quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:41 schreef Memmel het volgende:
Huup, ik moet natuurlijk nog op kraamvisite komen!
Outlet? Wie, wat, waar?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:32 schreef Memmel het volgende:
Ik ga dus naar Parijs vrijdag en dan wil ik in de outlet voor Morris en mijn man matching Vilebrequin swimshorts kopen. Dat lijkt me zo geestig.
zo wel BE?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:32 schreef Memmel het volgende:
Ik ga dus naar Parijs vrijdag en dan wil ik in de outlet voor Morris en mijn man matching Vilebrequin swimshorts kopen. Dat lijkt me zo geestig.
En deze vind ik leuk voor Morris:
En dees:
Of dit zo als setje:
En voor Anna:
Oeh, en deze:
En dan voor Morris deze:
Zo, ik ga denk ik failliet! Want dat is alleen nog maar de GAP. Dan ben ik nog niet eens bij andere winkels binnen geweest..
Die heb ik vorige week ook gekocht! De regular fit! Normaal 24,95 per stuk volgens mij. Hier was er geen slim fit, anders was die nog net iets beter geweestquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:16 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik heb zaterdag voor mijn jongens spijkerbroeken gekocht bij WE. Weet niet of het hier hoort of in het aanbiedingtopic, maar het is twee voor 29,95 nu. Ze hebben loose regular and slim fit, dus voor elk wat wils.
Volgens mij gaan de meeste meisjes gemiddeld genomen ergens rond de 1 jaar van 74 naar 80. Als je in je achterhoofd houdt dat ze maat 80 hebben zodra ze de 74 cm gepasseerd zijn that is.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:25 schreef becky27 het volgende:
Oh Noortje zit nu net in 74, hoe groot is de kans dat ze van de zomer in 80 zit (ik heb van de kraamvisite kleding gehad in 74 en dat heeft ze nu pas aan). Ik ben een beetje aan het rondneuzen op MP namelijk.
Nice! Ik ben ook erg fan van alleen een rompertje aan zomers.Daarom speur ik overal naar extra leuke rompers.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:59 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb een shitload aan rompers binnengekregen vandaag in een grotere maat. Veel meer heeft Ivan wat mij betreft niet nodig voor de zomer. Misschien koop ik er nog een vestje bij en wat luchtige broekjes.
Ohja, dus echt niks meer ontvangen?!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:07 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Leuk pakje voor Wolf! En het jasje vind ik ook leuk!
ik heb die MP-vrouw nog een mail gestuurd, dat ze maar erg gelukkig moest worden van het geld, als je toch op zo'n manier aan je geld moet komen....triest
quote:
ja sorry, we waren naar t ziekenhuis. En t peutertje is er wel eentje die een middagslaapje nodig heeft, ondanks dat ze nu in haar bedje net ligt te doen alsof dat niet zo isquote:
Van de Wibra vind ik de broekjes meestal echt als een zak vallen, totaal geen model. Hoewel ik er afgelopen zomer wel meerdere fijne korte broekjes vandaan had. Maar de lange vind ik niet mooi vallen van daar.quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:01 schreef Keshet het volgende:
Wolf! Wat staat dat groene pakje je leuk! Dat buikje.Ik verbaas me echt over de pasvorm van zijn jasje. Hij zit echt geweldig! Dat ken ik niet zo van de Wibra zeg maar.
Hebben jullie ook het idee dat kindjes sneller leren kruipen in blote beentjes dan wanneer ze kleding aanhebben? Je glijdt wat minder weg lijkt me?
das nie hip gekske, das per ongelukquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:25 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Amelie!! je lijkt echt groot zo!!
En huup! Je maakt gewoon een zigzagscheiding joh!!! Da's hip!
Euh ik weet het eigenlijk niet meer, een maand of 3 ofzo? Iets langer? Daarvoor liet ze het soms wel soms niet zitten. Nu gaat er nog steeds wel eens een staartje of knipje uit hoor, maar ik heb het idee dat er dan zo'n haartje scheef zit, je kent het gevoel, dat het trekt ofzo. Ik probeer het dus ook niet te strak in te doen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:42 schreef Sorbootje het volgende:
Sinds wanneer laat ze het zitten Huup? (maw, is er nog hoop voor mijn lade vol knipjes en strikjes?!)
Nou, inderdaad! Al die shirts met korte mouwen bleven in de kast hangen. Ik heb dus ook gewoon leuke rompers gekocht, en ik ben er niet zuinig mee geweest want ik heb gemerkt dat je er niet gauw te veel van hebt.quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:01 schreef Keshet het volgende:
Claudia, fijn dat je zoveel rompers hebt gehad!
Daar heb ik vorig jaar ook wel van geleerd hoor. Dan heb je een shitload aan kleertjes en dan is 't ineens 30 graden en dan heeft je muppet wekenlang bijna alleen maar rompertjes aan.![]()
Ik koop voor de zomer een paar rompertjes die er gewoon extra leuk uitzien. Qua extra kleding ben ik eigenlijk (denk ik) alleen nog op zoek naar korte broekjes.
Haha, lief dat je ernaar vraagt. Ze heeft vandaag een pasteltint aan en het staat weer voor geen meter. Hard roze en rood zijn in ieder geval een succes. Ik vind hard blauw ook mooi staan maar mijn lief niet. Wit doet het ook goed, vind ik.quote:Claudia, heb je Lena's kleur al gevonden?
Ajour of broderie? een van de twee denk k.quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:09 schreef Twinkly het volgende:
Rood en hard roze staan Lena heel mooi vind iken ik denk dat van die witte kleding met gaatjes erin (hoe heet dat ook alweer) ook heel mooi staat.
Ik heb een grijs-wit gestreept shirtje van de Hema geprobeerd en dat vind ik erg leuk staan, maar ook wel een tikkeltje jongensachtig. En er zitten rode accenten in, dus het is niet helemaal grijs. Ik heb nog een ander grijs shirtje van de Hema (met muis, oude collectie, is van Ivan geweest) en dat staat niet super maar is misschien ook niet meisjesachtig genoeg. De rompers van de Hema (antraciet (?) met blommen) staan wel leuk, vind ik!quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:10 schreef Jore het volgende:
Claudia, heb je al grijs (mêlee en antraciet) geprobeerd? Hier staan beide kleuren goed. Verder heeft ze vooral fuchsia, wit en aqua.
Daar ben ik juist weg van! Ik heb niet voor niets de Zara Lavender gekozen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:14 schreef huuphuup het volgende:
Een echte hekel heb ik aan van die lavendel-paars kleurendie vind ik gewoon echt niet mooi.
Vind ik ook heel mooi, die diepe kleuren. En het leuke is dat ze niet zo meisjesachtig zijn en wat meer variatie in je garderobe brengen. Ik moet ze hier echt eens proberen!quote:Ik ben fan voor allebei mijn meisjes van kobaltblauw, petrol en zeegroen of blauwgroen. Ik vind het zo mooi staan <3 en grijs en donkerbruin.
Dit was tegen mijn eigen verwachting in een hele tijd een van mn favoriete combinatiesquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:15 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Paars heb ik ook moeite mee. Al vind ik het soms ineens heel leuk, meestal bvind ik het niks.
ah ok duidelijkquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:37 schreef Memmel het volgende:
Huup, ik vind korenblauw iets minder intens dan kobalt.
Een dopje van de spa blauw is voor mij kobalt, koren is dan weer iets lichter dan dat.
Footooooo.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:34 schreef Sorbootje het volgende:
Jazeker! Maar dan vooral olijfgroen of donkergroen. Niet echt grasgroen. Staat haar érg mooi vind ik.
quote:
oh die deel ik met jequote:Op woensdag 9 maart 2011 19:56 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb er nog een: coltruien. Al vind ik dunne, strakke collen wel weer oké.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:59 schreef Keshet het volgende:
Vind ze het jasje inmiddels al leuk Groof?
Claudia, zoiets:
[ afbeelding ]
Jep. Connie Palmen had er een aan in DWDD zojuist. Het suffe is dat ik zelf ook een trui met zo'n uitgelubberde col heb, gewoon omdat ik hem dan op kan trekken tot over m'n neus.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:57 schreef Keshet het volgende:
Alle outfits zijn leuk Sorbo maar het knuffelgehalte op de tweede is érg hoog!
Je bedoelt van die uitgelubberde coltruien Claudia?
The horror!quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:59 schreef Keshet het volgende:
Vind ze het jasje inmiddels al leuk Groof?
Claudia, zoiets:
[ afbeelding ]
Heb ik ook ooit gehad. Dacht dat mijn lief het leuk zou vinden, maar die is zo mogelijk nog kritischer dan ik.quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:05 schreef Keshet het volgende:
Zo rond m'n 15e had ik ook wat gebreide coltruien, daar kon ik me ook zo heerlijk in verstoppen.Nu heb ik een trui met een soort col maar die wat bloter is rond m'n schouders. Daar ben ik nu weer erg fan van!
Die hangt bij mij tegenwoordig op m'n knieen, maar m'n gewone spijkerbroeken pas ik niet.quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:09 schreef huuphuup het volgende:
ik gebruik mn positiebroek nog steeds als coltrui claudia, no worries, you are not alone![]()
Ja, H&Mquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:05 schreef Sorbootje het volgende:
En die foto van S. had ik daar op facebook niet op gereageerd? Of heb ik dat alleen gedacht... dat heb ik best vaak dat ik een reactie denk, maar vervolgens niet typ... Anyway, ik moest zo lachen om die foto. Het jasje vind ik erg leuk, dat zou ik zelf voor Isabeau uit kunnen zoeken. Mooie kleur! H&M toch?
Nee. Vertel eens.quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:03 schreef Sorbootje het volgende:
Weet je wel hoe mooi ik jouw jongen vind? En zijn outfit ook?
hoe doen ze dat dan?quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:16 schreef Keshet het volgende:
Jij hebt helemaal geen vetrollen.![]()
Ik heb trouwens nieuwe slofjes voor Emma besteld. Als het goed is komen ze morgen binnen, ik ben erg benieuwd.
Waarschijnlijk worden over twee weken ook haar eerste echte schoentjes aangemeten. De levertijd daarvan is drie maanden.
Mette is ongeveer 10cm korter danquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:45 schreef Incantrix het volgende:
Ik ook Groofs
Laatste keer meten begin februari was hij 83 of 84 cm, maar shirtjes maat 86 waren toen al krap en zitten nu helemaal voor geen meter meer. Broekjes draag hij 86 en 92 door elkaar, waarbij 86 beter zit qua lengte van de pijpen, maat 92 beter zit bij de billen enzo, maar dat komt dus door die enorme prop inleggers in zijn luiers
Dan zijn onze mannetjes even grootquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:51 schreef groofskendezoveelste het volgende:
R draagt broekjes maat 80 en shirts maat 86. Hij was een ruime week geleden 80 cm lang.
In de lengte wel ja.quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:53 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Dan zijn onze mannetjes even groot
Bij Stef's broekjes moeten we ook standaard de pijpen omslaan, maar de grotere maat zit 'm volgens mij echt in het verschil qua luiers. Bepaalde broeken kunnen we hem ook niet aandoen naar het KDV, omdat hij daar altijd wegwerp draagt en sommige broeken vallen zo ruim dat die daar van zijn kont afzakken. Thuis hebben we dan geen last met diezelfde broekjes.. Ik heb maat 92 broekjes eigenlijk nog niet geprobeerd bij pampers, misschien zal ik dat vandeweek eens doen. Ik denk dat ze dan ook te groot zijn.quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:49 schreef Claudia_x het volgende:
Bij Ivan knellen de shirts ook sneller. Maar de broekjes in maat 86 moet ik nu nog één en soms zelfs twee keer omslaan! Maat 92 van broeken voelt héél ver weg.
Haha, qua gewicht zou het toch ook niet zoveel schelen? Dyon was 2 weken geleden 10 kilo (en 5 gramquote:
Nee, ik denk dat hij iets kleiner is, maar hij zou vanaf 80 cm in maat 86 moeten passen. Inmiddels zouden die broekjes gewoon behoorlijk goed moeten zitten.quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:55 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Is Ivan 86 cm lang?
Ja Trix, R was heel gemiddeld. (Net een fractie boven de middenlijn geloof ik)
Ow ok, scheelt dus ietsjesquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:56 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Scheelt nauwelijks. R was 11,3 kilo (vóór zijn diarreeweekje).
Ja, hij lag zowel met gewicht als met lengte een fractie boven de middenlijn. Heel gemiddeld was ook de opermking van de arts.quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:58 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Ow ok, scheelt dus ietsjesNaja Dyon lag ook wel iets onder de middenlijn met zn gewicht hoor
R is dus een hele gemiddelde jongen
Da's helemaal niet off topic, want dan kunnen ze elkaars kleertjes aanquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:59 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik denk trouwens dat mijn zoon mijn dochter gaat inhalen kwa gewicht.
Oh damned, echt héél offtopic, dit.![]()
Mijn dochter heeft alleen maar maillots. Ze heeft twee broeken; één rose en één met hartjes op de knie. Arme R.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:01 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Da's helemaal niet off topic, want dan kunnen ze elkaars kleertjes aan
Spannend!!quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:03 schreef wickie het volgende:
Ik moet nog 6 weken wachten.... Ik wil graag weten welk geslacht baby 2 gaat worden, ik wil mini kleertjes kopen![]()
Laat ik deze keer maar wel maat 50 goed inslaan
Oh Wickie, wat spannendquote:Op woensdag 9 maart 2011 21:03 schreef wickie het volgende:
Ik moet nog 6 weken wachten.... Ik wil graag weten welk geslacht baby 2 gaat worden, ik wil mini kleertjes kopen![]()
Oh echt? De dochter van een vriendin doet dat ook altijd. Geen gezicht, vind ik, zo'n maillot over een pamperkont.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:04 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Die heeft ze wel, maar die worden meestal uitgegooid.
Gelukkig heeft mijn dochter dan ook allang geen pamperkont meer. Ik vind het juist heel schattig stiekem.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:05 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Oh echt? De dochter van een vriendin doet dat ook altijd. Geen gezicht, vind ik, zo'n maillot over een pamperkont.
Ik moet ook nog 6 weken wachtenquote:Op woensdag 9 maart 2011 21:03 schreef wickie het volgende:
Heb ze toevallig deze week gemaild omdat ze in maat 50/56 alleen nog maar meisjes- of lelijke kleuren hebben en ze waren bezig met een nieuwe leverancier. Ze hopen zsm weer bijgevuld te zijnquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:50 schreef Mevr_Mus het volgende:
Die gestreepte jumpsuitsZien er heerlijk comfortabel uit! Sowieso, jumpsuits
![]()
Zag ook heel mooie dingen bij Goodmoodkid, maar heel veel dingen zijn op dit moment niet te bestellen. Weten jullie of die site een beetje regelmatig wordt aangevuld?
Inderdaad alleen maar lelijke kleuren! Jammer dat ze geen indicatie kunnen geven, gelukkig heb ik nog even de tijdquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:52 schreef Jeetjejom het volgende:
[..]
Heb ze toevallig deze week gemaild omdat ze in maat 50/56 alleen nog maar meisjes- of lelijke kleuren hebben en ze waren bezig met een nieuwe leverancier. Ze hopen zsm weer bijgevuld te zijn, maar konden geen tijdsindicatie geven helaas.
Ik heb die bovenste! ik had hem zo willen noemen het allerliefst maar dat kon ik hem echt niet aan doen vond ik!quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:57 schreef Jeetjejom het volgende:
Hmm, vind deze misschien ook wel leuk:
[ afbeelding ]
of..... deze:
[ afbeelding ]
(alleen de naam al, Volkevagn)
Hier precies hetzelfde! ok, 79 cm was Wolfquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:51 schreef groofskendezoveelste het volgende:
R draagt broekjes maat 80 en shirts maat 86. Hij was een ruime week geleden 80 cm lang.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er al eens een regenpak voor mezelf gekocht.
Ik vind het normaal vallen, maar de maten zijn dus wel iets anders. Maat 18-24 maanden staat bij voor maat 86. Shirtjes in die maat vallen hier ook echt als een 86.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:53 schreef appelsap het volgende:
Die kleur staat haar echt heeel mooi Becky!
Ik heb een vraag..
Hoe is de pasvorm bij Zara over het algemeen voor jongens voor broeken en shirts? Valt het groot qua maat? Vallen shirts wijd of juist wat smaller?
Nee, die hebben ze alleen maar in het wit. Flauw. Misschien in de zomer wel?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:46 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Oh Twinkly, die zijn mooi! Hebben ze die ook zonder mouwtjes?
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:51 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ach, op Aruba zal hij toch in een luier of in z'n blote niksje rondlopen, dus daar is het niet voor nodig.
heerlijkquote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:51 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ach, op Aruba zal hij toch in een luier of in z'n blote niksje rondlopen, dus daar is het niet voor nodig.
Hoop het ook! Hema heeft al best veel korte mouwen rompers, maar daar vond ik er maar eentje leuk van en die heb ik dus al gekocht.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:10 schreef Twinkly het volgende:
Misschien moeten de bedrukte korte mouwen rompers nog binnenkomen, ik hoop het!
Dan kan ik ze hier beter de hele zomer lange mouwen en lange broek aan doen, lang in de zon verbranden ze sowiesoquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:03 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb zelf altijd het idee dat het fijn is om de schouders bedekt te hebben. Het is een plek waar ikzelf gauw verbrand. Nu moet je je kind zoveel mogelijk uit de zon houden, maar toch.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:52 schreef Memmel het volgende:
Ik ben in Parijs! Ben net bij GAP geweest, maar geen badpak voor anna kunnen vinden. Wel een heeeeeeele hoop andere dingetjes!
Manlief zei net, de eerste of de laatste. Dus ik denk dat het de laatste gaat worden, die zit volgens mij lekker, is makkelijk aan en uit te trekken en is erg mooi. Nog even een paar dagen twijfelen en neuzen en dan waarschijnlijk bestellen...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:50 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
nice!
ik ben benieuwd naar je vangst als je terug bent!
Juud dat laatste pakje!! hands down![]()
![]()
mettekijk haar nou staan op dr mooie stappers
ik zou de laatste doen, die vind k t leukst voor een pasgeboren babyquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:11 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Manlief zei net, de eerste of de laatste. Dus ik denk dat het de laatste gaat worden, die zit volgens mij lekker, is makkelijk aan en uit te trekken en is erg mooi. Nog even een paar dagen twijfelen en neuzen en dan waarschijnlijk bestellen...
Ohh, ik moet de 31e naar Parijs voor mijn werk, maar we hebben nog wel een paar uurtjes over. Waar zit de GAP in Parijs?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:52 schreef Memmel het volgende:
Ik ben in Parijs! Ben net bij GAP geweest, maar geen badpak voor anna kunnen vinden. Wel een heeeeeeele hoop andere dingetjes!
die eerste is ook superleuk maar qua aantrekken enzo zou ik zelf voor die laatste gaan.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:11 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Manlief zei net, de eerste of de laatste. Dus ik denk dat het de laatste gaat worden, die zit volgens mij lekker, is makkelijk aan en uit te trekken en is erg mooi. Nog even een paar dagen twijfelen en neuzen en dan waarschijnlijk bestellen...
Je kunt beter vragen: waar niet?! Ik ben op de champs elysee (met de auto, haha, ik leek wel een gesjeesde fransoos) geweest, da's een vrij grote. Maar als je naar galeries lafayette kunt, de hoofdvestiging, daar is het echt kinderspullen-galore! Zit ook een gap in, dus ben je gelijk klaar. En benetton zit daar ook groot!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:53 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ohh, ik moet de 31e naar Parijs voor mijn werk, maar we hebben nog wel een paar uurtjes over. Waar zit de GAP in Parijs?
Iemand anders tips waar ik heen MOET in Parijs voor leuke Daan kleertjes?
Ik heb ook idd van die zachte badstof overslagrompers en truitjes. Met broekjes met en zonder voetjes. Voor de eerste twee weken, daarna maar af en toe iets over haar hoofd schuiven.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:30 schreef huuphuup het volgende:
[..]
die eerste is ook superleuk maar qua aantrekken enzo zou ik zelf voor die laatste gaan.
Ik zei het laatst nog tegen B. haha bij de derde koop ik in de kleine maten enkel zacht overslag-spul, als t maar niet over dat hoofdje hoeft en lekker zacht is. echt he, daar doe je dan 2 kinderen over voor je er over uit bent![]()
oooh!!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:33 schreef Sugarsnap het volgende:
Voor de low-budget shoppers, bij Wibra zijn er volgende week weer baby-aanbiedingen. In de folder staan iig superleuke meisjeskleding. Mijn moeder gaat morgen (dan ligt het vaak al in de winkel) meteen voor me kijken
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:26 schreef Keshet het volgende:
Aanvulling na het lezen van je volgende post: Ik ga met de auto, dus ja, dat lukt allemaal wel.
leuk jaquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:39 schreef Sugarsnap het volgende:
Mijn moeder gaat voor mij kijken voor het rode rokje, rood/roze jurkje met dunne bandjes en het bolero'tje in rood en wit. En voor Bram de geruite skatebroek
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 08:46 schreef Claudia_x het volgende:
Die washandjes zijn ook te schattig! En dat boxpakje is belachelijk goedkoop!
He bah. Bah bah bah.
Ja, echt stomquote:Op zaterdag 12 maart 2011 09:46 schreef oeke het volgende:
He, ik vind het helemaal niet zo leuk, de jongenskleertjes in de wibra folder.![]()
De meisjeskleertjes zijn leuk en ook nog eens met velen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |