Ze hoeft ook niet alles te weten. Dan is er niets spannend meerquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:20 schreef Koen66 het volgende:
ach, mijn vrouw weet ook niks van Fok
Denk ik
ik ken mezelf, pas na as zaterdag kan ik je over een aantal andderen iets vertellenquote:
Nee hoor. ik ben echt bijna 30 en word echt niet warm van jonge kinderenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja. in feite ben ik een man van 45 en geil op jonge meisjes..
Dat denk jijquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Doen ze niet, zijn ze te dom voor
we geloofden je ook heul nietquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee hoor. ik ben echt bijna 30 en word echt niet warm van jonge kinderen
Dan zie je er wel jong uit voor iemand van 45quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja. in feite ben ik een man van 45 en geil op jonge meisjes..
ze weet wel dat ik chat trouwens maar geen idee waarquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ze hoeft ook niet alles te weten. Dan is er niets spannend meer
Ik zou geen 'woohoo'quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Op Cu2nightquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ze weet wel dat ik chat trouwens maar geen idee waar
Wel van oude kinderenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
het boeit d'r niet, heb wel eens geroepen 'chat eens mee' maar het interesseert d'r gewoon nietquote:
Dat kan natuurlijkquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het boeit d'r niet, heb wel eens geroepen 'chat eens mee' maar het interesseert d'r gewoon niet
Alleen goede dingen he?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ken mezelf, pas na as zaterdag kan ik je over een aantal andderen iets vertellen
Nee weet ik. Jij hebt me in het echt gezien, dus je weet denk ik wel een klein beetje hoe ik ben enzo..quote:
ze kan zich ook de behoefte niet voorstellen om mensen dan ook echt IRL te willen zienquote:
Vond het al een vreemde reactiequote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zou geen 'woohoo'posten als ik je zou hebben geloofd
![]()
Ik geloof dat ik ook nog wel haar onbegrip kan begrijpen. Als je er immers zelf niets mee hebt of doet zal dat ook veel moeilijker zijn om te begrijpenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ze kan zich ook de behoefte niet voorstellen om mensen dan ook echt IRL te willen zien
Ik denk dat ik het pas echt warm krijg van iemand als ze boven de 20-21 is..quote:
He gatsiequote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mijn mond blijft in mijn mondhoek stukspringen en bloeden en niets helpt dus nu heb ik er maar hydrocortisone cream op gesmeerd. Ook niet goed natuurlijk maar eens kijken of dat iets doet
Natuurlijk zou dat een zieke reactie zijn!quote:
en als ze er ook een beetje uitziet, er zijn er zat waar ik het totaal niet warm van krijgquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het pas echt warm krijg van iemand als ze boven de 20-21 is..
Dat klinkt heel wat gezonderquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het pas echt warm krijg van iemand als ze boven de 20-21 is..
Dat uiteraardquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en als ze er ook een beetje uitziet, er zijn er zat waar ik het totaal niet warm van krijg
quote:
Ja, Vaseline geprobeerd en de afgelopen 4 weken Centrum Advance geslikt (vitaminepillen) en ik eet ook heel gezond eigenlijk. Geen idee waar het door komt though maar het kan flink zeer doen somsquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:25 schreef Enfermera het volgende:
[..]
He gatsieVervelend joh! Vaseline ook al geprobeerd zeker?
Heb je geen vitaminen/mineralentekort? Ik meen me te herinneren dat dat wellicht ook kan zorgen voor kapotte mondhoeken.. Maar weet ik niet zeker
Een beetje 'woohoo, nog zo een als mij'quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Natuurlijk zou dat een zieke reactie zijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |