Ik heb al Vaseline geprobeerd. Dat is toch hetzelfdequote:
Oh da's niet zo mooi...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mijn mond blijft in mijn mondhoek stukspringen en bloeden en niets helpt dus nu heb ik er maar hydrocortisone cream op gesmeerd. Ook niet goed natuurlijk maar eens kijken of dat iets doet
Ach, als dit ook niets helpt ga ik wel naar de dokterquote:
Wel dokter Oei dan he?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ach, als dit ook niets helpt ga ik wel naar de dokter
sudocremequote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ach, als dit ook niets helpt ga ik wel naar de dokter
ben ik vroeger ook eens geweest , die chirurg heette oei... vond ik doodeng als kindquote:
Geen idee... ik gebruik altijd purol en dat helpt...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb al Vaseline geprobeerd. Dat is toch hetzelfde
whehequote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:02 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ben ik vroeger ook eens geweest , die chirurg heette oei... vond ik doodeng als kind
Daar hebben we er hier genoeg vanquote:
Dat verkopen ze hier wel. Ga ik overmorgen halen als dit niet werkt. Thanksquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
sudocrememaar dat kan ook omdat ik een vakidioot ben
Fanatiek hoorquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:05 schreef RockNijntje het volgende:
er loopt hier een kleuter in zijn onderbroek over straat!!![]()
Oooh, dan 'snack' je toch gewoon evenquote:
Ja ik heb een muesli reep opquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, dan 'snack' je toch gewoon even![]()
Inderdaad, het mag van mij wel weer weekend zijnquote:
Ohjaaaaquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:11 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Inderdaad, het mag van mij wel weer weekend zijn
Druk bezig met afvallenquote:
hahaha je hebt gelijkquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:11 schreef Stuart het volgende:
Ik heb nog iets van 8 Lottery tickets in mijn portemonnee zitten waarvan ik de uitslag niet heb bekeken. Somehow vind ik het leuk/spannend om in de waan te leven dat ik heel misschien wel een aardige prijs heb gewonnen
En dan komt zo'n moment dat je al die tickets controleert en dat je helemaal NIETS heb gewonnen
Zeur niet en kijk gewoonquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:11 schreef Stuart het volgende:
Ik heb nog iets van 8 Lottery tickets in mijn portemonnee zitten waarvan ik de uitslag niet heb bekeken. Somehow vind ik het leuk/spannend om in de waan te leven dat ik heel misschien wel een aardige prijs heb gewonnen
En dan komt zo'n moment dat je al die tickets controleert en dat je helemaal NIETS heb gewonnen
Maar dat haalt dan 8 weken weg van een goed gevoel om jezelf voor de gek te houdenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |