Nee, ik denk dat hij iets kleiner is, maar hij zou vanaf 80 cm in maat 86 moeten passen. Inmiddels zouden die broekjes gewoon behoorlijk goed moeten zitten.quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:55 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Is Ivan 86 cm lang?
Ja Trix, R was heel gemiddeld. (Net een fractie boven de middenlijn geloof ik)
Ow ok, scheelt dus ietsjesquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:56 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Scheelt nauwelijks. R was 11,3 kilo (vóór zijn diarreeweekje).
Ja, hij lag zowel met gewicht als met lengte een fractie boven de middenlijn. Heel gemiddeld was ook de opermking van de arts.quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:58 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Ow ok, scheelt dus ietsjesNaja Dyon lag ook wel iets onder de middenlijn met zn gewicht hoor
R is dus een hele gemiddelde jongen
Da's helemaal niet off topic, want dan kunnen ze elkaars kleertjes aanquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:59 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik denk trouwens dat mijn zoon mijn dochter gaat inhalen kwa gewicht.
Oh damned, echt héél offtopic, dit.![]()
Mijn dochter heeft alleen maar maillots. Ze heeft twee broeken; één rose en één met hartjes op de knie. Arme R.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:01 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Da's helemaal niet off topic, want dan kunnen ze elkaars kleertjes aan
Spannend!!quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:03 schreef wickie het volgende:
Ik moet nog 6 weken wachten.... Ik wil graag weten welk geslacht baby 2 gaat worden, ik wil mini kleertjes kopen![]()
Laat ik deze keer maar wel maat 50 goed inslaan
Oh Wickie, wat spannendquote:Op woensdag 9 maart 2011 21:03 schreef wickie het volgende:
Ik moet nog 6 weken wachten.... Ik wil graag weten welk geslacht baby 2 gaat worden, ik wil mini kleertjes kopen![]()
Laat ik deze keer maar wel maat 50 goed inslaan
Oh echt? De dochter van een vriendin doet dat ook altijd. Geen gezicht, vind ik, zo'n maillot over een pamperkont.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:04 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Die heeft ze wel, maar die worden meestal uitgegooid.
Gelukkig heeft mijn dochter dan ook allang geen pamperkont meer. Ik vind het juist heel schattig stiekem.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:05 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Oh echt? De dochter van een vriendin doet dat ook altijd. Geen gezicht, vind ik, zo'n maillot over een pamperkont.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |