Ja zeker. Ik leef nu echt naar volgende week dinsdag toe. De dag dat ik dus 30 ga worden..quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:11 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Inderdaad, het mag van mij wel weer weekend zijn
Ja, die gedachte kan ik nu nog hebben nu ik nog niet heb gekekenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
misschien heft Stu intussen genoeg geld om de hele KSC mee te nemen naar een tropisch eiland
ik kom toch niet naar meets, zelfs geen tropischequote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
misschien heft Stu intussen genoeg geld om de hele KSC mee te nemen naar een tropisch eiland
Stel dat je iets gewonnen hebtquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar dat haalt dan 8 weken weg van een goed gevoel om jezelf voor de gek te houden
hele KSC minus een paar danquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
ik kom toch niet naar meets, zelfs geen tropische
Waarom niet?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
ik kom toch niet naar meets, zelfs geen tropische
komt omdat ik mobiel zit, dan kijk ik om de 2 uur even ofzoquote:
maar je had wel geopend dus ik dacht dat je hem gelezen hadquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
komt omdat ik mobiel zit, dan kijk ik om de 2 uur even ofzo
ik werd gewoon ongeduldigquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar je had wel geopend dus ik dacht dat je hem gelezen had
Zijn jullie ook nog eng?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klein meissie versus al die enge volwassenen
Ja, stel inderdaad dat je al 8 weken met een briefje in je portemonnee rondloopt die 4 miljoen waard isquote:
Die weten niet eens dat ik Fokquote:
Dat is misschien maar goed ookquote:
Ja. in feite ben ik een man van 45 en geil op jonge meisjes..quote:
Omgquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, stel inderdaad dat je al 8 weken met een briefje in je portemonnee rondloopt die 4 miljoen waard is![]()
Woohooquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja. in feite ben ik een man van 45 en geil op jonge meisjes..
Dat danquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Omg![]()
![]()
En trouwens, 'een briefje die'
quote:
lijkt me echt bizarquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, stel inderdaad dat je al 8 weken met een briefje in je portemonnee rondloopt die 4 miljoen waard is![]()
Ja, mij ookquote:
Doen ze niet, zijn ze te dom voorquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is misschien maar goed ook
Jij weet ook niet dat zij ook Fok!ken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |