Wel okay hoor en ja aan het werk maar nu eventjes nietquote:
stuartquote:
Dat is wel heel snel gegaan zegquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:38 schreef Panda72 het volgende:
GVD GVD GVD WAT IS HET LEVEN SOMS TOCH ONEERLIJK. Net te horen gekregen dat een oud collega is overleden aan darmkanker. 34 jaar 2 kinderen van 6 en 8 jaar. Gisternacht is ze opgenomen en nu is ze opeens overleden.. Oh wat ben ik BOOS om zoveel veel oneerlijkheid. Ze was zo lief, de grootste klootzakken blijven in leven en zij gaat dood.
![]()
Gecondoleerdquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:38 schreef Panda72 het volgende:
GVD GVD GVD WAT IS HET LEVEN SOMS TOCH ONEERLIJK. Net te horen gekregen dat een oud collega is overleden aan darmkanker. 34 jaar 2 kinderen van 6 en 8 jaar. Gisternacht is ze opgenomen en nu is ze opeens overleden.. Oh wat ben ik BOOS om zoveel veel oneerlijkheid. Ze was zo lief, de grootste klootzakken blijven in leven en zij gaat dood.
![]()
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:38 schreef Panda72 het volgende:
![]()
jemig meid dat is wel erg snelquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:38 schreef Panda72 het volgende:
![]()
dat is jongquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:38 schreef Panda72 het volgende:
![]()
Ja wij wisten niet eens dat ze in het ziekenhuis lagquote:
Intens triest vind ik als op zo'n jonge leeftijd je dat overkomt. Ik weet dat boos hierover zijn niet helpt maar je voelt je zo machteloos.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat heb ik nu ook, een dochter van een ex-collega (ze is volgens mij nog niet officeel weg, maar lang en een te prive verhaal), die heeft een hersentumor. Kind is pas 18
Dit zijn altijd dat soort momenten dat je even flink wakker wordt geschudquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:41 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja wij wisten niet eens dat ze in het ziekenhuis lag
Ahquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wel okay hoor en ja aan het werk maar nu eventjes niet
Ach jeetjequote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:38 schreef Panda72 het volgende:
![]()
Nee, precies. Dat lijkt me zo erg. NIet alleen voor het meisje zelf, maar die ouders, broers/zussen, vrienden vriendinnen, wellicht heeft ze een vriendje..quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:42 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Intens triest vind ik als op zo'n jonge leeftijd je dat overkomt. Ik weet dat boos hierover zijn niet helpt maar je voelt je zo machteloos.
Maar even het geniale album Painkiller van Judas Priest aangezet..quote:
Het is het jaar van het konijn thoughquote:
Inderdaad ja.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dit zijn altijd dat soort momenten dat je even flink wakker wordt geschud
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |