschien maar goed ook
Jij weet ook niet dat zij ook Fok!ken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |